Normaal gesproken niet heel erg intensief (al wisselt het per persoon), maar ik heb nu afgesproken dat ik maandagochtend bel hoe het gaat (vrijdagochtend is er een doktersbezoek) en dan heb ik maandagmiddag vrijgehouden om eventueel langs te gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef chacama het volgende:
Zeker niet makkelijk Yppy. Tot hoever begeleid je die mensen?
Mijn twee collega's hebben allebei vakantie en die zie ik weinig (maar 1 dag per week in deze functie), dat is wel lastig. Gelukkig heb ik bij een andere functie wel een collega waar ik het kan bespreken. Ik vind het wel heftig en hoop dat de opleiding die ik wil gaan volgen door kan gaan, dat ik hier beter mee om leer gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef sjak het volgende:
Yp, dat lijkt me inderdaad zwaar. Is er wel een team waarin je dit soort dingen kunt bespreken?
Nou smaakt Pisang goreng bij de meeste chinese restaurants ook gewoon naar pannekoek, dus de combi kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
oh ik was laatst bij de chinees met een lopend buffet en daar hadden ze pisang goreng staan. Uiteraard met de gebruikelijke poedersuiker erbij, maar hier stond ook een fles stroop naast. Van die gewone eh schenkstroop ofzo. Ik dacht al van heuhen ja hoor, de een na de ander stond rustig zn nasi op te scheppen, babi pangang dr naast, pisang dr bij en dan een flinke kledder stroop over die pisang
![]()
het zal vast geen rare combi zijn, de smaken lijken me wel normaal combineren ofzo maar ik had het echt nog nooit van mn leven op die manier gezien(en ik heb best wat jaar in een chinees restaurant gewerkt maar dit dus nog nooit meegewerkt.)
Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef YPPY het volgende:
Mijn twee collega's hebben allebei vakantie en die zie ik weinig (maar 1 dag per week in deze functie), dat is wel lastig. Gelukkig heb ik bij een andere functie wel een collega waar ik het kan bespreken. Ik vind het wel heftig en hoop dat de opleiding die ik wil gaan volgen door kan gaan, dat ik hier beter mee om leer gaan.
Precies! Die mag in een nieuw topic nog wel eens genoemd wordenquote:Wat goed trouwens Belana van je baan!
plak salami, dot boursin er op, dicht frommelen en in je mond proppen! Doet het ook goed met likkepot!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef E.T. het volgende:
ook lekker trouwens: boursin met kaas en salami op een witte boterham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
owwww ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
k kan me nog een neefje herinneren die paté met hagelslag deed
pindakaas met suikerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
k kan me nog een neefje herinneren die paté met hagelslag deed
Hahaha nouja dat was dus precies wat ik dachtquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nou smaakt Pisang goreng bij de meeste chinese restaurants ook gewoon naar pannekoek, dus de combi kan ik me wel voorstellen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:
Nee, Franse mannen ken ik niet. Hoe smaken die?
precies, wat nou boterham. Die heb je hier helemaal niet bij nodig. Pffff, blij dat er niets in huis is.... ohhh wacht. Heb nog chips liggen.... Ribbelchips iemand?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
plak salami, dot boursin er op, dicht frommelen en in je mond proppen! Doet het ook goed met likkepot!
Graag gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Rewimo thanks gaan we eens proberen
oei, schuif jij het ene het bankje op dan gooi ik de chips in de kom. Lekker dippen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker chacama, ik heb nog zelfgemaakte salsa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |