abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:54:53 #26
7074 moussy
kuttekop
pi_71771589
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Oooh die TT een nomnom-bankje!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:55:01 #27
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71771591
ben hier aan de ambachtelijke stroopwafel. 1 down, 1 to go...
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:55:23 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71771598
*proest* tijd voor een andere TT
pi_71771622
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef moussy het volgende:
pitabroodjes duw ik gewoon met beleg en al in de broodrooster
ja doe ik ook altijd keihandig, saves time

en krentebol met kaas vind k ook lekker maar das toch niet zo'n hele gekke combi? Ik haal ze vaak op het station bij de AH to go
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71771632
* LovelyLady zet de salsasaus op het bankje

Dippen maar
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:56:53 #31
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71771634
Mijn zusje heeft jarenlang alleen maar mosterd op haar brood gesmeerd, vond ze lekker

Weet je wat ik echt heeeeeel erg lekker vind, maar dat is geen gekke combi, kaas met sla op volkorenbrood
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71771637
Iew Moussy
nomnomnom zal nooit meer hetzelfde zijn
pi_71771644
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
z0mg

gaat hier nie, mn buik zit in de weg ik hou het wel bij de nomnom uit de koelkast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71771682
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef YPPY het volgende:
Hoe was je vakantie Igraine?
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71771693
krentebol met kaas is volgens mij inderdaad niet heel vreemd, maar ik vind krentebol gewoon het lekkerst zonder iets erop, maar je mag em ook niet doorsnijden van me... dan vind ik het alweer minder lekker...
mijn broer wilde eens als 3-jarige patat met kip en appelstroop (kreeg hij, en hij at het allemaal op.... maar hij bedoelde natuurlijk appelmoes... )
pi_71771698

Ik heb het denk ik niet op krentenbollen dus is/was kaas voor mij zowiezo al een beetje vreemd.

Kip met appelstroop

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2009 21:00:52 ]
pi_71771722
oh, wat ik wel lekker vind en een soort van rare combi is misschien.
Een rijstewafel met pindakaas en daar komijnekaas op. Zo, hè doe ik toch nog een beetje mee.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71771741
Moussy!

* mijsje gaat toch maar even de afwas in de vaatwasser zetten en de wasmachine aanzetten...
pi_71771753
hier een zakje mintnopjes!

en een ontevreden, huilerig meisje. al bijna 12 uur onafgebroken aan de borst...nog niet genoeg...ik word er een beetje wanhopig van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71771787
Regeldagje miss?
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 21:02:44 #41
7074 moussy
kuttekop
pi_71771794
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef miss_sly het volgende:
hier een zakje mintnopjes!

en een ontevreden, huilerig meisje. al bijna 12 uur onafgebroken aan de borst...nog niet genoeg...ik word er een beetje wanhopig van
Kruip anders ff lekker samen in bad, of onder de douche, worden ze ook nog lekker rozig van... meestal...
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:05:42 #42
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71771881
Miss-Sly Ik liet Jetske dat soort daagjes gewoon lekker bij me (aan)liggen en nam zelf een time-out. Lekker op bed of op de bank met een filmpje in de dvd speler.
Lekker douchen!
pi_71771911
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef sjak het volgende:

[..]

Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.

Als het goed is begin juni.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:

Yppy, welke opleiding is dat? Iets met psychologie of zo?
Dat ga ik even pm'en, anders is het wel heel herkenbaar, ook voor m'n klanten.

Wat klinkt dat goed Igraine!

Moussy, heb jij vandaag nog iets speciaals gedaan?

Lekker samen in bed gaan liggen miss_sly, regeldagen gaan dan het snelste over.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71771997
miss klinkt vermoeiend.

ik heb net een gebakje op superlekker, en nu hebk dankzij dit bankje nog meer trek in lekkere dingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71772020
Ik heb de hele dag met haar op bed gezeten/gelegen. Nu even op de bank, maar misschien moet ik inderdaad maar terug naar bed. Zal wel een regeldagje zijn (3 weken vandaag), maar je zou zo zeggen dat haar maagje meer dan vol is als ze onafgebroken drinkt. Toch valt ze iedere keer weer hongerig aan alsof ze al uren niet gegeten heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 21:13:09 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_71772071
Yppy, nee niks! Zelfs niet gekookt, broodjes in de oven gegooid en vol gepropt met lekkers en eigenlijk was dat gewoon goed zo P. was trouwens ook gewoon aan het werk hoor.

Ik heb nog even moeten lachen om mn grote dochter, die heeft verder geen besef wat voor dag het is, ook niet echt over gesproken. Vroeg ze of we cake konden bakken Het past zo mooi in het geheel van vandaag, plakje cake bij de koffie, alleen was ze eigenlijk een dagje te vroeg Dus dat hebben we ook nog gedaan, maar doen we wel vaker!
pi_71772073
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de hele dag met haar op bed gezeten/gelegen. Nu even op de bank, maar misschien moet ik inderdaad maar terug naar bed. Zal wel een regeldagje zijn (3 weken vandaag), maar je zou zo zeggen dat haar maagje meer dan vol is als ze onafgebroken drinkt. Toch valt ze iedere keer weer hongerig aan alsof ze al uren niet gegeten heeft.
Dan vindt ze de melk wel lekker.

Ik vind het zo mooi dat die kleintjes al goed weten wat goed voor ze is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:14:03 #48
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71772095
ze houdt gewoon van je miss_sly, en wil zeker weten dat je er nog bent
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71772125
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef moussy het volgende:
Yppy, nee niks! Zelfs niet gekookt, broodjes in de oven gegooid en vol gepropt met lekkers en eigenlijk was dat gewoon goed zo P. was trouwens ook gewoon aan het werk hoor.

Ik heb nog even moeten lachen om mn grote dochter, die heeft verder geen besef wat voor dag het is, ook niet echt over gesproken. Vroeg ze of we cake konden bakken Het past zo mooi in het geheel van vandaag, plakje cake bij de koffie, alleen was ze eigenlijk een dagje te vroeg Dus dat hebben we ook nog gedaan, maar doen we vaker!
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 21:16:12 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71772158
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Igraine het volgende:

Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.
Ja, die is geweldig met kleine kinderen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')