Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar deze kraam een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Voor deze mooie actie heb ik de volgende spullen te koop. Alles is eventueel af te halen in IJmuiden

Graag geen commentaar op onze 'tuin'
Voor alle artikelen geldt: prijs exclusief verzendkosten!
Bieden kan tot aanstaande dinsdag 23.59 !Leren laarzen (maat 40)![]()
![]()
Ik was meteen verliefd op deze prachtige laarzen en heb ze gekocht met het idee dat ik ze wel uit kon lopen. Ze pasten namelijk niet goed. Maar dat lukte binnen al niet zonder heel veel pijn, dus ik doe ze in de verkoop! De laarzen vallen klein uit voor een maat 40.
Voor 35 euro excl. verzendkosten loop jij hiermee rond
Houten snijplank (3x)![]()
![]()
Mooie snijplank van bamboehout, licht geschuurd en geolied. Ik heb er drie in de verkoop en de maten vallen ongeveerd uit van 31 cm x 24 cm, de dikte is 20 mm. Dit is een schatting omdat deze op maat worden gemaakt. Vrienden en familie zijn zeer enthousiast over deze snijplank, iedereen wil ‘m hebben! Prijs 5 euro per stuk excl. verzendkosten.
Chocoladefondueset![]()
![]()
Ben je altijd in een romantische bui of ben je gewoon verslaafd aan chocolade, dan is dit echt iets voor jou! Een vrolijk chocolade fonduesetje voor vier personen kost 5 euro excl. verzendkosten.
Kaarsenstandaard![]()
Deze kaarsendtandaard fleurt een lege tafel helemaal op! Doordat de kaarsenstandaard zo licht is, kan deze ook buiten gezet worden op mooie zomeravonden. Dit kan je doen voor 2,50 euro excl. verzendkosten.
Opknap tijdschriftenbak + tafeltje![]()
![]()
De meeste tijdschriftenbakken zijn van kunstof, eigenlijk best wel saai. Maar met deze tijdschriftenbak kan je alle kanten op en schilderen in de kleuren van je interieur. lengte 61 cm, breedte 34 cm en hoogte 54 cm. Voor 5 euro heb je dit in huis. Af te halen in IJmuiden.
Designprullenmand (2x)
![]()
![]()
Wil je weer eens wat anders dan de standaard prullenbak waar je al jaren tegen aan kijkt? Dat komt mooi uit, want ik heb hier twee design (kunststof) prullenmandjes in de verkoop! Voor 5 euro excl. verzendkosten gooi je jouw troep in eens wat anders!
Veel succes met bieden voor dit goede doel
[ Bericht 0% gewijzigd door poohy op 09-08-2009 14:23:54 ]