Muisie! Da's een goed idee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik deze week anders even naar Aarle gaan om aan de lokale slager te vragen of die niet wat kan hosselen voor de diertjes?
Tuurlijk, want dat heb je in elk geval!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
Mag ik ook al biedingen in de tussenstandlijst zetten?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef LekkerApart het volgende:
Geen kraampje van mij, maar net wel 18.61 (oftewel 10 euro voor diertjes) over gemaakt naar Disana..
Super!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef LekkerApart het volgende:
Geen kraampje van mij, maar net wel 18.61 (oftewel 10 euro voor diertjes) over gemaakt naar Disana..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En...overleef je het allemaal een beetje?
Whohoo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat heb je in elk geval!
Tis echt zo leuk! En dan te bedenken dat ik normaal een schijthekel heb aan rommelmarktenquote:
Wat Ingetje al zei; met DA kosten gaat het snel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen wat ze allemaal kunnen doen met dat bedrag? Ik bedoel tientjes en flessen bleek kan ik bevatten maar grote bedragen dan denk ik altijd maarklinkt goed
zonder echt een idee te hebben wat het zal betekenen.
Is wel gezellig he, dus doe maarquote:
Gaan we regelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Is wel gezellig he, dus doe maar
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaarsquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis echt zo leuk! En dan te bedenken dat ik normaal een schijthekel heb aan rommelmarkten
Redden de modjes het nog een beetje tussen al die roze groene fluffy lovin'?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaars
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaars
Gaan we dan ook Kumbaja zingen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aan
Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Redden de modjes het nog een beetje tussen al die roze groene fluffy lovin'?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aan
als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we dan ook Kumbaja zingen?
Ah?
Toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |