Thanks!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, je wordt echt wel gemist hoor <3
Dat zou wel kunnen, maar dan moet ik scrollen, dat kost meer tijd!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef sjak het volgende:
, je zou ook je posts kunnen editten...
Dat wakker liggen doe ik ook vast. Ik denk dat ik zo ook even bij Stijn ga kijken of hij er geen last van had. Ik had het namelijk gisteren ook al en Schanul voelde zich ook beroerd. Ach, hebben we dat weer gehad
die lucht blijft altijd zo lang in m'n neus hangenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef sjak het volgende:
Nu ga ik ook echt slapen. Net wilde ik mijn bed induiken begon Jet te huilen, ze had. Zielig, maar nu lijkt ze weer te slapen. Ik moest daarna even bijkomen van het schoonmaken, bah, wat kan ik daar slecht tegen...
Ja! Je bent heel erg welkom!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Thanks!
Ook na mijn recentie postdiaree nog?
Zullen we maar gewoon een kraamvisite als meet plannen straks?
Uiteraard!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef easy-going het volgende:
[..]that's my girl
en met cola light he
Nou, dan ga ik met je meequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Oeh het is bedtijd voor mij hoor, welterusten!
Hier lees ik dus En de kots Jet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Beterschap voor de snotterige X en deJet... Arme kinders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |