Dat is wel waar, maar ik maak zelf niet zoveel mee, dus heb niet veel om te onthoudenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, als je een keer iets vergeet heb je niet gelijk Alzheimer hoor
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst nog maar een bakkie koffie
ik heb alquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook nog maar een kopje koffie halen
dan vul ik mn flesje ook nog ffquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ook nog maar een kopje koffie halen
Voor mezelf deze keerquote:
Mensen moeten elkaars sexuele uitspattingen/inhoudingen respecterenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan vul ik mn flesje ook nog ff
heb weer een leuke discussie over seks... toch heerlijk dat je als christen lekker anders ben
Maar een beetje discussie kan geen kwaad, zolang de toon van de discussie goed blijft...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mensen moeten elkaars sexuele uitspattingen/inhoudingen respecteren
Ik was vroeger heel gelovig maar sinds ik gemerkt hebt door mn moeder hoe de katholieke kerk echt is, trek ik mn eigen plan en verantwoord ik mij wel als ik voor die grote poort sta
Ken jij Brigitte Kaandorp?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
verantwoord ik mij wel als ik voor die grote poort sta
Als dat jouw idee van sexuele uitspatting is, en je verwacht dat ik dat respecteer, dan heb ik een verrassing voor je, maatquote:
die staat hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mezelf deze keer
waar is de amaretto en slagroom?
Ik verwees niet naar hier hoor... maar naar een discussie ergens anders op fok!... maar ik snap je punt niet, wat voor verassing heb je dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat jouw idee van sexuele uitspatting is, en je verwacht dat ik dat respecteer, dan heb ik een verrassing voor je, maat
True, zolang er respect voor alle meningen gehandhaaft blijft is iedere discussie nuttigquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar een beetje discussie kan geen kwaad, zolang de toon van de discussie goed blijft...
Als ik mensen dit soort uitspraken hoor doen over de kerk, ben ik vaak echt pissig op de kerk, dat ze teveel vanuit mensen gehandeld hebben, terwijl ze zeiden het vanuit God gedaan te hebben
Persoonlijk!quote:
Das inderdaad een mooie discussie... maar dan ben ik blij dat ik niet in de katholieke kerk van maastricht geloofquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, zolang er respect voor alle meningen gehandhaaft blijft is iedere discussie nuttig
Ik heb iig gemerkt dat die zgn priesters ook alleen maar doen waar ze zin in hebben en als één zwaar gelovig iemand even te lastig wordt, dan word zelfs de kerkdeur dichtgesmeten.
Nee, sorrie, ieder moet het voor zich weten, maar mij heeft de katholieke kerk in maastricht bewezen dat het een finaciele instantie is die geen reet geeft om haar volgelingen
Maar goed, ook dat is een hele mooie dicussie
[..]
Persoonlijk!
ik zal ook nog ff hoi zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:04 schreef Fha het volgende:helluh
Drukdrukdruknog een half uur voor ik weer naar de trein moet rennen
Neuh eigenlijk nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zal ook nog ff hoi zeggenanders heb je helemaal het idee dat je genegeerd wordt volgens mij
bijna... nog 3 uur en 18 minuten...quote:
en ik ben weer blij dat je je er goed bij voeltquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das inderdaad een mooie discussie... maar dan ben ik blij dat ik niet in de katholieke kerk van maastricht geloof
Pff. Mooiquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
fles... flash... he het kwartje is gevallen... nee ik doe inderdaad niet aan dat soort sexuele uitspattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |