Behoorlijk, maar leg eens even uit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb je meneer klok en klepel ook weer hoor.
De goeie ouwe tijd, met meester Argos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Haha dat OP plaatje was nog eens koning
En die neger ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd, met meester Argos.![]()
Zie dat plaatje wat ik postte uit de oude OP en het meisje links op de foto die 1136 postte. Dat is Lianne en toen liepen ze haar af te zeiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar leg eens even uit?
Dude, mijn moeder, wat doe je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich faalt hard![]()
Dit is zijn standaard ofzo?:
[ afbeelding ]
Met de Jas van Onurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb er zelf maar ff 1 gemaakt
Voor de geinteresseerden:
[ afbeelding ]
Dat heet schadevergoeding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet het nog naar jou overmaken.
[ afbeelding ]
Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie dat plaatje wat ik postte uit de oude OP en het meisje links op de foto die 1136 postte. Dat is Lianne en toen liepen ze haar af te zeiken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Je bent duidelijk niet zo erudiet als ik!)
/
Doe het dan wel in Emimich-stijl.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb er zelf maar ff 1 gemaakt
Voor de geinteresseerden:
[ afbeelding ]
En de Jos-Dynd fotoshop. Dynd heb ik ook nog gevonden op hyves.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En die neger ookEn die Rotterdammer met z'n kankerlul
Gewoon stilletjes vertrokken met z'n staart tussen de benen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich is die trouwens in de prullenbak beland? Of gewoon hele lang ban?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijze lessen:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die lege stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |