I ga m kopen, als 19 jarige jongen, en I don't give a fuck over wat iedereen er van vindquote:
Oppoetsen / in-game engine is nog altijd heel iets anders dan een pre-render.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt vaak voor dat screens goed opgepoetst worden!
Media Manipulation: the "Bullshot" phenomenon
Zijn er nog meer leuke dingen voor de PS eye? Ik ben geinteresseerd om deze te kopen, maar weet niet zeker of er genoeg leuke spellen zijn. En waar is zoiets goedkoop te kopen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I ga m kopen, als 19 jarige jongen, en I don't give a fuck over wat iedereen er van vind
Koop een eye of judgement combi, helemaal geen slecht spel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zijn er nog meer leuke dingen voor de PS eye? Ik ben geinteresseerd om deze te kopen, maar weet niet zeker of er genoeg leuke spellen zijn. En waar is zoiets goedkoop te kopen?
Das een goeie idd!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef TheUnoriginal het volgende:
Waarom is er nog geen eyetoy PS3?
Vet!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwste aankoop voor PS3:
[ afbeelding ]
Komt hopelijk dinsdag binnen, ga ik weer aan HAWX beginnen
Ja, maar deze is niet duur, en heel vet, de 2 delen zijn afneembaar. Verder is er nog maar 1 andere die werkt, saitek aviator als ik t goed onthouden heb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Vet!
Zeker alleen speciale sticks werken bij de PS3?
Ja, overigens weet ik dat alleen zeker van de hotas, er zit een mapping knop op, je kan altijd alle knoppen onderling veranderen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Beach het volgende:
Hmm zou dat dus ook werken bijv met BF1943, Warhawk en Il2 Birds of Prey?
quote:Thrustmaster PS3 T Flight Hotas (Joystick met afneembare throttle):
De joystick met afneembare gashendel en voorgeprogrammeerde configuratie om onmiddellijk op te stijgen!! Volledig programmeerbaar PC en PS3
Twee standaard configuraties:
- PC: Flight Simulator X van Microsoft, de populairste vliegsimulator
- PS3 & PC: Tom Clancy’s HawX van Ubisoft
Belangrijkste eigenschappen:
- De 12 knoppen en 5 assen zijn volledig programmeerbaar
- Plug & Play voor een ultraeenvoudige en snelle installatie met alle functies vooraf geconfigureerd om onmiddellijk op te stijgen (zonder de parameters in te stellen)
- Afneembare en ergonomische gashendel op ware grootte
- Roer met dubbel systeem: door rotatie van de stuurhendel (met geïntegreerd blokkeringssysteem) of door progressieve hendel met binaire schakeling
- Joystick met hoge precisie en regelbare weerstand
- Grote handsteun voor optimaal comfort
- Extra scherp geprijsd bij redcoon
- Exclusieve knop "MAPPING": alle functies kunnen onmiddellijk onderling verwisseld worden
- Trekker voor de rem (Burgervluchten) of snelschieten (militaire vluchten) +Multidirectionele beschermkap (voor een panoramisch uitzicht)
- Intern geheugen: om het geheel van uw instellingen op te slaan zelfs indien uw joystick uitgeschakeld is
- Verzwaarde sokkel voor meer stabiliteit
- Exclusieve knop "PRESET": om tijdens het spel onmiddellijk van de ene programmering naar de andere over te schakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |