Doe maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
is Pheno hier anders ga ik de wiki bijwerken
Dan was je bijna een eikelquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
diek
vergeet ik je nog bijna te groeten
Pienquote:
ik heb ruim voldoende alcohol al opquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:39 schreef dndiek het volgende:
Waarom zonder alcohol in de TT eigenlijk?
koekje erbij ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
koffie en ben aan het werk, voldoe aan de eisen
Wat een tijd om nog aan het werk te zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
koffie en ben aan het werk, voldoe aan de eisen
Heerlijk zo'n storingsdienstquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een tijd om nog aan het werk te zijn
lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n storingsdienst
Neucken >>> fok.quote:
Braaf. Maar je had de pre tag er uit gegooid, waardoor de layout in de wiki zelf wat vernaggeld werdquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
ik hoop alleen dat ik het goed heb gedaan
ook mogguh phenoquote:
Ik heb d´r op Mezzo gelukkig nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
Welke randdebiel koopt singles van die Lady Gaga? Elke muziekzender waar ik naar toe zap zie ik dat mens?
neem een maitresse. Of een hond. Doe er alleen niet dezelfde dingen mee, een maitresse uitlaten met een riempje wordt zelfs in Limburg als vreemd gezien. En in bed liggen met de hond zorgt ook voor roddels.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
Klonkette is vandaag haar nieuwe baan begonnen, en het is nu al leeg en stil in huis
Ik sta nergens meer van te kijken, straks speelt ze daar een viool.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb d´r op Mezzo gelukkig nog niet voorbij zien komen
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:14 schreef OA het volgende:
Ik kijk nooit zo goed naar UI's, alleen naar de kleur... Nu denk ik telkens dat Pheno LL is en dat goldfinger Kuukske is
quote:
ja het is weer maandagquote:
Dat is een raar hoofd zeg...quote:
Opeens zijn mensen blij te werken hier, dat is nieuw.quote:
Sad.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, toch maar een twitter.. aangezien het met een API prima automatisch kan hoef ik de website nooit te bezoeken, want ik haat twitteren, maar goed.. alles voor de bezoekers natuurlijk.
Ach so.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens zijn mensen blij te werken hier, dat is nieuw.
Met alleen maar klagen kom je ook niet ver.. .:Nquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens zijn mensen blij te werken hier, dat is nieuw.
Ik zeg ook niet dat het een slechte verandering isquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met alleen maar klagen kom je ook niet ver.. .:N
Gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een slechte verandering is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff fuckzooi. Kan mijn bus- en treinabonnement (a 147,50, eentje was net verlopen dus had al een verlenging van een maand gekocht) niet meer thuis vinden
. Ben bang dat deze in de bus die ik vrijdag had naar huis nog ligt, dus zo maar naar de vervoerder bellen of ze de kaart hebben gevonden. Dus maar met de auto gekomen om toch op het werk te kunnen verschijnen.
Echt nasty, mocht ik deze niet vinden dan ben ik dus bijna 300 euro kwijt(ik krijg namelijk 100% terug als ik deze declareer bij mijn werkgever).
Ik weiger het ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
Twitter, hyves. Allemaal 'sociale' dingen die ik niet wil doen
Ik heb toch geen contact met ex-klasgenoten van de basis/middelbare school e.d.quote:
Ik heb op de meest logische plaatsen gezocht waar ik dacht dat ik deze gelegd zou hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:47 schreef Pheno het volgende:
Hopen dat ze het vinden (of jij nog ergens thuis/jaszak, broekzak, vestzak, rugzak).
Ik wel met een aantal, maar die hebben mijn nummer en maildres en dat moet genoeg zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch geen contact met ex-klasgenoten van de basis/middelbare school e.d.
Met een paar lui van de HTS, maar middelbaar niet. Ik vond die periode ook totaal niet interessant voor me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wel met een aantal, maar die hebben mijn nummer en maildres en dat moet genoeg zijn.
Dat vind ik wel een eerste vereiste voordat ik overga tot beffen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker kut inderdaad..
wie is dat?quote:
Je kloonquote:
ja erg he... hier ook joh... alle project managers zijn op vakantie... niet echt ideaal ofzo..quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewuts![]()
Fleske
Rest
Pfff tis te merken dat het vakantieperiode is
quote:
Ow? Ben je in Twente dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewuts![]()
Fleske
Rest
Pfff tis te merken dat het vakantieperiode is
oopsquote:
Klonenquote:
Ben blij als ik eindelijk vakantie hebquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja erg he... hier ook joh... alle project managers zijn op vakantie... niet echt ideaal ofzo..
Ik zit vol goede ideeenquote:[..]
Dat is nog eens een goed idee
Ach nog 12 weken werken en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben blij als ik eindelijk vakantie heb
nog ff weekje doorwerken
[..]
Ik zit vol goede ideeen
Ach poep gebeurd, maar goedemorgen trouwensquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow? Ben je in Twente dan?![]()
[..]
oops![]()
[..]
Klonen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Pheno
02. 029 BrandX
03. 024 goldfinger1963
04. 010 marcb1974
05. 006 dndiek
06. 005 MPG
07. 004 Dr_Flash
08. 004 Sjowhan
09. 004 OA
10. 003 indahnesia.com
11. 003 Nijns
12. 002 DaMart
13. 001 Muck
14. 001 Klonk
Reeks-statistieken!
Limburgers hebben ook recht op vakantiequote:
idd... recht op vakantie in Twentequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Limburgers hebben ook recht op vakantie
Mogguhquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Flè-hès?? Me pjoetert is stuk
Kan jij hem maken?
Ehmm. Laten we om te beginnen eens eMule, BitLord en TorrentMan eraf trappen en jou je local admin rechten afpakken, meneer de kutuser
je hebt je haar groen geverfdquote:
was het dat maar...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je haar groen geverfd
Primaquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe is het weekend van iedereen geweest ?
ja ik mis jou ookquote:
quote:
Uitstekend. Twee avonden achter elkaar Zandvoort Alive. Gratis feest op het strand bij 3 strandtenten, met diverse dj's en bands. Heerlijke sfeer, goede muziek, leuk gezelschap en schitterend weer met zonsondergang op de achtergrond van het feest!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe is het weekend van iedereen geweest ?
zegt me niksquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Van wie is dat plaatje...
slaap... lekker ding.... fantastig.. bla bla
Klinkt als een belgische... met een rapper d'r doorheen... Eva de Roovere ofzo?
Op dit soort momenten wil ik een keer NIET in Limburg wonenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Twee avonden achter elkaar Zandvoort Alive. Gratis feest op het strand bij 3 strandtenten, met diverse dj's en bands. Heerlijke sfeer, goede muziek, leuk gezelschap en schitterend weer met zonsondergang op de achtergrond van het feest!
gooi het maar in de groepquote:
Nou, knufke maar danquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
Nah laat maar, komt allemaal wel goed
Thanx hunquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, knufke maar dan [ afbeelding ]
De schrijver daarvan mag wel eens Nederlands leren, want grammaticaal klopt er niks vanquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Van wie is dat plaatje...
slaap... lekker ding.... fantastig.. bla bla
Klinkt als een belgische... met een rapper d'r doorheen... Eva de Roovere ofzo?
Als je eens van het strand en de zee wilt genieten... je bent welkom hoor. En volgend jaar wordt het feest van afgelopen weekend ongetwijfeld weer georganiseerd!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wil ik een keer NIET in Limburg wonen
Zee
Oeh misschien houd ik je wel aan die uitnodiging!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je eens van het strand en de zee wilt genieten... je bent welkom hoor. En volgend jaar wordt het feest van afgelopen weekend ongetwijfeld weer georganiseerd!
daarom is het ook een belgischequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schrijver r daarvan mag wel eens Nederlands leren, want grammaticaal klopt er niks van.
Jij is lastig... Nee... jij bent lastig... en fantastig bestaat niet![]()
.
BrandXquote:
NIJNSquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
@ Fruts: Eva ft Diggy Dex met Slaap zacht
huh?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Jammer, hij is waarschijnlijk niet dood, die idioot van een bommenleggende Noordin M. Top.
Ik nog 3,5quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
BrandX
Nijns
bijna pauze
daarna nog 4,5 dag werken
Frutseltjequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
NIJNS!
Dus toch wel Eva de Roovere...
Diggy Dex zegt me nix
ff opschrijven, thx![]()
Goed, 2 dagen goed vermaakt. Ik ga straks maar even een stuk fietsen, denk ik. Daar is het lekker weer voorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Nijns het volgende:
DaMart: hoe bevalt de vakantie tot nu toe?
LLBX
Dan moeten Belgen eens Nederlands lerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daarom is het ook een belgische![]()
althans, aan het taaltje te horen![]()
Dacht eerst dat het BaasB was ofzo die erbij was.
net ff gegoogled... (ja ja, had ik eerder kunnen doen) de tekst komt idd overeen met een nr van Eva de roovere. Geen idee of zij het ook is en met wie. Of dat dat een oud nr is van haar dat nu opnieuw wordt ingezongen.
Heerlijk he, niks moeten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
Goed, 2 dagen goed vermaakt. Ik ga straks maar even een stuk fietsen, denk ik. Daar is het lekker weer voor.
Yup. Nou ja, ik moet nodig de keuken eens schoonmaken, maar dat doe ik woensdag wel, dan wordt het toch het minste weer deze weekquote:
Ach, alles lekker op zijn tijd. Pff, vrijdag heb ik ook vakantie!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup. Nou ja, ik moet nodig de keuken eens schoonmaken, maar dat doe ik woensdag wel, dan wordt het toch het minste weer deze week.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net trouwens vernomen dat in Brussel een extra treinstel is toegevoegd aan de trein van Muck en MPG. Naar verluid is dit gebeurd omdat één bistrowagen onvoldoende was voor de koffieconsumptie van MPG!.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net trouwens vernomen dat in Brussel een extra treinstel is toegevoegd aan de trein van Muck en MPG. Naar verluid is dit gebeurd omdat één bistrowagen onvoldoende was voor de koffieconsumptie van MPG!.
eet smakelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
lunch
pff was weer een vergader ochtend...
slaap lekker ding damartquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, 2 dagen goed vermaakt. Ik ga straks maar even een stuk fietsen, denk ik. Daar is het lekker weer voor.
[..]
En bedankt Fruts, nu heb ik dat rotlied in mijn hoofd zitten.
Dndiekjequote:
had je broodjes besteldquote:
nee, ik had ze voor de verandering meegenomenquote:
laat me eens raden .... met nutellaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ik had ze voor de verandering meegenomen
(met dank aan schoonma)
Jahquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me eens raden .... met nutella
+1quote:
quote:
Ja, mijn scriptie is nu helemaal afquote:
en nou inleverenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn scriptie is nu helemaal af
En jij?
Ja, digitaal is dat al gebeurd en volgende week woensdag of donderdag wordt hij gedrukt en verstuurd!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
En jij?
In navolging van BX (al deed ik er wel wat langer over)quote:
Mooi werkquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
En jij?
Dankjequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi werkIk ben trots op je
Heerlijk rustig weekend gehad, oma bezocht, lekker van weer genoten, gister lekker gefietst met de kleine. Dus het is weer balen dat het weekend weer over is...
Ja, het is gewoon goed gedaan, want je had jezelf een deadline gesteld en die heb je gehaald, dus goed gedaan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dankjeik ook wel een beetje op mezelf
Jouw oma of de oma van de kleine? Klinkt als een leuk weekend
Dankje LL, nu nog maar hopen dat het wordt goedgekeurd
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon goed gedaan, want je had jezelf een deadline gesteld en die heb je gehaald, dus goed gedaan!
Geen van beide, de oma van mn vrouw
Ja, gelukkig wel... anders zou ik mezelf moeten testen op alzheimer...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]je hebt het onthouden
![]()
Haha, vooruit dan maar!
en dan vergeet je dat je jezelf moet testenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel... anders zou ik mezelf moeten testen op alzheimer...
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel... anders zou ik mezelf moeten testen op alzheimer...
er is dus nog hoop voor mequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoor
Dat is wel waar, maar ik maak zelf niet zoveel mee, dus heb niet veel om te onthoudenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoor
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst nog maar een bakkie koffie
ik heb alquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook nog maar een kopje koffie halen
dan vul ik mn flesje ook nog ffquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook nog maar een kopje koffie halen
Voor mezelf deze keerquote:
Mensen moeten elkaars sexuele uitspattingen/inhoudingen respecterenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan vul ik mn flesje ook nog ff
heb weer een leuke discussie over seks... toch heerlijk dat je als christen lekker anders ben
Maar een beetje discussie kan geen kwaad, zolang de toon van de discussie goed blijft...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen moeten elkaars sexuele uitspattingen/inhoudingen respecteren
Ik was vroeger heel gelovig maar sinds ik gemerkt hebt door mn moeder hoe de katholieke kerk echt is, trek ik mn eigen plan en verantwoord ik mij wel als ik voor die grote poort sta
Ken jij Brigitte Kaandorp?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
verantwoord ik mij wel als ik voor die grote poort sta
Als dat jouw idee van sexuele uitspatting is, en je verwacht dat ik dat respecteer, dan heb ik een verrassing voor je, maatquote:
die staat hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mezelf deze keer
waar is de amaretto en slagroom?
Ik verwees niet naar hier hoor... maar naar een discussie ergens anders op fok!... maar ik snap je punt niet, wat voor verassing heb je dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat jouw idee van sexuele uitspatting is, en je verwacht dat ik dat respecteer, dan heb ik een verrassing voor je, maat
True, zolang er respect voor alle meningen gehandhaaft blijft is iedere discussie nuttigquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar een beetje discussie kan geen kwaad, zolang de toon van de discussie goed blijft...
Als ik mensen dit soort uitspraken hoor doen over de kerk, ben ik vaak echt pissig op de kerk, dat ze teveel vanuit mensen gehandeld hebben, terwijl ze zeiden het vanuit God gedaan te hebben
Persoonlijk!quote:
Das inderdaad een mooie discussie... maar dan ben ik blij dat ik niet in de katholieke kerk van maastricht geloofquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, zolang er respect voor alle meningen gehandhaaft blijft is iedere discussie nuttig
Ik heb iig gemerkt dat die zgn priesters ook alleen maar doen waar ze zin in hebben en als één zwaar gelovig iemand even te lastig wordt, dan word zelfs de kerkdeur dichtgesmeten.
Nee, sorrie, ieder moet het voor zich weten, maar mij heeft de katholieke kerk in maastricht bewezen dat het een finaciele instantie is die geen reet geeft om haar volgelingen
Maar goed, ook dat is een hele mooie dicussie
[..]
Persoonlijk!
ik zal ook nog ff hoi zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Fha het volgende:helluh
Drukdrukdruknog een half uur voor ik weer naar de trein moet rennen
Neuh eigenlijk nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zal ook nog ff hoi zeggenanders heb je helemaal het idee dat je genegeerd wordt volgens mij
bijna... nog 3 uur en 18 minuten...quote:
en ik ben weer blij dat je je er goed bij voeltquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das inderdaad een mooie discussie... maar dan ben ik blij dat ik niet in de katholieke kerk van maastricht geloof
Pff. Mooiquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
fles... flash... he het kwartje is gevallen... nee ik doe inderdaad niet aan dat soort sexuele uitspattingen
Hey lekker wiefkequote:
Duurde ff, maar dan heb je ook watquote:
Dag lekkerdingquote:
Wat moet je nog meer kwijt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wij praten ook echt over alles hier he
Gelukkig maar
Niets meerquote:
Bromt je kut ja?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja, dat mn brommer kut is![]()
Kreng wilde niet starten vanmorgen
Of ik moet die vibrator er eens uithalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bromt je kut ja?![]()
Honger zeker. Naar seksVEEL en VAAK en HARD en DIEP
Dat is voor amateursquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ik moet die vibrator er eens uithalen
Misschien kun je daarmee wel je brommer reparerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Of ik moet die vibrator er eens uithalen
Ik heb geen flauw idee! In Deventer schijnt het zonnetje lekker dus het is mooi dom van mij dat ik zo de trein naar Enschede in gaquote:
er zit een motor(tje) inquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je daarmee wel je brommer repareren
nieuwe batterijen erin doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets meer
Oh ja, dat mn kutbrommer kut is![]()
Kreng wilde niet starten vanmorgen
Ik had um niet moeten opvoerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nieuwe batterijen erin doen
quote:
ik moet al dat jargon hier nog een beetje leren hoor, moet er nog een natuurlijke reflex voor ontwikkelenquote:
Het schijnt trouwens dat je best simpel een echte opgevoerde monster-vibo kunt maken van een kettingzaag, waar je dan het zaagblad vanaf haalt en een andere kop op monteert. Houdt ook wat handiger vastquote:
Gaan de buren nog meer klagen over geluidsoverlastquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat je best simpel een echte opgevoerde monster-vibo kunt maken van een kettingzaag, waar je dan het zaagblad vanaf haalt en een andere kop op monteert. Houdt ook wat handiger vast
Bitchquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
Nog 2,5 uur en 3 werkdagen![]()
(nee hoor LL, ik gun het je)
quote:
Wrs welquote:
Heb je al enig idee waarheen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
en anders 2 weken leuke dingen doen
Het kan me niet snel genoeg vrijdag zijn
gewoon 2 weken lekker relaxen lieverdquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
en anders 2 weken leuke dingen doen
Het kan me niet snel genoeg vrijdag zijn
als het goed is gaan we naar Roses in Spanjequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je al enig idee waarheen?
Mij ook niet donderdag 17.30 uur
daarom, dat sowiesoquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon 2 weken lekker relaxen lieverd
ik wil je hier iig niet zienquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is gaan we naar Roses in Spanje
[..]
daarom, dat sowieso
wees gerust..quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil je hier iig niet zien
Marcquote:
dan heb je nog minder te doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
oh de baas heeft een afspraak, nu maar hopen dat die tot half 5 duurt
dat hangt niet altijd van de baas afquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je nog minder te doen
je hebt nou al niks te doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hangt niet altijd van de baas af
vertel mij watquote:
Niet te hard juichen, die van mij moet nog beginnenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
maar de vakantie's zijn bijna afgelopen
whehehe klopt maar voor de meeste andere is het bijna afgelopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet te hard juichen, die van mij moet nog beginnen
nou hier op het werk begint de piek nu pas... echt irri... vooral als je beslissingen moet gaan nemen die boven je verantwoordelijkheid liggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe klopt maar voor de meeste andere is het bijna afgelopen
gelukkig zijn die mensen nog hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nou hier op het werk begint de piek nu pas... echt irri... vooral als je beslissingen moet gaan nemen die boven je verantwoordelijkheid liggen
Duim maar voor mequote:
ik duim ook voor jequote:
Al bezig!quote:
Inkomen en kostenquote:
Prioriteitenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
LL![]()
Gf
Nijns
Ik heb maar weer vrije dagen genomen om te scriptien
Oeh, Feliquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef Nijns het volgende:
Succes LL!
Marc: ik ben klaar, nu jij nog!
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik 'm niet hoef te verdedigen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, Feli
Nu op naar je verdediging
je bent dus goed aan het klussen geweestquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, de Praxis afgezet omdat ze mij een loer wilde draaien en de meterkast tot gigabitpalace omgetoverd, met plankjes voor router, nas en allerhande.
En omdat ik toch bezig was ook maar eens een toiletpapierhouder opgehangen op het toilet. Na 4 jaar jaar mocht dat wel eens
Ja, en lekker wat gegeten. Straks een quiche die nu in de oven staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent dus goed aan het klussen geweest
die is verdwenenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:51 schreef Pheno het volgende:
Update: die quiche staat er nu niet meer.
Dat is toch gewoon een grote wok met gele rijst, een zooi garnalen, en alles wat je verder maar kan vinden en wat het formaat van een doperwt heeft of kan krijgen, doormekaare op het vuur?quote:
zoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een grote wok met gele rijst, een zooi garnalen, en alles wat je verder maar kan vinden en wat het formaat van een doperwt heeft of kan krijgen, doormekaare op het vuur?
Ik doe het altijd met kip en witte visquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een grote wok met gele rijst, een zooi garnalen, en alles wat je verder maar kan vinden en wat het formaat van een doperwt heeft of kan krijgen, doormekaare op het vuur?
dat is klotequote:
hier nog steeds de zonquote:
kip heb ik er ook in zittenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met kip en witte vis
Hooooi![]()
* Fha heeft de slappe lachquote:
nee hoor nijnsquote:
Helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik kom niet verder dan dat het een kaartspel isquote:
gebrek aan opvoedingquote:
truste Fhaquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dat het een kaartspel isIk hou niet zo van kaartspelletjes.
En nu ga ik slapen![]()
Is minder erg dan mensen diequote:
Ach gossie...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is minder erg dan mensen diezulk soort smilies moeten gebruiken als iemand niet een dom kaartspelletje kan spelen
Check!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou is iedereen naar bed
indah ben je al wakker![]()
Jij bent er altijd.quote:
Mogguh!quote:
O jee..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:19 schreef Pheno het volgende:
Gisteren al op het forum te vinden, maar nu dan officieel op het sitenieuws:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
Dat is waar... hij zal inmiddels dan wel afkickverschijnselen hebben...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:24 schreef Pheno het volgende:
Euh, sneller, minder databasevervuiling en dat MEN dat op zijn gat ligt?
Ik denk dat zijn vingers nog steeds aan het typen zijn. Ook in zijn slaap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar... hij zal inmiddels dan wel afkickverschijnselen hebben...
Da's mooi meegenomen dus!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:24 schreef Pheno het volgende:
Euh, sneller, minder databasevervuiling en dat MEN dat op zijn gat ligt?
Ja, hij zal wel hevig aan het trillen zijn of druk op zoek zijn naar een internetcafe...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vingers nog steeds aan het typen zijn. Ook in zijn slaap.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even de ruitenwisser aan gehad. maar dat kwam omdat een vogel mijn voorruit wel een geschikte plaats vond om op te schijten.
Zolang er een dak boven je hoofd is , is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg gewoon een stortbui op mn dak
Nee dat was niet het geval...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er een dak boven je hoofd is , is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |