Je moet plaatjes schieten he? Niet de dieren zelf....quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hakuna Matata Shipped
[ afbeelding ]
Is niet de Amerikaanse versie of wel? En waar heb je m besteld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hakuna Matata Shipped
[ afbeelding ]
quote:Wada: FFXIII date announcement “in a few weeks”
Square Enix president Yoichi Wada said in a Tokyo Q&A session last week that an FFXIII date will be announced in the next couple of weeks: most likely at Tokyo Game Show.
“We’ll be making an announcement in a few weeks,” said Wada.
The Square head honcho also confirmed the game will be at TGS next month, but in what form remains to be seen.
The RPG’s confirmed to release this winter in Japan for PS3, to be followed in the US for PS3 and 360 next spring. We’ve left an email with Square to see what is going on.
Nee toch ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je moet plaatjes schieten he? Niet de dieren zelf....
Nope , Korean Versie, English voice + textquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Is niet de Amerikaanse versie of wel? En waar heb je m besteld?
quote:
wanneer die uitkomt ga jij je afzonderen voor een paar weekjes of niet somsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JUIST !!!!
*noteert 18 augustus in agenda
Iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:38 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wanneer die uitkomt ga jij je afzonderen voor een paar weekjes of niet soms
Euh...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
JUIST !!!!
*noteert 18 augustus in agenda
quote:most likely at Tokyo Game Show.
rock band, echt de beste speelduur-prijs verhouding van heel m'n gamecollectie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef TheUnoriginal het volgende:
Wat zijn nu de echte knallers voor de PS3? Beetje killzone 2 niveau?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bij wie hoor ik wanneer van delano houd?
quote:
inFamous en Ratchet&Clank!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef TheUnoriginal het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef TheUnoriginal het volgende:
Lul niet zo slap manquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en LBP mag in je collectie natuurlijk ook niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Mario is officieel onttroond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Proest,....quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en LBP mag in je collectie natuurlijk ook niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Mario is officieel onttroond.
Ik wacht op de Blu-ray versie (HD & Fury that is).quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef ikookhier het volgende:
Te weinig liefde voor wipeoutHD fury
quote:SCEE heeft bevestigd dat er op GamesCom een gloednieuw karakter van Heavy Rain wordt onthuld. De website PS3Center heeft gisteren een artikel online gezet waarin staat dat er een nieuwe protagonist zal worden onthuld op GamesCom en een definitief hoofdkarakter op de Tokyo Game Show in september zal worden onthuld.
Heavy Rain is een project van de developer Quantic Dream. De game is vooral bedoeld om grafisch flink uit te pakken. Vooral op het gebied van de animaties voor spieren in het gezicht weet Heavy Rain een hoog gehalte aan realisme te produceren. Games hebben over het algemeen een goeie balans van drama en emoties, maar hebben vaak een limit aan droevigheid, boosheid, en liefde. Heavy Rain doet er echter een schepje bovenop en laat emoties zien die we nog nooit eerder in games hebben waargenomen.
Heavy Rain wordt in 2010 verwacht voor de PS3.
Ik heb dan ook zeker geen spijt gehad van die aanschafquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef capital_P het volgende:
iedereen die burnout paradise heeft, Big Surf Island is echt aan te raden, zeker het geld waard.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lul niet zo slap manLBP heeft een kutbesturing en online zijn mensen alleen maar aan het kutten met stickers enzo
SuperFruitig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de car unlocks zijn geweldig, legandary zijn al heilig (vooral de nighthawk) maar dan ook nog in t klein, nohhquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef capital_P het volgende:
iedereen die burnout paradise heeft, Big Surf Island is echt aan te raden, zeker het geld waard.
Tssk, dat je dat niet weet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:06 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Welk spel is die tweede screen?
Kan je ook foto's in een playlist zetten, dat je dus door je foto's heen scrolt (automagisch) en eventueel met muziek ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Pheno het volgende:
Raiden in zijn pr0npakje in MGS4 toch?
Even een vraagje over de ps3 mediaserver: hoe kan ik zorgen dat hij een playlist maakt in mijn videos map? Ik zag zo snel geen optie bij de video zelf, alleen maar afspelen. Maar ik zou graag willen dat het de directory door shuffelt.
Met Winamp/WMP een playlist maken, die in je directory plaatsen, dat bestand afspelen, en dan de PS3-player op shuffle zetten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:31 schreef Pheno het volgende:
Raiden in zijn pr0npakje in MGS4 toch?
Even een vraagje over de ps3 mediaserver: hoe kan ik zorgen dat hij een playlist maakt in mijn videos map? Ik zag zo snel geen optie bij de video zelf, alleen maar afspelen. Maar ik zou graag willen dat het de directory door shuffelt.
Mijn fotos heb ik nog niet goed georganiseerd, dus daar ben ik nog niet geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Kan je ook foto's in een playlist zetten, dat je dus door je foto's heen scrolt (automagisch) en eventueel met muziek ofzo?
Waar zet je die op shuffle ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Met Winamp/WMP een playlist maken, die in je directory plaatsen, dat bestand afspelen, en dan de PS3-player op shuffle zetten.
.
.
.
.
.
.
.
PROFIT!!!!
ik gebruik m'n BluRay remote daarvoor, maar volgens mij moet die optie ook in het driehoekjemenu zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waar zet je die op shuffle ?
Als je in een film zit zie je wel de repeat, maar dat kan zijn omdat het geen playlist isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik gebruik m'n BluRay remote daarvoor, maar volgens mij moet die optie ook in het driehoekjemenu zitten.
hell if I know, ik kijk nooit foto's op m'n PS3.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
Cool.... werkt zo iets ook met foto's?
Ik wil namelijk mijn foto's als een soort diavoorstelling op mn tv bekijken
quote:Dino Crisis, Resi 2 and Nemesis Heading To PSN
By Alex C [nofi], PR
Back in May we reported that Capcom were planning to release lots of ‘classic’ games on the PSN. Well, the ESRB has now rated three of those classics: Dino Crisis, Resident Evil 2 and Resident Evil 3: Nemesis – all the PlayStation versions, of course. The ESRB site doesn’t have the search fields in the URL so we can’t give you links to the ratings for the games, but search for them and you’ll see the newly added “PlayStation 3″ platform under each one. No dates yet, of course, but presumably we’ll see these on our Store sooner rather than later.
quote:Insomniac Games' Brian Allgier details the expanded weapon customization of Ratchet and Clank Future: A Crack in Time.
Me tooquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
LOL
Alle 3 origineel op blackdisc
quote:Modern Warfare 2 Beta details at GamesCon
Posted in Rumors, Xbox Live, Games, Xbox 360 by Jason Andrews on August 11th, 2009 at 16:45
The Leipzig Games Convention is moving onwards and upwards with a new name this year: GamesCon. The last time Infinity Ward attended the event was way back in 2007 shortly before the release of ‘Call of Duty 4: Modern Warfare’. Xboxic was at the event first hand to play the game before release and witness the press conference which included a Beta announcement. It seems likely through leaked information handed to Xboxic yesterday that Infinity Ward are planning a Déjà Vu moment and will announce details of the upcoming ‘Modern Warfare 2 Beta’ at this years GamesCon event in Germany.
The GamesCon event will take place next week on August 17th - August 19th. Information has been handed to Xboxic which leads us to believe that Robert Bowling (aka FourZeroTwo) the community spokesman for Infinity Ward will announce details via a press release of a Beta signup through modernwarfare2.com, with those who have pre-ordered ‘Prestige Edition’ of the game having immediate access. It is assumed that the retailers with exclusive pre-order sales will soon start emailing web site tokens to customers when the Beta is live. The web site token will then need to be registered at modernwarfare2.com with your email address to later receive your chosen Xbox360 or PS3 Beta console redeem code.
The Beta is rumoured to go live by September 10th and close towards the end of October. Until Infinity Ward release an official statement this can only remain a rumour. The Gamescon convention with Robert Bowling confirmed as in attendance will take place next week - so only time will tell if the information we received is correct.
Who here would be interested in a Modern Warfare 2 Beta?
Source: HMV Senior Staff
quote:Amazon Pre-Orders Available For Ratchet & Clank Series 1 Action Figures
Via Twitter, Insomniac Games today announced the availability of Ratchet & Clank Series 1 action figure pre-orders at Amazon.com. Series 1 includes four different action figure bundles to choose from, each priced at $19.99. There’s standard Ratchet with a Transforming Clank, Dr. Nefarious with Zoni, Armored Ratchet with Mr. Zurkon, and Captain Qwark with Scrunch.
The Series 1 action figure collection is scheduled to roll out on December 9th, so you’ve got plenty of time to make your reservations. Or, if you’ve been a good little boy/girl, you can add them to your holiday wish list and hope Santa has them waiting for you under your Christmas tree.
Keep on scrolling down for links to Amazon’s product pages and larger product shots of the different action figure pairs.
Ik hoop dat ze er rekening mee houden dat die beurs niet in Leipzig, maar in Cologne. (Keulen)quote:
Nee, dat wordt 'm dan weer nietquote:
mjah ik had hem ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 Prologue sales:
http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
Inmiddels opgelopen tot 3.94 miljoen. En dat voor een veredelde demo, amazing.
Veredelde demo? Ik zie het meer als GT: Lite.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 Prologue sales:
http://www.polyphony.co.jp/english/list.html
Inmiddels opgelopen tot 3.94 miljoen. En dat voor een veredelde demo, amazing.
ja iddquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Zó zonde dat ze het hebben omgegoten naar cell-shaded
Cell-shading.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Zó zonde dat ze het hebben omgegoten naar cell-shaded
Amen.quote:
wooot ! , alleen wil ik altijd zo min mogelijk spoilers voor elk groot spel dat ik ga kopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Strolie75 het volgende:
1Up heeft veel Uncharted 2 info op hun site deze week.
[ afbeelding ]
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3175489
Ik ga niets meer kijken van Uncharted 2, die E3 trailer heeft me overtuigd. Zo erg dat ik deel 1 ook besteld hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wooot ! , alleen wil ik altijd zo min mogelijk spoilers voor elk groot spel dat ik ga kopen
Precies, ik koop de game toch wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niets meer kijken van Uncharted 2, die E3 trailer heeft me overtuigd. Zo erg dat ik deel 1 ook besteld heb![]()
ben je niet bang voor reacties in de winkel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil er ook niks meer over zien/horen/lezen over de SP. Ik ga hem naakt halen en wil niet gespoilered worden.MP zal me aan mijn reet roesten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je niet bang voor reacties in de winkel?
Ze verkopen de game ook naakt geloof ik!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je niet bang voor reacties in de winkel?
link? voor die prijs pre-order ik hem ook meteenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:05 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga Uncharted 2 binnenkort maar eens preorderen. Ik heb m al zien staan voor 45 euro
Op Amazon kun je hem all preorderen voor 37 pond. Mocht de prijs nog dalen voor de release dan krijg je dat geld nog terugquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
link? voor die prijs pre-order ik hem ook meteen
dan ga ik daar even pre-orderenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Op Amazon kun je hem all preorderen voor 37 pond. Mocht de prijs nog dalen voor de release dan krijg je dat geld nog terug
Ik vind Amazon tegenwoordig niet echt interessant meer. Hoge verzendkosten en ze berekenen belastigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Op Amazon kun je hem all preorderen voor 37 pond. Mocht de prijs nog dalen voor de release dan krijg je dat geld nog terug
quote:Amazon.co.uk Order Summary
Items: £33.01
Postage & Packing: £4.98
Total before VAT: £37.99
VAT: £7.22
Order Total: £45.21
Ik heb ook een tijd bij Amazon besteld, maar de verzendkosten zijn inderdaad te hoog geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Amazon tegenwoordig niet echt interessant meer. Hoge verzendkosten en ze berekenen belastig
Voorbeeld Uncharted 2:
[..]
Nette prijs lijkt me zo. Het bedrag wordt wel maar pas van je CC afgeschreven op het moment dat de game verstuurd wordt, dus tegen die tijd kan de prijs omgerekend anders zijn...quote:Uncharted 2: Among Thieves £37.95
Total Delivery Cost: £0.99
Total Order Value: £38.94
Dat kan heel makkelijk gedaan worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Kan je ook foto's in een playlist zetten, dat je dus door je foto's heen scrolt (automagisch) en eventueel met muziek ofzo?
Valt wel mee als je het omrekent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd bij Amazon beteld, maar de verzendkosten zijn inderdaad te hoog geworden.
Ik heb Uncharted 2 voor dezelfde prijs bij Zavvi zien staan en die rekenen maar 1 pond verzendkosten
Edit: preorder gedaan:
[..]
Nette prijs lijkt me zo. Het bedrag wordt wel maar pas van je CC afgeschreven op het moment dat de game verstuurd wordt, dus tegen die tijd kan de prijs omgerekend anders zijn...
Een pond is alleen geen anderhalve euro meer waard, volgens mij zit de pond nu zelfs rond de 1 euro of er nog onderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Valt wel mee als je het omrekent.
39 (GBP)x 1,5 = 58,50 euro
Normale prijs dus en niet echt dat je zegt "Cheap".
1 British Pounds Sterling = 1.16 Eurosquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Een pond is alleen geen anderhalve euro meer waard, volgens mij zit de pond nu zelfs rond de 1 euro of er nog onder
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Een pond is alleen geen anderhalve euro meer waard, volgens mij zit de pond nu zelfs rond de 1 euro of er nog onder
quote:1 British pound = 1.16189675 Euros
budgetgaming.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef Nebo het volgende:
Iemand een leuk adresje om de SE van Arkham Asylum niet al te duur te scoren?
Helemaal niet. Dat ziet er uit als de mock-up die op een forum werd gepost. Als je dat bericht ff had gelezen dan had je het geweten. Stond er namelijk duidelijk bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef SToRM81 het volgende:
http://gizmodo.com/5336404/is-this-the-ps3-slim-in-a-kmart-flyer
Ziet er vrij geloofwaardig uit. Er wordt gesproken van een 120GB HDD en full backwards compatibility
Edit: naar het schijnt is dit toch een photoshop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |