Wel tof gecamoufleerd met 'deze topic'.quote:
Gast!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben ik overigens niet, hè.Vond ik met Google.
I LOL'D!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik kwam dit tegen op het net na een onderzoek hoe de VS werkelijk in elkaar steekt.
De VS is een bedrijf, geen land, en is in bezit van Groot Brittannie. Groot Brittannie is op haar beurt weer eigendom van het Vaticaan. De paus is koning van deze aarde. Ik heb nu geen tijd om dit te onderbouwen, maar lees deze punten eens door, en link het met de rest van wat er allemaal al langs is gekomen over de NWO.
Ik zag het topic voorbij komen in de AT, maar besloot niet te klikken.quote:
Ze lijkt op een vriendin van me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
Ik ben verliefd op onderstaand meisje.
[ afbeelding ]
Nog een foto, anders kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:03 schreef Siniti het volgende:
Ik ben verliefd op onderstaand meisje.
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze lijkt op een vriendin van me.
Dit is de enige die ik heb en kan er ook niet meer vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog een foto, anders kan ik niet oordelen.
Dan is het een lucky shot.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is de enige die ik heb en kan er ook niet meer vinden
Kijk je inbox.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet posten dat ze erop lijkt
Ouch.quote:
Huillie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
Als jullie toch niet naar m'n linkjes luisteren, ga ik maar 'n aflevering Oz kijken.
Ciao.
belachelijk ja, wat ze al niet doen om geld binnen te scheppen met deze epic video en desbetreffende clipquote:
Fluit in rockquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
belachelijk ja, wat ze al niet doen om geld binnen te scheppen met deze epic video en desbetreffende clip
ik moest meteen denken aan dat achterlijke metal nummer met die mislukte fluit die erdoor heen speelt
ik heb bouré vroegah toen ik nog heel wat jonger was helemaal kapotgedraaidquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Fluit in rock
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5960153941191808033&ei=lW5_SuXVKIaJ-AaG6YGsDA&q=thick+as+a+brick&hl=nl
EN JA IK STUUR JE EEN LIEDJE VAN PAK EN BEET 44 MINUTEN.
Je kan dat ding beter downloaden ook, stuk betere kwaliteit dan een google.videoquote:Op maandag 10 augustus 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb bouré vroegah toen ik nog heel wat jonger was helemaal kapotgedraaid
ik doe hem wel luisteren na een albumpje, laden duurt hier altijd veels te lang![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je kan dat ding beter downloaden ook, stuk betere kwaliteit dan een google.video
http://www.megaupload.com/?d=3F7LPDGS
paar uurtjes als in, 2 a 3? ik ben wel een tijdje weggeweest, maar voordat ik wegging was het nog ronduit prut.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:59 schreef Siniti het volgende:
Serieus?Paar uurtjes geleden nog album van gedownload en ging echt perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |