je kan er wel oranje van wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh lishe wat ben je ook een lekkere poeperd
Nomnomnom doet ik! Al heel veel rauwe worteltjes op (ik denk zo'n 3kg per week) kun je daar teveel van eten eigenlijk? En nee, mijn blinde oog is er niks beter van geworden.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef dutchie het volgende:
Soms ben ik zo blij dat er dingen aan me voorbij gaan hier.
Eveliene heb ik nooit echt gevolgd, wist alleen dat ze met een verhaal bezig was.
Reinhilde, die heb ik gewoon ontmoet samen met Nixxx en Thomas en dat vind ik dus wel een raar idee.
Ach en verder, het zal wel.
Ik denk dat ze er nu zelf het meeste last van heeft.
Mooi zo!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef MamsX het volgende:
Dankjullie wel!!
Mijn moederfiets bevalt echt heel erg goed![]()
Dankzij het weten van de juiste maten is het een perfect fit
Hey! Dat ken ik!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef oeke het volgende:
Och jee, arme X, wat zielig! Dat ze maar weer gauw beter wordt.![]()
Dames Dutch en Lishe, dat klinkt inderdaad als een heerlijk weekendje Kopenhagen.
Enne over broodbeleg: pindakaas met geraspte wortel
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef dutchie het volgende:
Soms ben ik zo blij dat er dingen aan me voorbij gaan hier.
Eveliene heb ik nooit echt gevolgd, wist alleen dat ze met een verhaal bezig was.
Reinhilde, die heb ik gewoon ontmoet samen met Nixxx en Thomas en dat vind ik dus wel een raar idee.
Ach en verder, het zal wel.
Ik denk dat ze er nu zelf het meeste last van heeft.
De wijzen kwamen uit het Oosten hč.quote:
Ik heb al moeite om teksten te schrijven zonder smiliesquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
De wijzen kwamen uit het Oosten hč.
Ook hier een beterschapsvoor X.
Ik zou willen dat het spul hier ook eens uitgesnotterd was. Kan ik tenminste eens naar de overkant om te kroelen met mijn verse overbuurmeisje en jongen, ben echt verliefd.
Ik vind het trouwens zo leuk zoals iedereen hier reageert op ons uitstapje. Is helemaal niet nodig, maar ik vind het wel leuk.
waarom móet ik toch altijd smilies achter een zin plakken?
Niet a.s. maar dan die dinsdag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef sjak het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Dutch, goed idee. Ben je deze week morgen of donderdag nog in A'dam?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja dutch, nog steeds hoor wijs osst best thuis west!
Ennuh, ik ben ook aan het cut downen met smilies. Ik word er zelf al niet goed van. Dan zal een ander wel helemaal zoiets hebben van
Ja maar er zitten oorprobleempjes in de familie dus dat probeer ik dus heel erg te voorkomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Memmel het volgende:
Oh Mams, dat is niet leuk! Maarja, als het doorbreekt dan is de pijn ook weg he.
Maar je gehoor is wel nog beterder geworden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh lishe wat ben je ook een lekkere poeperd
Nomnomnom doet ik! Al heel veel rauwe worteltjes op (ik denk zo'n 3kg per week) kun je daar teveel van eten eigenlijk? En nee, mijn blinde oog is er niks beter van geworden.
Dankjequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
MamsX beterschap voor je meisje!Ik ben trouwens bijna klaar met het poesje. Alleen nog het gezichtje (ogen, neus en snorharen). Ik hoop zo dat je het leuk vindt, morgen doe ik het op de post. Als je het niks vindt kun je het terugsturen
want Sterre vindt hem zooo schattig
maar ik heb d'r al duidelijk gemaakt dat ik écht niet ook nog een voor haar ging maken.
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Valt best meer hoor!
![]()
Ik lees je posts graagHet stoort helemaal niet
vind ik, maar ja, wie ben ik
![]()
Ja zeg, zo worden we nog jaloerser!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Lishe het volgende:
En lief inderdaad, die opmerkingen over onze date. Maar het was ook wel Echt leuk! En fijn!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Valt best meer hoor!
![]()
Ik lees je posts graagHet stoort helemaal niet
vind ik, maar ja, wie ben ik
![]()
en dat waren er weer 3quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja dutch, nog steeds hoor wijs osst best thuis west!
Ennuh, ik ben ook aan het cut downen met smilies. Ik word er zelf al niet goed van. Dan zal een ander wel helemaal zoiets hebben van
Ik zat er nog even over na te denken, kon niets bedenken dus toch maar googelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je mijn twitter bekijkt bestaat het voor 1/3e uit uitroeptekens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Lishe het volgende:
Ik doe altijd alleen die stomme knipoogmiley. alsof alles wat ik zeg een grapje is. En Uitroeptekens, veeeel. Terwijl ik in het echt helemaal niet zo hard praat.
En lief inderdaad, die opmerkingen over onze date. Maar het was ook wel Echt leuk! En fijn!
Dat zei ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zat er nog even over na te denken, kon niets bedenken dus toch maar googelen
|Het wordt pas erg als je ook in het echt gaat knipogen aan het einde van elke zinquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Lishe het volgende:
Ik doe altijd alleen die stomme knipoogmiley. alsof alles wat ik zeg een grapje is. En Uitroeptekens, veeeel. Terwijl ik in het echt helemaal niet zo hard praat.
Haha, ja! Als je al die smileys (of huilies) uit moet gaan beelden terwijl je praat!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef sjak het volgende:
[..]
|Het wordt pas erg als je ook in het echt gaat knipogen aan het einde van elke zin
Hier zijn ook niet veel beeldende smileys, gelukkig. Op andere (zwanger/kind)fora wel, zo'n borstvoedsmiley,of kolfsmiley. Die zijn niet leuk vind ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef Lishe het volgende:
Sorry PM, misschien kunnen we een volgende keer een bus huren?
Ik vind het trouwens niet ergerlijk, die smileys van anderen. Behalve als ze woorden vervangen. En dat gebeurt hier zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |