quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jitzzzze gaat dan ook naar de marine om daar heldhaftig met zijn leven als inzet een partij te gaan koken als marinekokkin
maar dat is ook erg uitdagend hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om in het eten van de dag ervoor te roeren.
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dat is ook erg uitdagend hoor
quote:
Verplicht naar een vrijwilligerskamp?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lag het er zo dik bovenop?
Ooit moest ik een keer verplicht naar een of ander kamp om vrijwilligersklusjes te doen.
Moest je nog 35 euro voor betalen ook...![]()
Toen was ik niet geweest en dat had school nog nooit meegemaakt dat iemand gewoon niet kwam... (de meeste vonden het gewoon leuk oid)
Dus nadat ik mijn diploma had kreeg je nog zo'n praatje over hoe je die periode had beleefd, komt mijn mentor ineens met het verhaal op de proppen dat er nu consequenties zijn verbonden aan het niet komen opdagen op vrijwilligerskamp![]()
Ik probeerde trouwens mijn geld nog terug te krijgen, maar mijn mentor kwam precies op het verkeerde moment naast me staan.
Ja, destijds niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verplicht naar een vrijwilligerskamp?
Ook belachelijk dat je er voor moet betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, destijds niet.
Dankzij mij wel.
Tja, scholen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat je er voor moet betalen.Er is dan nog maar weinig vrijwillig aan zoiets.
Laat ik het zo zeggen: het werd geen vrijwilligerskamp genoemd, maar omdat je vrijwilligerswerk moest doen, noem ik het maar zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Betalen om deel te nemen aan een verplicht vrijwilligerskamp?
Dat zijn drie contradicties in één zin
Zal ik over mijn rebelse trein avonturen vertellen?quote:
Ja, doe, doe, doe!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik over mijn rebelse trein avonturen vertellen?
----> deze smiley wil ik als PI
Voor vast, graag.
Shit, ik dacht eerst ook dat je doelde op Syb maar Syb's post zette mij aan het denkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 04:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij had het wel over een nummer. Ik wilde eigenlijk Japsnars quoten maar die denkt dattie faalt terwijl ie eigenlijk wint.
Klinkt als een slechte allochtonen rapquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag hou ik me rustig, dat is hoe ik me voel. Boys blijven bellen, maar ik weet niet hoe ze heten. Zondag maakten we kennis, maandag ben ik je vergeten. Sorry baby, ik heb zoiets van fok it, je bent niks meer dan een nummer in m'n pocketttt.
True that.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte allochtonen rap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
Van welk materiaal is een wandelstok gemaakt?Dat ligt er maar net aan. Vroeger werden ze bijvoorbeeld gemaakt van zogenaamd letterhout (meer daarover hier). Tegenwoordig heb je wandelstokken van gewoon hout, van bamboe, van metaal en zelfs van kunststof. Het is dus niet een vraag waar je eenduidig antwoord op kan geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |