Om maar niet te spreken over kwaadwillende mensenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef BlackLining het volgende:
We hebben er 4 hier thuis ja. Hopen op een mooi prijsje natuurlijk, paar honderd ofzo. Ik heb er persoonlijk ook nog eentje aangeschaft.
Ik zou trouwens helemaal niet bij zijn met 27 miljoenWat moet je ermee, en als iemand er achter komt wordt je overspoeld met mensen die ineens je beste vriend willen zijn ofzo. Lijkt me heel lastig dan gewoon goede contacten te onderhouden. 100.000 ofzo lijkt me de ideale prijs om te winnen.
[..]
Mwa, van $975.000 kun je toch wel een tijdje flink rondkomen hoor
Na wat ik hier boven lees blijkbaar wel... Hoop alleen dat de site het straks nog doet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Prometus het volgende:
Die site ligt plat, kun je morgenochtend nog kopen in de winkel of niet?
Als ze niet uitverkocht zijn, wel. Dacht tot een uur of één.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Prometus het volgende:
Die site ligt plat, kun je morgenochtend nog kopen in de winkel of niet?
Ik zie er de lol niet zo van inquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef NJ het volgende:
Natuurlijk heb ik een lot gekocht. Zeker met dit soort gigantische prijzen is het sowieso al een hoop lol om zo'n lot te hebben.
idd, gewoon grappig, weten dat je toch bijna 0 kans hebt, maar het zit in die bijnaquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef NJ het volgende:
Natuurlijk heb ik een lot gekocht. Zeker met dit soort gigantische prijzen is het sowieso al een hoop lol om zo'n lot te hebben.
Grrrr inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef vosss het volgende:
De site van de staatloterij is iig lekker aan het stuiteren. Mooie boel, ik wilde vandaag nog vlug ff een lot kopen op internet!
Die gasten hebben zo'n kutaccent, geef ze een nekschotquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef wdn het volgende:
De reclame werkt perfect. Rest van de site voor geen meter
Vooral dat laatste. Als je dat lot koopt heb je toch wel iets van "what if..."quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:16 schreef RwD het volgende:
Even zien, als er 6 cijfers zijn en 2 letters en alle combinaties zijn geldig heb je 1 miljoen x 26 x 26 = 676 miljoen combinaties. Als ze die allemaal verkopen heeft de gemiddelde nederlander er dan ongeveer 40 er van uit gaande dat kinderen ook loten kopen. Dus dan zullen wel niet alle combinaties verkocht worden omdat me de laatste conclusie van 40 per persoon onlogisch lijkt.
Maar ik meen dat er maandelijks 5 miljoen loten verkocht worden. Dat alleen maakt de kans op winnen 1:5000000 (zo goed als compleet 0). Voorheen deden dan ook nog eens alle lotnrs die niet verkocht waren voor die trekking ook mee; prijzen konden vallen op niet verkochte loten, alleen dat is voor zover ik weet dit keer niet van toepassing op de jackpot die getrokken zal worden uit uitsluitend verkochte loten met jackpot op ja??
In ieder geval is er een kans op winnen; iemand moet de 27,5 winnen, maar iedereen die mee doet hoopt er op en eigenlijk zijn dat dus 5 miljoen uiteindelijk telleurgestelde mensen.
Een loterij is voor mensen die statistiek niet begrijpen of die dat wel doen maar het toch leuk vinden om bijna geen kans te maken maar wel EEN kans
Ik ook, ben blij als ik m'n 15 euro voor het lot zelf eruit haal!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Maar de kansen worden aan aanzienlijker als je ook genoegen neemt met minder grote geldbedragen. 100, 500 of 1000 euro zou ik ook prima vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |