nee hoor, ik was bijna zover om een Pink floyd album te downloaden, maar nu ben ik toch maar gaan afzien door die slinkse pf prop.quote:
Their last greatest hit was the WALL.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:23 schreef Japsnars het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Pink Floyd en Lady Di
Google zekerquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Their last greatest hit was the WALL.
natuurlijk, alsof ik die nummers van pf kenquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Google zeker![]()
Naja ik keur hem goed ("They both had a hit with the wall")
hit hoeft toch niet per se ''nummer'' te betekenen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:32 schreef Siniti het volgende:
The Wall is geen nummer van PF, dat is een album
Another Brick In The Wall is een nummer
Maar jij had het wel over een nummer. Ik wilde eigenlijk Japsnars quoten maar die denkt dattie faalt terwijl ie eigenlijk wint.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hit hoeft toch niet per se ''nummer'' te betekenen?
foei ninja-editquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:39 schreef Japsnars het volgende:
>.>
Op maandag 10 augustus 2009 04:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk, alsof ik die nummers van pf ken
![]()
ohjij geniepigerdquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij had het wel over een nummer. Ik wilde eigenlijk Japsnars quoten maar die denkt dattie faalt terwijl ie eigenlijk wint.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Their last greatest hit was the WALL.
quote:
DIT IS HET ENIGE DAT JE TE MELDEN HEBT!?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Loveless85 is wel een held zeg, gaat ie aan de IB-groep vragen of hij z'n stufi als twee keer helft uitbetaald kan krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sufi veelste laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |