Nee, wel bij een winkans van 1:3 en een prijs van 1 miljoen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik ook al een aantal jaar.
[..]
Hoe zie je dat voor je? Ben je bereid om 1,000+ euro voor een lot te betalen dan?
Loterijen zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Ze zijn zelfs door de overheid in het leven geroepen om de financiële middelen wat te vergroten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, wel bij een winkans van 1:3 en een prijs van 1 miljoen.
eens zien, 3 keer inleg van 1.000 = uitbetaling 1.000.000quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, wel bij een winkans van 1:3 en een prijs van 1 miljoen.
yep... alleen zo jammer dat één van die idioten maandag multimiljonair wordtquote:
Je moet op de markt gaan werken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:11 schreef krullebol81 het volgende:
ik zeg maar zo..... loterij is kloterij, koop je wat dan heb je wat
Je bent dan ook helemaal gekquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:22 schreef wdn het volgende:
Ja!
Deze keer heb ik 10 1/5de straten gekocht.
Vrouwtje achter de toonbank vroeg me 2x of ze het goed had gehoord
nee dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:45 schreef One_conundrum het volgende:
ik wil wel maar de site werkt niet mee.
Och het is maar 300 euro met gegarandeerd de eindcijfers terug.quote:
Nee, jij betaalt net zo veelquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:29 schreef Zith het volgende:
Alle mensen die ja zeggen: bedankt voor het spekken van de staatskas! Hoef ik hopelijk minder te betalen.
On-line wel. Morgen tot 13:00 ook nog off-line mochten er nog loten zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
verkopen ze ze vandaag nog dan?
Mijn probleem dus ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef vosss het volgende:
De site van de staatloterij is iig lekker aan het stuiteren. Mooie boel, ik wilde vandaag nog vlug ff een lot kopen op internet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |