Ik vind Sjaakira echt een slet in d'r nieuwe video.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil jouw naam in de eeuwige sneeuw plassen.
De panda zal niets vrezen van de flamingo zonder vleugels.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Siniti het volgende:
Oh IQM, is het weer semi-intellectuele-oneliner-tijd?
Je kan er wel supergoed op fappenquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Sjaakira echt een slet in d'r nieuwe video.
Ik vind Sjaakira al heel veel jaren heel goed doable.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Sjaakira echt een slet in d'r nieuwe video.
Dat zegt zij over mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind Sjaakira al heel veel jaren heel goed doable.
eehm dat duur nogal lang.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat realiseer je je te zijner tijd wel.
Ik wist niet dat Shakira Nederlands kon praten. Bedankt voor deze intellectuele verrijking in mijn leven, Ludo.quote:
Mijn piek zou haar geven.quote:
Henk Westbroek doet ook Jack Johnson.quote:
WTF?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Henk Westbroek doet ook Jack Johnson.
Gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Henk Westbroek doet ook Jack Johnson.
Gast, waarom typ je die tags? A) Meer kans om te falen (met je youtibequote:Op maandag 10 augustus 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gevonden.
[youtibe]http://www.youtube.com/watch?v=l2QiOH7SpnQ[/youtube]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, waarom typ je die tags? A) Meer kans om te falen (met je youtibe [ afbeelding ]) B) Het is niet nodig.
Hoeft dat nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, waarom typ je die tags? A) Meer kans om te falen (met je youtibe [ afbeelding ]) B) Het is niet nodig.
Wou je er nog iets over kwijt dan? Het topic is voor jou Siniti, zet hem op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja verander maar snel van onderwerp met je youtube tags
Jij, LudoSanders, hebt in deze topic ontzettend hard gefaalt met het zetten van [youtube][/youtube] tags om een youtube video, waar het geeneens nodig is. Bij deze lach ik jou dan ook uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wou je er nog iets over kwijt dan? Het topic is voor jou Siniti, zet hem op!
Gefaald.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij, LudoSanders, hebt in deze topic ontzettend hard gefaalt met het zetten van [youtube][/youtube] tags om een youtube video, waar het geeneens nodig is. Bij deze lach ik jou dan ook uit.
Ik gebruik superieure youtibe-tags.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij, LudoSanders, hebt in deze topic ontzettend hard gefaalt met het zetten van [youtube][/youtube] tags om een youtube video, waar het geeneens nodig is. Bij deze lach ik jou dan ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |