Om pap te maken skillsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik kan prima koken hoor. Maar pap moet je skills voor hebben, m'n moeder heeft al zo'n 18 jaar geoefend op de perfecte mix van brinta en melk
dat doe je niet zomaar na.
Gaat heen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik kan prima koken hoor. Maar pap moet je skills voor hebben, m'n moeder heeft al zo'n 18 jaar geoefend op de perfecte mix van brinta en melk
dat doe je niet zomaar na.
Niet iedere klapjosti kan het precies zo maken als ik wil.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om pap te maken skills
En wat voor papBrinta, dat kan iedere klapjosti
Je hebt de skills niet.quote:
ga dan oefenen ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet iedere klapjosti kan het precies zo maken als ik wil.
Gewoon een paar keer proberen, anders leer je het nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet makkelijk. Misschien omdat ik het voor het laatst probeerde toen ik elf was ofzo, maar toch.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat heen.Als er iets makkelijk te maken is, is het wel Brinta pap. Je moet alleen de melk niet te heet maken en niet te veel pap erin flikkeren. Te weinig is ook niet lekker, maar je moet wel rekening houden met het feit dat het later vanzelf wat dikker wordt.
Dan probeer je het nu nog een keer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het niet makkelijk. Misschien omdat ik het voor het laatst probeerde toen ik elf was ofzo, maar toch.
Ik heb hier geen brinta.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan probeer je het nu nog een keer.
quote:
Dan zou ik het eerst moeten kopen en dat doe ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dan ga je het proberen als je wel Brinta hebt.
Lekker hequote:
Nou! Ik ga dat zometeen ook eten hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerst moeten kopen en dat doe ik niet.
[..]
Lekker he!
Whehe, m'n zusje heeft er altijd chocoladevlokken inquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou! Ik ga dat zometeen ook eten hoor. Lekker met hagelslag
.
Ja, vlokken is wel het lekkerste vind ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, m'n zusje heeft er altijd chocoladevlokken inik alleen een flinke schep suiker
!
Ja ik haal zo wel even croissantjes voor mezelf ofzo. In ieder geval ga ik nu maar eens richting KEI-week. Bid voor me dat m'n KEIGROEPJE leuk isquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vlokken is wel het lekkerste vind ik. Maar waarom ga je gewoon niet even wat dingetjes halen in de winkel dan
? Wel goed voor jezelf zorgen
!
D_A'squote:
Natuurlijk is je groepje leuk. Leuk, bij allemaal nerdy's hihiquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik haal zo wel even croissantjes voor mezelf ofzo. In ieder geval ga ik nu maar eens richting KEI-week. Bid voor me dat m'n KEIGROEPJE leuk is![]()
!
Pfff ik zie er eigenlijk best wel tegenop nu. Maar het moet maar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
D_A's![]()
.
[..]
Natuurlijk is je groepje leuk. Leuk, bij allemaal nerdy's hihi.
Nee, kom op BT. Als je niet gaat krijg je spijtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff ik zie er eigenlijk best wel tegenop nu. Maar het moet maar.
Ik heb zit om in bed te blijven liggen en te huilen de hele dag!
Hoi's!quote:
Intro week is keileuk johquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik haal zo wel even croissantjes voor mezelf ofzo. In ieder geval ga ik nu maar eens richting KEI-week. Bid voor me dat m'n KEIGROEPJE leuk is![]()
!
Ja dat is ook zo maar ik heb gewoon geen zin om met een stel retards gezellig bij een KEI-leider te gaan eten enzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kom op BT. Als je niet gaat krijg je spijt. Ik wil ook niet naar die fucking introductie, maar ik denk dat je dan een belangrijk begin mist. Dus gewoon lekker gaan
.
Have funquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar ik heb gewoon geen zin om met een stel retards gezellig bij een KEI-leider te gaan eten enzoblegh. Nouja doeeei
![]()
!
Ja, hou maar opquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik merk trouwens wel dat je op wat oudere leeftijd weer gaat studeren en je stort je dan ook op zo'n intro week dat het wel eens tegen kan vallen omdat je dan allemaal bij die 18 /19 jarige jongetjes en dametjes komt.
Heb je je programma al? Eens kijken wat je allemaal gaat doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hou maar op. Daar heb ik dus ook geen zin in.
Kutspelletjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je je programma al? Eens kijken wat je allemaal gaat doen
quote:
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zit weer even foto's en filmpjes van vorig jaar te bekijken. Wat was ik toen een goede mentor
15 kiddo's bij ons blijven slapen, voor ontbijt zorgen, feestje op het balkon gefixt. Oh oh wat een mooie tijd.
Smakelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Nou goed, tijd voor koffie en ontbijt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je weten hoe het komt zodat je me uit kunt lachen?
Ik eet altijd pap als ontbijt, en m'n moeder maakt dat elke ochtend voor me want ik verneuk het altijd. En nu is m'n moeder er niet, dus kan ik geen pap eten, en aangezien ik verder niets naar binnen krijg voor 12en verhonger ik nu!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dan verhonger je toch gewoon lekker, kan jou het schelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Samenvatting; mensenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Introweek is stom.
Kamp is stom.
Verplicht vrijwilligerswerk doen is stom.
En ik ben niet sociaal, dat is ook stom.
Ik zou niet weten hoe ik zo'nquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hey Fas, heb je een nieuw account?quote:
Ik vind het vooral bekend klinkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
Aangaande het Brinta-verhaal vertoont mijn gezicht nog steeds-trekken in plaats van
. Ik vind het wel vertederend.
ja, en ik waardeer het ten zeerste als jullie vanaf nu enkel over mij pratenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Fas, heb je een nieuw account?
Heeft je moeder je niet leren koken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bekend klinken
Toen ik op mijzelf ging wonen wist ik alleen hoe je eieren moest koken/bakken en knakworsten moet opwarmen
Ik ben een man, ik mijzelf geleerd hoe te kokenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet leren koken?
Als je niet eens kan koken als je op jezelf gaat wonen is dat wel een beetje faal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik mijzelf geleerd hoe te koken
ik kan ook nog niet koken gnagnaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet leren koken?
Als je jezelf in een maand leert koken, is dat alles behalve faal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je niet eens kan koken als je op jezelf gaat wonen is dat wel een beetje faal.
Is het ook te eten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je jezelf in een maand leert koken, is dat alles behalve faal.
jitzzzze gaat dan ook naar de marine om daar heldhaftig met zijn leven als inzet een partij te gaan koken als marinekokkinquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je jezelf in een maand leert koken, is dat alles behalve faal.
Oh, ik dacht om in het eten van de dag ervoor te roeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jitzzzze gaat dan ook naar de marine om daar heldhaftig met zijn leven als inzet een partij te gaan koken als marinekokkin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |