Jawel, toch wel hoor, ook hoor je haar wel met Cas praten over Mink. Maar sowieso is Mink 'normaal' binnen het gezin, hij komt regelmatig nog voor in gesprekjes en dingetjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?
Klinkt leuk zeg zo´n sprookjescamping.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig met kleine kinderen
Haha, ik las wat andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef Koosje het volgende:
Ik zag hier iemand posten over hagelslag met pindakaas..
Een Snikkerboterham! Mijn favoriet!
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg zo´n sprookjescamping.
Mij lijkt het ook super om eens naar zo´n Boerenbed te gaan. Denk alleen dat mijn grut dan wat groter moet zijn.
Heb je meer "lekkere trek" nu je gestopt bent met roken? Of ben je die fase al een beetje voorbij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
ow man al dat gepraat over stroopwafels en cake
ck ipv kk had me al geholpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef Koosje het volgende:
Ik twijfelde ook nog even of ik die 'r' vet zou drukken.
ja jij begon met die enorme taart hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
ow man al dat gepraat over stroopwafels en cake
Die site had ik net even doorgespit. Echt leuk. Alleen een camping, pffff. Ik moet echt nog aan het idee wennen. Ik heb zo lang niet gekampeerd. Wie weet volgend jaar. Maar dan wil ik zo graag naar Italie, kent iemand daar nog een leuke sprookjescamping?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .
Da's vast de variant met pindakaas, hagelslag en banaanquote:
En ik ben niet de enige...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Da's vast de variant met pindakaas, hagelslag en banaan
die fase komt niemand ooit voorbij denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je meer "lekkere trek" nu je gestopt bent met roken? Of ben je die fase al een beetje voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |