![]()
1
2
Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Zooi om te verkopen heb ik niet. Wel heb ik een talent. Ik kan tekenen en schilderen.
Daarom wil ik graag 2 schilderijen maken van 40x40 cm en twee tekeningen op A3 formaat te koop aanbieden.
Koper kan mij een aantal foto's mailen van degeen die geschilderd zal worden. Liefst meerdere foto's zodat ik het hoofd van de persoon of het huismonster van meer kanten kan bekijken.
Je kan een potlood op papier uitvoering krijgen, of een op doek in acrylverf.
Zodat je weet wat je nou gaat kopen zijn hier wat voorbeelden van wat ik zoal kan maken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aanpassingen naar wens zijn mogelijk. Bespreek wat je wil en dan kijk ik of ik dat kan.
Basis Pakket
0 - 10 kg ¤ 6,75 Incl. Btw
Hierbij wordt er aan de deur een pakket afgeleverd, krijg je een volgcode (3s code) maar ben je nog niet verzekerd in geval van vermissing of beschadiging
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Hierbij wordt ook een pakket afgeleverd, handtekening vereist en pakket is verzekerd tot max 500 euro
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Hierbij moet er dus bij aflevering direct aan de bezorger betaald worden
De werken zullen zeker voor eind september geleverd worden, maar het neemt wel wat tijd in beslag die ik zo goed mogelijk zelf in wil delen. Waarschijnlijk is het veel eerder klaar, maar die vrijheid neem ik.
Prijs van de schilderijen is ¤ 25,- excl. lijst. Ik verstuur ze in een rol.
Prijs van een doek is ¤ 50,-
Alle prijzen excl. verzendkosten.
Dit zijn de mogelijke verzendopties:
Basis Pakket
Hierbij wordt er aan de deur een pakket afgeleverd, krijg je een volgcode (3s code) maar ben je nog niet verzekerd in geval van vermissing of beschadiging
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Hierbij wordt ook een pakket afgeleverd, handtekening vereist en pakket is verzekerd tot max 500 euro
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Hierbij moet er dus bij aflevering direct aan de bezorger betaald worden.
Zodat je weet wat je koopt zijn hier een paar voorbeelden van wat ik zoal doe
Basis Pakket
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Hierbij moet er dus bij aflevering direct aan de bezorger betaald worden
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 09-08-2009 14:09:31 ]