Maar wel de moeite waardquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trailers bekeken van Uncharted 2
Ja de E3 trailer, voor de rest niks , ook niet kwa verhaal![]()
Ga er blind in, en ja dat is heel zwaar
blind zou ik niet doen, mis je zoveel van de grahpics enzow weet je ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trailers bekeken van Uncharted 2
Ja de E3 trailer, voor de rest niks , ook niet kwa verhaal![]()
Ga er blind in, en ja dat is heel zwaar
Inderdaad, er komt toch nog niets fatsoenlijks uit in 2010quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
MAG is uitgesteld naar begin 2010, 26 februari in Amerika om precies te zijn.
http://blog.us.playstatio(...)eattle-blog-meet-up/
Verstandige zet.
Geen shooters inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, er komt toch nog niets fatsoenlijks uit in 2010
Ik hoop stiekem een beetje op een nieuwe Rainbow Six.quote:
Wow, nu zie je pas goed hoe fucking awesome die game eruit gaat zien. Zoveel verschil had ik eigenlijk niet verwacht!quote:
AC2: 10/15 uurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef KoosyNL het volgende:
All shooters zijn gewoon bang voor MW2. Je kunt het verstandig van MAG noemen maar zo blijft er dus helemaal niets meer over dit najaar. Op mijn lijstje staan alleen nog Uncharted 2, Assassin's Creed 2, Ratchet & Clank, Modern Warfare 2 en Beatles Rock Band.
deel 1 was superquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem een beetje op een nieuwe Rainbow Six.
Ziet er erg goed uit inderdaad! Pff...als je dan kijkt hoe alles er op de PSX uitzag 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Wow, nu zie je pas goed hoe fucking awesome die game eruit gaat zien. Zoveel verschil had ik eigenlijk niet verwacht!
Wat dacht je van de commodore 64.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit inderdaad! Pff...als je dan kijkt hoe alles er op de PSX uitzag 10 jaar geleden
ZX Spectrum nigga!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
Die heb ik ook nog gehad ja en laten we vooral ook de Amiga niet vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |