Je moet plaatjes schieten he? Niet de dieren zelf....quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hakuna Matata Shipped
[ afbeelding ]
Is niet de Amerikaanse versie of wel? En waar heb je m besteld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hakuna Matata Shipped
[ afbeelding ]
quote:Wada: FFXIII date announcement “in a few weeks”
Square Enix president Yoichi Wada said in a Tokyo Q&A session last week that an FFXIII date will be announced in the next couple of weeks: most likely at Tokyo Game Show.
“We’ll be making an announcement in a few weeks,” said Wada.
The Square head honcho also confirmed the game will be at TGS next month, but in what form remains to be seen.
The RPG’s confirmed to release this winter in Japan for PS3, to be followed in the US for PS3 and 360 next spring. We’ve left an email with Square to see what is going on.
Nee toch ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je moet plaatjes schieten he? Niet de dieren zelf....
Nope , Korean Versie, English voice + textquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is niet de Amerikaanse versie of wel? En waar heb je m besteld?
quote:
wanneer die uitkomt ga jij je afzonderen voor een paar weekjes of niet somsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JUIST !!!!
*noteert 18 augustus in agenda
Iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:38 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wanneer die uitkomt ga jij je afzonderen voor een paar weekjes of niet soms
Euh...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JUIST !!!!
*noteert 18 augustus in agenda
quote:most likely at Tokyo Game Show.
rock band, echt de beste speelduur-prijs verhouding van heel m'n gamecollectie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef TheUnoriginal het volgende:
Wat zijn nu de echte knallers voor de PS3? Beetje killzone 2 niveau?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bij wie hoor ik wanneer van delano houd?
quote:
inFamous en Ratchet&Clank!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef TheUnoriginal het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef TheUnoriginal het volgende:
Lul niet zo slap manquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en LBP mag in je collectie natuurlijk ook niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Mario is officieel onttroond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Proest,....quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en LBP mag in je collectie natuurlijk ook niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Mario is officieel onttroond.
Ik wacht op de Blu-ray versie (HD & Fury that is).quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef ikookhier het volgende:
Te weinig liefde voor wipeoutHD fury
quote:SCEE heeft bevestigd dat er op GamesCom een gloednieuw karakter van Heavy Rain wordt onthuld. De website PS3Center heeft gisteren een artikel online gezet waarin staat dat er een nieuwe protagonist zal worden onthuld op GamesCom en een definitief hoofdkarakter op de Tokyo Game Show in september zal worden onthuld.
Heavy Rain is een project van de developer Quantic Dream. De game is vooral bedoeld om grafisch flink uit te pakken. Vooral op het gebied van de animaties voor spieren in het gezicht weet Heavy Rain een hoog gehalte aan realisme te produceren. Games hebben over het algemeen een goeie balans van drama en emoties, maar hebben vaak een limit aan droevigheid, boosheid, en liefde. Heavy Rain doet er echter een schepje bovenop en laat emoties zien die we nog nooit eerder in games hebben waargenomen.
Heavy Rain wordt in 2010 verwacht voor de PS3.
Ik heb dan ook zeker geen spijt gehad van die aanschafquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef capital_P het volgende:
iedereen die burnout paradise heeft, Big Surf Island is echt aan te raden, zeker het geld waard.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lul niet zo slap manLBP heeft een kutbesturing en online zijn mensen alleen maar aan het kutten met stickers enzo
SuperFruitig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de car unlocks zijn geweldig, legandary zijn al heilig (vooral de nighthawk) maar dan ook nog in t klein, nohhquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef capital_P het volgende:
iedereen die burnout paradise heeft, Big Surf Island is echt aan te raden, zeker het geld waard.
Tssk, dat je dat niet weet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:06 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Welk spel is die tweede screen?
Kan je ook foto's in een playlist zetten, dat je dus door je foto's heen scrolt (automagisch) en eventueel met muziek ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Pheno het volgende:
Raiden in zijn pr0npakje in MGS4 toch?
Even een vraagje over de ps3 mediaserver: hoe kan ik zorgen dat hij een playlist maakt in mijn videos map? Ik zag zo snel geen optie bij de video zelf, alleen maar afspelen. Maar ik zou graag willen dat het de directory door shuffelt.
Met Winamp/WMP een playlist maken, die in je directory plaatsen, dat bestand afspelen, en dan de PS3-player op shuffle zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Pheno het volgende:
Raiden in zijn pr0npakje in MGS4 toch?
Even een vraagje over de ps3 mediaserver: hoe kan ik zorgen dat hij een playlist maakt in mijn videos map? Ik zag zo snel geen optie bij de video zelf, alleen maar afspelen. Maar ik zou graag willen dat het de directory door shuffelt.
Mijn fotos heb ik nog niet goed georganiseerd, dus daar ben ik nog niet geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Kan je ook foto's in een playlist zetten, dat je dus door je foto's heen scrolt (automagisch) en eventueel met muziek ofzo?
Waar zet je die op shuffle ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met Winamp/WMP een playlist maken, die in je directory plaatsen, dat bestand afspelen, en dan de PS3-player op shuffle zetten.
.
.
.
.
.
.
.
PROFIT!!!!
ik gebruik m'n BluRay remote daarvoor, maar volgens mij moet die optie ook in het driehoekjemenu zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waar zet je die op shuffle ?
Als je in een film zit zie je wel de repeat, maar dat kan zijn omdat het geen playlist isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik gebruik m'n BluRay remote daarvoor, maar volgens mij moet die optie ook in het driehoekjemenu zitten.
hell if I know, ik kijk nooit foto's op m'n PS3.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
Cool.... werkt zo iets ook met foto's?
Ik wil namelijk mijn foto's als een soort diavoorstelling op mn tv bekijken
quote:Dino Crisis, Resi 2 and Nemesis Heading To PSN
By Alex C [nofi], PR
Back in May we reported that Capcom were planning to release lots of ‘classic’ games on the PSN. Well, the ESRB has now rated three of those classics: Dino Crisis, Resident Evil 2 and Resident Evil 3: Nemesis – all the PlayStation versions, of course. The ESRB site doesn’t have the search fields in the URL so we can’t give you links to the ratings for the games, but search for them and you’ll see the newly added “PlayStation 3″ platform under each one. No dates yet, of course, but presumably we’ll see these on our Store sooner rather than later.
quote:Insomniac Games' Brian Allgier details the expanded weapon customization of Ratchet and Clank Future: A Crack in Time.
Me tooquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
LOL
Alle 3 origineel op blackdisc
quote:Modern Warfare 2 Beta details at GamesCon
Posted in Rumors, Xbox Live, Games, Xbox 360 by Jason Andrews on August 11th, 2009 at 16:45
The Leipzig Games Convention is moving onwards and upwards with a new name this year: GamesCon. The last time Infinity Ward attended the event was way back in 2007 shortly before the release of ‘Call of Duty 4: Modern Warfare’. Xboxic was at the event first hand to play the game before release and witness the press conference which included a Beta announcement. It seems likely through leaked information handed to Xboxic yesterday that Infinity Ward are planning a Déjà Vu moment and will announce details of the upcoming ‘Modern Warfare 2 Beta’ at this years GamesCon event in Germany.
The GamesCon event will take place next week on August 17th - August 19th. Information has been handed to Xboxic which leads us to believe that Robert Bowling (aka FourZeroTwo) the community spokesman for Infinity Ward will announce details via a press release of a Beta signup through modernwarfare2.com, with those who have pre-ordered ‘Prestige Edition’ of the game having immediate access. It is assumed that the retailers with exclusive pre-order sales will soon start emailing web site tokens to customers when the Beta is live. The web site token will then need to be registered at modernwarfare2.com with your email address to later receive your chosen Xbox360 or PS3 Beta console redeem code.
The Beta is rumoured to go live by September 10th and close towards the end of October. Until Infinity Ward release an official statement this can only remain a rumour. The Gamescon convention with Robert Bowling confirmed as in attendance will take place next week - so only time will tell if the information we received is correct.
Who here would be interested in a Modern Warfare 2 Beta?
Source: HMV Senior Staff
quote:Amazon Pre-Orders Available For Ratchet & Clank Series 1 Action Figures
Via Twitter, Insomniac Games today announced the availability of Ratchet & Clank Series 1 action figure pre-orders at Amazon.com. Series 1 includes four different action figure bundles to choose from, each priced at $19.99. There’s standard Ratchet with a Transforming Clank, Dr. Nefarious with Zoni, Armored Ratchet with Mr. Zurkon, and Captain Qwark with Scrunch.
The Series 1 action figure collection is scheduled to roll out on December 9th, so you’ve got plenty of time to make your reservations. Or, if you’ve been a good little boy/girl, you can add them to your holiday wish list and hope Santa has them waiting for you under your Christmas tree.
Keep on scrolling down for links to Amazon’s product pages and larger product shots of the different action figure pairs.
Ik hoop dat ze er rekening mee houden dat die beurs niet in Leipzig, maar in Cologne. (Keulen)quote:
Nee, dat wordt 'm dan weer nietquote:
mjah ik had hem ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 Prologue sales:
http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
Inmiddels opgelopen tot 3.94 miljoen. En dat voor een veredelde demo, amazing.
Veredelde demo? Ik zie het meer als GT: Lite.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 Prologue sales:
http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
Inmiddels opgelopen tot 3.94 miljoen. En dat voor een veredelde demo, amazing.
ja iddquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Zó zonde dat ze het hebben omgegoten naar cell-shaded
Cell-shading.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Zó zonde dat ze het hebben omgegoten naar cell-shaded
Amen.quote:
wooot ! , alleen wil ik altijd zo min mogelijk spoilers voor elk groot spel dat ik ga kopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Strolie75 het volgende:
1Up heeft veel Uncharted 2 info op hun site deze week.
[ afbeelding ]
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3175489
Ik ga niets meer kijken van Uncharted 2, die E3 trailer heeft me overtuigd. Zo erg dat ik deel 1 ook besteld hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wooot ! , alleen wil ik altijd zo min mogelijk spoilers voor elk groot spel dat ik ga kopen
Precies, ik koop de game toch wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niets meer kijken van Uncharted 2, die E3 trailer heeft me overtuigd. Zo erg dat ik deel 1 ook besteld heb![]()
ben je niet bang voor reacties in de winkel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil er ook niks meer over zien/horen/lezen over de SP. Ik ga hem naakt halen en wil niet gespoilered worden.MP zal me aan mijn reet roesten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je niet bang voor reacties in de winkel?
Ze verkopen de game ook naakt geloof ik!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je niet bang voor reacties in de winkel?
link? voor die prijs pre-order ik hem ook meteenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:05 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga Uncharted 2 binnenkort maar eens preorderen. Ik heb m al zien staan voor 45 euro
Op Amazon kun je hem all preorderen voor 37 pond. Mocht de prijs nog dalen voor de release dan krijg je dat geld nog terugquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
link? voor die prijs pre-order ik hem ook meteen
dan ga ik daar even pre-orderenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Op Amazon kun je hem all preorderen voor 37 pond. Mocht de prijs nog dalen voor de release dan krijg je dat geld nog terug
Ik vind Amazon tegenwoordig niet echt interessant meer. Hoge verzendkosten en ze berekenen belastigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Op Amazon kun je hem all preorderen voor 37 pond. Mocht de prijs nog dalen voor de release dan krijg je dat geld nog terug
quote:Amazon.co.uk Order Summary
Items: £33.01
Postage & Packing: £4.98
Total before VAT: £37.99
VAT: £7.22
Order Total: £45.21
Ik heb ook een tijd bij Amazon besteld, maar de verzendkosten zijn inderdaad te hoog geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Amazon tegenwoordig niet echt interessant meer. Hoge verzendkosten en ze berekenen belastig
Voorbeeld Uncharted 2:
[..]
Nette prijs lijkt me zo. Het bedrag wordt wel maar pas van je CC afgeschreven op het moment dat de game verstuurd wordt, dus tegen die tijd kan de prijs omgerekend anders zijn...quote:Uncharted 2: Among Thieves £37.95
Total Delivery Cost: £0.99
Total Order Value: £38.94
Dat kan heel makkelijk gedaan worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Kan je ook foto's in een playlist zetten, dat je dus door je foto's heen scrolt (automagisch) en eventueel met muziek ofzo?
Valt wel mee als je het omrekent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd bij Amazon beteld, maar de verzendkosten zijn inderdaad te hoog geworden.
Ik heb Uncharted 2 voor dezelfde prijs bij Zavvi zien staan en die rekenen maar 1 pond verzendkosten
Edit: preorder gedaan:
[..]
Nette prijs lijkt me zo. Het bedrag wordt wel maar pas van je CC afgeschreven op het moment dat de game verstuurd wordt, dus tegen die tijd kan de prijs omgerekend anders zijn...
Een pond is alleen geen anderhalve euro meer waard, volgens mij zit de pond nu zelfs rond de 1 euro of er nog onderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Valt wel mee als je het omrekent.
39 (GBP)x 1,5 = 58,50 euro
Normale prijs dus en niet echt dat je zegt "Cheap".
1 British Pounds Sterling = 1.16 Eurosquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Een pond is alleen geen anderhalve euro meer waard, volgens mij zit de pond nu zelfs rond de 1 euro of er nog onder
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Een pond is alleen geen anderhalve euro meer waard, volgens mij zit de pond nu zelfs rond de 1 euro of er nog onder
quote:1 British pound = 1.16189675 Euros
budgetgaming.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef Nebo het volgende:
Iemand een leuk adresje om de SE van Arkham Asylum niet al te duur te scoren?
Helemaal niet. Dat ziet er uit als de mock-up die op een forum werd gepost. Als je dat bericht ff had gelezen dan had je het geweten. Stond er namelijk duidelijk bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef SToRM81 het volgende:
http://gizmodo.com/5336404/is-this-the-ps3-slim-in-a-kmart-flyer
Ziet er vrij geloofwaardig uit. Er wordt gesproken van een 120GB HDD en full backwards compatibility
Edit: naar het schijnt is dit toch een photoshop...
quote:No Single Player Uncharted 2 Demo
The single player in the first Uncharted was compelling, good old fashioned story-telling. Before we shell out to buy the upcoming sequel, wouldn't it be lovely to check out Uncharted 2's single player?
Yes, yes it would. Too bad we won't be doing that. The game is getting a multiplayer demo on September 15, but it will not be getting one for single player.
"It's always tough to do a single-player demo," says the game's creative director Amy Hennig. "You can always argue whether it benefits you or not in the long run, because so much of it depends on you understanding where you are in the narrative, and then appreciating what's going on in the single-player demo."
"Not to mention that it's a 12-15 hour experience and you have to somehow collapse that into 15 minutes," says Evan Wells, co-president of the game's developer. "I mean, we have something like hundreds of moves to train you over several hours, and if you just drop somebody into the fire..."
Instead, folks are going to be dropped in multiplayer.
Take heart single player players! The game's developer Naughty Dog confirmed that the single player is "significantly longer" than in the first game with 90 minutes of cinematics compared to the first game's 50 minutes.
"It's literally a feature-length film," says Hennig, "with fully-fleshed out multiplayer and co-op experiences."
Mooi! Wil er niks meer over zien en horen. Gewoon kopen en genieten. MP boeit me totaal niet!quote:
precies...als je 1 hebt gespeeld, weet welke ontwikkelaar er achter zit...en de laatste info hebt gezien, dan weet je toch wel dat het goed komtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi! Wil er niks meer over zien en horen. Gewoon kopen en genieten. MP boeit me totaal niet!
mee eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi! Wil er niks meer over zien en horen. Gewoon kopen en genieten. MP boeit me totaal niet!
this man speaks the truth. Net zoals Brütal Legend, ik hoef er niets meer van te zien, Tim Schafer zit erachter, de gameplayvideo's die ik heb gezien zijn FUCKAWESOME, ik hoef er verder niets meer van mee te krijgen. Ik hoef ook geen demo oid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:38 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
precies...als je 1 hebt gespeeld, weet welke ontwikkelaar er achter zit...en de laatste info hebt gezien, dan weet je toch wel dat het goed komt
quote:"THE BEST BATMAN GAME EVER MADE"
+inhabitants of Arkham Asylum feel like living, breathing characters. Converse w/ one another, interact with Arkham's geometry, and create their own self-contained stories
+Melee system highlights brutal efficiency. Even when odds are stacked against you, you feel as if you can take everybody out.
+Areas of the Asylum are blocked off until new gadgets are obtained (zelda/metroid style)
- The final confrontation is a MAJOR letdown. A good idea gone to waste. In this scene an outrageous concept is squashed by Batman's mortality. The fight that follows is easily the game's worst.
Goes on to say: "Regardless, Batman: AA is this year's Bioshock...delivers an adventure unlike any other"
Batman: Arkham Asylum is not only the best Batman game to come out on consoles, it's a contender for Game of the Year.
Netjes,... wordt er iets over het aantal uren gezegd? Hoe lang je er over kan doen zeg maar?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameinformer
Batman: Arkham Asylum (9.5,9.5) GOTM
[..]
Klinkt goed... maar het blijft een blad die ver voor de release met een review komt en dus wacht ik de eerste "site-reviews" af...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Gameinformer
Batman: Arkham Asylum (9.5,9.5) GOTM
[..]
ja en daarnaast vind ik 'm wel heel erg positief, misschien dat dàt tot de voorwaarden behoordequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Klinkt goed... maar het blijft een blad die ver voor de release met een review komt en dus wacht ik de eerste "site-reviews" af...
Ik denk dat ze gewoon een paar speelbare levels ontvangen hebben waaronder de eindbaas, dat zie je immers wel vaker. Hierdoor kun je relatief ver voor de release een beeld krijgen van de game zelf. Er zal ook wel niet veel over de graphics of geluid gesproken zijn vermoed ik zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef Pheno het volgende:
Als ze nu al bij de eindbaas zijn geweest zal het ook wel een kort spel zijn
Zulke games duren een uur of 10-12, 15u Sjotijd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Netjes,... wordt er iets over het aantal uren gezegd? Hoe lang je er over kan doen zeg maar?
of 25 uur Roytijd, aangezien er geen GPS is die je vertelt waar je heen moetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zulke games duren een uur of 10-12, 15u Sjotijd.
Dat wordt dan 3u Roytijd heh, als ik de weg kwijt kan raken stop ik gewoon met gamenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of 25 uur Roytijd, aangezien er geen GPS is die je vertelt waar je heen moet![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3u Roytijd heh, als ik de weg kwijt kan raken stop ik gewoon met gamen
De noten gaan toch maar één richting op? Dan heb je geen GPS nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe doe je dat trouwens met Guitar Hero / Rock Band?
Nee, maar je moet wel je hand bewegen en er wordt niet op het scherm aangegeven hoe of waarheen. Dat moet je helemaal zelf bedenken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De noten gaan toch maar één richting op? Dan heb je geen GPS nodig
is toch gewoon de kleurtjes volgen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel je hand bewegen en er wordt niet op het scherm aangegeven hoe of waarheen. Dat moet je helemaal zelf bedenken...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:33 schreef cheqy het volgende:
Een vraagje. Met CoD4 kan ik geen vrienden uitnodigen voor een potje schieten en andersom ook niet. We krijgen steeds een error. Iemand een idee wat we met de instellingen moeten doen?
Lol, hoezo van de makers van Doom 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Rage QuakeCon Trailer HD
Man dit ziet er kickass uit.
Precies, als de leden van de Josti-band het kunnen, kan Roy het ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Misan het volgende:
[..]
is toch gewoon de kleurtjes volgen?
tenzij je te kleine handen hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, als de leden van de Josti-band het kunnen, kan Roy het ook.
Ja, het is een beetje een fail poging van SD om grappig te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Misan het volgende:
[..]
is toch gewoon de kleurtjes volgen?
dat maakt 'm ook wel weer aandoenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje een fail poging van SD om grappig te zijnDie hele GSP-hype is ook zooooo Saints Row 1
Voor zover iets van 3.5m aandoenlijk kan zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Misan het volgende:
[..]
dat maakt 'm ook wel weer aandoenlijk
Ik heb gekekenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
foeiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb gekeken
http://kotaku.com/5337258/439-of-uncharted-2-singleplayer-footage
[ afbeelding ]
IK BEN HEEL ERG AANDOENLIJK GVD!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor zover iets van 3.5m aandoenlijk kan zijn natuurlijk
must...resist....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Kon het niet laten,.... het was ziekelijk bevredigend!
SB is aandoenlijkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IK BEN HEEL ERG AANDOENLIJK GVD!!!!!!!!!
vraag maar aan summerbreeze
Weaklingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Dat is naar mijn weten nou nog steeds niet naar buiten gekomen, dat terwijl er ruim 10 reviews zijn verschenen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Netjes,... wordt er iets over het aantal uren gezegd? Hoe lang je er over kan doen zeg maar?
En nou kappen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Je moet naar een game gaan en op het driehoekje drukken. Dan ga je naar "information" oid en daar kun je een album aan maken. Dit moet je wel bij elke game handmatig doen. Als je dat dan gedaan hebt kun je met het vierkantje wisselen tussen de verschillende view options.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef SToRM81 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die weten hoe je je spellen in de XMB in mappen kunt indelen die je zelf kunt benoemen?
Ik vind het een handige feature die naar mijn idee vrij onbekend is...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten nou nog steeds niet naar buiten gekomen, dat terwijl er ruim 10 reviews zijn verschenen...
quote:Lifespan: You can steam through it in 12 hours but you'll want to savour it.
Nu ik het nog een keer lees vraag je inderdaad net wat andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:15 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, ja ik weet het wel. Maar ik vroeg me af of er veel mensen van die methode afwisten. Ik kwam er namelijk ook maar toevallig achter via een forum
Aan Gabe te zien, voornamelijk eten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GTTV was interessant. Wat is Gabe Newell een vuile hoer zegDie gasten doen nog niets relevants met de PS3 en hebben ook totaal geen ambitie om dat te veranderen. Daarnaast begint het wachten op HL2: Ep 3 mij ook zwaar de keel uit te hangen. Wat voeren die gasten daar eigenlijk uit
Daar geloof ik niets van eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan Gabe te zien, voornamelijk eten.
[ afbeelding ]
Serieus, die gast heeft grotere borsten dan m'n vriendin!
Maar wel de moeite waardquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trailers bekeken van Uncharted 2
Ja de E3 trailer, voor de rest niks , ook niet kwa verhaal![]()
Ga er blind in, en ja dat is heel zwaar
blind zou ik niet doen, mis je zoveel van de grahpics enzow weet je ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trailers bekeken van Uncharted 2
Ja de E3 trailer, voor de rest niks , ook niet kwa verhaal![]()
Ga er blind in, en ja dat is heel zwaar
Inderdaad, er komt toch nog niets fatsoenlijks uit in 2010quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
MAG is uitgesteld naar begin 2010, 26 februari in Amerika om precies te zijn.
http://blog.us.playstatio(...)eattle-blog-meet-up/
Verstandige zet.
Geen shooters inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, er komt toch nog niets fatsoenlijks uit in 2010
Ik hoop stiekem een beetje op een nieuwe Rainbow Six.quote:
Wow, nu zie je pas goed hoe fucking awesome die game eruit gaat zien. Zoveel verschil had ik eigenlijk niet verwacht!quote:
AC2: 10/15 uurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef KoosyNL het volgende:
All shooters zijn gewoon bang voor MW2. Je kunt het verstandig van MAG noemen maar zo blijft er dus helemaal niets meer over dit najaar. Op mijn lijstje staan alleen nog Uncharted 2, Assassin's Creed 2, Ratchet & Clank, Modern Warfare 2 en Beatles Rock Band.
deel 1 was superquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem een beetje op een nieuwe Rainbow Six.
Ziet er erg goed uit inderdaad! Pff...als je dan kijkt hoe alles er op de PSX uitzag 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Wow, nu zie je pas goed hoe fucking awesome die game eruit gaat zien. Zoveel verschil had ik eigenlijk niet verwacht!
Wat dacht je van de commodore 64.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit inderdaad! Pff...als je dan kijkt hoe alles er op de PSX uitzag 10 jaar geleden
ZX Spectrum nigga!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
Die heb ik ook nog gehad ja en laten we vooral ook de Amiga niet vergeten![]()
Naughty Gods en pre-rendered, ja hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Ingame screens of pre rendered trailer?
dat je het überhaupt durft te vragen...schaam jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Ingame screens of pre rendered trailer?
Een normaal mens verkoopt bad company en koopt cod4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef Ytereo het volgende:
Vandaag maar Battlefield Bad Company besteld voor 17 euro. Lijkt me nog wel leuk online. Had geen online shooter meer op de Playstation 3, Had eerder Cod 4 verkocht.
damn...en ik vond noujuist Oblivion zo vet...Fallout 3 was niet mijn settingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geen Elder Scrolls V in de maak
Geschreven door Evita op zaterdag 15-08-2009 15:39
Bethesda Softworks verkent voorlopig andere horizonten.
Todd Howard van Bethesda gaf op Quakecon wat mysterieuze uitleg rond de toekomstplannen van het bedrijf. Howard bevestigt dat ze aan een grote nieuwe game werken maar ontkent dat dit The Elder Scrolls V zou zijn. Een vervolg op Oblivion moeten we in de nabije toekomst zeker niet verwachten aldus de man. Ook wat downloadable content betreft voor Fallout 3 is het vaatje op. Natuurlijk wou de man het achterste van zijn tong niet laten zien en bleef hij erg vaag over wat die nieuwe game moet gaan worden, maar sommigen geloven dat het om een heuse mmo in het Fallout-universum zou gaan.
PONG bitches!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
Die heb ik ook nog gehad ja en laten we vooral ook de Amiga niet vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja, of koopt Killzone 2quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Een normaal mens verkoopt bad company en koopt cod4.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PONG bitches!dus je wou zeggen dat jij in 1972 bij de release van Pong wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
kan hoor, maar dan ben je wel een ouwe zak
ik ben opgegroeid met de MSX/NES en de vervolgen op alles ^^, weliswaar niet bij de release dates...want toen moest ik zelf nog komen
PSN: diTani
iemand met een beetje ballen joint de veteran's @ bad companyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er nog een game ontbrak aan mijn vers gekochte game collectie! *gaat marktplaatsen*quote:
Cod 4 heb ik al op de 360quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er nog een game ontbrak aan mijn vers gekochte game collectie! *gaat marktplaatsen*
Hoe kon ik die vergeten.....
Ben serieus benieuwd hoe lang zoiets leuk blijft... wel leuk voor de kinderen denk ikquote:
Dat niet, maar ik heb wel nog met de originele machine gespeeld. Had m'n oma staan en is nu bij m'n broertje terecht gekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:37 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dus je wou zeggen dat jij in 1972 bij de release van Pong was?
kan hoor, maar dan ben je wel een ouwe zak
ik ben opgegroeid met de MSX/NES en de vervolgen op alles ^^, weliswaar niet bij de release dates...want toen moest ik zelf nog komen
Komt vaak voor dat screens goed opgepoetst worden!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naughty Gods en pre-rendered, ja hoor.![]()
Faaaaal.
I ga m kopen, als 19 jarige jongen, en I don't give a fuck over wat iedereen er van vindquote:
Oppoetsen / in-game engine is nog altijd heel iets anders dan een pre-render.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt vaak voor dat screens goed opgepoetst worden!
Media Manipulation: the "Bullshot" phenomenon
Zijn er nog meer leuke dingen voor de PS eye? Ik ben geinteresseerd om deze te kopen, maar weet niet zeker of er genoeg leuke spellen zijn. En waar is zoiets goedkoop te kopen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I ga m kopen, als 19 jarige jongen, en I don't give a fuck over wat iedereen er van vind
Koop een eye of judgement combi, helemaal geen slecht spel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zijn er nog meer leuke dingen voor de PS eye? Ik ben geinteresseerd om deze te kopen, maar weet niet zeker of er genoeg leuke spellen zijn. En waar is zoiets goedkoop te kopen?
Das een goeie idd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef TheUnoriginal het volgende:
Waarom is er nog geen eyetoy PS3?
Vet!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwste aankoop voor PS3:
[ afbeelding ]
Komt hopelijk dinsdag binnen, ga ik weer aan HAWX beginnen
Ja, maar deze is niet duur, en heel vet, de 2 delen zijn afneembaar. Verder is er nog maar 1 andere die werkt, saitek aviator als ik t goed onthouden heb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Vet!
Zeker alleen speciale sticks werken bij de PS3?
Ja, overigens weet ik dat alleen zeker van de hotas, er zit een mapping knop op, je kan altijd alle knoppen onderling veranderen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Beach het volgende:
Hmm zou dat dus ook werken bijv met BF1943, Warhawk en Il2 Birds of Prey?
quote:Thrustmaster PS3 T Flight Hotas (Joystick met afneembare throttle):
De joystick met afneembare gashendel en voorgeprogrammeerde configuratie om onmiddellijk op te stijgen!! Volledig programmeerbaar PC en PS3
Twee standaard configuraties:
- PC: Flight Simulator X van Microsoft, de populairste vliegsimulator
- PS3 & PC: Tom Clancy’s HawX van Ubisoft
Belangrijkste eigenschappen:
- De 12 knoppen en 5 assen zijn volledig programmeerbaar
- Plug & Play voor een ultraeenvoudige en snelle installatie met alle functies vooraf geconfigureerd om onmiddellijk op te stijgen (zonder de parameters in te stellen)
- Afneembare en ergonomische gashendel op ware grootte
- Roer met dubbel systeem: door rotatie van de stuurhendel (met geïntegreerd blokkeringssysteem) of door progressieve hendel met binaire schakeling
- Joystick met hoge precisie en regelbare weerstand
- Grote handsteun voor optimaal comfort
- Extra scherp geprijsd bij redcoon
- Exclusieve knop "MAPPING": alle functies kunnen onmiddellijk onderling verwisseld worden
- Trekker voor de rem (Burgervluchten) of snelschieten (militaire vluchten) +Multidirectionele beschermkap (voor een panoramisch uitzicht)
- Intern geheugen: om het geheel van uw instellingen op te slaan zelfs indien uw joystick uitgeschakeld is
- Verzwaarde sokkel voor meer stabiliteit
- Exclusieve knop "PRESET": om tijdens het spel onmiddellijk van de ene programmering naar de andere over te schakelen
Volgens mij zijn die eerste 2 fotos niet Kathmandu, maar Pokhara (kan er naast zitten, was bewolktquote:
Denk dat alles nu wel zo'n beetje bekend isquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef SToRM81 het volgende:
Morgen de conference van Sony. Ik ben echt benieuwd wat we allemaal te horen gaan krijgen en ik hoop dat er toch nog wat nieuwe dingen onthuld gaan worden waar we niks vanaf wisten
Sony heeft geen lek...die hebben gewoon alles wagenwijd openstaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Denk dat alles nu wel zo'n beetje bekend isHopen dat het meeste daarvan ook waar is
Het is nu wel echt erg jah, normaal valt het wel mee. Maar nu zijn ze zowat erger dan Microsoft, en zijn al zo lek als een mandjequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Sony heeft geen lek...die hebben gewoon alles wagenwijd openstaan
Als alles waar zou zijn dan zou dat al mooi zijn ja. Maar stiekem hoop ik dat ze nog iets verborgen hebben weten te houden, net zoals de FF14 aankondiging.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Denk dat alles nu wel zo'n beetje bekend isHopen dat het meeste daarvan ook waar is
De walkthrough guide van UC2?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef SToRM81 het volgende:
Morgen de conference van Sony. Ik ben echt benieuwd wat we allemaal te horen gaan krijgen en ik hoop dat er toch nog wat nieuwe dingen onthuld gaan worden waar we niks vanaf wisten
Briljant,die shit is mooier dan echtquote:
Nou, wat een prijsverlaging zeg.quote:
Waarom überhaupt aan gamemania beginnen? Ze zijn duur, ze zijn beperkt in hun keuze, het zijn een stel kansloze kutfanboys ("Hallo, ik wil graag een pre-order plaatsen voor de PS3-versie van GTA IV." "PS3? Ach, ja, die mensen heb je ook. Mag ik uw naam noteren?" "Ja, dat mag je. Ik zal het voor je spellen, aangezien je IQ niet echt hoog lijkt te liggen: S-T-E-R-F. Tot nooit meer ziens.") en ze hebben nergens verstand van ("Mevrouwtje, Full HD kunt u ook met de meegeleverde SCART-kabel krijgen hoor, dat HDMI is gewoon een verkooptruc.").quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:32 schreef J.Clarkson het volgende:
Zometeen Wolfenstein ophalen.
Game Mania staat nu op mijn shitlist. Paupertent. Verkoper was te druk met zn matties bezig fifa09 te checken om klanten te helpen. Ondertussen me wel aankijken, maar helpen ho maar. Na 5 minuten vond ik het leuk geweest. Pre-order gecancelled en ik rij zo naar Den Haag.
Pleuris toko.
Echt!?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom überhaupt aan gamemania beginnen? Ze zijn duur, ze zijn beperkt in hun keuze, het zijn een stel kansloze kutfanboys ("Hallo, ik wil graag een pre-order plaatsen voor de PS3-versie van GTA IV." "PS3? Ach, ja, die mensen heb je ook. Mag ik uw naam noteren?" "Ja, dat mag je. Ik zal het voor je spellen, aangezien je IQ niet echt hoog lijkt te liggen: S-T-E-R-F. Tot nooit meer ziens.") en ze hebben nergens verstand van ("Mevrouwtje, Full HD kunt u ook met de meegeleverde SCART-kabel krijgen hoor, dat HDMI is gewoon een verkooptruc.").
bcc: plasma tv met 1024*768 is geen HD-Rdy hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom überhaupt aan gamemania beginnen? Ze zijn duur, ze zijn beperkt in hun keuze, het zijn een stel kansloze kutfanboys ("Hallo, ik wil graag een pre-order plaatsen voor de PS3-versie van GTA IV." "PS3? Ach, ja, die mensen heb je ook. Mag ik uw naam noteren?" "Ja, dat mag je. Ik zal het voor je spellen, aangezien je IQ niet echt hoog lijkt te liggen: S-T-E-R-F. Tot nooit meer ziens.") en ze hebben nergens verstand van ("Mevrouwtje, Full HD kunt u ook met de meegeleverde SCART-kabel krijgen hoor, dat HDMI is gewoon een verkooptruc.").
is het eigenlijk ook niet , het wordt wel weergeven maar wel gedownscaled om op het beeld te passen .quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bcc: plasma tv met 1024*768 is geen HD-Rdy hoor
punt is dat ieder paps of mams er wel in trapt...
ja maar wat zij zeiden is dat het gewoon geen hd rdy was...terwijl het 720p compatible, dus hd rdy is...kort gezien, en het was 2,5 jaar geleden...maar toch, zij raden ook een hdmi kabel van Monster aan met de reden dat "het niet voor niets zo duur is"quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is het eigenlijk ook niet , het wordt wel weergeven maar wel gedownscaled om op het beeld te passen .
echt HD ready blijft gewoon 1280x720 .
en sowieso zou ik nooit een plasma kopen met een 1024x768 resolutie , gewoon een 1360x768 nemen als je HD ready wilt op een plasma
Die Monster kabels zijn idd onzin, maar 1280x720 past niet in 1024x768.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja maar wat zij zeiden is dat het gewoon geen hd rdy was...terwijl het 720p compatible, dus hd rdy is...kort gezien, en het was 2,5 jaar geleden...maar toch, zij raden ook een hdmi kabel van Monster aan met de reden dat "het niet voor niets zo duur is"
Juniorverkoper van BCC probeerde mij een HDMI-kabel te verkopen "die 100Hz kon weergeven", terwijl mijn PS3 stond aangesloten op de TV die ik ging kopen met MIJN HDMI-kabel en gewoon 100Hz stond weer te geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Die Monster kabels zijn idd onzin, maar 1280x720 past niet in 1024x768.
De verkooper heeft gelijk als hij zegt dat dat geen HD-Ready is. Het aantal pixels wat een beeld "HD-Ready" maakt past niet in het aantal pixels wat de TV heeft.
QFTquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Mensen die nog zooi via retail kopen
quote:Dead Nations to be announced in Cologne
Eurogamer.de has just put online it’s GamesCom schedule, but there’s nothing special in it, right? Actually, there could be.
According to the article, there will be a game announced in Cologne this week, which is known as Dead Nations. This is a game which no-one has heard of as of present, so it has to be revealed tomorrow.
Right now, we don’t know what platform this is coming to, other then a Playstation console. But we’ll take a guess and say this is a PS3 title.
Either as a AAA title or a PSN title, we dont know. But either way, we should hopefully know more with SCEE’s presser taking place tomorrow night.
quote:
Bedankt, maar jij mag ophouden met tips gevenquote:
Heb je Shatter al bekeken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flow heb ik al, Flower moet ik inderdaad eens checken! Soldner X leek me wel gaaf, maar dan speel ik liever R-Type of Ikaruga op de Xbox. Dat idee heb ik overigens bij veel PSN games: Er is een betere variant op XBLA... Vandaar dat ik jullie hulp in roep
Weet iemand wat er nog meer allemaal aankomt op PSN, of zijn daar overzichten van op internet?
Met zo'n instelling is geen enkele PSN-game leuk natuurlijk....quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flow heb ik al, Flower moet ik inderdaad eens checken! Soldner X leek me wel gaaf, maar dan speel ik liever R-Type of Ikaruga op de Xbox. Dat idee heb ik overigens bij veel PSN games: Er is een betere variant op XBLA... Vandaar dat ik jullie hulp in roep
Weet iemand wat er nog meer allemaal aankomt op PSN, of zijn daar overzichten van op internet?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Met zo'n instelling is geen enkele PSN-game leuk natuurlijk....
Maar serieus, ik vind SSHD leuker dan Geometry Wars en met Pixel Junk Eden kan ik behoorlijk spacen. En volgens mij is van beide games een demo te vinden.
Shatter is inderdaad ook een leuke game. Arkanoid (met een twist) met end bosses... tof!!!
High Velocity bowlingquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn nou echt dé knallers op PSN? Iets leuks, unieks en must-have.
Mensen die te lui zijn uit hun stoel te komen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Mensen die nog zooi via retail kopen
de echte wereld is engquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn uit hun stoel te komen...
Drie keer uitgespeeld al, nog één keer op Extreme voor de Platinum Trophy en dan kan die ook weer de kast in!quote:
wow! mag ik je virtueel aanraken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie keer uitgespeeld al, nog één keer op Extreme voor de Platinum Trophy en dan kan die ook weer de kast in!
Het was maar een idee hé; omdat er niet zoiets is op Xboxlive.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie keer uitgespeeld al, nog één keer op Extreme voor de Platinum Trophy en dan kan die ook weer de kast in!
quote:
Toch zal er volgens IGN in ieder geval minstens een nieuwe titel voor de PS3 worden aangekondigd.quote:VideoGaming247 meldt nu dat het gaat om een PSP game welke eigenlijk Dead Nation heet, en niet Dead Nations.
Ik vind inderdaad allemaal geruchten van lang geleden over firmware versie 2.5 die BC zou gaan ondersteunen, nou dat is toch pijnlijk onwaar geblekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef Fallen het volgende:
deze week begint de GamesCon in Keulen en er zijn zelfs geruchten die het hebben over de introductie van de PS3 slim en ook gelijktijdig een nieuwe firmware voor alle PS3's die PS2 BC zou toevoegen..
quote:New update on Ratchet and Clank Future: A Crack in Time
In their latest Full Moon Show podcast episode, Insomniac Games gave the latest update on the progress of Ratchet and Clank Future: A Crack in Time.
Although Insomniac Games won’t personally be at GamesCom, their upcoming title will be at convention in full force. Ratchet and Clank Future: A Crack in Time will be playable on the show floor. In addition to the updated build of the E3 level (Krell Canyon), attendees will also get hands-on time with a full Clank level.
A new trailer for Ratchet and Clank Future: A Crack in Time is also debuting at GamesCom, which might appear at the Sony Conference on August 18th. In it, you will see snippets of space gameplay in addition to other brand new footage. GamesCom will take place in Cologne, Germany from August 19th to the 23rd.
Insomniac Games is attending PAX, however. Brian Allgeier, the creatice director of the Ratchet and Clank series, will be showing off new weapons for Ratchet and Clank Future: A Crack in Time during his Weapons 101 presentation on September 4th.
As for the game, Ratchet and Clank Future: A Crack in Time is in the final stage of development and will be shipped for manufacturing very soon. A lot has changed and improved since the Playstation 3 exclusive title was last shown to the public. Although much of the focus has turned to polishing the game as much as possible, last second additions are still being made.
Finally, Insomniac Games is hinting heavily that Ratchet and Clank Future: A Crack in Time will have an October release date.
Oktober al!quote:
Sony heeft dat nooit gezegd. Het was de media die er een te grote hype omheen vormde waardoor het erg tegen viel. Je moet gewoon niet mee gaan in de hype...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:44 schreef fratsman het volgende:
Ik wacht het wel af. Paar maanden geleden zou Sony ook met een daverende aankondiging komen, ging het om de nieuwe firmware en dat de PS2 99 euro ging kosten...
ja zag ik, kan zijn dat ze per ongeluk in plaats van volgende week, deze week de advertentie al hebben geplaatstquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:58 schreef kepler het volgende:
voor de duidelijkheid, dat komt van de site van Kmart
Niet van Sony zelf dus
Het lijkt wel of niemand Sony geheimen guntquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:02 schreef Misan het volgende:
[..]
ja zag ik, kan zijn dat ze per ongeluk in plaats van volgende week, deze week de advertentie al hebben geplaatst
In Home kun je eens zoeken naar het Presentation Podium, daar ga je achteraf wel de volledige persconferentie kunnen zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:08 schreef RedemptioN het volgende:
vast een livestream aanwezig, hoelaat begint die?
MS ook, morgenochtend. Nintendo niet volgens mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:23 schreef SToRM81 het volgende:
Gaan MS en Nintendo eigenlijk nog conferences geven of is Sony de enige?
Sony has announced that the PlayStation Network will be "taken offline for maintenance" later today between 5pm and 7pm BST.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:08 schreef RedemptioN het volgende:
vast een livestream aanwezig, hoelaat begint die?
Je bedoelt dat er direct allerlei geruchten rond gingen waarin werd beweerd dat de BC softwarematig terug zou komen en dat dit door velen als officieel werd bestempeld, terwijl Sony er tot op heden volgens mij nog helemaal niets over heeft gezegd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:55 schreef kepler het volgende:
BC in de eerste PS3s werd gedaan met behulp van PS2-hardware in de PS3. Om kosten te besparen hebben ze die eruit gehaald. Ze hebben toen beloofd om aan softwarematige BC te werken, maar tot nu toe nog niks van gezien. Het gerucht gaat dat dit dus morgen zal komen(ook voor de oudere als het softwarematig is)
quote:[GC] Gran Turismo 5 speelbaar op GC
Polyphony Digital werkt momenteel aan de PlayStation 3 titel Gran Turismo 5, maar de ontwikkeling neemt veel tijd in beslag en Sony Computer Entertainment vertelt weinig over het spel.
We zullen deze week alvast meer ontdekken over de game. Famitsu schrijft namelijk dat de game deze week speelbaar is op de GamesCom, zoals je kunt zien op onderstaande scan als je Japans kunt lezen. Mogelijk geeft Sony dus een beetje meer informatie over de game.
Nou, zal eens tijd worden ook zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:57 schreef Wii-Style het volgende:
OMG zieke shit. Om 6 uur vandaag gaan we GT5 voor het eerst zien.
http://www.gtplanet.net/g(...)from-gamescom-today/
En ook speelbaar inderdaad. Ziek!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |