abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71780880
Klinkt als een heerlijke nacht Vicky!

Maar dat van lady-wrb juist niet. Al vind ik 12 uur nog niet eens zo laat. Haalde ik makkelijk als ik bij een vriendinnetje logeer(de). Je moet veel drinken toch met suikerziekte? Dan lijkt veel plassen me ook wel handig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71780899
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:31 schreef Rewimo het volgende:
Dan heb jij in elk geval vast geslapen, Vicky Maar meneer Vicky waarschijnlijk niet
inderdaad
hij lag in ambers bed
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:43 schreef YPPY het volgende:
Klinkt als een heerlijke nacht Vicky!
ik ging om 5.00 uur naar de wc en toen kwam ik er pas achter Dus ja, ik heb wel goed geslapen...

Belaan, ik heb echt het gevoel dat Tess ons flink in de maling neemt. Huilde ze thuis geruyst 4 uur achter elkaar, in het zh. is ze poeslief enhuilt bijna niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:47:06 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71780901
Succes Rewimo... zin maken, wwerd mij altijd toegeroepen...

Vicky... goed geslapen! Mooi!

Ja, plassen..... veel plassen is een kenmerk van suiker.

En hier een ruwe nacht achter de rug. Maud was super onrustig is om 2 uur???? tussen in komen liggen, sliep om half 4 en om 7 kroop Fleur naast me. En nu ga ik naar de fysio in de hoop dat ik nog was kracht terugkrijg in mijn armen.
pi_71780912
Goedemorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')