Muisie! Da's een goed idee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik deze week anders even naar Aarle gaan om aan de lokale slager te vragen of die niet wat kan hosselen voor de diertjes?

Tuurlijk, want dat heb je in elk geval!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
Mag ik ook al biedingen in de tussenstandlijst zetten?

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef LekkerApart het volgende:
Geen kraampje van mij, maar net wel 18.61 (oftewel 10 euro voor diertjes) over gemaakt naar Disana..

Super!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef LekkerApart het volgende:
Geen kraampje van mij, maar net wel 18.61 (oftewel 10 euro voor diertjes) over gemaakt naar Disana..

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En...overleef je het allemaal een beetje?
 jullie zijn top
 jullie zijn top  

Whohoo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat heb je in elk geval!

Tis echt zo leuk! En dan te bedenken dat ik normaal een schijthekel heb aan rommelmarktenquote:

Wat Ingetje al zei; met DA kosten gaat het snel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen wat ze allemaal kunnen doen met dat bedrag? Ik bedoel tientjes en flessen bleek kan ik bevatten maar grote bedragen dan denk ik altijd maarklinkt goed
zonder echt een idee te hebben wat het zal betekenen.

Is wel gezellig he, dus doe maarquote:

Gaan we regelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Is wel gezellig he, dus doe maar

En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaarsquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis echt zo leuk! En dan te bedenken dat ik normaal een schijthekel heb aan rommelmarkten

Redden de modjes het nog een beetje tussen al die roze groene fluffy lovin'?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaars

Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
En V&A is ook gezellig zo met al die dierenknuffelaars

Gaan we dan ook Kumbaja zingen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aan

Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Redden de modjes het nog een beetje tussen al die roze groene fluffy lovin'?

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Pas maar op, straks leggen we overal kussentjes neer en steken we waxinelichtjes aan

als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we dan ook Kumbaja zingen?
Ah?
Toe?

Op mij is al 5 keiharde euro's gebodenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef rene90 het volgende:
Kunnen we gelijk een fotoshoot afnemen vanuit één van de kraampjes

Okee hier heb je een anderequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terug

quote:

Hihihihihi!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als jullie dat doen, ga ik weg en kom nooit meer terug

godzijdankquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens Mirjam, we komen toch nooit boven die klereherrie uit die uit Qwea d'r kraampje schalt hoor!

zo, dat probleem moet nu opgelost zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens Mirjam, we komen toch nooit boven die klereherrie uit die uit Qwea d'r kraampje schalt hoor!

Jah, maar jij hebt wapens in de strijd gegooid! Allicht dat mensen dan bibberend en bevend gaan bieden want anders...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Cat, ik wil even zeggen dat ik en mijn zogenaamde niet voor de zaak kloppende hart jouw kraampje KEIHARD gaan inhalen. En we gaan lekker ruiken terwijl we dat doen!! Tssk.

En als ze dan iets lekkers gekocht hebben en kittens
  En als ze dan iets lekkers gekocht hebben en kittens   gekroeld mogen ze een kraampje verder nog bieden op een goed boek voor in bad.
  gekroeld mogen ze een kraampje verder nog bieden op een goed boek voor in bad.   

Oooh, alsof kleine kittens geen wapens zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Jah, maar jij hebt wapens in de strijd gegooid! Allicht dat mensen dan bibberend en bevend gaan bieden want anders...
Ik daarentegen leid ze voorzichtig naar de zwoele geuren die uit mijn ene kraampje komen drijven richting de lieve miewtjes van kittens.En als ze dan iets lekkers gekocht hebben en kittens
Feeeel tha love...
 over valsspelen gesproken!!
  over valsspelen gesproken!!

goftedomme, als ik dichter in de buurt had gewoond, dan, dan,quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, maar jij hebt wapens in de strijd gegooid! Allicht dat mensen dan bibberend en bevend gaan bieden want anders...
Ik daarentegen leid ze voorzichtig naar de zwoele geuren die uit mijn ene kraampje komen drijven richting de lieve miewtjes van kittens.En als ze dan iets lekkers gekocht hebben en kittens
Feeeel tha love...

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh, alsof kleine kittens geen wapens zijnover valsspelen gesproken!!

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goftedomme, als ik dichter in de buurt had gewoond, dan, dan,
dan had ik jóú gewoon gekocht!

Nog even en ik stap wel op de trein 2 uur reistijdquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Mijn arme beebies zijn nog steeds unloved.

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en ik stap wel op de trein 2 uur reistijd

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buh-bye t-shirt...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Al bijna 800 euro van de Vlooienmarkt
 Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Ja leuk! Gaan we regelen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef Dipkip het volgende:
Zou ik trouwens meemogen naar Dierenthuis als ik met iemand mee kan rijden?

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Al bijna 800 euro van de Vlooienmarkt

.
 . 

Verraderquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Greys het volgende:

Nou Q, doe es lief!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |