Doe maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
is Pheno hier anders ga ik de wiki bijwerken
Dan was je bijna een eikelquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
diek
vergeet ik je nog bijna te groeten
Pienquote:
ik heb ruim voldoende alcohol al opquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:39 schreef dndiek het volgende:
Waarom zonder alcohol in de TT eigenlijk?
koekje erbij ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
koffie en ben aan het werk, voldoe aan de eisen
Wat een tijd om nog aan het werk te zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
koffie en ben aan het werk, voldoe aan de eisen
Heerlijk zo'n storingsdienstquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een tijd om nog aan het werk te zijn
lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n storingsdienst
Neucken >>> fok.quote:
Braaf. Maar je had de pre tag er uit gegooid, waardoor de layout in de wiki zelf wat vernaggeld werdquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
ik hoop alleen dat ik het goed heb gedaan
ook mogguh phenoquote:
Ik heb d´r op Mezzo gelukkig nog niet voorbij zien komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
Welke randdebiel koopt singles van die Lady Gaga? Elke muziekzender waar ik naar toe zap zie ik dat mens?
neem een maitresse. Of een hond. Doe er alleen niet dezelfde dingen mee, een maitresse uitlaten met een riempje wordt zelfs in Limburg als vreemd gezien. En in bed liggen met de hond zorgt ook voor roddels.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
Klonkette is vandaag haar nieuwe baan begonnen, en het is nu al leeg en stil in huis
Ik sta nergens meer van te kijken, straks speelt ze daar een viool.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb d´r op Mezzo gelukkig nog niet voorbij zien komen
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:14 schreef OA het volgende:
Ik kijk nooit zo goed naar UI's, alleen naar de kleur... Nu denk ik telkens dat Pheno LL is en dat goldfinger Kuukske is
quote:
ja het is weer maandagquote:
Dat is een raar hoofd zeg...quote:
Opeens zijn mensen blij te werken hier, dat is nieuw.quote:
Sad.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, toch maar een twitter.. aangezien het met een API prima automatisch kan hoef ik de website nooit te bezoeken, want ik haat twitteren, maar goed.. alles voor de bezoekers natuurlijk.
Ach so.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens zijn mensen blij te werken hier, dat is nieuw.
Met alleen maar klagen kom je ook niet ver.. .:Nquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens zijn mensen blij te werken hier, dat is nieuw.
Ik zeg ook niet dat het een slechte verandering isquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met alleen maar klagen kom je ook niet ver.. .:N
Gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een slechte verandering is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff fuckzooi. Kan mijn bus- en treinabonnement (a 147,50, eentje was net verlopen dus had al een verlenging van een maand gekocht) niet meer thuis vinden
. Ben bang dat deze in de bus die ik vrijdag had naar huis nog ligt, dus zo maar naar de vervoerder bellen of ze de kaart hebben gevonden. Dus maar met de auto gekomen om toch op het werk te kunnen verschijnen.
Echt nasty, mocht ik deze niet vinden dan ben ik dus bijna 300 euro kwijt(ik krijg namelijk 100% terug als ik deze declareer bij mijn werkgever).
Ik weiger het ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
Twitter, hyves. Allemaal 'sociale' dingen die ik niet wil doen
Ik heb toch geen contact met ex-klasgenoten van de basis/middelbare school e.d.quote:
Ik heb op de meest logische plaatsen gezocht waar ik dacht dat ik deze gelegd zou hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:47 schreef Pheno het volgende:
Hopen dat ze het vinden (of jij nog ergens thuis/jaszak, broekzak, vestzak, rugzak).
Ik wel met een aantal, maar die hebben mijn nummer en maildres en dat moet genoeg zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch geen contact met ex-klasgenoten van de basis/middelbare school e.d.
Met een paar lui van de HTS, maar middelbaar niet. Ik vond die periode ook totaal niet interessant voor me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wel met een aantal, maar die hebben mijn nummer en maildres en dat moet genoeg zijn.
Dat vind ik wel een eerste vereiste voordat ik overga tot beffen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker kut inderdaad..
wie is dat?quote:
Je kloonquote:
ja erg he... hier ook joh... alle project managers zijn op vakantie... niet echt ideaal ofzo..quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewuts![]()
Fleske
Rest
Pfff tis te merken dat het vakantieperiode is
quote:
Ow? Ben je in Twente dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewuts![]()
Fleske
Rest
Pfff tis te merken dat het vakantieperiode is
oopsquote:
Klonenquote:
Ben blij als ik eindelijk vakantie hebquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja erg he... hier ook joh... alle project managers zijn op vakantie... niet echt ideaal ofzo..
Ik zit vol goede ideeenquote:[..]
Dat is nog eens een goed idee
Ach nog 12 weken werken en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben blij als ik eindelijk vakantie heb
nog ff weekje doorwerken
[..]
Ik zit vol goede ideeen
Ach poep gebeurd, maar goedemorgen trouwensquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow? Ben je in Twente dan?![]()
[..]
oops![]()
[..]
Klonen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Pheno
02. 029 BrandX
03. 024 goldfinger1963
04. 010 marcb1974
05. 006 dndiek
06. 005 MPG
07. 004 Dr_Flash
08. 004 Sjowhan
09. 004 OA
10. 003 indahnesia.com
11. 003 Nijns
12. 002 DaMart
13. 001 Muck
14. 001 Klonk
Reeks-statistieken!
Limburgers hebben ook recht op vakantiequote:
idd... recht op vakantie in Twentequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Limburgers hebben ook recht op vakantie
Mogguhquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Flč-hčs?? Me pjoetert is stuk
Kan jij hem maken?
Ehmm. Laten we om te beginnen eens eMule, BitLord en TorrentMan eraf trappen en jou je local admin rechten afpakken, meneer de kutuser
je hebt je haar groen geverfdquote:
was het dat maar...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je haar groen geverfd
Primaquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe is het weekend van iedereen geweest ?
ja ik mis jou ookquote:
quote:
Uitstekend. Twee avonden achter elkaar Zandvoort Alive. Gratis feest op het strand bij 3 strandtenten, met diverse dj's en bands. Heerlijke sfeer, goede muziek, leuk gezelschap en schitterend weer met zonsondergang op de achtergrond van het feest!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe is het weekend van iedereen geweest ?
zegt me niksquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Van wie is dat plaatje...
slaap... lekker ding.... fantastig.. bla bla
Klinkt als een belgische... met een rapper d'r doorheen... Eva de Roovere ofzo?
Op dit soort momenten wil ik een keer NIET in Limburg wonenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Twee avonden achter elkaar Zandvoort Alive. Gratis feest op het strand bij 3 strandtenten, met diverse dj's en bands. Heerlijke sfeer, goede muziek, leuk gezelschap en schitterend weer met zonsondergang op de achtergrond van het feest!
gooi het maar in de groepquote:
Nou, knufke maar danquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
Nah laat maar, komt allemaal wel goed
Thanx hunquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, knufke maar dan [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |