Ik vind Sjaakira echt een slet in d'r nieuwe video.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil jouw naam in de eeuwige sneeuw plassen.
De panda zal niets vrezen van de flamingo zonder vleugels.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Siniti het volgende:
Oh IQM, is het weer semi-intellectuele-oneliner-tijd?
Je kan er wel supergoed op fappenquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Sjaakira echt een slet in d'r nieuwe video.
Ik vind Sjaakira al heel veel jaren heel goed doable.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Sjaakira echt een slet in d'r nieuwe video.
Dat zegt zij over mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind Sjaakira al heel veel jaren heel goed doable.
eehm dat duur nogal lang.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat realiseer je je te zijner tijd wel.
Ik wist niet dat Shakira Nederlands kon praten. Bedankt voor deze intellectuele verrijking in mijn leven, Ludo.quote:
Mijn piek zou haar geven.quote:
Henk Westbroek doet ook Jack Johnson.quote:
WTF?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Henk Westbroek doet ook Jack Johnson.
Gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Henk Westbroek doet ook Jack Johnson.
Gast, waarom typ je die tags? A) Meer kans om te falen (met je youtibequote:Op maandag 10 augustus 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gevonden.
[youtibe]http://www.youtube.com/watch?v=l2QiOH7SpnQ[/youtube]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, waarom typ je die tags? A) Meer kans om te falen (met je youtibe [ afbeelding ]) B) Het is niet nodig.
Hoeft dat nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, waarom typ je die tags? A) Meer kans om te falen (met je youtibe [ afbeelding ]) B) Het is niet nodig.
Wou je er nog iets over kwijt dan? Het topic is voor jou Siniti, zet hem op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja verander maar snel van onderwerp met je youtube tags
Jij, LudoSanders, hebt in deze topic ontzettend hard gefaalt met het zetten van [youtube][/youtube] tags om een youtube video, waar het geeneens nodig is. Bij deze lach ik jou dan ook uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wou je er nog iets over kwijt dan? Het topic is voor jou Siniti, zet hem op!
Gefaald.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij, LudoSanders, hebt in deze topic ontzettend hard gefaalt met het zetten van [youtube][/youtube] tags om een youtube video, waar het geeneens nodig is. Bij deze lach ik jou dan ook uit.
Ik gebruik superieure youtibe-tags.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij, LudoSanders, hebt in deze topic ontzettend hard gefaalt met het zetten van [youtube][/youtube] tags om een youtube video, waar het geeneens nodig is. Bij deze lach ik jou dan ook uit.
Wel tof gecamoufleerd met 'deze topic'.quote:
Gast!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben ik overigens niet, hè.Vond ik met Google.
I LOL'D!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik kwam dit tegen op het net na een onderzoek hoe de VS werkelijk in elkaar steekt.
De VS is een bedrijf, geen land, en is in bezit van Groot Brittannie. Groot Brittannie is op haar beurt weer eigendom van het Vaticaan. De paus is koning van deze aarde. Ik heb nu geen tijd om dit te onderbouwen, maar lees deze punten eens door, en link het met de rest van wat er allemaal al langs is gekomen over de NWO.
Ik zag het topic voorbij komen in de AT, maar besloot niet te klikken.quote:
Ze lijkt op een vriendin van me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
Ik ben verliefd op onderstaand meisje.
[ afbeelding ]
Nog een foto, anders kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
Ik ben verliefd op onderstaand meisje.
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze lijkt op een vriendin van me.
Dit is de enige die ik heb en kan er ook niet meer vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog een foto, anders kan ik niet oordelen.
Dan is het een lucky shot.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is de enige die ik heb en kan er ook niet meer vinden
Kijk je inbox.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet posten dat ze erop lijkt
Ouch.quote:
Huillie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Als jullie toch niet naar m'n linkjes luisteren, ga ik maar 'n aflevering Oz kijken.
Ciao.
belachelijk ja, wat ze al niet doen om geld binnen te scheppen met deze epic video en desbetreffende clipquote:
Fluit in rockquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
belachelijk ja, wat ze al niet doen om geld binnen te scheppen met deze epic video en desbetreffende clip
ik moest meteen denken aan dat achterlijke metal nummer met die mislukte fluit die erdoor heen speelt
ik heb bouré vroegah toen ik nog heel wat jonger was helemaal kapotgedraaidquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Fluit in rock
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5960153941191808033&ei=lW5_SuXVKIaJ-AaG6YGsDA&q=thick+as+a+brick&hl=nl
EN JA IK STUUR JE EEN LIEDJE VAN PAK EN BEET 44 MINUTEN.
Je kan dat ding beter downloaden ook, stuk betere kwaliteit dan een google.videoquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb bouré vroegah toen ik nog heel wat jonger was helemaal kapotgedraaid
ik doe hem wel luisteren na een albumpje, laden duurt hier altijd veels te lang![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan dat ding beter downloaden ook, stuk betere kwaliteit dan een google.video
http://www.megaupload.com/?d=3F7LPDGS
paar uurtjes als in, 2 a 3? ik ben wel een tijdje weggeweest, maar voordat ik wegging was het nog ronduit prut.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:59 schreef Siniti het volgende:
Serieus?Paar uurtjes geleden nog album van gedownload en ging echt perfect.
aight, dan kan ik het zo wellicht met succes proberenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:03 schreef Siniti het volgende:
Denk rond 10 uur ofzo, 22:30 ging ik film kijken
makkelijk te onthouden titel ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:13 schreef Siniti het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0374546/
Erg mooie film.
Jou heb ik lang niet meer gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
makkelijk te onthouden titel ook![]()
ik zie lovende reviews erover daarentegen, waar men het heeft de monnik die een een compleet andere kijk op zaken heeft dan ''wij hier'' .
iets wat mij altijd wel kan interesseren eigenlijk![]()
hey maar kijk je soms elke dag films ofzo, je hebt het er behoorlijk vaak over
het zou me niet verbazen als de filmtitel langer is dan de inhoud van de dialogenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:16 schreef Siniti het volgende:
Die hele film speelt trouwens af op een plek, dit huis:
[ afbeelding ]
En als je de dialogen zou uitschrijven zou je waarschijnlijk niet meer dan 2 a4tjes hebben
hey hara, wederzijds.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet meer gezien.
quote:
jij kijkt echt veels te veel series ménquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:27 schreef IQM het volgende:
God made sunsets full of color
and God made racehorses that run in a flash.
God made the orange, the apple, and strawberries.
But God's greatest creation is pussy.
I don't mean to be crude or nothing,
but you can have all the sunsets, horses, and fruit there is,
just give me all the pussy in the world.
Fuck, I don't need all the pussy.
Just one a day, every day.
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
makkelijk te onthouden titel ook![]()
ik zie lovende reviews erover daarentegen, waar men het heeft de monnik die een een compleet andere kijk op zaken heeft dan ''wij hier'' .
iets wat mij altijd wel kan interesseren eigenlijk![]()
hey maar kijk je soms elke dag films ofzo, je hebt het er behoorlijk vaak over
wtf 2?quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja
Vaak zelfs 2
En voor morgen staat er zelfs een trilogie op de planning
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:35 schreef Syb-rund. het volgende:
potverdrie, siniti en hara lijken hem gepeerd![]()
[..]
je oren nu ook 14.gif
Vakantie en ik werk nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wtf 2?dan heb je wel relaxed veel vrije tijd
Nee, trilogie over de beroemdste samoerai aller tijdenquote:laat me raden, the godfather
Muzikaal klinkt het nog best goed, alleen jammer van die vocalsquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:35 schreef Syb-rund. het volgende:
potverdrie, siniti en hara lijken hem gepeerd![]()
[..]
je oren nu ook 14.gif
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vakantie en ik werk niet![]()
![]()
[..]
Nee, trilogie over de beroemdste samoerai aller tijden. En Toshiro Mifune speelt de hoofdrol, en daar Toshiro Mifune een fucking held is en samoerai films tof zijn moest ik deze trilogie wel zien
.
Miyamoto Musashi
Zoku Miyamoto Musashi: Ichijôji no kettô
Miyamoto Musashi kanketsuhen: kettô Ganryûjima
Ik zie die letters ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja sumoerai's zijn cool enzo.. maar die dekselse japanse films staan altijd in het japans en ik zie dat stomme alfabet niet van die grapjassen![]()
verkapt help me eens aan die stomme letters
ach wat voor vocals hadden er dan beter bijgepast, ik vind ze er perfect bij passenquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Muzikaal klinkt het nog best goed, alleen jammer van die vocals
Nou ik gebruik dus zo een andere site dan idmb, en daar staat die eerste film waarover je het had er dus zoquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie die letters ook nietMaar waar staat het dan in het japans? Op torrents kan je meestal op de engelse titel of de japanse titel met normale letters wel vinden.
19 en ouders die je niet dwingen, jij bofkontquote:
Ik rook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach wat voor vocals hadden er dan beter bijgepast![]()
misschien moet je het eens gaan luisteren met een wietje
Wtf man ik krijg gewoon Chinese tekens!quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou ik gebruik dus zo een andere site dan idmb, en daar staat die eerste film waarover je het had er dus zo:봄여름가을겨울그리고봄
verdraaid irritant die vierkantjes met 4 cijfers
Al wilde ik eigenlijk wel werken deze zomer dus was het beter geweest als ze me hadden gedwongenquote:[..]
19 en ouders die je niet dwingen, jij bofkont![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik rook nietNee ik vind dat soort vocals gewoon kut
[..]
*stinkend jaloers* godverdommequote:Wtf man ik krijg gewoon Chinese tekens!
[..]
quote:Al wilde ik eigenlijk wel werken deze zomer dus was het beter geweest als ze me hadden gedwongen
rateyourmusic, omdat ik daar al een tijdje mijn muziek doe en ze sinds kort ook een film iets hebben bijgevoegd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
Maar welke site gebruik jij dan voor films?
ik bedoelde met wat je in gedachten had -> welk baantje leek je wat etc.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:58 schreef Siniti het volgende:
Ja eigenlijk naar een uitzendbureau gaan. Is was ook gewoon 2 keer bijna naar een uitzendbureau gegaan, maar bedacht me op het laatste moment.
Oh weet ik veelquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik bedoelde met wat je in gedachten had -> welk baantje leek je wat etc.
overigens kun je beter ergens binnenlopen of via de gouden gids bij bedrijven bellen voor functies die je interesseren.
uitzendbureau's zijn best lame namelijk
harhar, ach ik vind het wel handig twee dingen onder een dak, + het feit dat er op rym aardig wat mensen met verstand van zaken rondlopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
rateyourMUSIC godverdomme, het het niet rateyourMOVIES
Muziek houd ik trouwens niet bij naast last.fm, word me teveel
quote:
Niemand zegt wat over Nederlandsquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Shakira Nederlands kon praten. Bedankt voor deze intellectuele verrijking in mijn leven, Ludo.
voordat je er heen gaat moet je dat wel even uitpluizen, anders kunnen ze je niet echt helpen hequote:Op maandag 10 augustus 2009 04:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh weet ik veelAls het maar een beetje betaald. Maar ben er nu al te laat mee omdat ik donderdag op vakantie ga
Nou, jij blij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
harhar, ach ik vind het wel handig twee dingen onder een dak, + het feit dat er op rym aardig wat mensen met verstand van zaken rondlopen
maar jij hebt nog een overzichtelijke hoeveelheid aan artiesten.
ik kan meestal gewoon niet onthouden wat ik van een album vond nadat ik het één keertje heb kunnen luisteren.
dus daarvoor is het een uitstekende hulp want ik onthoud hooguit de hele slechte of de hele toffe albums en laat het nou voornamelijk zo zijn dat ik altijd albums luister die het net niet zijn, of maar gedeeltelijk aardig zijn.
nu kan ik als iemand een of andere gare bandnaam roept even opzoeken wat ik daar ook alweer van vond, tres handig
Ierland, surfenquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
voordat je er heen gaat moet je dat wel even uitpluizen, anders kunnen ze je niet echt helpen he![]()
waar ga je heen trouwens?
ah! ''zij-die-altijd-kleine-stukjes--tekst-ontwricht-uit-mijn-met-liefde-gemaakte-lappen-tekst-pakt en er-een-quote:
kan je surfenquote:
Ik heb morgen toch niets te doen, zo doende...quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah! ''zij-die-altijd-kleine-stukjes--tekst-ontwricht-uit-mijn-met-liefde-gemaakte-lappen-tekst-pakt en er-een--onder plaatst'' is er ook weer
Idd, details mijn beste... details.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK DOE NIET AAN INTERPUNCTIE KRIJG AIDS
geen ideequote:
quote:
Pink Floyd propagandaquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:15 schreef Siniti het volgende:
AND YOU RUN AND YOU RUN TO CATCH UP WITH THE SUN BUT ITS SINKING, RACING AROUND TO COME UP BEHIND YOU AGAIN. THE SUN IS THE SAME IN A RELATIVE WAY BUT YOU'RE OLDER, SHORTER OF BREATH AND ON DAY CLOSER TO DEATH
Ga wegquote:
nee hoor, ik was bijna zover om een Pink floyd album te downloaden, maar nu ben ik toch maar gaan afzien door die slinkse pf prop.quote:
Their last greatest hit was the WALL.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:23 schreef Japsnars het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Pink Floyd en Lady Di
Google zekerquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Their last greatest hit was the WALL.
natuurlijk, alsof ik die nummers van pf kenquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Google zeker![]()
Naja ik keur hem goed ("They both had a hit with the wall")
hit hoeft toch niet per se ''nummer'' te betekenen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:32 schreef Siniti het volgende:
The Wall is geen nummer van PF, dat is een album
Another Brick In The Wall is een nummer
Maar jij had het wel over een nummer. Ik wilde eigenlijk Japsnars quoten maar die denkt dattie faalt terwijl ie eigenlijk wint.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hit hoeft toch niet per se ''nummer'' te betekenen?
foei ninja-editquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:39 schreef Japsnars het volgende:
>.>
Op maandag 10 augustus 2009 04:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk, alsof ik die nummers van pf ken
![]()
ohjij geniepigerdquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij had het wel over een nummer. Ik wilde eigenlijk Japsnars quoten maar die denkt dattie faalt terwijl ie eigenlijk wint.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Their last greatest hit was the WALL.
quote:
DIT IS HET ENIGE DAT JE TE MELDEN HEBT!?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Loveless85 is wel een held zeg, gaat ie aan de IB-groep vragen of hij z'n stufi als twee keer helft uitbetaald kan krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sufi veelste laat
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
DIT IS HET ENIGE DAT JE TE MELDEN HEBT!?
DIT IS HET ENIGE DAT JULLIE TE MELDEN HEBBEN?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DIT IS HET ENIGE DAT JE TE MELDEN HEBT!?
Hoezo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
DIT IS HET ENIGE DAT JULLIE TE MELDEN HEBBEN?
Jawel maar ik ben te lui om me om te kleden en richting dat verzamelpunt te gaan..quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
Wil je graag over je kamer praten?
En moet jij niet met een introweek mee doen?
quote:aginschrijving
Hier kun je je officieel aanmelden voor de KEI-week 2009. Als het goed is heb je bij je digitale inschrijving een e-ticket gekregen. Dit moet je meenemen naar de daginschrijving zodat we je kunnen indelen bij je KEI-groepje. Ook krijg je dan je KEI-tas met allerlei gadgets en informatie.
Tijd: 10:00 - 16:00u
Yes je eigen kei-groepjequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben te lui om me om te kleden en richting dat verzamelpunt te gaan..
En op het programma staat dit:
D
[..]
Amsterdam ook pas laatste week van augustus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:32 schreef Maisnon het volgende:
In Eindhoven is de intro pas volgende week
Ja vind ik dus ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yes je eigen kei-groepje![]()
Maar is tussen 10 en 4 verzamelen niet een beetje overdreven?
Met de andere mensen uit je groepje het op een zuipen zetten. Ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ookstel ik ga zo heen en ik ben daar half 12 ofzo. En dan komt iemand uit mijn groepje (hihihihihihii) pas om 4 uur. Wtf moet ik doen in de tussentijd?
Ik ben nu al misselijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met de andere mensen uit je groepje het op een zuipen zetten. Ik zie het probleem niet zo
Nou, dat wordt niets deze week. Als je nu al misselijk bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nu al misselijkik denk dat ik zwanger ben.
Wil je weten hoe het komt zodat je me uit kunt lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat wordt niets deze week. Als je nu al misselijk bent
Je moet nog de hele week zuipen
En jij gaat op jezelf wonen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je weten hoe het komt zodat je me uit kunt lachen?
Ik eet altijd pap als ontbijt, en m'n moeder maakt dat elke ochtend voor me want ik verneuk het altijd. En nu is m'n moeder er niet, dus kan ik geen pap eten, en aangezien ik verder niets naar binnen krijg voor 12en verhonger ik nu!
Ga alsjeblieft snel leren om je eigen eten klaar te makenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterker nog, dat doe ik al!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik eet altijd pap als ontbijt, en m'n moeder maakt dat elke ochtend voor me want ik verneuk het altijd. En nu is m'n moeder er niet, dus kan ik geen pap eten, en aangezien ik verder niets naar binnen krijg voor 12en verhonger ik nu!
Dat is wel een paarquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nouquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft snel leren om je eigen eten klaar te maken
Jij laat nog water aanbranden
Zeg, ken ik jou niet ergens van?quote:
Ik vind pap echt vies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik kan prima koken hoor. Maar pap moet je skills voor hebben, m'n moeder heeft al zo'n 18 jaar geoefend op de perfecte mix van brinta en melk
dat doe je niet zomaar na.
Om pap te maken skillsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik kan prima koken hoor. Maar pap moet je skills voor hebben, m'n moeder heeft al zo'n 18 jaar geoefend op de perfecte mix van brinta en melk
Gaat heen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet iedere klapjosti kan het precies zo maken als ik wil.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om pap te maken skills
En wat voor papBrinta, dat kan iedere klapjosti
Je hebt de skills niet.quote:
ga dan oefenen ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet iedere klapjosti kan het precies zo maken als ik wil.
Gewoon een paar keer proberen, anders leer je het nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet makkelijk. Misschien omdat ik het voor het laatst probeerde toen ik elf was ofzo, maar toch.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat heen.Als er iets makkelijk te maken is, is het wel Brinta pap. Je moet alleen de melk niet te heet maken en niet te veel pap erin flikkeren. Te weinig is ook niet lekker, maar je moet wel rekening houden met het feit dat het later vanzelf wat dikker wordt.
Dan probeer je het nu nog een keer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet makkelijk. Misschien omdat ik het voor het laatst probeerde toen ik elf was ofzo, maar toch.
Ik heb hier geen brinta.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan probeer je het nu nog een keer.
quote:
Dan zou ik het eerst moeten kopen en dat doe ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dan ga je het proberen als je wel Brinta hebt.
Lekker hequote:
Nou! Ik ga dat zometeen ook eten hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerst moeten kopen en dat doe ik niet.
[..]
Lekker he!
Whehe, m'n zusje heeft er altijd chocoladevlokken inquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou! Ik ga dat zometeen ook eten hoor. Lekker met hagelslag
.
Ja, vlokken is wel het lekkerste vind ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, m'n zusje heeft er altijd chocoladevlokken inik alleen een flinke schep suiker
!
Ja ik haal zo wel even croissantjes voor mezelf ofzo. In ieder geval ga ik nu maar eens richting KEI-week. Bid voor me dat m'n KEIGROEPJE leuk isquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vlokken is wel het lekkerste vind ik. Maar waarom ga je gewoon niet even wat dingetjes halen in de winkel dan
? Wel goed voor jezelf zorgen
!
D_A'squote:
Natuurlijk is je groepje leuk. Leuk, bij allemaal nerdy's hihiquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik haal zo wel even croissantjes voor mezelf ofzo. In ieder geval ga ik nu maar eens richting KEI-week. Bid voor me dat m'n KEIGROEPJE leuk is![]()
!
Pfff ik zie er eigenlijk best wel tegenop nu. Maar het moet maar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
D_A's![]()
.
[..]
Natuurlijk is je groepje leuk. Leuk, bij allemaal nerdy's hihi.
Nee, kom op BT. Als je niet gaat krijg je spijtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff ik zie er eigenlijk best wel tegenop nu. Maar het moet maar.
Ik heb zit om in bed te blijven liggen en te huilen de hele dag!
Hoi's!quote:
Intro week is keileuk johquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik haal zo wel even croissantjes voor mezelf ofzo. In ieder geval ga ik nu maar eens richting KEI-week. Bid voor me dat m'n KEIGROEPJE leuk is![]()
!
Ja dat is ook zo maar ik heb gewoon geen zin om met een stel retards gezellig bij een KEI-leider te gaan eten enzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kom op BT. Als je niet gaat krijg je spijt. Ik wil ook niet naar die fucking introductie, maar ik denk dat je dan een belangrijk begin mist. Dus gewoon lekker gaan
.
Have funquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar ik heb gewoon geen zin om met een stel retards gezellig bij een KEI-leider te gaan eten enzoblegh. Nouja doeeei
![]()
!
Ja, hou maar opquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik merk trouwens wel dat je op wat oudere leeftijd weer gaat studeren en je stort je dan ook op zo'n intro week dat het wel eens tegen kan vallen omdat je dan allemaal bij die 18 /19 jarige jongetjes en dametjes komt.
Heb je je programma al? Eens kijken wat je allemaal gaat doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hou maar op. Daar heb ik dus ook geen zin in.
Kutspelletjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je je programma al? Eens kijken wat je allemaal gaat doen
quote:
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zit weer even foto's en filmpjes van vorig jaar te bekijken. Wat was ik toen een goede mentor
15 kiddo's bij ons blijven slapen, voor ontbijt zorgen, feestje op het balkon gefixt. Oh oh wat een mooie tijd.
Smakelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Nou goed, tijd voor koffie en ontbijt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dan verhonger je toch gewoon lekker, kan jou het schelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samenvatting; mensenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Introweek is stom.
Kamp is stom.
Verplicht vrijwilligerswerk doen is stom.
En ik ben niet sociaal, dat is ook stom.
Ik zou niet weten hoe ik zo'nquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hey Fas, heb je een nieuw account?quote:
Ik vind het vooral bekend klinkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
Aangaande het Brinta-verhaal vertoont mijn gezicht nog steeds-trekken in plaats van
. Ik vind het wel vertederend.
ja, en ik waardeer het ten zeerste als jullie vanaf nu enkel over mij pratenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Fas, heb je een nieuw account?
Heeft je moeder je niet leren koken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bekend klinken
Toen ik op mijzelf ging wonen wist ik alleen hoe je eieren moest koken/bakken en knakworsten moet opwarmen
Ik ben een man, ik mijzelf geleerd hoe te kokenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet leren koken?
Als je niet eens kan koken als je op jezelf gaat wonen is dat wel een beetje faal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik mijzelf geleerd hoe te koken
ik kan ook nog niet koken gnagnaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet leren koken?
Als je jezelf in een maand leert koken, is dat alles behalve faal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je niet eens kan koken als je op jezelf gaat wonen is dat wel een beetje faal.
Is het ook te eten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je jezelf in een maand leert koken, is dat alles behalve faal.
jitzzzze gaat dan ook naar de marine om daar heldhaftig met zijn leven als inzet een partij te gaan koken als marinekokkinquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je jezelf in een maand leert koken, is dat alles behalve faal.
Oh, ik dacht om in het eten van de dag ervoor te roeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jitzzzze gaat dan ook naar de marine om daar heldhaftig met zijn leven als inzet een partij te gaan koken als marinekokkin
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jitzzzze gaat dan ook naar de marine om daar heldhaftig met zijn leven als inzet een partij te gaan koken als marinekokkin
maar dat is ook erg uitdagend hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om in het eten van de dag ervoor te roeren.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dat is ook erg uitdagend hoor
quote:
Verplicht naar een vrijwilligerskamp?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenop?
Ooit moest ik een keer verplicht naar een of ander kamp om vrijwilligersklusjes te doen.
Moest je nog 35 euro voor betalen ook...![]()
Toen was ik niet geweest en dat had school nog nooit meegemaakt dat iemand gewoon niet kwam... (de meeste vonden het gewoon leuk oid)
Dus nadat ik mijn diploma had kreeg je nog zo'n praatje over hoe je die periode had beleefd, komt mijn mentor ineens met het verhaal op de proppen dat er nu consequenties zijn verbonden aan het niet komen opdagen op vrijwilligerskamp![]()
Ik probeerde trouwens mijn geld nog terug te krijgen, maar mijn mentor kwam precies op het verkeerde moment naast me staan.
Ja, destijds niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verplicht naar een vrijwilligerskamp?
Ook belachelijk dat je er voor moet betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, destijds niet.
Dankzij mij wel.
Tja, scholen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat je er voor moet betalen.Er is dan nog maar weinig vrijwillig aan zoiets.
Laat ik het zo zeggen: het werd geen vrijwilligerskamp genoemd, maar omdat je vrijwilligerswerk moest doen, noem ik het maar zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Betalen om deel te nemen aan een verplicht vrijwilligerskamp?
Dat zijn drie contradicties in één zin
Zal ik over mijn rebelse trein avonturen vertellen?quote:
Ja, doe, doe, doe!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik over mijn rebelse trein avonturen vertellen?
----> deze smiley wil ik als PI
Voor vast, graag.
Shit, ik dacht eerst ook dat je doelde op Syb maar Syb's post zette mij aan het denkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij had het wel over een nummer. Ik wilde eigenlijk Japsnars quoten maar die denkt dattie faalt terwijl ie eigenlijk wint.
Klinkt als een slechte allochtonen rapquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag hou ik me rustig, dat is hoe ik me voel. Boys blijven bellen, maar ik weet niet hoe ze heten. Zondag maakten we kennis, maandag ben ik je vergeten. Sorry baby, ik heb zoiets van fok it, je bent niks meer dan een nummer in m'n pocketttt.
True that.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte allochtonen rap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?Dat ligt er maar net aan. Vroeger werden ze bijvoorbeeld gemaakt van zogenaamd letterhout (meer daarover hier). Tegenwoordig heb je wandelstokken van gewoon hout, van bamboe, van metaal en zelfs van kunststof. Het is dus niet een vraag waar je eenduidig antwoord op kan geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de spoiler wel gelezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Vroeger werden ze bijvoorbeeld gemaakt van zogenaamd letterhout (meer daarover hier). Tegenwoordig heb je wandelstokken van gewoon hout, van bamboe, van metaal en zelfs van kunststof. Het is dus niet een vraag waar je eenduidig antwoord op kan geven.
jaja, betrapt op het luisteren van yes-r!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag hou ik me rustig, dat is hoe ik me voel. Boys blijven bellen, maar ik weet niet hoe ze heten. Zondag maakten we kennis, maandag ben ik je vergeten. Sorry baby, ik heb zoiets van fok it, je bent niks meer dan een nummer in m'n pocketttt.
Da's heul geen yes-r.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaja, betrapt op het luisteren van yes-r!
quote:
Ik luister toevallig nu naar het origineel!quote:
Maar het nummer niet.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Is Flauwekantoorgrappenvrijdag nu op maandag?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Je spoiler is kapot.quote:
Mierzoetquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik luister toevallig nu naar het origineel!
True, maar de nieuwe is zeker niet verkeerd. De eerste keer vond ik hem wel schijt maar als je hem eenmaal een paar keer hebt gehoord..quote:
Staat deze daar ook?quote:
Mwa, hier is ze wel te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
Een van de hoofden die ik niet trek, is het hoofd van LeAnn Rimes. Bweh.
Ik zeg niet dat ze lelijk is, hè. Maar gewoon. Dat hoofd. Zou er nooit iets in kunnen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, hier is ze wel te doen.
[ afbeelding ]
Maar op veel van die candids stelt het weinig voor inderdaad.
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]_! Is Flauwekantoorgrappenvrijdag nu op maandag?
Ik heb liever een kusje van jou.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kusjes van Marion.
Nu ga ik iets nuttigs doen.
Hoiquote:
Ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
Wie heeft dat plaatje van Emimich en dat dat forum invoerveld dat hij zegt dat een meisjes onwijs lelijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |