is goed, voor 11 euro ( das dus incl. de boeken ) kan ik misschien regelen dat je ze opquote:
uuuuhm... woon je in de buurt ? Voor dat bedrag wil ik ze dan eventueel wel komen brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Maddy_K het volgende:
De onderste 4 boeken (2 x David Baldacci, Shopaholic en Marian Keyes) voor 20 Euro incl. verzenden??
Nee Uden is nogal uit de buurt. Ik stuur je wel een PM om het af te handelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
uuuuhm... woon je in de buurt ? Voor dat bedrag wil ik ze dan eventueel wel komen brengen
Anders is het wel ok denk ik...
Net onder Uden, klein plaatsje. Moet even kijken wanneer ik mijn vriendin zie, ze heeft over een week of twee vakantie dus voor die tijd moet ik de boeken bij haar hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef Loontjah het volgende:
Ja dat zou super zijn.
Waar woon je zelf?
en je hebt er al weer één terug ..quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Nee Uden is nogal uit de buurt. Ik stuur je wel een PM om het af te handelen.
small worldquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom regelmatig bij de Gemeente i.v.m. vrijwilligerswerk gesponsord door hun. Dus dat komt wel goed.
ok, ik hou hem vast voor haarquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp, misschien dat een vriendin interesse heeft in de pony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |