quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Super!
En ik zag dat Disana haar andere spullen ook al verkocht had, dus die komt hier straks haar uitslag wel roepen denk ik, excl. de verzendkosten!
Heuj, nog een rekenblinde,quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:32 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Disana had dit topic gisteren niet gezien en is bovendien rekenblind (dyscalculie) en weet op dit moment ook nog niet wat de verzendkosten zullen zijn en gaat dan op zoek naar een rekenwonder
Lastig he. Ik weet mijn bankrekeningnummer zelfs niet in een keer helemaal te reproduceren. Maar mijn telefoonnummer ken ik nu wel!quote:
Alle beetjes helpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed hoor! En zodra je weet wat je verzendkosten zijn, kopieer je um opnieuw en pas je het bedrag aan.
Lekker verkocht trouwens!![]()
quote:
Wat lief oh-oh!quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:40 schreef oh-oh het volgende:Dr heeft niemand meer iets willen kopen vannacht, wat een anticlimax
![]()
MB, jouw fotoshoots zijn te ver weg en die van Ynske in deze regio gun ik Cat heel erg dus die wil ik niet wegkapen...
Nou, ik ben weer wakker en ready for some more business.
Eerst mn klanten van gisteren even hun verzendkosten mailen
Schitterend! Ik weet niet meer wie met dit plan kwam, maar wát een goed idee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh wat ga je goed!We hebben volgens die lijst, lopende biedingen nog helemaal niet meegeteld, al ¤ 958,41
Haha nee ik denk dat Ynske dan ook door zou draaienquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief oh-oh!Ik zou haast aanbieden om er een combi shoot van te maken maar dan ga jij dood en de katten zullen het ook niet zo tof vinden.
![]()
Om 12.00 uur sluit ik de biedingen voor mijn Lush kraampje dus dan ga ik een verse tussenstand opmaken. Doe ik trouwens zonder verzendkosten, die zijn immers niet voor Dierenthuis.
En wat zien ik? Dipkip komt ook!?En deze keer ga ik echt meer met jou rondhangen.
![]()
Whaaaaaa!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
Oh-oh wat ga je goed!We hebben volgens die lijst, lopende biedingen nog helemaal niet meegeteld, al ¤ 958,41
Heb er al een geschoptquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Popjes, zullen we allemaal elkaars kraampjes (die wat naar beneden gezakt zijn) even een subtiel kickje geven?
*pakt Greys bij de arm*quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
Popjes, zullen we allemaal elkaars kraampjes (die wat naar beneden gezakt zijn) even een subtiel kickje geven?
Yes Dear!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*pakt Greys bij de arm*
Ga je mee over de vlooienmakrt slenteren?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Schitterend! Ik weet niet meer wie met dit plan kwam, maar wát een goed idee.
Jah!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedoel je mijn tunnel? Of bedoel je wat anders?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys kwam met dit briljante idee...en wat zijn we haar dankbaar![]()
![]()
Wanneer je de centjes binnen hebt van jouw kopers, dan haal je eventuele verzendkosten voor jezelf er af en dan maak je het daarna over op de Asielactie rekening ovv Vlooienmarkt Pisces29 opbrengst ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik gister vergeten was, hoe en wanneer maak je de winst van je kraampje over?
Jouw boek ligt ook bij de post!quote:*richting Postkantoor snelt*![]()
Is dat het Postbanknummer waar het heen moet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Wanneer je de centjes binnen hebt van jouw kopers, dan haal je eventuele verzendkosten voor jezelf er af en dan maak je het daarna over op de Asielactie rekening ovv Vlooienmarkt Pisces29 opbrengst ofzo
En gil even in dit topic als je het hebt overgemaakt. Dan houden wij weer een lijstje ( lijstjes!) bij van wiens opbrengst al is overgemaakt. Geen haast!
Ja, dus niet het nummer dat ik gisteravond aan je gaf, want dat was mijn eigen nummer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat het Postbanknummer waar het heen moet?
Dan maak ik het vanavond ws over![]()
![]()
Heb je gezien wat ik verkoop? Ik had net zo goed kunnen posten [asielactie] Dipkips wilde harenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef Cat22 het volgende:
Weet je wel zeker dat je een dagje wil doorbrengen met een stel softe F&Fers Dip?
Ik zou jouw nummer ook nog krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Ja, dus niet het nummer dat ik gisteravond aan je gaf, want dat was mijn eigen nummer.
Maar het nummer dat op 706 eindigt is die van de Asielactie!
Ja ik had de goeie er al bij gepaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dus niet het nummer dat ik gisteravond aan je gaf, want dat was mijn eigen nummer.
Maar het nummer dat op 706 eindigt is die van de Asielactie!
Oh ja fuckeduck!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou jouw nummer ook nog krijgen
Ja hoor! Helemaal prima!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Is het goed als ik gewoon opspaar wat er binnen komt en dan aan het eind van de week overmaak?
Is voor mezelf ook wat handiger geloof ik.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
* Pisces29 valt binnen
![]()
Wat een score en winst
![]()
![]()
Ik krijg net ook een pm dat iemand ook 2 hotdogs wilt, ik heb even verwezen naar de lekkerste, dat zijn die van QweaMijn topic is immers ook al dicht
![]()
Wat ik gister vergeten was, hoe en wanneer maak je de winst van je kraampje over?
*richting Postkantoor snelt*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |