Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar dit kraampje een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Gebak!*Stemvork*
*pingggg*
In een groen groen groene marrekt marrektkraam
daar bakt Muizel taarten, heel bekwaam
Met wat nootjes of een dikke plak fondant
het is allemaal lekker
De onverlaet die dit dus niet gelooft
moet zijn woorden gauw inslikken
Bij de baksels van de kleine Muizelien
sta je je vingers af te likken
1. Carrot cake![]()
![]()
De cake heeft een diameter van 25 cm en is 6 cm hoog. In en op de cake zitten walnoten, op aangeven van de koper kan ik die eruit laten. De rechterarm van mijn opa en de drankvoorraad zijn overigens niet TK.
Richtprijs 17.50 euro2. White chocolate lime cookiesHiervan is helaas geen foto beschikbaar. De koekjes verschillen allemaal van vorm, omdat het deeg in bolletjes op de bakplaat gaat en vervolgens in de oven uitlubbert. Ik ben vergeten hoeveel koekjes ik de vorige keer uit het deeg kreeg, maar reken op een getal rond de 45.
Let op: deze verkoop is gewijzigd en bestaat nu uit 2 partijen koekjes van ieder 25 tot 30 koekjes! Op 1 partij is al geboden, richtprijs voor partij 2 is
8 euro3. Fondant-taart![]()
Deze taart bestaat uit biscuitdeeg, gevuld met zelfgemaakte lemon curd en zelfgekochte frambozenjam. Op de taart komen versieringen van marshmallowfondant. De taart heeft een diameter van 20 cm en is op het hoogste punt 9 cm hoog. Het biscuitdeeg is naturel, op verzoek van de koper kan ik hier ook chocoladebiscuit van maken. Ik weet alleen niet hoe dit smaakt samen met de vulling en kan hier dus geen garantie voor geven. Het baksel op de foto is lager dan de aangeboden taart.
Richtprijs 20 euroHoger bieden mag altijd voor Dierenthuis!Afhalen of – leverenOmdat het me niet slim lijkt een taart door de brievenbus te duwen, zijn er een paar andere opties om je taart/koekjes in ontvangst te nemen:
1. Ik kan de spullen op 12 september meenemen naar Dierenthuis
2. Afspreken op station Eindhoven centraal kan ook
[ Bericht 1% gewijzigd door Muis006 op 09-08-2009 20:07:40 ]
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:Ik word graag nog #viezerdik voor jou.