TS ookquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef zovty het volgende:
nou inderderdaad dit is gelijk de laastte keer dat ik er aan mee doe ik deed er gelijnlijk al niet aan mee munne vriendin had me dr voorop gegeven eerst moest ze al die groenen kleur weghalen en nu word ik helemaal bedvolven mee die spam ikwordt schijtiek van ik zeg altijd maar zo als ik reclame wil dan zet ik de tv wel aan hee
houdoe groetjes
Wil je het even vertalen naar het Nederlands? Ik begrijp het niet, want je lult als een Turk die nooit een inburgeringscursus heeft gehadquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef zovty het volgende:
nou inderderdaad dit is gelijk de laastte keer dat ik er aan mee doe ik deed er gelijnlijk al niet aan mee munne vriendin had me dr voorop gegeven eerst moest ze al die groenen kleur weghalen en nu word ik helemaal bedvolven mee die spam ikwordt schijtiek van ik zeg altijd maar zo als ik reclame wil dan zet ik de tv wel aan hee
houdoe groetjes
zovty is altijd mee een kleine z dat moet je nou toch aonderhand wel weten en lees al die topics maar es terug ik heb me weer laten ontgroenen wehehehehehequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:08 schreef Morretje het volgende:
Zovty, je bent heul niet groen... waar klets je over?
ge zult een taaltraining bedoelen ist niet een inburgeringscursus is wat anders niet dat het uitmaakt want in dit top;ic typ ik geowon lamlending dus beter dan dit gaat het niet wordequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wil je het even vertalen naar het Nederlands? Ik begrijp het niet, want je lult als een Turk die nooit een inburgeringscursus heeft gehad
het was mijn eerste keerquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef Bill_E het volgende:
Deze was trouwens te vroeg:
[Asielactie] Boeken en speelgoed
Amateur! ( 3 minuten te vroeg)
Heb jij je door iteejer laten ontgroenen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef zovty het volgende:
[..]
zovty is altijd mee een kleine z dat moet je nou toch aonderhand wel weten en lees al die topics maar es terug ik heb me weer laten ontgroenen wehehehehehe
vraag maar aan iteejer anders die zal dr wel vanaf weten
Als jij 500 euro doneert, zetten wij allemaal ons kleurtje uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die groene kleur is ook erg triest. Kan ik niet ergens betalen om die waardeloze andere kleuren van users uit te zetten?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij je door iteejer laten ontgroenen?![]()
iteejer is liev en tederquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij je door iteejer laten ontgroenen?![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:22 schreef nokwanda het volgende:
Dan kan ie beter zijn nick veranderen in iteder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |