Gefeliciteerd je snapt het principe van een loterijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans dat je überhaupt iets wint tussen 1000-10.000 euro is nihil, laat staan de kans dat je een ton of een paar miljoen wint
Woh jij bent echt slim.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de kans dat je überhaupt iets wint tussen 1000-10.000 euro is nihil, laat staan de kans dat je een ton of een paar miljoen wint
En daarom doe ik dus niet mee, allemaal nepquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je snapt het principe van een loterij![]()
![]()
![]()
Maar iemand gaat toch die jackpot winnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef Rosbief het volgende:
Ja maar de kans dat ik het ben als ik een lot koop is kleiner dan de kans dat ik doodga aan griep.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:33 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar iemand gaat toch die jackpot winnen
Wat is er dan nep aan volgens jou.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En daarom doe ik dus niet mee, allemaal nep
De winkans, als de winkans 1:10 of desnoods 1:100 zou zijn om een miljoen te winnen dan bleef het nog leuk, maar de kans dat je genept wordt en niets wint is vele malen groter. Bahquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wat is er dan nep aan volgens jou.
Ik ook al een aantal jaar.quote:
Hoe zie je dat voor je? Ben je bereid om 1,000+ euro voor een lot te betalen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De winkans, als de winkans 1:10 of desnoods 1:100 zou zijn om een miljoen te winnen dan bleef het nog leuk, maar de kans dat je genept wordt en niets wint is vele malen groter. Bah
Nee, wel bij een winkans van 1:3 en een prijs van 1 miljoen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ook al een aantal jaar.
[..]
Hoe zie je dat voor je? Ben je bereid om 1,000+ euro voor een lot te betalen dan?
Loterijen zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Ze zijn zelfs door de overheid in het leven geroepen om de financiële middelen wat te vergroten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, wel bij een winkans van 1:3 en een prijs van 1 miljoen.
eens zien, 3 keer inleg van 1.000 = uitbetaling 1.000.000quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, wel bij een winkans van 1:3 en een prijs van 1 miljoen.
yep... alleen zo jammer dat één van die idioten maandag multimiljonair wordtquote:
Je moet op de markt gaan werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:11 schreef krullebol81 het volgende:
ik zeg maar zo..... loterij is kloterij, koop je wat dan heb je wat
Je bent dan ook helemaal gekquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:22 schreef wdn het volgende:
Ja!
Deze keer heb ik 10 1/5de straten gekocht.
Vrouwtje achter de toonbank vroeg me 2x of ze het goed had gehoord
nee dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:45 schreef One_conundrum het volgende:
ik wil wel maar de site werkt niet mee.
Och het is maar 300 euro met gegarandeerd de eindcijfers terug.quote:
Nee, jij betaalt net zo veelquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:29 schreef Zith het volgende:
Alle mensen die ja zeggen: bedankt voor het spekken van de staatskas! Hoef ik hopelijk minder te betalen.
On-line wel. Morgen tot 13:00 ook nog off-line mochten er nog loten zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
verkopen ze ze vandaag nog dan?
Mijn probleem dus ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef vosss het volgende:
De site van de staatloterij is iig lekker aan het stuiteren. Mooie boel, ik wilde vandaag nog vlug ff een lot kopen op internet!
Uhmmm... geen woorden gebruiken waarvan je de betekenis niet kentquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef Rosbief het volgende:
Vraag ik me ook wel af ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze wijsheid dan?
Is vaker als de jackpot altijd valt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze wijsheid dan?
Ja. Deze vent dan:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef Rosbief het volgende:
Nee, bij de Albert Heijn kan je ze nog gewoon kopen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef stefan1187 het volgende:
Dat zie ik dus ook![]()
Zal wel te laat zijn
Dan heb je nog geluk dat ze net vandaag beginnen! (Of juist pech, als je niets wint morgenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:26 schreef stefan1187 het volgende:
Albert Heijn gaat hier vandaag voor het eerst om 16.00 uur open ... zo'n proef met zondagsopenstelling.
Maar ik ga straks zeker nog ff kijken!!
Daar was toch iets mee mee met die winkel??? Een paar jaar geleden jackpot gevallen ofzo??quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die speciaal naar Zwolle rijden om daar een staatslot te kopen
Was al een paar keer daar gevallen ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:38 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
Daar was toch iets mee mee met die winkel??? Een paar jaar geleden jackpot gevallen ofzo??
Tja stiekem hopen ze zelf natuurlijk ook dat de jackpot DAAR valt... zorgt weer voor meer omzet komende jarenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Was al een paar keer daar gevallen ofzo.
vind je het gek, ze hebben ook veel meer kans dat ze de winnende lot verkopen omdat er zoveel mensen eropaf komen
Mwa, van $975.000 kun je toch wel een tijdje flink rondkomen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Quercia het volgende:
[..]
Ja. Deze vent dan:
http://news.yahoo.com/s/a(...)epeat_lottery_winner
Hij wint gewoon 2 ''vette'' prijzen in minder dan een jaar. Het is geen vetpot, maar je kutn er leuke dingen van doen.
Om maar niet te spreken over kwaadwillende mensenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef BlackLining het volgende:
We hebben er 4 hier thuis ja. Hopen op een mooi prijsje natuurlijk, paar honderd ofzo. Ik heb er persoonlijk ook nog eentje aangeschaft.
Ik zou trouwens helemaal niet bij zijn met 27 miljoenWat moet je ermee, en als iemand er achter komt wordt je overspoeld met mensen die ineens je beste vriend willen zijn ofzo. Lijkt me heel lastig dan gewoon goede contacten te onderhouden. 100.000 ofzo lijkt me de ideale prijs om te winnen.
[..]
Mwa, van $975.000 kun je toch wel een tijdje flink rondkomen hoor
Na wat ik hier boven lees blijkbaar wel... Hoop alleen dat de site het straks nog doet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Prometus het volgende:
Die site ligt plat, kun je morgenochtend nog kopen in de winkel of niet?
Als ze niet uitverkocht zijn, wel. Dacht tot een uur of één.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Prometus het volgende:
Die site ligt plat, kun je morgenochtend nog kopen in de winkel of niet?
Ik zie er de lol niet zo van inquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef NJ het volgende:
Natuurlijk heb ik een lot gekocht. Zeker met dit soort gigantische prijzen is het sowieso al een hoop lol om zo'n lot te hebben.
idd, gewoon grappig, weten dat je toch bijna 0 kans hebt, maar het zit in die bijnaquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef NJ het volgende:
Natuurlijk heb ik een lot gekocht. Zeker met dit soort gigantische prijzen is het sowieso al een hoop lol om zo'n lot te hebben.
Grrrr inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef vosss het volgende:
De site van de staatloterij is iig lekker aan het stuiteren. Mooie boel, ik wilde vandaag nog vlug ff een lot kopen op internet!
Die gasten hebben zo'n kutaccent, geef ze een nekschotquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef wdn het volgende:
De reclame werkt perfect. Rest van de site voor geen meter
Vooral dat laatste. Als je dat lot koopt heb je toch wel iets van "what if..."quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:16 schreef RwD het volgende:
Even zien, als er 6 cijfers zijn en 2 letters en alle combinaties zijn geldig heb je 1 miljoen x 26 x 26 = 676 miljoen combinaties. Als ze die allemaal verkopen heeft de gemiddelde nederlander er dan ongeveer 40 er van uit gaande dat kinderen ook loten kopen. Dus dan zullen wel niet alle combinaties verkocht worden omdat me de laatste conclusie van 40 per persoon onlogisch lijkt.
Maar ik meen dat er maandelijks 5 miljoen loten verkocht worden. Dat alleen maakt de kans op winnen 1:5000000 (zo goed als compleet 0). Voorheen deden dan ook nog eens alle lotnrs die niet verkocht waren voor die trekking ook mee; prijzen konden vallen op niet verkochte loten, alleen dat is voor zover ik weet dit keer niet van toepassing op de jackpot die getrokken zal worden uit uitsluitend verkochte loten met jackpot op ja??
In ieder geval is er een kans op winnen; iemand moet de 27,5 winnen, maar iedereen die mee doet hoopt er op en eigenlijk zijn dat dus 5 miljoen uiteindelijk telleurgestelde mensen.
Een loterij is voor mensen die statistiek niet begrijpen of die dat wel doen maar het toch leuk vinden om bijna geen kans te maken maar wel EEN kans
Ik ook, ben blij als ik m'n 15 euro voor het lot zelf eruit haal!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Maar de kansen worden aan aanzienlijker als je ook genoegen neemt met minder grote geldbedragen. 100, 500 of 1000 euro zou ik ook prima vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |