Geen idee,... moet je proberen. Het programma zelf weegt niks, maar streamen vraagt wel wat rekenkracht van je laptop!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Misan het volgende:
[..]
Draait dat op een oud laptopje die moeite heeft met Windows XP?
edit: kan iemand anders een nieuw topic starten? Dat schiet niet op Vanaf een telefoon incl link naar vorig topic en OP kopiëren
Straks maar eens Ubuntu installeren en kijken hoe het daarop draaitquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... moet je proberen. Het programma zelf weegt niks, maar streamen vraagt wel wat rekenkracht van je laptop!
Dat is het nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Beach het volgende:
Met een beetje dualcore loopt het prima hoor!
Scheelt dat ik vanavond moet afwassen en dus alle tijd hebt om die laptop op te lappen (lap te oppen)quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef KoosyNL het volgende:
Gaat denk ik wel lukken hoor Misan. Ik zou het gewoon proberen, dan weet je het zeker
als je zo door gaat met posten zit deze topic ook zo vol :pquote:
die laptop hang ik voor streamen via utp in mijn netwerk, vanaf deze unit schiet het wireless niet op iig: blijft maar bufferenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je zo door gaat met posten zit deze topic ook zo vol :p
check wel of je flaptop in goed bereik zit, net als je ps3, anders gaat van streamen hd content niet lukken...
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, deze week de PS3 maar aan ethernet hangen, wifi streamt als een videospeler met de hik.
Hoe leg je in hemelsnaam een link tussen FEAR en Dead Spacequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik moet bij Dead space altijd denken aan Fear,
En dat was echt een bout game
met 10MBps speelt 'ie wireless goed af zonder wilde hickups?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,
Bij mij wel toen, maar hangt denk ik van factoren af zoals je signaal en de snelheid van je pc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
met 10MBps speelt 'ie wireless goed af zonder wilde hickups?
Het nadeel hiervan is dat de PC veel meer werk moet verrichten. Op een laptop die moeite heeft met XP lijkt me dat niet echt ideaal. Beter minder moeten comprimeren en gewoon veel data pompen over een kabeltje...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |