Linkje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:12 schreef Morretje het volgende:
En het eerste klaagbaaktopic over de spam in V&A is er ook al
![]()
Jij mist een beetje ht punt geloof ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:17 schreef Cat22 het volgende:
Oké, vraagje aan iedereen. Willen jullie even NIET meer bieden in de topics?
Ik houd niet bij bij welk kraampje ik al langs ben geweest.![]()
Ga in de tussentijd maar even gezellig bij mijn kraampjes buurten.
Ik was ook al aan het zoeken!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:21 schreef MissBliss het volgende:
Waar is Ynske? Of lees ik over haar kraampje heen?
Ik heb gezegd dat ik dinsdagavond stop en dat dan de hoogste bieder het koopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:18 schreef poohy het volgende:
Als iemand nu een bod doet, moet ik dan meteen ja zeggen of eerst een dagje wachten? Het liefst ben ik natuurlijk van de troep af, maar financieel gezien is het misschien beter om te wachten?
Negatieve publiciteit is ook publiciteit,quote:
You go girl!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb al 1 boek en mijn fotolijst verkocht![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
You go girl!
-Edit-
Bij mij loopt er alleen iemand te zeiken of het wel de DVD wel de juiste versie is
Ik wil wel lush proberen... maar ik weet niet hoe of watquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Lush doet het goed maar er komen nog geen drpmmen af op mijn praaaaachtige olie- en azijnstel.
Dat ligt aan het produkt. Je hebt dingen voor je gezicht, om te scrubben, om mee te douchen, om in bad te gooien, om je lijf mee in te smeren etc. Voor 5 euro ex. verzenden kan ik je een proefpakketje sturen. Met uitleg hoe alles te gebruiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil wel lush proberen... maar ik weet niet hoe of watdoe je dat op een washandje ofzo?
Naar topic waggeltquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben in een biedoorlog verwikkeld.![]()
[..]
Dat ligt aan het produkt. Je hebt dingen voor je gezicht, om te scrubben, om mee te douchen, om in bad te gooien, om je lijf mee in te smeren etc. Voor 5 euro ex. verzenden kan ik je een proefpakketje sturen. Met uitleg hoe alles te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |