Zal ik m'n lijstje hier ff control Veejen?quote:
Splinternieuwe webcam kopuh?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik post hier omdat het kan.
Op dit moment staat er 14 euro van jou in de tussenstand.quote:
Ja doe! Dan gaan we het hier gewoon bijhouden!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik m'n lijstje hier ff control Veejen?
Je weet wat dat betekent hequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik post hier omdat het kan.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Op dit moment staat er 14 euro van jou in de tussenstand.
Klopte dit nog?
Boeie, tis voor het goeie doel!quote:
Oe ik ben benieuwd naar oh-ohquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en er komen nog kraampjes he, van Senesta (PMde ze me vanmiddag) en van oh-oh in elk geval!
Volgens mij ging zij doggie style.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oe ik ben benieuwd naar oh-ohnog meer Lush?
ik hoef niks te verzendenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
Denken we er wel om, om de tussenstanden door te geven ZONDER de verzendkosten?
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen wat ze allemaal kunnen doen met dat bedrag? Ik bedoel tientjes en flessen bleek kan ik bevatten maar grote bedragen dan denk ik altijd maarklinkt goed
zonder echt een idee te hebben wat het zal betekenen.
Veel dieren daar hebben continue medische verzorging nodig en je weet vast wel wat een DA kostquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen wat ze allemaal kunnen doen met dat bedrag? Ik bedoel tientjes en flessen bleek kan ik bevatten maar grote bedragen dan denk ik altijd maarklinkt goed
Ze trakteren de dieren af en toe ook graag op vers vlees en botten enzo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
En...overleef je het allemaal een beetje?quote:
Muisie! Da's een goed idee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik deze week anders even naar Aarle gaan om aan de lokale slager te vragen of die niet wat kan hosselen voor de diertjes?
Tuurlijk, want dat heb je in elk geval!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
Mag ik ook al biedingen in de tussenstandlijst zetten?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef LekkerApart het volgende:
Geen kraampje van mij, maar net wel 18.61 (oftewel 10 euro voor diertjes) over gemaakt naar Disana..
Super!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef LekkerApart het volgende:
Geen kraampje van mij, maar net wel 18.61 (oftewel 10 euro voor diertjes) over gemaakt naar Disana..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En...overleef je het allemaal een beetje?
Whohoo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat heb je in elk geval!
Tis echt zo leuk! En dan te bedenken dat ik normaal een schijthekel heb aan rommelmarktenquote:
Wat Ingetje al zei; met DA kosten gaat het snel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Is wel gezellig he, dus doe maarquote:
Gaan we regelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Is wel gezellig he, dus doe maar
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaarsquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis echt zo leuk! En dan te bedenken dat ik normaal een schijthekel heb aan rommelmarkten
Redden de modjes het nog een beetje tussen al die roze groene fluffy lovin'?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaars
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaars
Gaan we dan ook Kumbaja zingen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aan
Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Redden de modjes het nog een beetje tussen al die roze groene fluffy lovin'?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aan
als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we dan ook Kumbaja zingen?
Ah?
Toe?
Op mij is al 5 keiharde euro's gebodenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef rene90 het volgende:
Kunnen we gelijk een fotoshoot afnemen vanuit één van de kraampjes
Okee hier heb je een anderequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terug
quote:
Hihihihihi!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terug
godzijdankquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens Mirjam, we komen toch nooit boven die klereherrie uit die uit Qwea d'r kraampje schalt hoor!
zo, dat probleem moet nu opgelost zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens Mirjam, we komen toch nooit boven die klereherrie uit die uit Qwea d'r kraampje schalt hoor!
Jah, maar jij hebt wapens in de strijd gegooid! Allicht dat mensen dan bibberend en bevend gaan bieden want anders...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Cat, ik wil even zeggen dat ik en mijn zogenaamde niet voor de zaak kloppende hart jouw kraampje KEIHARD gaan inhalen. En we gaan lekker ruiken terwijl we dat doen!! Tssk.
Oooh, alsof kleine kittens geen wapens zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Jah, maar jij hebt wapens in de strijd gegooid! Allicht dat mensen dan bibberend en bevend gaan bieden want anders...![]()
Ik daarentegen leid ze voorzichtig naar de zwoele geuren die uit mijn ene kraampje komen drijven richting de lieve miewtjes van kittens.En als ze dan iets lekkers gekocht hebben en kittens
gekroeld mogen ze een kraampje verder nog bieden op een goed boek voor in bad.
Feeeel tha love...
goftedomme, als ik dichter in de buurt had gewoond, dan, dan,quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, maar jij hebt wapens in de strijd gegooid! Allicht dat mensen dan bibberend en bevend gaan bieden want anders...![]()
Ik daarentegen leid ze voorzichtig naar de zwoele geuren die uit mijn ene kraampje komen drijven richting de lieve miewtjes van kittens.En als ze dan iets lekkers gekocht hebben en kittens
gekroeld mogen ze een kraampje verder nog bieden op een goed boek voor in bad.
Feeeel tha love...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh, alsof kleine kittens geen wapens zijnover valsspelen gesproken!!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goftedomme, als ik dichter in de buurt had gewoond, dan, dan,
dan had ik jóú gewoon gekocht!![]()
Nog even en ik stap wel op de trein 2 uur reistijdquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn arme beebies zijn nog steeds unloved.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en ik stap wel op de trein 2 uur reistijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buh-bye t-shirt...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Al bijna 800 euro van de Vlooienmarkt![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja leuk! Gaan we regelen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Zou ik trouwens meemogen naar Dierenthuis als ik met iemand mee kan rijden?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Al bijna 800 euro van de Vlooienmarkt
Verraderquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Nou Q, doe es lief!quote:
Haarlem. Ik kan natuurlijk wel een stukkie treinen om hendig opgepikt te wordenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet toch ff kwijt dat jullie allemaal geweldig meewerken; lekker enthousiast enzo![]()
En V&A mag hier ook zeker weten genoemd worden
Voor de koffie met cakequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moeten we binnenkort ook niet even aan een lijstje beginnen van wie er allemaal meegaan? Wel handig als zij ook ongeveer weten hoeveel er gaan komen toch?
Ja, goed plan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moeten we binnenkort ook niet even aan een lijstje beginnen van wie er allemaal meegaan? Wel handig als zij ook ongeveer weten hoeveel er gaan komen toch?
Newbie, wij drinken ranjaquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, goed plan!
Zullen we dat vanaf morgen over een week doen? Dus als de Vlooienmarkt helemaal afgerond is?
(Ik kan amper de administreeeeesjun bijbenen van mijn verkochte items, wie wat waar betaalt en stuurt en haalt en brengt enzo![]()
)
Zouden ze ook rozijntjes hebben?quote:
Vorig jaar bij Asiel Zwolle was er een misverstandje...quote:
Ik blijf erom lachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Asiel Zwolle was er een misverstandje...
Ze dachten dat er een groepje kinderen kwam die een paar centjes hadden ingezameld.
Dus ze hadden op ranja gerekend enzo. Maar toen kwamen wij met een berg geld en spullen en toen kwamen er ineens overal blikjes fris vandaan enzo
Lols wat schattig, jullie die hele vriezer meequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze dachten dat er een groepje kinderen kwam die een paar centjes hadden ingezameld.
Dus ze hadden op ranja gerekend enzo. Maar toen kwamen wij met een berg geld en spullen en toen kwamen er ineens overal blikjes fris vandaan enzo
Ja, ze wisten het van de vriezer, alsof kinderen een vriezer kunnen kopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lols wat schattig, jullie die hele vriezer mee
Ja, en als donaties hebben we zelfgemaakte tekeningen en statiegeldbonnetjesquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Q ook....die kwam niet meer bij!quote:
Ja Q vond het ééééénig!quote:
Ik ik ik!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Q vond het ééééénig!
Die stoom die uit d'r oren kwam moet nóg optrekken daar, 't is nog steeds mistig!![]()
![]()
Jammer dat ik daar niet bij was. Dit jaar ga ik de schade inhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Q vond het ééééénig!
Die stoom die uit d'r oren kwam moet nóg optrekken daar, 't is nog steeds mistig!![]()
![]()
Dat er een actie is en er ingezameld wordt. Meer niet eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef rene90 het volgende:
In hoeverre zijn de mensen daar op de hoogte van al deze acties, met andere woorden, wat weten zij over wat er voor ze gaande is.
Grinnikquote:
Ze wéten dat er wat gaande is, want we hebben een verlanglijst gevraagd van spulletjes die ze nodig hebben. Maar hoeveel en wat allemaal, dat weten ze nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef rene90 het volgende:
In hoeverre zijn de mensen daar op de hoogte van al deze acties, met andere woorden, wat weten zij over wat er voor ze gaande is.
Ze weten dat we spullen inzamelen en dat we met een grote groep komen 12 september, maarrrr....er scharrelt hier regelmatig een user rond die tevens vrijwilligster is bij DTH, dus we hebben idee dat ze meer weten dan dat wij zouden willenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef rene90 het volgende:
Van Jessy.G geloof ik wel dat ze niets gezegd heeft eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze weten dat we spullen inzamelen en dat we met een grote groep komen 12 september, maarrrr....er scharrelt hier regelmatig een user rond die tevens vrijwilligster is bij DTH, dus we hebben idee dat ze meer weten dan dat wij zouden willen
Ja, vertel dat maar aan Sjaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Jessy.G geloof ik wel dat ze niets gezegd heeft eigenlijk
quote:
Jessy idd wel, maar die andere internetspeurdert...Sjaan ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Jessy.G geloof ik wel dat ze niets gezegd heeft eigenlijk
*waarschuwt sjaan.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:24 schreef Rewimo het volgende:
't Is me te ver (jammer, jammer, jammer), maar als ik nou 5 euro doneer, knuffel jij de kittens dan voor me en plaats je een hele mooie foto van ze?
Een richt/vraagprijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat je in V&A niet mag veilen maar wel mag verkopen aan de hoogste bieder. Wat is het verschil
Het verschil is dat het anders juist gericht is op een veiling. Als je iets zoekt op internet en je vindt het, is het voor de meeste fijn om een idee te krijgen wat de verkoper ervoor wilt hebben. Vandaar dat de richtprijs verplicht is. Hiermee voorkom je ook het omhoog bieden vanaf 1,00 naar 1.50 - 2.00 - 2.20 - 2.80 etc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat je in V&A niet mag veilen maar wel mag verkopen aan de hoogste bieder. Wat is het verschil
Ik pm je wel, mijn handeltje tenslotte.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kittenknuffelsessie-op-afstand-plus-foto gekocht van Cat22, waar kan ik vinden hoe ik moet betalen?
Rewimo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kittenknuffelsessie-op-afstand-plus-foto gekocht van Cat22, waar kan ik vinden hoe ik moet betalen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Prima!quote:
Tuurlijk mag je Guus knuffelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo!
Mag ik Guus een keer knuffelen?![]()
Je kunt Cat PMen voor haar rek.nr. en dan sluist zij het totaal van al haar verkopen door naar de asielactierekening.
What happend to de tosti-ijzer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen die meegaat mag mij anders trouwens wel even PMen, dan begin ik wel vast aan de lijst. Ik heb toch geen kraampje
Dat je ze in de winkel nieuw hebt voor een euro of 8, en er bij mij óók nog eens 6,75? verzendkosten overheen zouden komenquote:
Ja oké, goed punt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je ze in de winkel nieuw hebt voor een euro of 8, en er bij mij óók nog eens 6,75? verzendkosten overheen zouden komen
Je PM![]()
Maar komt rechtstreeks bij jullie binnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja, het moet natuurlijk bij Catje d'r totaal. Sorry
Ik heb net betaald dus ik hou er vanaf nu rekening meequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet schrikken als je ineens groen bent Rewimo
Verkoopt volgens mij geen Lushquote:
Ik zat toevallig ook net in dat topic,quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Nokwanda zit me een partij goede zaken te doen met haar schilderijen en tekeningen!
Die krijgt het druk de komende tijd!![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
En Ynske opent net een topic met fotoshoot vanuit Heerlen en daar is ook al 60 euro door Cat geboden!
Ze heeft vast ook andere leuke dingenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Verkoopt volgens mij geen Lush![]()
* Cat22 blijft voor de zekerheid toch maar F5en in V&A![]()
* Pisces29 haast zich weer naar V&Aquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze heeft vast ook andere leuke dingen
ik kwam wat langzaam op gang maar daarna hequote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Whiskers het volgende:
* Whiskers doet al een schatting de opbrengst van haar kraampje van vandaag; 21 euro
MissBliss en Re.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef Dipkip het volgende:
Niemand die vanuit regio Amsterdam ofzo naar Dierenthuis gaat?
Ik heb je al wel op de lijst want er zal vast wel íets te regelen zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef Dipkip het volgende:
Greys is zo succesvol dat haar PM-inbox vol isquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh-oh dr kraampje is open, met Lush o.a.!
Angelcakes!![]()
Oh gosh, sorry! Ga meteen legen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys is zo succesvol dat haar PM-inbox vol is![]()
Doe maar rustig aan hoor, had al bedacht dat er veel belangrijks tussen zou staanquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Maar dan wel even een paar bewaren met belangrijke gegevens voor de Vlooienmarkt actie
En ik vind het vooral leuk, omdat jullie het allemaal zo leuk vindenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo gezellig hèZou bijna zeggen dat we dit elke maand moeten doen
![]()
![]()
Vergeet daarna niet je prullenbak te legenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gosh, sorry! Ga meteen legen!
Maar dan wel even een paar bewaren met belangrijke gegevens voor de Vlooienmarkt actie
Oh, sms van Ing, inbox vol
Scheelt niet veel hoor...tot nu toequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef Angelcakes het volgende:
Wat belachelijk !! Die vlooienmarkt gaat gewoon (minimaal) 1000 euro opleveren !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gedaan, dankjewel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vergeet daarna niet je prullenbak te legen
Wat wil je, met 37quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef Angelcakes het volgende:
Wat belachelijk !! Die vlooienmarkt gaat gewoon (minimaal) 1000 euro opleveren !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel danquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Scheelt niet veel hoor...tot nu toe
*Valt van stoel af, raapt zichzelf op en valt er nog een keer vanaf.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef Angelcakes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lol whut, 37? Dan heb ik er wat gemistquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat wil je, met 37kraampjes!
![]()
Het is echt gezellig op de vlooienmarkt.
Dit + nog een aantal lopende zaken in de kraampjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat22: 98,50
Muis006: 44.00
Greys en Maes:: 135
MissBliss: 5,00 (en more to come!)
Re: 72,50
Pagan/Strega: 25,50
Poohy: 14,00
ChipZak.: 4,00 (en minimaal 8 voor de riem!)
Qwea: 32.50
Dipkip: 94,50
Nokwanda: 150,00
ElisaB: 80,00
Pisces29: 11,80
Verita: 5,00
conleche: 10,00
JJH:15.00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 25.00
Whiskers: 21,00
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
M'n kraampje is uitverkocht!Ik had maar 2 spulletjes, maar eik bij geen van beide verwachting dat het verkocht zou worden, dus ik ben helemaal in m'n sas
![]()
Opbrengst 11,80
Eigenlijk wil ik m'n kraampje nog los houden, t'is zo gezellig![]()
![]()
Ik denk dat ik gemiddeld al tussen de 80 a 100 euro aankopen heb gedaan (met o.a het schilderij van nokwandaquote:
Al moet ik hem op de fiets komen brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:55 schreef JJH het volgende:
Ik heb al twee dingen betaald.![]()
Nu nog kijken of het allemaal netjes deze kant opkomt.Ik heb alle vertrouwen hoor
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemiddeld al tussen de 80 a 100 euro aankopen heb gedaan (met o.a het schilderij van nokwanda), ik heb nu een koopverbod
![]()
![]()
Jullie zijn duizenden euro's waard, als regelchicks voor dit allemaalquote:
Da's best een eind fietsen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al moet ik hem op de fiets komen brengen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een verrassingspakket met o.a. Lush in mn topic gezet, geinspireerd door Hara en Cat
Nu al voor ruim 5000 euro...alleen moeten we het allemaal weer afgevenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie zijn duizenden euro's waard, als regelchicks voor dit allemaal!
Je moet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij wil Greys niet dat ik mee ga de 12de
Ga maar bij greys per pm klagenquote:
Jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb op die topic report driehoek geramd vanwege TT change, dat was de bedoeling toch?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef Cat22 het volgende:
on the playground I ever Is where I spent most of my days.....
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet naar bed; morgen weer naar kantoor
Slaap lekker Elies!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet naar bed; morgen weer naar kantoor
Ik ga morgen racenquote:
quote:
Doe maar rustig, komt van de week wel als je tijd hebtquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga morgen racen, om nog op tijd bij het postkantoor te komen, zodat ik jouwe ook kan versturen (en JJH's dvd)
![]()
Slaap lekker iedereen!
Ik!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 22:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik ook zo....denk ikquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Super!
En ik zag dat Disana haar andere spullen ook al verkocht had, dus die komt hier straks haar uitslag wel roepen denk ik, excl. de verzendkosten!
Heuj, nog een rekenblinde,quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:32 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Disana had dit topic gisteren niet gezien en is bovendien rekenblind (dyscalculie) en weet op dit moment ook nog niet wat de verzendkosten zullen zijn en gaat dan op zoek naar een rekenwonder
Lastig he. Ik weet mijn bankrekeningnummer zelfs niet in een keer helemaal te reproduceren. Maar mijn telefoonnummer ken ik nu wel!quote:
Alle beetjes helpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed hoor! En zodra je weet wat je verzendkosten zijn, kopieer je um opnieuw en pas je het bedrag aan.
Lekker verkocht trouwens!![]()
quote:
Wat lief oh-oh!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:Dr heeft niemand meer iets willen kopen vannacht, wat een anticlimax
![]()
MB, jouw fotoshoots zijn te ver weg en die van Ynske in deze regio gun ik Cat heel erg dus die wil ik niet wegkapen...
Nou, ik ben weer wakker en ready for some more business.
Eerst mn klanten van gisteren even hun verzendkosten mailen
Schitterend! Ik weet niet meer wie met dit plan kwam, maar wát een goed idee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh wat ga je goed!We hebben volgens die lijst, lopende biedingen nog helemaal niet meegeteld, al ¤ 958,41
Haha nee ik denk dat Ynske dan ook door zou draaienquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief oh-oh!Ik zou haast aanbieden om er een combi shoot van te maken maar dan ga jij dood en de katten zullen het ook niet zo tof vinden.
![]()
Om 12.00 uur sluit ik de biedingen voor mijn Lush kraampje dus dan ga ik een verse tussenstand opmaken. Doe ik trouwens zonder verzendkosten, die zijn immers niet voor Dierenthuis.
En wat zien ik? Dipkip komt ook!?En deze keer ga ik echt meer met jou rondhangen.
![]()
Whaaaaaa!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh wat ga je goed!We hebben volgens die lijst, lopende biedingen nog helemaal niet meegeteld, al ¤ 958,41
Heb er al een geschoptquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Popjes, zullen we allemaal elkaars kraampjes (die wat naar beneden gezakt zijn) even een subtiel kickje geven?
*pakt Greys bij de arm*quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Popjes, zullen we allemaal elkaars kraampjes (die wat naar beneden gezakt zijn) even een subtiel kickje geven?
Yes Dear!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt Greys bij de arm*
Ga je mee over de vlooienmakrt slenteren?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Schitterend! Ik weet niet meer wie met dit plan kwam, maar wát een goed idee.
Jah!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedoel je mijn tunnel? Of bedoel je wat anders?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys kwam met dit briljante idee...en wat zijn we haar dankbaar![]()
![]()
Wanneer je de centjes binnen hebt van jouw kopers, dan haal je eventuele verzendkosten voor jezelf er af en dan maak je het daarna over op de Asielactie rekening ovv Vlooienmarkt Pisces29 opbrengst ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik gister vergeten was, hoe en wanneer maak je de winst van je kraampje over?
Jouw boek ligt ook bij de post!quote:*richting Postkantoor snelt*![]()
Is dat het Postbanknummer waar het heen moet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Wanneer je de centjes binnen hebt van jouw kopers, dan haal je eventuele verzendkosten voor jezelf er af en dan maak je het daarna over op de Asielactie rekening ovv Vlooienmarkt Pisces29 opbrengst ofzo
En gil even in dit topic als je het hebt overgemaakt. Dan houden wij weer een lijstje ( lijstjes!) bij van wiens opbrengst al is overgemaakt. Geen haast!
Ja, dus niet het nummer dat ik gisteravond aan je gaf, want dat was mijn eigen nummer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat het Postbanknummer waar het heen moet?
Dan maak ik het vanavond ws over![]()
![]()
Heb je gezien wat ik verkoop? Ik had net zo goed kunnen posten [asielactie] Dipkips wilde harenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Weet je wel zeker dat je een dagje wil doorbrengen met een stel softe F&Fers Dip?
Ik zou jouw nummer ook nog krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Ja, dus niet het nummer dat ik gisteravond aan je gaf, want dat was mijn eigen nummer.
Maar het nummer dat op 706 eindigt is die van de Asielactie!
Ja ik had de goeie er al bij gepaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus niet het nummer dat ik gisteravond aan je gaf, want dat was mijn eigen nummer.
Maar het nummer dat op 706 eindigt is die van de Asielactie!
Oh ja fuckeduck!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou jouw nummer ook nog krijgen
Ja hoor! Helemaal prima!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Is het goed als ik gewoon opspaar wat er binnen komt en dan aan het eind van de week overmaak?
Is voor mezelf ook wat handiger geloof ik.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
* Pisces29 valt binnen
![]()
Wat een score en winst
![]()
![]()
Ik krijg net ook een pm dat iemand ook 2 hotdogs wilt, ik heb even verwezen naar de lekkerste, dat zijn die van QweaMijn topic is immers ook al dicht
![]()
Wat ik gister vergeten was, hoe en wanneer maak je de winst van je kraampje over?
*richting Postkantoor snelt*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |