Ja, vertel dat maar aan Sjaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Jessy.G geloof ik wel dat ze niets gezegd heeft eigenlijk
quote:
Jessy idd wel, maar die andere internetspeurdert...Sjaan ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Jessy.G geloof ik wel dat ze niets gezegd heeft eigenlijk
*waarschuwt sjaan.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:24 schreef Rewimo het volgende:
't Is me te ver (jammer, jammer, jammer), maar als ik nou 5 euro doneer, knuffel jij de kittens dan voor me en plaats je een hele mooie foto van ze?
Een richt/vraagprijsquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat je in V&A niet mag veilen maar wel mag verkopen aan de hoogste bieder. Wat is het verschil
Het verschil is dat het anders juist gericht is op een veiling. Als je iets zoekt op internet en je vindt het, is het voor de meeste fijn om een idee te krijgen wat de verkoper ervoor wilt hebben. Vandaar dat de richtprijs verplicht is. Hiermee voorkom je ook het omhoog bieden vanaf 1,00 naar 1.50 - 2.00 - 2.20 - 2.80 etc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat je in V&A niet mag veilen maar wel mag verkopen aan de hoogste bieder. Wat is het verschil
Ik pm je wel, mijn handeltje tenslotte.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kittenknuffelsessie-op-afstand-plus-foto gekocht van Cat22, waar kan ik vinden hoe ik moet betalen?
Rewimo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een kittenknuffelsessie-op-afstand-plus-foto gekocht van Cat22, waar kan ik vinden hoe ik moet betalen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Prima!quote:
Tuurlijk mag je Guus knuffelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo!
Mag ik Guus een keer knuffelen?![]()
Je kunt Cat PMen voor haar rek.nr. en dan sluist zij het totaal van al haar verkopen door naar de asielactierekening.
What happend to de tosti-ijzer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen die meegaat mag mij anders trouwens wel even PMen, dan begin ik wel vast aan de lijst. Ik heb toch geen kraampje
Dat je ze in de winkel nieuw hebt voor een euro of 8, en er bij mij óók nog eens 6,75? verzendkosten overheen zouden komenquote:
Ja oké, goed punt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat je ze in de winkel nieuw hebt voor een euro of 8, en er bij mij óók nog eens 6,75? verzendkosten overheen zouden komen
Je PM![]()
Maar komt rechtstreeks bij jullie binnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja, het moet natuurlijk bij Catje d'r totaal. Sorry
Ik heb net betaald dus ik hou er vanaf nu rekening meequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet schrikken als je ineens groen bent Rewimo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |