Ik heb gezegd dat ik dinsdagavond stop en dat dan de hoogste bieder het koopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:18 schreef poohy het volgende:
Als iemand nu een bod doet, moet ik dan meteen ja zeggen of eerst een dagje wachten? Het liefst ben ik natuurlijk van de troep af, maar financieel gezien is het misschien beter om te wachten?

Negatieve publiciteit is ook publiciteit,quote:

You go girl!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb al 1 boek en mijn fotolijst verkocht![]()

quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
You go girl!
-Edit-
Bij mij loopt er alleen iemand te zeiken of het wel de DVD wel de juiste versie is

Ik wil wel lush proberen... maar ik weet niet hoe of watquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Lush doet het goed maar er komen nog geen drpmmen af op mijn praaaaachtige olie- en azijnstel.

Dat ligt aan het produkt. Je hebt dingen voor je gezicht, om te scrubben, om mee te douchen, om in bad te gooien, om je lijf mee in te smeren etc. Voor 5 euro ex. verzenden kan ik je een proefpakketje sturen. Met uitleg hoe alles te gebruiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil wel lush proberen... maar ik weet niet hoe of watdoe je dat op een washandje ofzo?

Naar topic waggeltquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben in een biedoorlog verwikkeld.![]()
[..]
Dat ligt aan het produkt. Je hebt dingen voor je gezicht, om te scrubben, om mee te douchen, om in bad te gooien, om je lijf mee in te smeren etc. Voor 5 euro ex. verzenden kan ik je een proefpakketje sturen. Met uitleg hoe alles te gebruiken.

Meende hij wat ie zei dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Zie het (gesloten) KLB topic.
Zovty is weer groen

Hij biedt over mij heenquote:

Heb ik ook,quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
mijn topic is niet boeiend genoegniemand heeft nog maar 1 reactie gepost1
!

Hahahahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjes. zovty heeft een kleine! z that is

All those in favour raise pompons!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind je olie en azijnstel wel leuk![]()
En ik weet niet of ik mn games nu al aan DP moet verkopen of niet whelp

Ja maar aan het begin van een zin moet toch een hoofdletterttt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjes. zovty heeft een kleine! z that is

Laat ze maar op andere dingen meebeiden, [evil]Za cookies arrr mine!!!! [/evil]quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Zus: ik lust ook wel koekjes!
Muis: moet je bieden
Zus: schijt!

De mijne ook. Mara aan de andere kant... een opdacht is al een leuke donatie van minstens ¤25quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
mijn topic is niet boeiend genoegniemand heeft nog maar 1 reactie gepost1
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |