Normaal gesproken niet heel erg intensief (al wisselt het per persoon), maar ik heb nu afgesproken dat ik maandagochtend bel hoe het gaat (vrijdagochtend is er een doktersbezoek) en dan heb ik maandagmiddag vrijgehouden om eventueel langs te gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef chacama het volgende:
Zeker niet makkelijk Yppy. Tot hoever begeleid je die mensen?
Mijn twee collega's hebben allebei vakantie en die zie ik weinig (maar 1 dag per week in deze functie), dat is wel lastig. Gelukkig heb ik bij een andere functie wel een collega waar ik het kan bespreken. Ik vind het wel heftig en hoop dat de opleiding die ik wil gaan volgen door kan gaan, dat ik hier beter mee om leer gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef sjak het volgende:
Yp, dat lijkt me inderdaad zwaar. Is er wel een team waarin je dit soort dingen kunt bespreken?
Nou smaakt Pisang goreng bij de meeste chinese restaurants ook gewoon naar pannekoek, dus de combi kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
oh ik was laatst bij de chinees met een lopend buffet en daar hadden ze pisang goreng staan. Uiteraard met de gebruikelijke poedersuiker erbij, maar hier stond ook een fles stroop naast. Van die gewone eh schenkstroop ofzo. Ik dacht al van heuhen ja hoor, de een na de ander stond rustig zn nasi op te scheppen, babi pangang dr naast, pisang dr bij en dan een flinke kledder stroop over die pisang
![]()
het zal vast geen rare combi zijn, de smaken lijken me wel normaal combineren ofzo maar ik had het echt nog nooit van mn leven op die manier gezien(en ik heb best wat jaar in een chinees restaurant gewerkt maar dit dus nog nooit meegewerkt.)
Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef YPPY het volgende:
Mijn twee collega's hebben allebei vakantie en die zie ik weinig (maar 1 dag per week in deze functie), dat is wel lastig. Gelukkig heb ik bij een andere functie wel een collega waar ik het kan bespreken. Ik vind het wel heftig en hoop dat de opleiding die ik wil gaan volgen door kan gaan, dat ik hier beter mee om leer gaan.
Precies! Die mag in een nieuw topic nog wel eens genoemd wordenquote:Wat goed trouwens Belana van je baan!
plak salami, dot boursin er op, dicht frommelen en in je mond proppen! Doet het ook goed met likkepot!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef E.T. het volgende:
ook lekker trouwens: boursin met kaas en salami op een witte boterham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
owwww ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
k kan me nog een neefje herinneren die paté met hagelslag deed
pindakaas met suikerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
k kan me nog een neefje herinneren die paté met hagelslag deed
Hahaha nouja dat was dus precies wat ik dachtquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nou smaakt Pisang goreng bij de meeste chinese restaurants ook gewoon naar pannekoek, dus de combi kan ik me wel voorstellen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:
Nee, Franse mannen ken ik niet. Hoe smaken die?
precies, wat nou boterham. Die heb je hier helemaal niet bij nodig. Pffff, blij dat er niets in huis is.... ohhh wacht. Heb nog chips liggen.... Ribbelchips iemand?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
plak salami, dot boursin er op, dicht frommelen en in je mond proppen! Doet het ook goed met likkepot!
Graag gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Rewimo thanks gaan we eens proberen
oei, schuif jij het ene het bankje op dan gooi ik de chips in de kom. Lekker dippen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker chacama, ik heb nog zelfgemaakte salsa
ja doe ik ook altijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef moussy het volgende:
pitabroodjes duw ik gewoon met beleg en al in de broodrooster
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.quote:
Kruip anders ff lekker samen in bad, of onder de douche, worden ze ook nog lekker rozig van... meestal...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef miss_sly het volgende:
hier een zakje mintnopjes!
en een ontevreden, huilerig meisje. al bijna 12 uur onafgebroken aan de borst...nog niet genoeg...ik word er een beetje wanhopig van
Als het goed is begin juni.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.
Dat ga ik even pm'en, anders is het wel heel herkenbaar, ook voor m'n klanten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:
Yppy, welke opleiding is dat? Iets met psychologie of zo?
Dan vindt ze de melk wel lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de hele dag met haar op bed gezeten/gelegen. Nu even op de bank, maar misschien moet ik inderdaad maar terug naar bed. Zal wel een regeldagje zijn (3 weken vandaag), maar je zou zo zeggen dat haar maagje meer dan vol is als ze onafgebroken drinkt. Toch valt ze iedere keer weer hongerig aan alsof ze al uren niet gegeten heeft.
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef moussy het volgende:
Yppy, nee niks! Zelfs niet gekookt, broodjes in de oven gegooid en vol gepropt met lekkersen eigenlijk was dat gewoon goed zo
P. was trouwens ook gewoon aan het werk hoor.
Ik heb nog even moeten lachen om mn grote dochter, die heeft verder geen besef wat voor dag het is, ook niet echt over gesproken. Vroeg ze of we cake konden bakkenHet past zo mooi in het geheel van vandaag, plakje cake bij de koffie, alleen was ze eigenlijk een dagje te vroeg
![]()
Dus dat hebben we ook nog gedaan, maar doen we vaker!
Ja, die is geweldig met kleine kinderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Igraine het volgende:
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.
Jawel, toch wel hoor, ook hoor je haar wel met Cas praten over Mink. Maar sowieso is Mink 'normaal' binnen het gezin, hij komt regelmatig nog voor in gesprekjes en dingetjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?
Klinkt leuk zeg zo´n sprookjescamping.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig met kleine kinderen
Haha, ik las wat andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef Koosje het volgende:
Ik zag hier iemand posten over hagelslag met pindakaas..
Een Snikkerboterham! Mijn favoriet!
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg zo´n sprookjescamping.
Mij lijkt het ook super om eens naar zo´n Boerenbed te gaan. Denk alleen dat mijn grut dan wat groter moet zijn.
Heb je meer "lekkere trek" nu je gestopt bent met roken? Of ben je die fase al een beetje voorbij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
ow man al dat gepraat over stroopwafels en cake
ck ipv kk had me al geholpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef Koosje het volgende:
Ik twijfelde ook nog even of ik die 'r' vet zou drukken.
ja jij begon met die enorme taart hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
ow man al dat gepraat over stroopwafels en cake
Die site had ik net even doorgespit. Echt leuk. Alleen een camping, pffff. Ik moet echt nog aan het idee wennen. Ik heb zo lang niet gekampeerd. Wie weet volgend jaar. Maar dan wil ik zo graag naar Italie, kent iemand daar nog een leuke sprookjescamping?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .
Da's vast de variant met pindakaas, hagelslag en banaanquote:
En ik ben niet de enige...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Da's vast de variant met pindakaas, hagelslag en banaan
die fase komt niemand ooit voorbij denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je meer "lekkere trek" nu je gestopt bent met roken? Of ben je die fase al een beetje voorbij?
wow netjes!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef Memmel het volgende:
Willen jullie ophouden met al die lekkere dingen?
Ik ben nu op dag 10 van mijn dieet en ik ben er - eindelijk - achter dat het echt tussen mijn oren zit, die lekkere trek.
*meldt trots al 4,7 kilo kwijt te zijn in 10 dagen
Ja dat is weer minder, ik heb een tijdje chroom geslikt toen ik ging stopte met roken, dat hielp wel tegen de "lekkere trek"quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Belana het volgende:
die fase komt niemand ooit voorbij denk ik
het is meer dat alles wat naar binnen gaat nu aan mijn buik en heupen blijft hangen
doe es ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Memmel! wat knap!
Ik wil nog even terugkomen op het Eveliene verhaal. Ik vond net een hilarische reactie van mezelf op een PM van 'haar'. Ik schaam me wel een beetje maar ik mag in dit geval toch wel een stukje pm plaatsen?
Ik moet nu al lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Memmel! wat knap!
Ik wil nog even terugkomen op het Eveliene verhaal. Ik vond net een hilarische reactie van mezelf op een PM van 'haar'. Ik schaam me wel een beetje maar ik mag in dit geval toch wel een stukje pm plaatsen?
Tuurlijk mag dat Lishe, ze bestond toch niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Ja ho wacht ff, tis niet mislukt want let op:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Hoi Eveliene,
Wat vreselijk. Alleen het idee al. Het is iets wat je eigenlijk alleen leest in boeken, toch? Ik wou voor je dat het een slechte roman was, en niet je eigen leven.
Ik hoop echt, echt, echt dat je het alleen maar denkt. Bah, en dat allemaal tijdens je zwangerschap.
Dat schreef ik in een reactie op een PM van haar! And it did'nt ring a bell! Ik moet echt heel hard lachen om mezelf nu.
Nouja, experiment mislukt. Als de proefpersonen het al een slechte roman vinden.... Whahahaha!
Het kan nog álle kanten op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:49 schreef fIoortje het volgende:
Overigens zullen we persoonlijke dingen die aan -eveliene- in vertrouwen verteld zijn nooit openbaar maken of gebruiken in het boek.
We zijn allemaal sukkels geweest, en nog, want iedereen wordt met open armen ontvangenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef Lishe het volgende:
Ik ben zo'n mensensukkel soms, ik geloof alles volgens mij!
Ik weet niet Mous, ik hoop dat dat de druppel was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |