Duurde ff, maar dan heb je ook watquote:
Dag lekkerdingquote:
Wat moet je nog meer kwijt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wij praten ook echt over alles hier he
Gelukkig maar
Niets meerquote:
Bromt je kut ja?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja, dat mn brommer kut is![]()
Kreng wilde niet starten vanmorgen
Of ik moet die vibrator er eens uithalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bromt je kut ja?![]()
Honger zeker. Naar seksVEEL en VAAK en HARD en DIEP
Dat is voor amateursquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ik moet die vibrator er eens uithalen
Misschien kun je daarmee wel je brommer reparerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Of ik moet die vibrator er eens uithalen
Ik heb geen flauw idee! In Deventer schijnt het zonnetje lekker dus het is mooi dom van mij dat ik zo de trein naar Enschede in gaquote:
er zit een motor(tje) inquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je daarmee wel je brommer repareren
nieuwe batterijen erin doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets meer
Oh ja, dat mn kutbrommer kut is![]()
Kreng wilde niet starten vanmorgen
Ik had um niet moeten opvoerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nieuwe batterijen erin doen
quote:
ik moet al dat jargon hier nog een beetje leren hoor, moet er nog een natuurlijke reflex voor ontwikkelenquote:
Het schijnt trouwens dat je best simpel een echte opgevoerde monster-vibo kunt maken van een kettingzaag, waar je dan het zaagblad vanaf haalt en een andere kop op monteert. Houdt ook wat handiger vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |