ja doe ik ook altijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef moussy het volgende:
pitabroodjes duw ik gewoon met beleg en al in de broodrooster
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.quote:
Kruip anders ff lekker samen in bad, of onder de douche, worden ze ook nog lekker rozig van... meestal...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef miss_sly het volgende:
hier een zakje mintnopjes!
en een ontevreden, huilerig meisje. al bijna 12 uur onafgebroken aan de borst...nog niet genoeg...ik word er een beetje wanhopig van
Als het goed is begin juni.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.
Dat ga ik even pm'en, anders is het wel heel herkenbaar, ook voor m'n klanten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:
Yppy, welke opleiding is dat? Iets met psychologie of zo?
Dan vindt ze de melk wel lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de hele dag met haar op bed gezeten/gelegen. Nu even op de bank, maar misschien moet ik inderdaad maar terug naar bed. Zal wel een regeldagje zijn (3 weken vandaag), maar je zou zo zeggen dat haar maagje meer dan vol is als ze onafgebroken drinkt. Toch valt ze iedere keer weer hongerig aan alsof ze al uren niet gegeten heeft.
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef moussy het volgende:
Yppy, nee niks! Zelfs niet gekookt, broodjes in de oven gegooid en vol gepropt met lekkersen eigenlijk was dat gewoon goed zo
P. was trouwens ook gewoon aan het werk hoor.
Ik heb nog even moeten lachen om mn grote dochter, die heeft verder geen besef wat voor dag het is, ook niet echt over gesproken. Vroeg ze of we cake konden bakkenHet past zo mooi in het geheel van vandaag, plakje cake bij de koffie, alleen was ze eigenlijk een dagje te vroeg
![]()
Dus dat hebben we ook nog gedaan, maar doen we vaker!
Ja, die is geweldig met kleine kinderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Igraine het volgende:
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |