Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Komt u binnen, kijk rustig rond en schroom niet om vragen te stellen. Dat kan in dit topic of via PB.
Lush Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!
Ook hier op Fok zijn we er enthousiast over, de reeks beslaat al 158 topics. Meest recente topic:
Lush #158 'Nee, dit is écht de laatste keer dat ik bestel!' Vraagprijzen zijn richtprijzen en exclusief verzendkosten. Hoger bieden mag altijd voor Dierenthuis! Vrijwel alles kan per brievenbuspost verzonden worden. BBSen en ballistics (beiden badprodukten) zal ik dan wel moeten verkruimelen.
Ik laat dit topic open tot morgenmiddag (maandag) 16.00 uur. Tot die tijd kan iedereen biedingen uitbrengen op de produkten. De hoogste bieder op dat moment krijgt het produkt.Na maandag 10 augustus 16.00 uur is alles uiteraard nog te koop maar dan hanteer ik de prijzen, zoals genoemd in de OP. Maar er mag altijd meer betaald worden.
ABSOLUTE CUTE:
![]()
Origineel etsje door mijzelf gemaakt van twee kittens in een bloempot : ¤ 5,- vaste prijs. Ik druk naar vraag.
(bovenstaande is een scan van het etsplaatje, de afdruk wordt veel helderder!!!)
![]()
Lushitems:
Harvey Bunny Ballistic : ¤ 3,- Voor Dipkip!
Chocolate Santa Ballistic : ¤ 3,-
Chocolate Bunny Ballistic : ¤ 3,-
Marzibain Bubblebar Slice: ¤ 3,- Voor Whiskers!
DVD’s: ¤ 2,50 p.s.
Flatliners
Mission to Mars
Swordfish
Die Another Day
Sea of Love
Under Suspicion
Armageddon
Gone in 60 Seconds
Devil in a Blue Dress
Charlie’s Angels
Enemy of the State
Daylight
Mummies (Discovery documentaire)
Texas in Paris (muziek)
Kylie Live in Sydney (muziek)
Algemeen: alle artikelen zijn af te halen in Weert of worden verstuurd per post. Indien niet anders vermeld is het brievenbuspost. Via PB geef ik je dan de verzendkosten door. Als je meerdere zaken uit mijn kraampje koopt kunnen we vast een leuk prijsje afspreken.
ZIT ER NIETS VOOR JE BIJ, maar wil je toch onze actie voor Dierenthuis steunen, koop dan een symbolische hotdog (en groen kleurtje voor je FOK!-nick t/m 12 september en tagje!) in deze kraam voor ¤ 5,00!
PM me dan even met als onderwerp HOTDOG en je krijgt het rekeningnummer terug!
[ Bericht 1% gewijzigd door Takaiki op 10-08-2009 16:02:38 ]