Zal ik m'n lijstje hier ff control Veejen?quote:
Splinternieuwe webcam kopuh?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik post hier omdat het kan.
Op dit moment staat er 14 euro van jou in de tussenstand.quote:
Ja doe! Dan gaan we het hier gewoon bijhouden!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik m'n lijstje hier ff control Veejen?
Je weet wat dat betekent hequote:Op zondag 9 augustus 2009 19:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik post hier omdat het kan.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Op dit moment staat er 14 euro van jou in de tussenstand.
Klopte dit nog?
Boeie, tis voor het goeie doel!quote:
Oe ik ben benieuwd naar oh-ohquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en er komen nog kraampjes he, van Senesta (PMde ze me vanmiddag) en van oh-oh in elk geval!
Volgens mij ging zij doggie style.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oe ik ben benieuwd naar oh-ohnog meer Lush?
ik hoef niks te verzendenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
Denken we er wel om, om de tussenstanden door te geven ZONDER de verzendkosten?
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen wat ze allemaal kunnen doen met dat bedrag? Ik bedoel tientjes en flessen bleek kan ik bevatten maar grote bedragen dan denk ik altijd maarklinkt goed
zonder echt een idee te hebben wat het zal betekenen.
Veel dieren daar hebben continue medische verzorging nodig en je weet vast wel wat een DA kostquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen wat ze allemaal kunnen doen met dat bedrag? Ik bedoel tientjes en flessen bleek kan ik bevatten maar grote bedragen dan denk ik altijd maarklinkt goed
Ze trakteren de dieren af en toe ook graag op vers vlees en botten enzo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Dipkip het volgende:
En...overleef je het allemaal een beetje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |