Bod staat genoteerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:12 schreef ikdenkkris het volgende:
Om te beginnen dan maar 2,50 voor de kaarsenstandaard.

Die heeft de copulatietest niet doorstaan heb ik begrepen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eeuhm er zou toch ook een bank zijn?

Laarzen komen niet onder de knie, zeg maar ongeveer halverwege. Maar ja, dat ligt ook aan hoe lang je onderbenen zijn. Zal ik ze anders even opmeten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:13 schreef Dipkip het volgende:
Je laarzen, tot hoe hoog komen die? Ik heb onwijs bolle kuiten namelijk maar ze zien er zeer tof uit!

quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die heeft de copulatietest niet doorstaan heb ik begrepen.

Ik heb normaal maat 40/41.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Heel graag!!
En welke schoenmaat heb jij normaal? Echt 40 of smokkelde je?

Ik denk dat je de seks er dan bij moet verkopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef poohy het volgende:

Ik kan 'm natuurlijk ook verkopen als sexbank

Ik heb 39/40, maar ook brede voetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef poohy het volgende:
Ik heb normaal maat 40/41.
Eigenlijk is 40 een goede maat voor mij, maar ik heb (volgens de verkopers van de schoenenwinkel) een erg brede voet. Dus ik kom vaak in 41 terecht.
Toen ik deze laarzen kocht, was ik in een overmoedige bui. Ik dacht van: ach ik loop ze wel uit. Maar ze deden elke keer zo'n pijn bij het aandoen...
 denk dat het niet slim is dan zonder te passen.
  denk dat het niet slim is dan zonder te passen.

Nee dat moet je dan niet doen, zou zonde zijn!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat je de seks er dan bij moet verkopen
[..]
Ik zal het even hier overleggen, je mag namelijk diensten verkopen
Ik heb 39/40, maar ook brede voetendenk dat het niet slim is dan zonder te passen.

Heej maar jij woont ook in Haarlem zie ik!! Als niemand anders biedt kan ik ze misschien komen passen als je dat ok zou vindenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef poohy het volgende:
Nee dat moet je dan niet doen, zou zonde zijn!

Staat ook genoteerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wil wel een bamboe snijplank voor 5 euro

Bod staat erquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef conleche het volgende:
Ik wil wel het tijdschriftenbakje voor 5 euro!!

Op dit moment woon ik in IJmuiden (binnenkort in Velserbroek).quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heej maar jij woont ook in Haarlem zie ik!! Als niemand anders biedt kan ik ze misschien komen passen als je dat ok zou vinden

Over een weekje heb ik weer gratis reizenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef poohy het volgende:
Op dit moment woon ik in IJmuiden (binnenkort in Velserbroek).
Natuurlijk mag je ze komen passen, ideaal als je dat kan doen?

Inderdaadquote:

Even ter herinneringquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef poohy het volgende:
Voor het overzicht. Ik heb staan:
Kaarsenstandaard: 4.00 euro
Snijplank 5 euro (ik heb er nog 2 over)
Tijdschriftenbak: 5 euro
Op de rest van de spullen (prullenmanden, laarzen en chocfondueset) is nog niet (serieus) geboden

Ik wil ook zo'n luxe snijplank voor 5 euro!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef poohy het volgende:
Voor het overzicht. Ik heb staan:
Kaarsenstandaard: 4.00 euro
Snijplank 5 euro (ik heb er nog 2 over)
Tijdschriftenbak: 5 euro
Op de rest van de spullen (prullenmanden, laarzen en chocfondueset) is nog niet (serieus) geboden

Je hebt PMquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n luxe snijplank voor 5 euro!!

We hebben helaas ook geen 30 dozen meer nodigquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef Dipkip het volgende:
Pfff de laarsjes blijven wel heul tof hoor
Weet je al meer over de verhuisdozen? Degene die ze misschien allemaal wilde heeft gePMd dat het niet doorgaat dus wat mij betreft mag je ook een bod doen op de helft van de dozen ofzo
 Balen..
  Balen..  

Hu? De bovenkant zit toch bij de kuitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:38 schreef poohy het volgende:
De bovenomtrek is ongeveer 38 cm en bij de kuiten ongeveer 24

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |