quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Jammer dat het mijn maat niet is Co!
Wat een beeldige kleertjes!![]()
Die had ik echt metéén gekocht als het mijn maat was geweest!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Co, hoe lang is dat geruitje blouseje? En welke kleur is het in het eggie, meer blauw of meer lila?
Uhm, dat moet ik even nameten vanavond, want ik ben nu in de galerie. Het is iig meer lila.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Co, hoe lang is dat geruitje blouseje? En welke kleur is het in het eggie, meer blauw of meer lila?
Dawassookeengrapjequote:Op zondag 9 augustus 2009 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik doe hem er net voor aan, speciaal voor de muis!!
Ik heb dezelfde in het rood en die heb ik wel aan en deze op de één of andere manier niet.....maar bod staat noté!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:03 schreef Muis006 het volgende:
Ohhhh leuk! Maar waarom doe je m weg want hij past jou perfect? Of is dit een oude foto?
Ik bied in elk geval 10 euro, en dan mag je m aan me geven als ik naar A'dam kom
Jij met je blokjes!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde in het rood en die heb ik wel aan en deze op de één of andere manier niet.....maar bod staat noté!!
Uhm. Voor dit blousje is de deadline.......20 uur dinsdagavond!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:59 schreef Muis006 het volgende:
Hoelang tot het bloesje van mij is? Tot wanneer kan er geboden worden?
Okee, dan blijf ik dit topique in de gaten houden!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm. Voor dit blousje is de deadline.......20 uur dinsdagavond!!
Ik ga nu even naar die koekies van je kijken, hoorde dat er een batch was vrijgekomen???
Ja hè!! Thanx voor het schopje dahling, maar ik geloof dat mijn kraampje niet zo goed loopt.quote:
Bij mij is het veel erger: ik kan geen boeken wegdoen!! Zelfs de stomme niet!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Tja, voortaan niet meer al je gelezen boeken weggooien, ik weet zekers dat ik dr veel van je gekocht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |