Haarlem. Ik kan natuurlijk wel een stukkie treinen om hendig opgepikt te wordenquote:
 maar helemaal naar Aarle is een beetje too much zo met een week OV
  maar helemaal naar Aarle is een beetje too much zo met een week OV   

quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet toch ff kwijt dat jullie allemaal geweldig meewerken; lekker enthousiast enzo
En V&A mag hier ook zeker weten genoemd worden
 zelfgemaakte naaktfoto's kunnen gestuurd worden naar admiraal_anaal@fok.nl
 zelfgemaakte naaktfoto's kunnen gestuurd worden naar admiraal_anaal@fok.nl  

Voor de koffie met cakequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moeten we binnenkort ook niet even aan een lijstje beginnen van wie er allemaal meegaan? Wel handig als zij ook ongeveer weten hoeveel er gaan komen toch?

Ja, goed plan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moeten we binnenkort ook niet even aan een lijstje beginnen van wie er allemaal meegaan? Wel handig als zij ook ongeveer weten hoeveel er gaan komen toch?

)
 )

Newbie, wij drinken ranjaquote:

quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, goed plan!
Zullen we dat vanaf morgen over een week doen? Dus als de Vlooienmarkt helemaal afgerond is?
(Ik kan amper de administreeeeesjun bijbenen van mijn verkochte items, wie wat waar betaalt en stuurt en haalt en brengt enzo
)

Zouden ze ook rozijntjes hebben?quote:

Vorig jaar bij Asiel Zwolle was er een misverstandje...quote:

Ik blijf erom lachenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Asiel Zwolle was er een misverstandje...
Ze dachten dat er een groepje kinderen kwam die een paar centjes hadden ingezameld.
Dus ze hadden op ranja gerekend enzo. Maar toen kwamen wij met een berg geld en spullen en toen kwamen er ineens overal blikjes fris vandaan enzo

Lols wat schattig, jullie die hele vriezer meequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze dachten dat er een groepje kinderen kwam die een paar centjes hadden ingezameld.
Dus ze hadden op ranja gerekend enzo. Maar toen kwamen wij met een berg geld en spullen en toen kwamen er ineens overal blikjes fris vandaan enzo

Ja, ze wisten het van de vriezer, alsof kinderen een vriezer kunnen kopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lols wat schattig, jullie die hele vriezer mee

Ja, en als donaties hebben we zelfgemaakte tekeningen en statiegeldbonnetjesquote:

quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]

whehehe
 whehehe

Q ook....die kwam niet meer bij!quote:

Ja Q vond het ééééénig!quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik ik ik!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Harajuku. het volgende:
 Mijn eerste asielactie-meeheid.
 Mijn eerste asielactie-meeheid. 

quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Q vond het ééééénig!
Die stoom die uit d'r oren kwam moet nóg optrekken daar, 't is nog steeds mistig!

Jammer dat ik daar niet bij was. Dit jaar ga ik de schade inhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Q vond het ééééénig!
Die stoom die uit d'r oren kwam moet nóg optrekken daar, 't is nog steeds mistig!

Dat er een actie is en er ingezameld wordt. Meer niet eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef rene90 het volgende:
In hoeverre zijn de mensen daar op de hoogte van al deze acties, met andere woorden, wat weten zij over wat er voor ze gaande is.

Grinnikquote:

Ze wéten dat er wat gaande is, want we hebben een verlanglijst gevraagd van spulletjes die ze nodig hebben. Maar hoeveel en wat allemaal, dat weten ze nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef rene90 het volgende:
In hoeverre zijn de mensen daar op de hoogte van al deze acties, met andere woorden, wat weten zij over wat er voor ze gaande is.

Ze weten dat we spullen inzamelen en dat we met een grote groep komen 12 september, maarrrr....er scharrelt hier regelmatig een user rond die tevens vrijwilligster is bij DTH, dus we hebben idee dat ze meer weten dan dat wij zouden willenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef rene90 het volgende:

Van Jessy.G geloof ik wel dat ze niets gezegd heeft eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze weten dat we spullen inzamelen en dat we met een grote groep komen 12 september, maarrrr....er scharrelt hier regelmatig een user rond die tevens vrijwilligster is bij DTH, dus we hebben idee dat ze meer weten dan dat wij zouden willen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |