In navolging van BX (al deed ik er wel wat langer over)quote:
Mooi werkquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn scriptie is nu helemaal af
En jij?
Dankjequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi werkIk ben trots op je
Heerlijk rustig weekend gehad, oma bezocht, lekker van weer genoten, gister lekker gefietst met de kleine. Dus het is weer balen dat het weekend weer over is...
Ja, het is gewoon goed gedaan, want je had jezelf een deadline gesteld en die heb je gehaald, dus goed gedaan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dankjeik ook wel een beetje op mezelf
Jouw oma of de oma van de kleine? Klinkt als een leuk weekend
Dankje LL, nu nog maar hopen dat het wordt goedgekeurd
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon goed gedaan, want je had jezelf een deadline gesteld en die heb je gehaald, dus goed gedaan!
Geen van beide, de oma van mn vrouw
Ja, gelukkig wel... anders zou ik mezelf moeten testen op alzheimer...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]je hebt het onthouden
![]()
Haha, vooruit dan maar!
en dan vergeet je dat je jezelf moet testenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel... anders zou ik mezelf moeten testen op alzheimer...
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel... anders zou ik mezelf moeten testen op alzheimer...
er is dus nog hoop voor mequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoor
Dat is wel waar, maar ik maak zelf niet zoveel mee, dus heb niet veel om te onthoudenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoor
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst nog maar een bakkie koffie
ik heb alquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook nog maar een kopje koffie halen
dan vul ik mn flesje ook nog ffquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook nog maar een kopje koffie halen
Voor mezelf deze keerquote:
Mensen moeten elkaars sexuele uitspattingen/inhoudingen respecterenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan vul ik mn flesje ook nog ff
heb weer een leuke discussie over seks... toch heerlijk dat je als christen lekker anders ben
Maar een beetje discussie kan geen kwaad, zolang de toon van de discussie goed blijft...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen moeten elkaars sexuele uitspattingen/inhoudingen respecteren
Ik was vroeger heel gelovig maar sinds ik gemerkt hebt door mn moeder hoe de katholieke kerk echt is, trek ik mn eigen plan en verantwoord ik mij wel als ik voor die grote poort sta
Ken jij Brigitte Kaandorp?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
verantwoord ik mij wel als ik voor die grote poort sta
Als dat jouw idee van sexuele uitspatting is, en je verwacht dat ik dat respecteer, dan heb ik een verrassing voor je, maatquote:
die staat hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mezelf deze keer
waar is de amaretto en slagroom?
Ik verwees niet naar hier hoor... maar naar een discussie ergens anders op fok!... maar ik snap je punt niet, wat voor verassing heb je dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat jouw idee van sexuele uitspatting is, en je verwacht dat ik dat respecteer, dan heb ik een verrassing voor je, maat
True, zolang er respect voor alle meningen gehandhaaft blijft is iedere discussie nuttigquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar een beetje discussie kan geen kwaad, zolang de toon van de discussie goed blijft...
Als ik mensen dit soort uitspraken hoor doen over de kerk, ben ik vaak echt pissig op de kerk, dat ze teveel vanuit mensen gehandeld hebben, terwijl ze zeiden het vanuit God gedaan te hebben
Persoonlijk!quote:
Das inderdaad een mooie discussie... maar dan ben ik blij dat ik niet in de katholieke kerk van maastricht geloofquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, zolang er respect voor alle meningen gehandhaaft blijft is iedere discussie nuttig
Ik heb iig gemerkt dat die zgn priesters ook alleen maar doen waar ze zin in hebben en als één zwaar gelovig iemand even te lastig wordt, dan word zelfs de kerkdeur dichtgesmeten.
Nee, sorrie, ieder moet het voor zich weten, maar mij heeft de katholieke kerk in maastricht bewezen dat het een finaciele instantie is die geen reet geeft om haar volgelingen
Maar goed, ook dat is een hele mooie dicussie
[..]
Persoonlijk!
ik zal ook nog ff hoi zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Fha het volgende:helluh
Drukdrukdruknog een half uur voor ik weer naar de trein moet rennen
Neuh eigenlijk nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zal ook nog ff hoi zeggenanders heb je helemaal het idee dat je genegeerd wordt volgens mij
bijna... nog 3 uur en 18 minuten...quote:
en ik ben weer blij dat je je er goed bij voeltquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das inderdaad een mooie discussie... maar dan ben ik blij dat ik niet in de katholieke kerk van maastricht geloof
Pff. Mooiquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
fles... flash... he het kwartje is gevallen... nee ik doe inderdaad niet aan dat soort sexuele uitspattingen
Hey lekker wiefkequote:
Duurde ff, maar dan heb je ook watquote:
Dag lekkerdingquote:
Wat moet je nog meer kwijt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wij praten ook echt over alles hier he
Gelukkig maar
Niets meerquote:
Bromt je kut ja?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja, dat mn brommer kut is![]()
Kreng wilde niet starten vanmorgen
Of ik moet die vibrator er eens uithalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bromt je kut ja?![]()
Honger zeker. Naar seksVEEL en VAAK en HARD en DIEP
Dat is voor amateursquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ik moet die vibrator er eens uithalen
Misschien kun je daarmee wel je brommer reparerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Of ik moet die vibrator er eens uithalen
Ik heb geen flauw idee! In Deventer schijnt het zonnetje lekker dus het is mooi dom van mij dat ik zo de trein naar Enschede in gaquote:
er zit een motor(tje) inquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je daarmee wel je brommer repareren
nieuwe batterijen erin doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets meer
Oh ja, dat mn kutbrommer kut is![]()
Kreng wilde niet starten vanmorgen
Ik had um niet moeten opvoerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nieuwe batterijen erin doen
quote:
ik moet al dat jargon hier nog een beetje leren hoor, moet er nog een natuurlijke reflex voor ontwikkelenquote:
Het schijnt trouwens dat je best simpel een echte opgevoerde monster-vibo kunt maken van een kettingzaag, waar je dan het zaagblad vanaf haalt en een andere kop op monteert. Houdt ook wat handiger vastquote:
Gaan de buren nog meer klagen over geluidsoverlastquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat je best simpel een echte opgevoerde monster-vibo kunt maken van een kettingzaag, waar je dan het zaagblad vanaf haalt en een andere kop op monteert. Houdt ook wat handiger vast
Bitchquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
Nog 2,5 uur en 3 werkdagen![]()
(nee hoor LL, ik gun het je)
quote:
Wrs welquote:
Heb je al enig idee waarheen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
en anders 2 weken leuke dingen doen
Het kan me niet snel genoeg vrijdag zijn
gewoon 2 weken lekker relaxen lieverdquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wrs wel
en anders 2 weken leuke dingen doen
Het kan me niet snel genoeg vrijdag zijn
als het goed is gaan we naar Roses in Spanjequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je al enig idee waarheen?
Mij ook niet donderdag 17.30 uur
daarom, dat sowiesoquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon 2 weken lekker relaxen lieverd
ik wil je hier iig niet zienquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is gaan we naar Roses in Spanje
[..]
daarom, dat sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |