quote:
Ow? Ben je in Twente dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
Frutsewuts![]()
Fleske
Rest
Pfff tis te merken dat het vakantieperiode is
oopsquote:
Klonenquote:
Ben blij als ik eindelijk vakantie hebquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja erg he... hier ook joh... alle project managers zijn op vakantie... niet echt ideaal ofzo..
Ik zit vol goede ideeenquote:[..]
Dat is nog eens een goed idee
Ach nog 12 weken werken en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben blij als ik eindelijk vakantie heb
nog ff weekje doorwerken
[..]
Ik zit vol goede ideeen
Ach poep gebeurd, maar goedemorgen trouwensquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow? Ben je in Twente dan?![]()
[..]
oops![]()
[..]
Klonen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Pheno
02. 029 BrandX
03. 024 goldfinger1963
04. 010 marcb1974
05. 006 dndiek
06. 005 MPG
07. 004 Dr_Flash
08. 004 Sjowhan
09. 004 OA
10. 003 indahnesia.com
11. 003 Nijns
12. 002 DaMart
13. 001 Muck
14. 001 Klonk
Reeks-statistieken!
Limburgers hebben ook recht op vakantiequote:
idd... recht op vakantie in Twentequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Limburgers hebben ook recht op vakantie
Mogguhquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Flè-hès?? Me pjoetert is stuk
Kan jij hem maken?
Ehmm. Laten we om te beginnen eens eMule, BitLord en TorrentMan eraf trappen en jou je local admin rechten afpakken, meneer de kutuser
je hebt je haar groen geverfdquote:
was het dat maar...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je haar groen geverfd
Primaquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe is het weekend van iedereen geweest ?
ja ik mis jou ookquote:
quote:
Uitstekend. Twee avonden achter elkaar Zandvoort Alive. Gratis feest op het strand bij 3 strandtenten, met diverse dj's en bands. Heerlijke sfeer, goede muziek, leuk gezelschap en schitterend weer met zonsondergang op de achtergrond van het feest!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en hoe is het weekend van iedereen geweest ?
zegt me niksquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Van wie is dat plaatje...
slaap... lekker ding.... fantastig.. bla bla
Klinkt als een belgische... met een rapper d'r doorheen... Eva de Roovere ofzo?
Op dit soort momenten wil ik een keer NIET in Limburg wonenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Twee avonden achter elkaar Zandvoort Alive. Gratis feest op het strand bij 3 strandtenten, met diverse dj's en bands. Heerlijke sfeer, goede muziek, leuk gezelschap en schitterend weer met zonsondergang op de achtergrond van het feest!
gooi het maar in de groepquote:
Nou, knufke maar danquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
Nah laat maar, komt allemaal wel goed
Thanx hunquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, knufke maar dan [ afbeelding ]
De schrijver daarvan mag wel eens Nederlands leren, want grammaticaal klopt er niks vanquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Van wie is dat plaatje...
slaap... lekker ding.... fantastig.. bla bla
Klinkt als een belgische... met een rapper d'r doorheen... Eva de Roovere ofzo?
Als je eens van het strand en de zee wilt genieten... je bent welkom hoor. En volgend jaar wordt het feest van afgelopen weekend ongetwijfeld weer georganiseerd!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wil ik een keer NIET in Limburg wonen
Zee
Oeh misschien houd ik je wel aan die uitnodiging!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je eens van het strand en de zee wilt genieten... je bent welkom hoor. En volgend jaar wordt het feest van afgelopen weekend ongetwijfeld weer georganiseerd!
daarom is het ook een belgischequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schrijver r daarvan mag wel eens Nederlands leren, want grammaticaal klopt er niks van.
Jij is lastig... Nee... jij bent lastig... en fantastig bestaat niet![]()
.
BrandXquote:
NIJNSquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
@ Fruts: Eva ft Diggy Dex met Slaap zacht
huh?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Jammer, hij is waarschijnlijk niet dood, die idioot van een bommenleggende Noordin M. Top.
Ik nog 3,5quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
BrandX
Nijns
bijna pauze
daarna nog 4,5 dag werken
Frutseltjequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Frutsel het volgende:
NIJNS!
Dus toch wel Eva de Roovere...
Diggy Dex zegt me nix
ff opschrijven, thx![]()
Goed, 2 dagen goed vermaakt. Ik ga straks maar even een stuk fietsen, denk ik. Daar is het lekker weer voorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Nijns het volgende:
DaMart: hoe bevalt de vakantie tot nu toe?
LLBX
Dan moeten Belgen eens Nederlands lerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daarom is het ook een belgische![]()
althans, aan het taaltje te horen![]()
Dacht eerst dat het BaasB was ofzo die erbij was.
net ff gegoogled... (ja ja, had ik eerder kunnen doen) de tekst komt idd overeen met een nr van Eva de roovere. Geen idee of zij het ook is en met wie. Of dat dat een oud nr is van haar dat nu opnieuw wordt ingezongen.
Heerlijk he, niks moeten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
Goed, 2 dagen goed vermaakt. Ik ga straks maar even een stuk fietsen, denk ik. Daar is het lekker weer voor.
Yup. Nou ja, ik moet nodig de keuken eens schoonmaken, maar dat doe ik woensdag wel, dan wordt het toch het minste weer deze weekquote:
Ach, alles lekker op zijn tijd. Pff, vrijdag heb ik ook vakantie!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup. Nou ja, ik moet nodig de keuken eens schoonmaken, maar dat doe ik woensdag wel, dan wordt het toch het minste weer deze week.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net trouwens vernomen dat in Brussel een extra treinstel is toegevoegd aan de trein van Muck en MPG. Naar verluid is dit gebeurd omdat één bistrowagen onvoldoende was voor de koffieconsumptie van MPG!.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net trouwens vernomen dat in Brussel een extra treinstel is toegevoegd aan de trein van Muck en MPG. Naar verluid is dit gebeurd omdat één bistrowagen onvoldoende was voor de koffieconsumptie van MPG!.
eet smakelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
lunch
pff was weer een vergader ochtend...
slaap lekker ding damartquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, 2 dagen goed vermaakt. Ik ga straks maar even een stuk fietsen, denk ik. Daar is het lekker weer voor.
[..]
En bedankt Fruts, nu heb ik dat rotlied in mijn hoofd zitten.
Dndiekjequote:
had je broodjes besteldquote:
nee, ik had ze voor de verandering meegenomenquote:
laat me eens raden .... met nutellaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ik had ze voor de verandering meegenomen
(met dank aan schoonma)
Jahquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me eens raden .... met nutella
+1quote:
quote:
Ja, mijn scriptie is nu helemaal afquote:
en nou inleverenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn scriptie is nu helemaal af
En jij?
Ja, digitaal is dat al gebeurd en volgende week woensdag of donderdag wordt hij gedrukt en verstuurd!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, mijn scriptie is nu helemaal af
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |