Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, deze week de PS3 maar aan ethernet hangen, wifi streamt als een videospeler met de hik.
Hoe leg je in hemelsnaam een link tussen FEAR en Dead Spacequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik moet bij Dead space altijd denken aan Fear,
En dat was echt een bout game
met 10MBps speelt 'ie wireless goed af zonder wilde hickups?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,
Bij mij wel toen, maar hangt denk ik van factoren af zoals je signaal en de snelheid van je pc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
met 10MBps speelt 'ie wireless goed af zonder wilde hickups?
Het nadeel hiervan is dat de PC veel meer werk moet verrichten. Op een laptop die moeite heeft met XP lijkt me dat niet echt ideaal. Beter minder moeten comprimeren en gewoon veel data pompen over een kabeltje...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,
Maar het ging toch over wirelessquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het nadeel hiervan is dat de PC veel meer werk moet verrichten. Op een laptop die moeite heeft met XP lijkt me dat niet echt ideaal. Beter minder moeten comprimeren en gewoon veel data pompen over een kabeltje...
NO FUCKING WAY!!!!!quote:
Ik heb een NAS met eigen ingebouwde mediaserver. Dus geen echte pc. Die staat in verbinding met een apple extreme router (1Gbs dus, en wifi -N). Richting macbooks en laptop gaat wifi prima, maar de ps3 bakt er geen reet van. Mijn router staat op gemengd, dus zelf mag ie zijn bitrate uitzoekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |