De noten gaan toch maar één richting op? Dan heb je geen GPS nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe doe je dat trouwens met Guitar Hero / Rock Band?
Nee, maar je moet wel je hand bewegen en er wordt niet op het scherm aangegeven hoe of waarheen. Dat moet je helemaal zelf bedenken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De noten gaan toch maar één richting op? Dan heb je geen GPS nodig
is toch gewoon de kleurtjes volgen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel je hand bewegen en er wordt niet op het scherm aangegeven hoe of waarheen. Dat moet je helemaal zelf bedenken...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:33 schreef cheqy het volgende:
Een vraagje. Met CoD4 kan ik geen vrienden uitnodigen voor een potje schieten en andersom ook niet. We krijgen steeds een error. Iemand een idee wat we met de instellingen moeten doen?
Lol, hoezo van de makers van Doom 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Rage QuakeCon Trailer HD
Man dit ziet er kickass uit.
Precies, als de leden van de Josti-band het kunnen, kan Roy het ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Misan het volgende:
[..]
is toch gewoon de kleurtjes volgen?
tenzij je te kleine handen hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, als de leden van de Josti-band het kunnen, kan Roy het ook.
Ja, het is een beetje een fail poging van SD om grappig te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Misan het volgende:
[..]
is toch gewoon de kleurtjes volgen?
dat maakt 'm ook wel weer aandoenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje een fail poging van SD om grappig te zijnDie hele GSP-hype is ook zooooo Saints Row 1
Voor zover iets van 3.5m aandoenlijk kan zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Misan het volgende:
[..]
dat maakt 'm ook wel weer aandoenlijk
Ik heb gekekenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi! Wil er niks meer over zien en horen. Gewoon kopen en genieten. MP boeit me totaal niet!
foeiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb gekeken
http://kotaku.com/5337258/439-of-uncharted-2-singleplayer-footage
[ afbeelding ]
IK BEN HEEL ERG AANDOENLIJK GVD!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor zover iets van 3.5m aandoenlijk kan zijn natuurlijk
must...resist....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Kon het niet laten,.... het was ziekelijk bevredigend!
SB is aandoenlijkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IK BEN HEEL ERG AANDOENLIJK GVD!!!!!!!!!
vraag maar aan summerbreeze
Weaklingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Dat is naar mijn weten nou nog steeds niet naar buiten gekomen, dat terwijl er ruim 10 reviews zijn verschenen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Netjes,... wordt er iets over het aantal uren gezegd? Hoe lang je er over kan doen zeg maar?
En nou kappen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Je moet naar een game gaan en op het driehoekje drukken. Dan ga je naar "information" oid en daar kun je een album aan maken. Dit moet je wel bij elke game handmatig doen. Als je dat dan gedaan hebt kun je met het vierkantje wisselen tussen de verschillende view options.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef SToRM81 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die weten hoe je je spellen in de XMB in mappen kunt indelen die je zelf kunt benoemen?
Ik vind het een handige feature die naar mijn idee vrij onbekend is...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten nou nog steeds niet naar buiten gekomen, dat terwijl er ruim 10 reviews zijn verschenen...
quote:Lifespan: You can steam through it in 12 hours but you'll want to savour it.
Nu ik het nog een keer lees vraag je inderdaad net wat andersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:15 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, ja ik weet het wel. Maar ik vroeg me af of er veel mensen van die methode afwisten. Ik kwam er namelijk ook maar toevallig achter via een forum
Aan Gabe te zien, voornamelijk eten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
GTTV was interessant. Wat is Gabe Newell een vuile hoer zegDie gasten doen nog niets relevants met de PS3 en hebben ook totaal geen ambitie om dat te veranderen. Daarnaast begint het wachten op HL2: Ep 3 mij ook zwaar de keel uit te hangen. Wat voeren die gasten daar eigenlijk uit
Daar geloof ik niets van eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan Gabe te zien, voornamelijk eten.
[ afbeelding ]
Serieus, die gast heeft grotere borsten dan m'n vriendin!
Maar wel de moeite waardquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trailers bekeken van Uncharted 2
Ja de E3 trailer, voor de rest niks , ook niet kwa verhaal![]()
Ga er blind in, en ja dat is heel zwaar
blind zou ik niet doen, mis je zoveel van de grahpics enzow weet je ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nog helemaal geen trailers bekeken van Uncharted 2
Ja de E3 trailer, voor de rest niks , ook niet kwa verhaal![]()
Ga er blind in, en ja dat is heel zwaar
Inderdaad, er komt toch nog niets fatsoenlijks uit in 2010quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
MAG is uitgesteld naar begin 2010, 26 februari in Amerika om precies te zijn.
http://blog.us.playstatio(...)eattle-blog-meet-up/
Verstandige zet.
Geen shooters inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, er komt toch nog niets fatsoenlijks uit in 2010
Ik hoop stiekem een beetje op een nieuwe Rainbow Six.quote:
Wow, nu zie je pas goed hoe fucking awesome die game eruit gaat zien. Zoveel verschil had ik eigenlijk niet verwacht!quote:
AC2: 10/15 uurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef KoosyNL het volgende:
All shooters zijn gewoon bang voor MW2. Je kunt het verstandig van MAG noemen maar zo blijft er dus helemaal niets meer over dit najaar. Op mijn lijstje staan alleen nog Uncharted 2, Assassin's Creed 2, Ratchet & Clank, Modern Warfare 2 en Beatles Rock Band.
deel 1 was superquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem een beetje op een nieuwe Rainbow Six.
Ziet er erg goed uit inderdaad! Pff...als je dan kijkt hoe alles er op de PSX uitzag 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:59 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Wow, nu zie je pas goed hoe fucking awesome die game eruit gaat zien. Zoveel verschil had ik eigenlijk niet verwacht!
Wat dacht je van de commodore 64.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit inderdaad! Pff...als je dan kijkt hoe alles er op de PSX uitzag 10 jaar geleden
ZX Spectrum nigga!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
Die heb ik ook nog gehad ja en laten we vooral ook de Amiga niet vergeten![]()
Naughty Gods en pre-rendered, ja hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Ingame screens of pre rendered trailer?
dat je het überhaupt durft te vragen...schaam jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Ingame screens of pre rendered trailer?
Een normaal mens verkoopt bad company en koopt cod4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef Ytereo het volgende:
Vandaag maar Battlefield Bad Company besteld voor 17 euro. Lijkt me nog wel leuk online. Had geen online shooter meer op de Playstation 3, Had eerder Cod 4 verkocht.
damn...en ik vond noujuist Oblivion zo vet...Fallout 3 was niet mijn settingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geen Elder Scrolls V in de maak
Geschreven door Evita op zaterdag 15-08-2009 15:39
Bethesda Softworks verkent voorlopig andere horizonten.
Todd Howard van Bethesda gaf op Quakecon wat mysterieuze uitleg rond de toekomstplannen van het bedrijf. Howard bevestigt dat ze aan een grote nieuwe game werken maar ontkent dat dit The Elder Scrolls V zou zijn. Een vervolg op Oblivion moeten we in de nabije toekomst zeker niet verwachten aldus de man. Ook wat downloadable content betreft voor Fallout 3 is het vaatje op. Natuurlijk wou de man het achterste van zijn tong niet laten zien en bleef hij erg vaag over wat die nieuwe game moet gaan worden, maar sommigen geloven dat het om een heuse mmo in het Fallout-universum zou gaan.
PONG bitches!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:39 schreef SToRM81 het volgende:
Die heb ik ook nog gehad ja en laten we vooral ook de Amiga niet vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja, of koopt Killzone 2quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Een normaal mens verkoopt bad company en koopt cod4.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PONG bitches!dus je wou zeggen dat jij in 1972 bij de release van Pong wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
kan hoor, maar dan ben je wel een ouwe zak
ik ben opgegroeid met de MSX/NES en de vervolgen op alles ^^, weliswaar niet bij de release dates...want toen moest ik zelf nog komen
PSN: diTani
iemand met een beetje ballen joint de veteran's @ bad companyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er nog een game ontbrak aan mijn vers gekochte game collectie! *gaat marktplaatsen*quote:
Cod 4 heb ik al op de 360quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er nog een game ontbrak aan mijn vers gekochte game collectie! *gaat marktplaatsen*
Hoe kon ik die vergeten.....
Ben serieus benieuwd hoe lang zoiets leuk blijft... wel leuk voor de kinderen denk ikquote:
Dat niet, maar ik heb wel nog met de originele machine gespeeld. Had m'n oma staan en is nu bij m'n broertje terecht gekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:37 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dus je wou zeggen dat jij in 1972 bij de release van Pong was?
kan hoor, maar dan ben je wel een ouwe zak
ik ben opgegroeid met de MSX/NES en de vervolgen op alles ^^, weliswaar niet bij de release dates...want toen moest ik zelf nog komen
Komt vaak voor dat screens goed opgepoetst worden!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Naughty Gods en pre-rendered, ja hoor.![]()
Faaaaal.
I ga m kopen, als 19 jarige jongen, en I don't give a fuck over wat iedereen er van vindquote:
Oppoetsen / in-game engine is nog altijd heel iets anders dan een pre-render.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt vaak voor dat screens goed opgepoetst worden!
Media Manipulation: the "Bullshot" phenomenon
Zijn er nog meer leuke dingen voor de PS eye? Ik ben geinteresseerd om deze te kopen, maar weet niet zeker of er genoeg leuke spellen zijn. En waar is zoiets goedkoop te kopen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I ga m kopen, als 19 jarige jongen, en I don't give a fuck over wat iedereen er van vind
Koop een eye of judgement combi, helemaal geen slecht spel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zijn er nog meer leuke dingen voor de PS eye? Ik ben geinteresseerd om deze te kopen, maar weet niet zeker of er genoeg leuke spellen zijn. En waar is zoiets goedkoop te kopen?
Das een goeie idd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef TheUnoriginal het volgende:
Waarom is er nog geen eyetoy PS3?
Vet!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwste aankoop voor PS3:
[ afbeelding ]
Komt hopelijk dinsdag binnen, ga ik weer aan HAWX beginnen
Ja, maar deze is niet duur, en heel vet, de 2 delen zijn afneembaar. Verder is er nog maar 1 andere die werkt, saitek aviator als ik t goed onthouden heb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Vet!
Zeker alleen speciale sticks werken bij de PS3?
Ja, overigens weet ik dat alleen zeker van de hotas, er zit een mapping knop op, je kan altijd alle knoppen onderling veranderen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Beach het volgende:
Hmm zou dat dus ook werken bijv met BF1943, Warhawk en Il2 Birds of Prey?
quote:Thrustmaster PS3 T Flight Hotas (Joystick met afneembare throttle):
De joystick met afneembare gashendel en voorgeprogrammeerde configuratie om onmiddellijk op te stijgen!! Volledig programmeerbaar PC en PS3
Twee standaard configuraties:
- PC: Flight Simulator X van Microsoft, de populairste vliegsimulator
- PS3 & PC: Tom Clancy’s HawX van Ubisoft
Belangrijkste eigenschappen:
- De 12 knoppen en 5 assen zijn volledig programmeerbaar
- Plug & Play voor een ultraeenvoudige en snelle installatie met alle functies vooraf geconfigureerd om onmiddellijk op te stijgen (zonder de parameters in te stellen)
- Afneembare en ergonomische gashendel op ware grootte
- Roer met dubbel systeem: door rotatie van de stuurhendel (met geïntegreerd blokkeringssysteem) of door progressieve hendel met binaire schakeling
- Joystick met hoge precisie en regelbare weerstand
- Grote handsteun voor optimaal comfort
- Extra scherp geprijsd bij redcoon
- Exclusieve knop "MAPPING": alle functies kunnen onmiddellijk onderling verwisseld worden
- Trekker voor de rem (Burgervluchten) of snelschieten (militaire vluchten) +Multidirectionele beschermkap (voor een panoramisch uitzicht)
- Intern geheugen: om het geheel van uw instellingen op te slaan zelfs indien uw joystick uitgeschakeld is
- Verzwaarde sokkel voor meer stabiliteit
- Exclusieve knop "PRESET": om tijdens het spel onmiddellijk van de ene programmering naar de andere over te schakelen
Volgens mij zijn die eerste 2 fotos niet Kathmandu, maar Pokhara (kan er naast zitten, was bewolktquote:
Denk dat alles nu wel zo'n beetje bekend isquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef SToRM81 het volgende:
Morgen de conference van Sony. Ik ben echt benieuwd wat we allemaal te horen gaan krijgen en ik hoop dat er toch nog wat nieuwe dingen onthuld gaan worden waar we niks vanaf wisten
Sony heeft geen lek...die hebben gewoon alles wagenwijd openstaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Denk dat alles nu wel zo'n beetje bekend isHopen dat het meeste daarvan ook waar is
Het is nu wel echt erg jah, normaal valt het wel mee. Maar nu zijn ze zowat erger dan Microsoft, en zijn al zo lek als een mandjequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Sony heeft geen lek...die hebben gewoon alles wagenwijd openstaan
Als alles waar zou zijn dan zou dat al mooi zijn ja. Maar stiekem hoop ik dat ze nog iets verborgen hebben weten te houden, net zoals de FF14 aankondiging.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Denk dat alles nu wel zo'n beetje bekend isHopen dat het meeste daarvan ook waar is
De walkthrough guide van UC2?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef SToRM81 het volgende:
Morgen de conference van Sony. Ik ben echt benieuwd wat we allemaal te horen gaan krijgen en ik hoop dat er toch nog wat nieuwe dingen onthuld gaan worden waar we niks vanaf wisten
Briljant,die shit is mooier dan echtquote:
Nou, wat een prijsverlaging zeg.quote:
Waarom überhaupt aan gamemania beginnen? Ze zijn duur, ze zijn beperkt in hun keuze, het zijn een stel kansloze kutfanboys ("Hallo, ik wil graag een pre-order plaatsen voor de PS3-versie van GTA IV." "PS3? Ach, ja, die mensen heb je ook. Mag ik uw naam noteren?" "Ja, dat mag je. Ik zal het voor je spellen, aangezien je IQ niet echt hoog lijkt te liggen: S-T-E-R-F. Tot nooit meer ziens.") en ze hebben nergens verstand van ("Mevrouwtje, Full HD kunt u ook met de meegeleverde SCART-kabel krijgen hoor, dat HDMI is gewoon een verkooptruc.").quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:32 schreef J.Clarkson het volgende:
Zometeen Wolfenstein ophalen.
Game Mania staat nu op mijn shitlist. Paupertent. Verkoper was te druk met zn matties bezig fifa09 te checken om klanten te helpen. Ondertussen me wel aankijken, maar helpen ho maar. Na 5 minuten vond ik het leuk geweest. Pre-order gecancelled en ik rij zo naar Den Haag.
Pleuris toko.
Echt!?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom überhaupt aan gamemania beginnen? Ze zijn duur, ze zijn beperkt in hun keuze, het zijn een stel kansloze kutfanboys ("Hallo, ik wil graag een pre-order plaatsen voor de PS3-versie van GTA IV." "PS3? Ach, ja, die mensen heb je ook. Mag ik uw naam noteren?" "Ja, dat mag je. Ik zal het voor je spellen, aangezien je IQ niet echt hoog lijkt te liggen: S-T-E-R-F. Tot nooit meer ziens.") en ze hebben nergens verstand van ("Mevrouwtje, Full HD kunt u ook met de meegeleverde SCART-kabel krijgen hoor, dat HDMI is gewoon een verkooptruc.").
bcc: plasma tv met 1024*768 is geen HD-Rdy hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom überhaupt aan gamemania beginnen? Ze zijn duur, ze zijn beperkt in hun keuze, het zijn een stel kansloze kutfanboys ("Hallo, ik wil graag een pre-order plaatsen voor de PS3-versie van GTA IV." "PS3? Ach, ja, die mensen heb je ook. Mag ik uw naam noteren?" "Ja, dat mag je. Ik zal het voor je spellen, aangezien je IQ niet echt hoog lijkt te liggen: S-T-E-R-F. Tot nooit meer ziens.") en ze hebben nergens verstand van ("Mevrouwtje, Full HD kunt u ook met de meegeleverde SCART-kabel krijgen hoor, dat HDMI is gewoon een verkooptruc.").
is het eigenlijk ook niet , het wordt wel weergeven maar wel gedownscaled om op het beeld te passen .quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bcc: plasma tv met 1024*768 is geen HD-Rdy hoor
punt is dat ieder paps of mams er wel in trapt...
ja maar wat zij zeiden is dat het gewoon geen hd rdy was...terwijl het 720p compatible, dus hd rdy is...kort gezien, en het was 2,5 jaar geleden...maar toch, zij raden ook een hdmi kabel van Monster aan met de reden dat "het niet voor niets zo duur is"quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is het eigenlijk ook niet , het wordt wel weergeven maar wel gedownscaled om op het beeld te passen .
echt HD ready blijft gewoon 1280x720 .
en sowieso zou ik nooit een plasma kopen met een 1024x768 resolutie , gewoon een 1360x768 nemen als je HD ready wilt op een plasma
Die Monster kabels zijn idd onzin, maar 1280x720 past niet in 1024x768.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja maar wat zij zeiden is dat het gewoon geen hd rdy was...terwijl het 720p compatible, dus hd rdy is...kort gezien, en het was 2,5 jaar geleden...maar toch, zij raden ook een hdmi kabel van Monster aan met de reden dat "het niet voor niets zo duur is"
Juniorverkoper van BCC probeerde mij een HDMI-kabel te verkopen "die 100Hz kon weergeven", terwijl mijn PS3 stond aangesloten op de TV die ik ging kopen met MIJN HDMI-kabel en gewoon 100Hz stond weer te geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Die Monster kabels zijn idd onzin, maar 1280x720 past niet in 1024x768.
De verkooper heeft gelijk als hij zegt dat dat geen HD-Ready is. Het aantal pixels wat een beeld "HD-Ready" maakt past niet in het aantal pixels wat de TV heeft.
QFTquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Mensen die nog zooi via retail kopen
quote:Dead Nations to be announced in Cologne
Eurogamer.de has just put online it’s GamesCom schedule, but there’s nothing special in it, right? Actually, there could be.
According to the article, there will be a game announced in Cologne this week, which is known as Dead Nations. This is a game which no-one has heard of as of present, so it has to be revealed tomorrow.
Right now, we don’t know what platform this is coming to, other then a Playstation console. But we’ll take a guess and say this is a PS3 title.
Either as a AAA title or a PSN title, we dont know. But either way, we should hopefully know more with SCEE’s presser taking place tomorrow night.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |