abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71703138
Linkje naar deel 51
De dreumessen:

10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januarii 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 22-09-2009 19:28:58 ]
pi_71703171
selene doet niet voorzichtig. ik vroeg me al af waar de bulten en blauwe plekken toch vandaan kwamen wil wel heel graag naar haar bedje de laatste tijd

ze laat ernie liedjes zingen (zo'n speelpop) en gaat dan meewiegen. ze weet ook waar het aanknopje zit!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71703186
X is ook helemaal gek van de Lilaliedjes van de bibaboerderij.
Die zet ik op als ik ga schoonmaken de stofzuiger maakt haar teveel lawaai.

zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:42:36 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71703198
Ik haaaat de bibaboerderij
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:03:05 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71704141
mamsx, maak jij schoon?
hier gaat eli schreeuwen als PR bezemt en eli dus niet met de bezem mag spelen maf kind.
en dan krijgt hij de bezem, en gaat hij heerljk 20 minuten lang de vloer aanvegen
op zn dreumes', zeg maar, maar tis wel schattig

trouwens, bla, ethan is al een pueter. kan je dat nog veranderen?

nog 2 daagjes en dan is chris alweer jarig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71705048
Hahah ja dat doe ik ja..
helaas geen dreumes hier die daar interesse voor heeft

Ik heb geen hekel aan de bibaboerderij, wel aan pingu :

Bedoel dit is niet leuk toch
pi_71711218
Waarom kunnen mensen het niet gewoon bij 1 kadootje houden, maar moet er gelijk een hele zak gegeven worden...
Mn dreumes weet zometeen van gekkigheid niet meer wat ze moet... En dan is ze nog niet eens jarig, maar er is kraamvisite...
Fake it till you make it...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:51:29 #8
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71712662
kan je niet een heleboel s avonds weer weghalen?

of dr speelgoedstapel even "saneren" en het oude speelgoed waar ze nauwelijks nog mee speelt weghalen en vervangen door nwe dingen?
pi_71714370
Ja, ik heb al het eea weggehaald en ik denk dat we straks nog maar wat weg moeten leggen.
Lol ze heeft ook een pyama gekregen, maat 116, wanneer dragen ze dat zo ongeveer? . Ach, hij is in elk geval niet te klein .
pi_71715986
116? Dat is met zo'n 5 jaar? Althans die van mij is net 5 en zit net in 110/116

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2009 20:56:51 ]
pi_71716628
Lol... we kregen bij de geboorte ook een vest maat 98 die ze nog altijd niet heeft gedragen, van dezelfde oma .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:29:09 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71716675
Goed is dat he Nijna . Ik kreeg voor Lilah rompertjes in maat 86 toen ze net geboren was .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71716826
Beter te groot dan te klein he
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:39:30 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71716861
Mijn dochter houdt van mooimaken Vanmiddag heeft ze zichzelf een ketting omgedaan Die mocht bíjna niet meer af toen ze in bad moest En ze sjouwt de hele dag rond met tasjes en poppen
Maar dat gebeurt wel in gore buitenspeelkleren, met modder op haar gezicht en rouwrandjes om haar nagels
Mijn gebakje
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:46:28 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71716977
Nienke probeert ook alles om d'r nek te doen alsof het een ketting is Zo grappig om te zien hoe ze gewone touwtjes om d'r nek hangt, haarbanden van d'r grote zus omdoet.. Alles wat er maar op lijkt doet ze om

Verder probeert ze nu alles na te zeggen... haar woordenschat is bijna net zo verstaanbaar als die van d'r broer (die een jaar ouder is)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71717434
ET, hier wordt ook alles om de nek gedaan . Echte dametjes he...
Een viezig mini-gebakje met ketting heerlijk .

Kim, daar heb je dan in de toekomst ook nog wat aan...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:19:58 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_71719117
Ik vond het wel leuk dat ik ook wat dingen kreeg die wat groter waren eigenlijk. Nou is maat 86 wel weer erg groot, maar niet alleen 56 en 62 vond ik wel verfrissend eigenlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71719554
nou heb ik toch een opvoedkundig vraagje, sangdrax is vrij druk met selene. en zo rond etenstijd speelt hij met selene en kook ik (hoe ouderwetsch...). ze stuiteren alle kanten op. regelmatig is het huilen. als ik dan kom kijken hoort selene de deur al en gaat dan snel met een speeltje spelen. blijft ze doen tot ik wegga. daarna stuiteren ze weer rond vooralsnog zie ik het als hun uitlaatklepje. irritan, ik maak wel dat ik wegkom maar we (sangdaxr is de bron van kennis hier) bespeuren toch wel enig manipulatief gedrag! geeft het wat dat hij voor het wilde is en ik voor het zachte?
pi_71724799
Ik heb geen idee simmu, volgens mij kan dat geen kwaad. J. stoeit hier ook met de jongens... iets wat ik toch minder doe (lees: ik ben nogal lomp en dan vallen er vast meer tranen dan dat er wordt gelachen)

edit: Jasja welkom bij de dreumesjes, ik heb je foto's gezien in het babytopic. Wat is het een leuk vrolijk en blij meisje. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2009 08:13:24 ]
pi_71726651
Jasja ook alweer 1 jaar? Gefeliciteerd!!!

En wat LL zegt idd, volgens mij kant geen kwaad..papa's om te stoeien, mama's om te knuffelen en te tutten...klint ouderwets, maar lijkt me niet vreemd
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:57:50 #21
156412 hestria
erg gastvrij
pi_71734403
Jasja welkom bij de dreumissen.

Dingen om de nek hangen is niet iets voor alleen meisjes vind dennis , Dennis is ook heel tevreden met een mooie ketting/ of de rokken/jurken van zijn zus

Simmu, hier word door iedereen gestoeid, maar het meeste met papa. denk dat dat ook normaal is. maar met mij kennen ze er ook wat van Mama al grommend en bijtend op haar knieen achter dennis aan met een michelle op haar rug, en dan maar gillen en gieren
Ook een grote favoriet: papa en mama die de kinderen op het bed/bank/iets anders wat ook maar zacht en verend is jonasen(ok dan wel van een kleine hoogte en niet zo hard)

Hier is dennis weer naar het CB geweest, de wijk was even verbaasd. dennis is nu 84 cm en weegt maar liefst 13,3 kilo. aan de stevige kant, maar er is vrij weinig spek te zien(behalve dan de baby buik)
meneer weigerde om een toren van blokjes te maken, maar dat had ie de vorige keer al laten zien dus dat was niet zo erg.
Ze vond hem een ontdeugend handen bindertje.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:55:44 #22
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71746449
Vandaag heeft Marlien besloten te gaan lopen!
't Zat er al een poosje aan te komen en ze deed al regelmatig enkele stapjes los, maar dat was dan meer 'per ongeluk', ze had het dan zelf niet zo door. Maar vandaag ging ze staan en liep doelbewust ergens naartoe (14 stappen, volgens Daan ). En dat heeft zich nog een paar keer herhaald, ze heeft de smaak te pakken!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:01:08 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71746654
Mijn echte kerel gooit ook alles om zijn nek als ketting. niks vrouwelijks aan hoor

grijs, wat goed!
welkom jasja!
en morgen is chris ook alweer jarig! Leuk, leuk, leuk!
pi_71751695
Marlien, wat goed!!!!
En vandaag is Chris jarig...gefeliciteeeeeerd

Dana heeft uitgevonden hoe ze op de bank kan klimmen trouwens
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:20:20 #25
3011 E.T.
pi_71751837
Iemand nog tips tegen bijten?
Als Nienke d'r zin niet krijgt, of ze is gefrustreerd dan gaat ze bijten hard
Ook wel eens zonder dat ik direct een aanwijsbare reden zie trouwens..

Straffen helpt niet, meteen uit de situatie halen helpt niet, 'stoutstoel' helpt niet, terugbijten helpt niet...

Ik weet echt ff niet meer wat ik daar nog voor kan verzinnen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71751864
Grijs wat goed van Marlien
DF gefeliciteerd met Chris

En blabla... nu is het de kunst om ze aan te leren om op hun buik en de voetjes eerst weer van de bank af te laten glijden Koen heeft het aardig onder de knie inmiddels. Wel wil hij nog wel eens gaan staan en zich om laten vallen maar dat mag echt niet van mama
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:33:53 #27
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71751957
Jeej voor Marlien
Bijten doet mijn gebakje gelukkig niet, wel slaan.. Ik blijf volhouden en zeggen dat ze wel maag aaien..hoop dat dat eens zijn vruchten afwerpt

Gebakje heeft een hangdag vandaag. Zo vroeg al
Letterlijk aan m`n broek hangen en dan zogenaamd huilen als een baby oooohhh
pi_71752140
LL ik wou dr eigenlijk aanleren om niet zelf op de bank te kruipen Ik vind het veel te eng...als dat fout gaat knalt ze met dr hoofd op de tegels of de tafel....moet er niet aan denken ...

Bijtende nienke...hmm nee geen tips, wou adviseren terugbijten...maar dat had je al geprobeerd dus

succes vandaag TF
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:12:17 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_71752451
Ruben heeft weer wat nieuws verzonnen.
Blijkbaar kan hij op een of andere manier zelf op zijn commode klimmen. Dus toen ik gisterenavond hem in wilde stoppen kreeg ik de schrik van mijn leven, hij lag op het aankleedkussen op de commode te slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71752686
Ruben
pi_71752908
lopende en klimmende kindjes
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:19:03 #32
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71753505
Ruben!!

ET, geen tips, sorry! Hopelijk gaat het vanzelf over. Kan je het koppelen aan een bepaalde ontwikkeling die eraan komt? Leert ze (echt) praten?

Chris!! Gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_71754589
Ruben kleine deugniet

Hier ook geen tips E.T. Sander was ook een bijter maar behalve het steeds uitleggen dat het zeer doet en verder niet teveel aandacht aan geven is het hier gewoon weer overgegaan.
pi_71771884
Wat weer een boel berichtjes als je een weekendje niet kijkt!!

Mirte die ontzettend verwend wordt (hier hebben we laatst veel speelgoed naar zolder gedaan, en een gedeelte staat bovenop de kast)

En leuke dametjes en heren die mooie sieraden omdoen.

Simmu, hier zit er ook verschil tussen wat ik en mijn man met Chris doet. Ik ben toch ook meer van het rustige spelen, en mijn man iets ruwer. Ook in andere dingen zit verschil, wat we doen als Chris stout is bijvoorbeeld. Maar Chris lijkt niet naar de een meer te trekken dan de ander, of slechter/beter te luisteren naar een van tweeen. Zolang het maar in evenwicht blijft..
(2 ouders die wild stoeien lijkt me een pittige jeugd

Een goedgekeurde Dennis

Een wandelende Marlien (en een rennende grijs?)

ET, Chris heeft een poosje gehad dat hij ging klauwen, soms uit boosheid, soms uit het niks. Hier werkte het goed om duidelijk Nee te zeggen, en Chris dan op de grond te zetten en even te negeren. Hij brulde dan flink. Na een halve minuut/minuut wel weer oppakken en troosten. Toen was het na een paar dagen over.

Dana, al een klimgeitje.. Wacht maar tot ze nog gekkere stunts uithaald.. Banken zijn leuke klimobjecten volgens Chris..

En hoe gaat het met het hangerige gebakje??

Ruben Wat een stuntman.. Maaruh, je hoort toch echt in je bedje te slapen..
pi_71772060
Zo en dan nu nog even een post..

Chris is heerlijk verwend het weekend, zaterdag een stapel bezoek met cadeautjes, zondag ook weer bezoek met cadeautjes.. Maar zaterdag halverwege de dag had hij al zoveel cadeautjes gehad dat zijn interesse wel wat weg was.. En allemaal leuke speeldingen gekregen. Auto's, duplo, een bestuurbaar treintje, boekjes, een magisch tekenbord, peuterbeddengoed, stiften, nog een auto, een gereedschapskist, en nog wel meer..

Hij heeft 1 duplo auto al verheven tot knuffel. Al zijn slaapjes moeten perse gedaan worden met die auto. Dus die gaat gezellig mee in bed

Vandaag nog gezellig naar de Apenheul geweest. Leuke aapjes gezien, lekker patatjes gegeten, en op de terugweg in een diepe slaap gevallen.

Nu is de dag bijna voorbij. Chris zit nog met papa in bad. En hij is een echt peutertje aan het worden (een vriend vond hem in 5 weken ook echt gegroeid in zijn ontwikkeling). Dus vanaf nu ga ik in het peutertopic tikken, maar ik kom echt hier wel kijken hoe het met alle dreumesje-in-ontwikkeling gaat!!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:18:19 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71772206
Gefeliciteerd met je verjaardag Chris!

Vanmorgen boodschappen gedaan, rol mariakaakjes gekocht omdat middelste die zo lekker vindt. Kom ik thuis, dochter pakt de rol kaakjes, loopt er mee weg, gaat midden in de kamer zitten, zoekt het beginnetje op en ritst zo de verpakking open
Waar háált ze het vandaan??
pi_71774632
Ooo ik zie zelfs als welkomsberichtjes voor Jasja, wat lief ! Bij deze komen we ons dan even officieel melden . Leuk om een aantal van jullie weer terug te zien!

En omdat vast niet iedereen in het Fototopic en het Babietjestopic kijkt hier ons even een fotootje van mijn blije meisje op haar verjaardag afgelopen vrijdag

Vandaag heeft ze getrakteerd op het kdv, volgens de leidster zat ze helemaal trots als een pauw met haar feesthoedje op te genieten van alle aandacht . Zowel haar sterrenbeeld als ascendant is Leeuw, dat heeft als omschrijving: Het toppunt van egocentrisch en opvallend optreden geeft deze combinatie. Je bent trots op je uiterlijk en dat is te zien! Je bent het stralend middelpunt!
Dat gaat nog wat worden .
pi_71781513
gefeliciteerd Jasja en Chris
welkom en dagdag!
pi_71785858
Wat heeft Jasja een vrolijk koppie
pi_71810698
Koen gaat nu steeds meer stapjes zetten. Deed hij al maar toen werd het ineens weer minder. Nu loopt hij van de eettafel naar de bank (zo'n 8 passen)
Hij praat alleen nog niet zoveel... eigenlijk zegt hij alleen maar diedaa (die daar?) maar verder niets
pi_71810756
LL, dat komt echt nog wel..
Ik hoorde laatste dat kindjes meestal eerst echt leren lopen, en daarna hun spraak pas gaan ontwikkelen. Dat klopt hier ook wel.
Chris liep met 19 maanden, en tot die tijd waren het maar 3-5 woordjes. Daarna ging het al vlotter. Al loopt hij nog wel op het minimumlijntje qua spraakontwikkeling. Maar dat is niet gek als je zo laat begint met praten..

Het CB hield 3-5 woordjes bij 18 maanden aan als minimum..
pi_71811042
Oh dan hoef ik me "voorlopig" geen zorgen te maken. Ik moet eind aug weer naar het CB
14 maanden prikken

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 09:52:04 ]
pi_71811121
Prikken zijn niet leuk.. Maar na deze duurt het weer een hele poos
pi_71811306
Gelukkig wel, naar mijn weten zijn die 14 maanden prikken ook degene waar ze het meeste last van hebben.
pi_71811405
Hier juist minder.. De prikken zelf zijn net zo vervelend. En Chris is de dag erna minimaal hangerig geweest. En de beloofde reactie na 5-12 dagen hebben we nooit gezien. Dus het kan allemaal meevallen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:30:34 #46
14746 k_i_m
pi_71811890
Hier viel het ook wel mee, maar ze had wel een dag onverklaarbare vlekken. Maar niet echt ziek .
In my life
Why do I smile
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:56:03 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_71814309
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Koen gaat nu steeds meer stapjes zetten. Deed hij al maar toen werd het ineens weer minder. Nu loopt hij van de eettafel naar de bank (zo'n 8 passen)
Hij praat alleen nog niet zoveel... eigenlijk zegt hij alleen maar diedaa (die daar?) maar verder niets
Maar het is wel een ontzettend mooi ventje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71814502
LL ieder kindje zijn eigen tempo en volgorde Dana loopt nog helemaal niet los maar babbelt daarintegen al best wat woordjes. Haar nichtje is 2 geworden dit jaar en praat pas sinds een paar maandjes verstaanbaar.

Hier ook weer prikken eind augustus, bah!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:40:49 #49
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71815706
LL, Marlien praat ook nog niet. Ze kan 'papa' en 'mama' zeggen, maar zegt het nooit tegen ons. Wel in haar spel, maar dan is het haar dus niet om onze aandacht te doen.

Van de BMR-prik heeft, volgens de cb-arts die Marlien heeft geprikt, maar zo'n 10% van de kindjes last. Ik heb de indruk dat mijn kinderen tot die 10% behoren, hoewel ze er geen van allen echt ziek van zijn geweest. Wel hangerig en moe. Maar dat zou natuurlijk ook aan wat anders kunnen liggen (sprongetje bijv.).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_71816541
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft weer wat nieuws verzonnen.
Blijkbaar kan hij op een of andere manier zelf op zijn commode klimmen. Dus toen ik gisterenavond hem in wilde stoppen kreeg ik de schrik van mijn leven, hij lag op het aankleedkussen op de commode te slapen

Ruben oefende alvast voor zijn latere beroep: Inbreker
75 topics = FIN
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:10:42 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71816699
Mijn ventje doet het goed op de nieuwe groep op het kdv!
Ze vinden allemaal dat hij zo goed luistert voor zo'n klein ventje! Ze zijn wel anders gewend van de nieuwe kindjes zeg maar. Gek he, dat je daar zo trots op kan zijn.

En zo leuk, hij heeft een mannelijke leider op de groep! Echt gewoon een leuke jongen.
Ik weet eig niet waarom ik dat zo leuk vind, maar gewoon het idee dat er ook iemand is die af en toe eens lekker met ze stoeit enzo vind ik eig wel heel leuk.
pi_71816942
Fijn BE!
En zo'n mannelijke leider klinkt inderdaad ook leuk. Net als thuis een beetje een vrouw-en-man verhouding. Ze kijken van beide geslachten hun dingetjes af..
pi_71816990
Dat is fijn BE. Ik ben om de meest stomme dingen trots op haar.
Maar dit is zeker wel iets om heel trots op te zijn!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:22:07 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71817010
Ja, precies dat een beetje idd.

Oh, en zo schattig ook nog. Hij heeft vorige week bij mijn schoonouders op een pony-tje gezeten (keurig met helmpje op) en sindsdien is hij toch wel gek van 'paadjes'. En er staat dus bij de creche een pony/ezel knuffel.
Kreeg ik hem dus bijna niet meer mee daarstraks he? 'Paadje aaien?' En er maar omheen blijven draaien, koppie scheef, echt zo cute.

Ik post hier niet veel, maar als ik dan begin dan blijf ik maar lullen.
pi_71817558
Wat goed dat Sasha het fijn heeft in zijn nieuwe groep. En het maakt je als moeder natuurlijk trots dat hij zo goed kan luisteren
pi_71817743
Het loopt
pi_71818591
Goed dat Sascha het zo goed doet inde nieuwe groep En dat is ook zeker iets om trots op te zijn

En mamsx ik ben ook trots om de kleinste dingen
of in elk geval vertederd.
pi_71819384
ff snel een vraagje tussendoor; is het noodzakelijk om boven *en* onder tanden te hebben om te kunnen knarsen?
pi_71819434
Knarsen kan ook zonder tandjes maar dan klikt het wel iets anders
pi_71820650
Dana gaat meestal knarsen als er een nieuw tandje door aan t komen is rotgeluid
pi_71820979
nja, selene is met iets bezig. en het knarsen is nieuw. echt gigairritant geluidje ook. maar ik mag nooit in haar mond kijken. en sjaggerijnig! tot op het genante af net in de supermarkt.
pi_71821277
Fijn he chagerijnige kindjes Hier pas ik tegenwoordig de negeermethode toe, werkt meestal perfect! Nog geen 5 minuten en ze doet weer normaal
pi_71823186
ik heb er gelukkig weinig last van. ze zat gewoon sjaggerijnig te zitten (het regent en ze wilde de regenponcho niet om dus moest in de buggy). normaal kan er wel een zwaai en een lach af in de supermarkt. nu niet. zat heel sjagga te zitten en recht voor zich uit te staren. toen de postjuf iets tegen der zei keek ze me daar toch smerig! nu na een flinke tuk is het weer goed. wil heul veul knuffelen! ze trok net pardoes met 2 handjes mijn bril van mijn neus, want die zat blijkbaar in de weg voor de eskimokus die ze me wilde geven
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:02:38 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71826387
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Het loopt
[ link | afbeelding ]
Lief!
pi_71828457
ik zie nu pas dat het een embedded filmpje is
wat goed van hem en wat ziet het er schattig uit
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:21:17 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71832962
koen!
be, fijn dat sasha het goed goed op de grote groep!
nog een paar weekjes en dan gaan wij ook over naar de grote groep
je ziet nu wel dat hij eli echt de oudste is. hij rent en kletst en in zijn alles is hij zoveel verder dan die babies. heel bijzonder om te zien

en als meneer van mij niet een bobeham met pinpapaa krijgt, gaat hij onder de trap staan en roept: 'paapaaaaaa!' het begin is er
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:30:34 #67
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71865022
Goedzo Koen!

Mijn dochter slaapt fuploos Vanmiddag was ze het er niet mee eens en heeft ze niet geslapen dus ik verwachtte het ergste voor vanavond maar het viel gelukkig mee. Ze keek me aan toen ik haar in bed legde, zei pup? en stak daarbij haar handjes op als in 'weg' en ik zei ja meisje, fup is weg. Toen ging ze slapen
Ik heb er wel bij manlief op gehamerd dat het absoluut verboden is om de fup er ooit nog in te stoppen als ze huilt! Anders komen we er noot af!
pi_71867313
Wat goed van minitaartje
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:30:43 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71884794
En dag 2 zonder fup! Vanmiddag was het brullen en heeft ze absoluut niet geslapen. Ze bleef maar om dat ding vragen! Vanavond was ze moe, ze ging liggen, stak haar duim in haar mond (!) en viel in slaap
pi_71884904
Wel fijn dat het nu beter gaat, niet bang dat je nu een duimer hebt?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:36:38 #71
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71884948
Duimen vind ik minder erg dan zo`n gore fup
Die dingen stonken elke keer na 2 weken gebruik, niet te harden die lucht die er af kwam! En dan verving ik ze echt wel elke 6 weken, kookte ik ze regelmatig uit en kreeg ze er alleen 1 in bed die ze ook nog eens niet de hele nacht in had.
pi_71885040
och, ik heb tot mijn 14de geduimd, toen ging ik naadloos over op vriendjes en was het over
en nooit een beugel nodig gehad dus. selene duimt ook. enkel als ze moe is, dus ik vind het best. en ze krijgt ook nog flesjes ook al kan ze best uit een beker drinken. flesje drinken is echt de enige tijd dat ze echt langer dan 1 minuut lekker rustig bij ons ligt. genieten voor haar en ons hoor. mag best
pi_71885109
Ooh mijn dame duimt ook hoor. ik vind het fijn dat ze er zelf zoveel aan heeft.
En hoe ze tot rust kan komen als ze duimt.
Ik vind een speen zelf ook echt niets maar dat duimpje mag nog wel heel even blijven.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:43:55 #74
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71885151
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef simmu het volgende:
och, ik heb tot mijn 14de geduimd, toen ging ik naadloos over op vriendjes en was het over
gadverdamme dat wilde ik níet weten
pi_71885224
OMG Simmu
pi_71885292
ik ken er wel meer hoor ik ben de enige niet

ooohhh, jullie denken way teveel door!
  Jubileum moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:49:39 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71885297
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

gadverdamme dat wilde ik níet weten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71886190
selene's kado van ons was trouwens eindelijk binnen, dus morgen selenespam
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:39:08 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71895896
TF, wat goed van je gebakje dat ze fuploos slaapt!

a dirty mind is a joy forever

merken jullie trouwens aan je kind dat ze zich aan gaan stellen bij anderen? gister kwam de tante van PR binnen bij schoonouders (omadag), en we hadden zeer onopvallend een knalroze pakje op tafel gelegd, dus die mw meteen gillen en lachen en doen. komt eli eraan, ziet haar en gaat ook lopen gillen en ysterisch lachen. wilde ik het a-b-c met hem zingen, deed hij alleen "h -i" en ging weer keihard neplachen

herkennen jullie dit?

zou hij zich ongemakekelijk voelen bij haar en dat op die manier verbergen? ik vond het maar vreemd iig
pi_71895924
Davinia, ik herken het niet echt.. Wel dat ze heel goed kopieren wat anderen doen. Eerst alleen bewegingen, maar het gedrag ook steeds meer. Alsof ze dat ook leren te lezen.
Dus dat hij dat hysterische kopieert, zou dat niet kunnen? En zo'n truukje moet je gewoon nog een paar keer proberen
pi_71897468
Hier ook kopiëren. Mirte doet Iris na en dat wordt dan een soort nephuilen. Lachen doet ze soms ook na
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:36:39 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_71898387
Hier ook kopieergedrag hoor. Hoesten, lachen, huilen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71921590
kopieren... mijn zoontje van 1,5 begint auw auw te roepen en legt zijn handjes op zijn hoofdje als hij de borstel ziet. Mijn 6 jarige piept altijd als ik zijn haren borstel.

Mijn jongste eet overigens op dit moment een zure augurk.
Ik had verwacht dat hij het niet zou waarderen, maar ik had het blijkbaar verkeerd,
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71943333
Als wij hard lachen om iets doet Koen een beetje neplacherig terug... alsof hij snapt waarover we lachen. Best grappig

Koen is op dit moment best een slechte eter... hij eet alleen aardappels en wortels, maar vooral vlees is favoriet.
Ik bied het aan, maar ik ga er geen strijd van maken want daar schiet je niets mee op natuurlijk.

Verder is het de laatste paar keer als we ergens naar toe gaan op vakantie, raak met huilen. Hij wil niets, gooit alles op de grond of in de lucht, niet op schoot, helemaal niet op de grond.
Niks... en zo vind ik op visite gaan niet echt leuk meer. Is dit ook weer een fase?
pi_71943677
Welkom Freecell en TARA gefeliciteerd met Leander !!!
Ik denk wel dat het een fase is, Het kitten heeft ook een duidelijke eigenwil en wil niets.
En als ze wel iets wilt dan is het vaak na een aantal minuten ook niet meer goed
pi_71943889
Leander gefeliciteerd met je verjaaardag

LL ik kan me voorstellen dat ergens heen gaan dan niet meer leuk is. Ik herken het niet, maar het zal idd vast een fase zijn
pi_71943905
gefeliciteerd leander
veel plezier vandaag!
pi_71947700
Wij zijn weer terug van vakantie uit Italië (Lago di Idro (Lombardia/Brescia) en Lago di Trasimeno (Umbrië/Toscane)). Wat eerder teruggekomen omdat Lotte op vakantie niet lekker sliep. Verder hebben we een heerlijke vakantie gehad waarin ze ons elke keer verbaasde met haar acties.
Ze loopt steeds beter, klimt opeens overal in/op (in de buggy bijvoorbeeld), begint lekker ondeugend te worden en is gewoon een lekker meisje

Gefeliciteerd met Leander!
pi_71947762
Klinkt heerlijk mrien
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:02:26 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_71950907
Leander
Grote knul!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:34:16 #91
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71951768
Leander, gefeliciteerd met je verjaardag!
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:27:29 #92
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71954602
Gefeliciteerd met je verjaardag Leander!
pi_71954637
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:39 schreef simmu het volgende:
nja, selene is met iets bezig. en het knarsen is nieuw. echt gigairritant geluidje ook. maar ik mag nooit in haar mond kijken. en sjaggerijnig! tot op het genante af net in de supermarkt.
ik quote ff mezelf ter herinnering: het was idd een tand. linksboven, een snijtand heet dat denk ik. zo eentje op de hoek
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:02:48 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_71971486
Kennen jullie het verhaal van Ruben met een gat in zijn kin?

Derde keer gisteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71971736
au Ruben!! Wat is er gebeurd?

Dana werd gister hevig snikkend wakker rond een uur of 12 (nadat naar bed gaan een uur drama was voor ze sliep) en ze wou niet meer in dr eigen bedje. Dus is ze met ons mee naar bed gegaan en is papa uiteindelijk in t logeerbed gaan liggen zodat mevrouw voldoende plaats had.

Maar ze heeft de hele nacht liggen draaien en graven naar t juiste plekje, compleet met geirriteerde geluidjes
Nu is ze wel lekker vrolijjk...en ik kapot
pi_71972246
Oi Ruben, leer het nou eens jongen, jezelf opvangen doe je met je handjes! Niet met je kin.

En dank jullie voor het hartelijke welkom hier!

Verjaardagspic!
pi_71972299
Leander, kleine dreumes, welkom hier

Ai Ruben, wat heb je nu weer voor iets gevaarlijks gedaan?

Danadraaikont
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:52:43 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_71972945
Nou, als we dat eens wisten.

Ik lag gisteren in bad (een minuut of 5 welgeteld) toen de telefoon ging en ik dacht "stik, laat maar bellen". Maar toen ging eigenlijk meteen daarna de telefoon nog een keer en dan gaan zelfs bij mij de alarmbelletjes rinkelen. Was meneer dus weer onderuit gegaan (waarschijnlijk, want ze hebben het niet zien gebeuren, er was op dat moment maar 1 leidster aanwezig en die was iemand aan het verschonen, maar hij liep enkel op sokken, dus hij zal wel uitgegleden zijn) en konden we naar de huisarts. Gelukkig was het de huisarts die hem al 2 keer eerder gezien had

Maar ja, ik zit dus wel in mijn maag met het feit dat hij nu twee keer op de opvang zo ernstig gestuiterd is ZONDER dat er leiding in de buurt was en dat men dus niet weet wat er gebeurde. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71973119
arme ruben

je kan het daar iig aankaarten denk ik, maar ik heb geen idee wat aanvaardbaar is met zulke dingen in een kdv
pi_71973175
Hoeveel kindjes zijn er dan aanwezig als er maar 1 leidster is?

Een keer of wat vallen is natuurlijk niet vreemd bij zo'n kleintjes, maar als het steeds weer van die lelijke smakkers zijn en steeds weer op het KDV ging ik denk ik ook verhaal halen.
pi_71973177
Ik heb ook geen ervaring met kdv en wat de standaards zijn. Maar een gesprekje zou geen kwaad kunnen dacht ik zo.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:05:15 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_71973196
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:01 schreef simmu het volgende:
arme ruben

je kan het daar iig aankaarten denk ik, maar ik heb geen idee wat aanvaardbaar is met zulke dingen in een kdv
Nou, er zijn wel regels over hoeveel kindjes per leidster, maar als ze meer dan 10 uur onaangebroken opvang bieden (en dat doen ze, 10,5 uur), dan mag er per dag maximaal 3 uur zijn (meteen 's ochtends, lunch en aan het einde van de dag) waarop er minder leiding hoeft te zijn. Ze overtreden dus de regels niet met maar 1 leidster, maar de vorige keer waren er wel meerdere leidsters aanwezig en ging het net zo goed mis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71974413
Maar zijn daar dan uitstekende randen oid waar ze zo hard op terecht kunnen komen? Ik zou eens vragen of zulke dingen vaak gebeuren. Als het alleen deze 2 incidenten waren heeft Ruben gewoon domme pech, als het vaker gebeurt is het daar blijkbaar niet helemaal veilig.

Maar met hoeveel leiders je ook bent, vallen is moeilijk te voorkomen! L. heeft nu een mega bult op zijn hoofd omdat hij enthousiast op een vriendin van mij af rende, haar mistte en de punt van haar stoel kopte. Daar zat ze dus naast en ze kon er helemaal niks aan doen. (ze voelt zich wel schuldig, de schat )
pi_71976952
Arme ruben

Wanneer konden jullie kindjes goed tellen??
Want ik snap soms niet hoe het kan dat ze hier zo snel is.
Ze is echt heel erg van taal en woordjes

Ze telt al 1,2,3.. En sinds vandaag telt ze 1,2,3,6
pi_71977704
Troel, je kan eens bellen met de ggd, volgens mij moet elke creche ieder jaar gecontroleerd worden op veiligheid en als het goed is hebben ze daar dan ook een verslag/rapport van in huis om in te kijken. 3 maal een gat in je kin is niet niks en als dat telkens gebeurd wanneer er maar 1 leidster is, is er denk ik ook te weinig personeel.
pi_71988049
Kijk wat ik vond:

Héél herkenbaar

------------------------------------------------------
Was ik vandaag lekker aan het spelen met papa's mobiele telefoon, hoor ik mama weer hard roepen. "Nee, dat mag niet, dat is niet voor kleine mannetjes". Altijd hetzelfde liedje. Ik heb van papa en mama een speciale babytelefoon gekregen. Maar die is saai. Er zitten maar vier knoppen op, van die gladde grote, en dan ook nog in felle kleuren. Ze maken geluidjes die een beetje vals klinken. Soms denk ik dat speelgoedfabrikanten niet snappen wat baby's echt leuk vinden. Daarom help ik ze met mijn persoonlijke toplijst van dit moment:

1. Mobiele telefoons. Die hebben van die fijne, kleine knopjes waar ik met mijn vingertjes tussen kan friemelen. Ze smaken een beetje gek maar voelen lekker onder mijn tong. Ook het oplaadgedeelte van koper smaakt goed, net of er een beetje prik in zit.
2. De schoenen van mama. Vooral haar sandalen. Daar zitten gespjes op waar je voor moet oppassen omdat ze soms bijten. Schoenzool is heerlijk om op te kauwen als je last van je tandjes hebt.
3. Het toetsenbord van de computer. Niets zo leuk als op schoot zitten bij papa of mama en dan heel hard op het toetsenbord slaan. Boeiend om te zien hoe papa en mama reageren (wild). En op het beeldscherm gebeurt van alles.
4. Bestek en borden. Aardewerken borden maken een geweldig geluid als je ze van tafel op de grond gooit. Met een vork op een bord rammelen is ook al zo'n feest.
5. Kranten en tijdschriften. De krant vind ik het lekkerst. Die scheurt makkelijk en smelt lekker op je tong. Kun je superkauwballen in je mond van maken.
6. Mijn poepluiers. Wat voelt dat toch lekker als mama mij verschoont. Ik grijp altijd even naar beneden.
7. De CD collectie. Leuker dan blokken. Kunnen open en dicht. Mooie glimmende schijfjes.
8. De wangen en schouders van mama. Doe ik net of ik een kusje ga geven en bijt dan opeens heel hard. Moet ik altijd om lachen.
9. Sleutelbossen. Het liefst zware, met veel sleutels eraan. Smaken lekker naar smeerolie en voelen koel en scherp in je mond.
10. De poes. Laatst een oor geproefd, maar toen deed de kat een beetje raar. Met die zwiepstaart kun je heerlijk spelen, flappert elke keer weer een andere kant op als je er aan trekt.

----------------------------------------------
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:12:29 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71989173
Troel, wat vervelend joh...
Maar over die creche, zelfs al staan ze er met z'n drieeen naar te kijken, vallen doet hij blijkbaar toch wel toch?
Bij ons bij het buitenspelen loopt bijna de hele creche door elkaar en staan er mss her en der wel iets van 10 leidsters en leiders bij elkaar en dan nog valt er regelmatig een kindje...

En ik heb nog een vraagje aan je. Jij hebt Ruben toch al een tijdje gewoon ondergoed aangetrokken?
Waar vind je dat? Hema, Zeeman en V&D beginnen allemaal met mt92 bij dat soort dingen.
Ik wil hem graag, als het zo warm is gewoon een broekje over zijn luier en dan een broek en een hemdje aan naar het kdv. Alleen een luier onder zijn korte broek vind ik ook geen prettig idee op de een of andere manier.
Thuis loopt hij lekker de hele dag in zijn romper, dat vind ik zo lief staan, maar voor het kdv vind ik dat weer niks.
Maar ik heb dus nog geen gewone mini-onderbroekjes kunnen vinden... Heeft iemand nog tips?
pi_71989284
freecell
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:19:52 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71989422
En toch... Sasha heeft zijn eigen speel-mobieltje, een oude van ons... met plenty kleine knopjes enzo, maar no way dat die ook maar half zo leuk is als die van mij of F. hoor.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:29:09 #110
3011 E.T.
pi_71989707
BE, vergeet niet dat die luier ook wel een maatje scheelt
Tijn had vorig jaar maat 92 van de hema en daar waren sommigen al snel te klein van

H&M heeft trouwens maat 86/92 met luiervoorgevormde kont
pi_71989969
Ghehe Freecell meeste is erg herkenbaar
pi_71990051
Freecell, die is leuk!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:51:14 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71990424
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef E.T. het volgende:
BE, vergeet niet dat die luier ook wel een maatje scheelt
Tijn had vorig jaar maat 92 van de hema en daar waren sommigen al snel te klein van

H&M heeft trouwens maat 86/92 met luiervoorgevormde kont
Daar had ik idd niet bij stil gestaan.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 01:15:05 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_71998942
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, wat vervelend joh...
Maar over die creche, zelfs al staan ze er met z'n drieeen naar te kijken, vallen doet hij blijkbaar toch wel toch?
Bij ons bij het buitenspelen loopt bijna de hele creche door elkaar en staan er mss her en der wel iets van 10 leidsters en leiders bij elkaar en dan nog valt er regelmatig een kindje...

En ik heb nog een vraagje aan je. Jij hebt Ruben toch al een tijdje gewoon ondergoed aangetrokken?
Waar vind je dat? Hema, Zeeman en V&D beginnen allemaal met mt92 bij dat soort dingen.
Ik wil hem graag, als het zo warm is gewoon een broekje over zijn luier en dan een broek en een hemdje aan naar het kdv. Alleen een luier onder zijn korte broek vind ik ook geen prettig idee op de een of andere manier.
Thuis loopt hij lekker de hele dag in zijn romper, dat vind ik zo lief staan, maar voor het kdv vind ik dat weer niks.
Maar ik heb dus nog geen gewone mini-onderbroekjes kunnen vinden... Heeft iemand nog tips?
het kleinste wat ik heb kunnen vinden bij HEMA en H&M is maat 86/92 en dat is hier heeeeel heet gewassen. Maar zonder luier blijft het van zijn kont glijden, dus we hebben er nog wel altijd een luier onder (die wel steeds vaker droog blijft, wat juist met dit weer niet zo denderend is )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 augustus 2009 @ 07:44:33 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72000663
Ah ok, dan lag het iig niet aan mij.
Hij is nu maar gewoon met alleen een luier onder zijn broek naar de creche gegaan.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:00:31 #116
3011 E.T.
pi_72000776
Tijn heeft trouwens ook meestal alleen een luier onder zijn broek. Papa snapt de zin van een boxertje over z'n luier ook niet zo (en papa kleedt Tijn meestal aan)
pi_72000838
Met slaapjes, hoe doen jullie dat?

L. wordt zo tegen half 10 's morgens wat moe, piept een half uurtje en is dan weer blij. Om elf uur begint het weer en is hij echt huilerig, pieperig, instabiel en chagrijnig tot hij na zijn lunch naar bed gaat. Hij slaapt dan wel heerlijk van 12:15 tot 15:00 Dan is hij gewoon 's avonds tegen bedtijd weer moe en gaat hij lekker pitten. (soms wordt hij om 14:00 wakker en dan is 19:00 eigenlijk wel te laat 's avonds)

Als ik hem 's morgens in bed leg, slaapt hij dan heerlijk een uurtje en de rest van de dag NIET meer. Ook als hij 's morgens in de auto oid even 5 minuutjes in slaap valt slaapt hij 's middags niet meer Dan zit ik dus van 13:30 tot 19:00 met een moe huilend kind, dus ook niet echt een optie.

Nu houden we hem dus wakker 's morgens...
Maar nu zit ik dus elke ochtend bijna anderhalf uur met een kind wat écht niet leuk is En ik weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen. Afleiden helpt vaak (even boodschapje doen samen oid) maar heeft als risico dat hij gaat slapen in de buggy of auto en dat is dus echt niet handig. En om nou elke dag met hem te gaan zwemmen is ook niet echt een optie
  woensdag 19 augustus 2009 @ 08:16:06 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72000928
TOen Sasha zo oud was sliep hij wel 's ochtends en 's middags nog. Dus zeg van 09.30-11 ofzo, en dan van 14.00-15.30 oid. Geen idee van de exacte tijden hoor, maar zoiets was het.
Als Leander dat niet accepteert dan zit er niks anders op dan het even uit te zitten tot hij het wel vol houdt een hele ochtend gezellig te zijn.
Klinkt lulliger dan ik het bedoel, maar wat kan je anders? Niet willen slapen is niet willen slapen...

Sasha is uit zichzelf heel geleidelijk over dat ochtendslaapje heen gegroeid...

ET, ik weet ook niet heel goed waarom er dan wel een broekje over die luier heen zou moeten hoor, maar da's gewoon een gevoel ofzo. Wmb is dit ook prima, maar ik ben dan altijd bang dat ik een domme actie uithaal ofzo.
pi_72000959
Je hebt ook gelijk hoor Het klinkt niet lullig. Ik was al bang dat het 'gewoon afwachten tot het beter gaat' was.

Maar het kon zijn dat iemand een woest goede tip had
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:05:43 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_72001651
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:00 schreef E.T. het volgende:
Tijn heeft trouwens ook meestal alleen een luier onder zijn broek. Papa snapt de zin van een boxertje over z'n luier ook niet zo (en papa kleedt Tijn meestal aan)
Die zin is er ook niet echt, maar als ik het niet doe, dan doen ze hem een broekje van de opvang aan en dan heb ik liever dat hij zijn eigen broekjes draagt (en zodra hij thuis is kan de broek uit en loopt ie vaak alleen in zijn boxertje )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:06:46 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_72001672
En als je hem 's middags wel op bed legt zodat hij wel rust heeft? Of krijst hij dan echt de hele buurt bij elkaar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72001733
selene doe nog twee slaapjes freecell. 's ochtends van half 11 tot half 12 om en nabij en dan 's middags van half 3 tot half 4. het gebeurt regelmatig dat ze niet wil slapen, maar ik heb de mazzel dat ze haar bedje ziet als de allerfijnste plek om te spelen dus dan zit je beneden te luisteren naar druk gebonk omdat ze pinball aan het spelen is hoe vind leander zijn bed?
pi_72002684
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:06 schreef Troel het volgende:
En als je hem 's middags wel op bed legt zodat hij wel rust heeft? Of krijst hij dan echt de hele buurt bij elkaar?
Hij ligt dan tevreden te dummen en geluid te maken tot een uur of 2, daarna wordt hij boos en dat blijft hij de hele dag Het kan dus wel, maar helpt niet echt.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:01:46 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_72002776
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij ligt dan tevreden te dummen en geluid te maken tot een uur of 2, daarna wordt hij boos en dat blijft hij de hele dag Het kan dus wel, maar helpt niet echt.
Kortom, op de vroege ochtend echt slapen en dan lunchen en dan dummen en geluid maken tot een uur of 2 en hem er dan uithalen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72006467
Hier geen tips freecell, wij zitten momenteel ook in een fase waar slapen een beetje rommelig gaat. Normaal sliep ze van half 11 tot 1 ongeveer en daarna nog van 3 tot 4. Maar nu wilt ze smorgens niet meer slapen en smidags vaak ook niet echt . Savonds wilt ze evengoed ook niet voor 8 uur naar bed... Zal ook wel eraan liggen dat we vakantie hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 19-08-2009 12:32:38 ]
pi_72007263
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Kortom, op de vroege ochtend echt slapen en dan lunchen en dan dummen en geluid maken tot een uur of 2 en hem er dan uithalen?
En dan boos tot 19:00 omdat hij 's middags had moeten slapen
Ik leg hem er vaak na de eerstevoeding 'smorgens (7:00) nog even weer in, maar dan slaapt hij meestal niet.Is meer even bijkomen
pi_72021917
vraagje: vanaf wanneer hebben kinderen iets als "moeten plassen" in de gaten? ik liet selene vanmiddag bloot en die wilde opeens haar luier om. ging ze echt om zeueren! mijn schoonmoder was er ook bij en die viel eht ook op dus ik deed de luier wat losjes om, waarop ze hem lossnokte en daarna een plasje deed (met een flinke 'jongetjesstraal'!). herkent iemand dit?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:14:18 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72023283
jup, dat herken ik!
nou maar hopen dat ze het ook op het potje durft te doen
zover hebben we eli nog niet.
maar zometeen op de grote groep op het kdv gaan we het gewoon weer proberen
dan is hetnatuurlijk stoer om op de pot te gaan

ff iets anders:
iemand interesse in 12 euro aan kortingsbonnen voor kruidvat luierbroekjes?
ik heb me uitgeleefd op de kruidvat-pamper-3-voor-de-prijs-van-2-actie, en heb nu een stapel kortingsbonnen liggen. maar we gebruiken geen kruidvat luierbroekjes
stuur me maar een pm als je interesse hebt!
pi_72024480
Ik ben net zo geschrokken ... en tegelijk heel erg trots.
ik was beetje het huis aan het opruimen en kitten speelde lief op de grond.
Tot ik me omdraai en ze ineens op de bank zit, heel trots met de eierkoeken en de afstandsbediening in haar hand heel knap maar ze is zo wild dat ze zeker nog wel gaat vallen
pi_72030484
Wat knap Pvoes

Hier echt nog niet de bank op, oppas-uk deed dat bij anderhalf en sindsdien kijkt L. wél jaloers, maar het lukt hem zelf nog niet

En volgens mij hebben we vandaag geen slaapjesprobleem Om 7:15 gevoed, daarna zoals gewoonlijk nog eventjes terug gelegd....
Nog steeds stilte
Relaxed
pi_72031086
Kitten

Dana heeft gistermiddag alsnog een uurtjes geslapen en gisteravond van 6 tot 7 geslapen ze was in de auto in slaap gevallen dus heb dr thuis maar in bed gelegd

Daarna is ze om 9 uur naar bed gegaan om vervolgens vanacht om 2 uur ofzo huilen wakker te worden. Ze wou me niet meer loslaten dus zei dat ik dr maar bij ons in bed moest leggen. En ze werd net dus pas om 20 voor 9 ofzo wakker

kijken wat we er vandaag van kunnen maken, maar ik vrees t ergste aangezien dr nichtje komt spelen en ze dan vast helemaal niet wilt slapen
pi_72031155
Oi Bla, dan ben je lekker je ritme kwijt in één keer Komt dat bij haar een beetje snel weer goed of is dat echt een paar dagen ellende?
pi_72031266
Meestal duurt zoiets best een dag of 4...dus dan weten we vantevoren alvast waar we aan toe zijn, ook fijn
Maar weet je wat ik het gekste vind hieraan...meestal is ze op dit soort dagen het vrolijkst
pi_72031299
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meestal duurt zoiets best een dag of 4...dus dan weten we vantevoren alvast waar we aan toe zijn, ook fijn
Maar weet je wat ik het gekste vind hieraan...meestal is ze op dit soort dagen het vrolijkst
Ja, hier ook altijd blijheid op die dagen dat er overal mensen, veel afleiding en geen slaap zijn. De dag erna is minder
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:09:33 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_72062762
De wond op Rubens kind is niet mooi dicht aan het gaan, er zit een bacteriele infectie in

Een pleister op de wonde: de arts die hem maandag geholpen heeft en het zo goed deed is onze eigen huisarts en gisteren zagen we dus haar vaste vervanger op de woensdag en donderdag en beiden kunnen heel goed overweg met Ruben en waren erg prettig in de omgang.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72062793
Toch fijn hoor als je zo'n dokter hebt die goed met je kind overweg kan. Minder is wel die bacteriele infectie.
Krijgt Ruben daar iets voor?

Uhm hier zijn de scholen afgelopen maandag begonnen en ja hoor de 1 na de ander wordt verkouden. Zo ook Koen. Snotkraantje staat helemaal open...
Hij schijnt er tot nu toe nog weinig last van te hebben
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:25:14 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_72062816
Ja, hij heeft een zalfje en als het erger wordt (hij heeft ook uitslag op zijn rompje zitten) moeten we terug. Straks dus maar eens kijken hoe hij eruit ziet en of hij koorts heeft. Gisteren had hij al wel verhoging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72062869
Arme Ruben!

En die de-scholen-zijn-weer-begonnen verkoudheden en luizen en griepjes komen nu natuurlijk inderdaad weer, balen zeg!

Hier al een half jaar allemaal niet ziek geweest helemaal niks!
pi_72063796
Ach Ruben toch, wat een pech
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:00:41 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_72064563
Ik bedacht me gisteren trouwens dat Ruben sinds de buisjes echt gewoon geen last meer heeft gehad van zijn oren

Het zalfje slaat ook duidelijk aan, het grootste gedeelte van de uitslag is al weg en hij zat duidelijk beter in zijn vel dan gisteren, ook geen verhoging meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:02:17 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_72086530
Onlangs hebben we van een aantal deuren de deurkruk omhoog gezet zodat Ruben die deuren niet kon bedienen. Nouja, die kunnen dus allemaal terug, want hij kan daar dus ook bij
Zit ik lekker even te internetten beneden, zie ik een lief gezichtje bovenaan de trap verschijnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72086747
hihi ruben die te slim is voor dat soort truukjes

Hier zagen we gisteravond ineens dat Dana een kies al half door heeft Ik vond dr luiers al zo stinken maar voor de rest heb ik niks gemerkt.
pi_72106288
Ruben is echt een slim ventje

Hier komen de hoektanden door althans ik zag rechts een witte punt en links daar zat al een klein randje
Koen is al een paar dagen flink snotterig, heeft verhoging en is gigantisch jengelig, niks is goed enzo. De poepbroeken vallen nog mee.
Maar goed, ik krijg dus een draculaatje
pi_72109500
Fijn dat het beter gaat met Ruben! Hij is lekker slim inderdaad

Fijn dat ze er niet echt last van lijkt te hebben Bla

Dracula-Koen

Ik zag bij Lotte flinke bobbels in d'r mond..volgens mij komt alles er straks in 1x uit ofzo
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:09:28 #145
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72109837
Hier gaat Eva eindelijk een soort van tijgeren met 1 been en af en toe zelf zitten. Echt waar ze gaat vooruit en niet alleen meer achteruit. Wij zijn heel blij met deze vooruitgang.
pi_72110767
Wat fijn Mibos!heeft ze mog steeds fysio?
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:10:47 #147
219033 Mibos2
pi_72111047
Ja iedere week 's morgens om half negen in het ziekenhuis. Ze doet het nu ineens de laatste maand heel goed. Rollen, buikschuiven voor en achteruit en zelf zitten af en toe. Ze heeft nog niet helemaal door hoe haar benen werken maar haar spierspanning in haar rug lijkt heel licht toe te nemen want haar billen komen niet meer omhoog als ze op haar buik ligt en zodoende ook haar benen niet meer.
pi_72113060
Klinkt erg positief mibos, het gaat dus de goede kant op
pi_72114594
Klinkt goed Mibos!

Wat een inspanning trouwens elke morgen Wil dat een beetje?
pi_72125561
Wat goed Eva
Lotte verder ook nog geen last ervan?
Arme Draculakoentje

Wij zijn vandaag met Dana op het strand geweest en daarna lekker op een terasje iets gaan eten. Ik vind het echt super dat ze zo makkelijk is en we dr gewoon overal mee naar toe kunnen nemen.
Alleen is het de laatste tijd wel raak als ze dr zin niet krijgt, dan zet ze het me toch op een krijsen Vandaag mocht ze even op zo'n aparaat zitten wat beweegt als je er geld instopt..naja ze vond erop zitten al geweldig dus geld erin was niet eens nodig maar toen we verder wilde lopen en haar eraf tilde zette ze me toch een keel op. En zo ging het ook al bij de kassa van de intertoys de dag vantevoren toen ze iets moest afgeven om te scannen dat moet ik dr echt afleren

Ow en ze is gek op ballen en ballonnen, maar kan de combinatie van de letters niet uitspreken dus ze zegt biell ipv bal
pi_72131141
Aah Dana
Maar afleren? Volgens mij wordt dat alleen maar erger tot ze over de 2 zijn en kan e het dan proberen uit te leggen

Moet ik Leander MIJN sleutels eens afpakken die hij toevallig ergens gevonden heeft Ik negeer zijn geschreeuw dan maar...
pi_72131503
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 07:06 schreef freecell het volgende:
Aah Dana
Maar afleren? Volgens mij wordt dat alleen maar erger tot ze over de 2 zijn en kan e het dan proberen uit te leggen
tot ze over de 2 zijn? mijn god!
Nou volgens mijn snappen ze al eerder dat iets niet oke is, toch? Naja nu maakt het idd totaal niet uit of ik zeg dat dat niet oke is, zeg dat ze moet stoppen of desnoods op mijn kop gaan staan

Sleutels afpakken, ja ik weet wat dat voor drama gaat worden, als je ze niet nodig hebt zou ik ze voor de lieve vrede niet afpakken ten zij hij er niet mee mag spelen
pi_72132013
12 jarige puberjongetjes doen het ook nog wel eens hoor, dat krijsen als ze hun zin niet krijgen selene heeft er ook wel een handje van de laatste tijd. vooral zo tegen bedtijd, de buren kunnen tegenwoordig horen wanneer ze 's avonds naar bed moet
pi_72132124
Net terug van t consultatie buro en we zijn weer goedgekeurd, prikjes gehad die ze wonderbaarlijk goed heeft doorstaan *trots is*
Haar lengte is wat meer richting gemiddeld gegaan en het gewicht iets naar onder gezakt maar dat was verklaarbaar door de groeispurt
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:19:31 #155
219033 Mibos2
pi_72132216
We gaan 4 ochtendjes om 8.15 richting het ziekenhuis en om uiterlijk 9.30 zijn we weer terug. Kaith gaat ervan 2 naar school waarbij mijn lief haar wegbrengt en de andere twee ochtenden is ze oma hier terwijl opa ons naar het ziekenhuis voor de fysio rijd.

Bla ik heb hier van kleins af aan al gezegd dat ze best wat vast mogen houden maar dat we het eerst voor we naar buiten gaan aan de mevrouw moeten geven om centjes te betalen en hier werkt het nu zo dat k een leeg portemonneetje heeft waar ze zogenaamd ook mee betaald. Nog geen drama's gehad eerlijk gezegd.
pi_72132335
Is het ziekenhuis bij jullie in de buurt?

Klinkt als een goede manier Mibos, maar Dana snapt dat nu nog niet Maar dat ga ik zeker onthouden voor als ze iets ouders is. Voor nu heb ik vriendlieg gevraagd haar niks meer te geven in de winkel en te wachten tot het betaald is. Voor de andere situaties heb ik nog geen oplossing

owja en het nieuwe consultatieburo (ivm verhuizing) voelt trouwens goed aardige dames, klein burootje
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:50:14 #157
219033 Mibos2
pi_72132666
Kwartiertje rijden ongeveer dus dat is te doen.

Haha die andere situaties doen zich hier ook voor en ik heb de oplossing ook niet voor alles helaas (das toch diehandleiding denk ik).

Dat is fijn dat het nieuwe bureau goed bevalt.

Freecell ik ken dat als jij iets wil hebben wat ze eigenlijk niet mogen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:51:44 #158
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72132693
Gisteren ben ik weer met Stella naar de KNO-arts geweest, en hoewel ik zelf dacht dat alles nu goed was (geen loopoortje, geen koorts, een heerlijk vrolijk en makkelijk kind) blijkt het toch niet zo te zijn helaas. Ze heeft in beide oortjes vocht achter de trommelvliezen en hoort waarschijnlijk verminderd daardoor (alsof ze dopjes in haar oren heeft, zei de arts). Afspraak voor volgende week, buisjes in de oren. En ik kon de hele terugweg m'n tranen maar amper bedwingen.

Dan moet ze nuchter zijn, hoe ontzeg ik mijn kleine hongerlapje 's ochtends haar pap enzo? Mijn lieve kleine meisje dat daar nog helemaal niks van snapt, die je dat nog niet kunt uitleggen en die de jongste op de lijst is .
Dan moet ze een kapje, en met mijn eigen herinnering daaraan, schiet me bij dat idee een brok in de keel .

Toen ik net thuis was, belde de assistente me op. "Ja mevrouw, ik heb een hele brutale vraag, maar we dachten dat u misschien zwnager was, klopt dat?" Ik: "Ja, bijna 6 maanden nu." Dan kunt u helaas niet zelf mee de narcosekamer in, is er iemand anders die erbij kan blijven?"

Nou, toen was de beslissing voor mij snel gemaakt. Dan sowieso nog maar een maandje of vier uitstellen hoor . Ik wil koste wat koste zelf bij mijn dochter zijn als ze in slaap wordt gebracht en ook als ze wakker wordt.

Nu ben ik alleen een beetje bang dat het slechte horen haar spraakontwikkeling in de weg staat.

Pfffffff...

Sorry voor het lange verhaal.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:01:36 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_72132881
Guuz, geloof me, die buisjes gaan helpen! Het is bijna jammer dat je zwanger bent, want de dag na de buisjes merk je al zo'n groot verschil

Hier is Bert (ondanks zijn mondkapjestrauma!) meegegaan met Ruben en dat ging prima, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gewoon zelf wil doen Ik zou het ook graag zelf gedaan hebben, maar Ruben had zoveel last van zijn oren dat ik echt gewoon niet wilde wachten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:03:22 #160
223453 Guuzewuus
pi_72132914
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:01 schreef Troel het volgende:
Guuz, geloof me, die buisjes gaan helpen! Het is bijna jammer dat je zwanger bent, want de dag na de buisjes merk je al zo'n groot verschil

Hier is Bert (ondanks zijn mondkapjestrauma!) meegegaan met Ruben en dat ging prima, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gewoon zelf wil doen Ik zou het ook graag zelf gedaan hebben, maar Ruben had zoveel last van zijn oren dat ik echt gewoon niet wilde wachten
Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:03:39 #161
219033 Mibos2
pi_72132920
Ach Guus wat zielig voor Stella. Hoewel ze meestal wel opknappen van buisjes zou ik er persoonlijk ook voor kiezen om het dan maar uit te stellen (als ze er nu op dit moment geen last van heeft). Hier was het met K een groot drama om haar onder narcose te krijgen en haar weer op de uitslaapkamer rustig te krijgen en dat was met papa inslapen en met mama wakker worden. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan. Al die mensen in die groene pakken waar ze niets van snappen omdat ze nog net te jong zijn om het goed uit te leggen.

Kus voor jullie allebei...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:05:50 #162
223453 Guuzewuus
pi_72132962
Dank voor jullie reacties, doet me goed ervaringsverhalen te lezen, zowel positief als negatief .
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:06:43 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_72132981
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?
Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord hadden Hij hoort beduidend beter (nu het luisteren nog )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:07:39 #164
223453 Guuzewuus
pi_72132998
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord hadden Hij hoort beduidend beter (nu het luisteren nog )
Oh, dat klinkt goed.
pi_72156789
Hele lange post weg
Ff snel herhaling dan maar

Mibos, fijn dat de fysio helpt! Wel heavy hoor, zo vaak heen en weer!

Guus, ik zou ook kiezen voor uitstellen als je er niet bij mag zijn..dan maar wat later als ze er nu geen last van heeft

Fijn dat Dana geen last had van de prikjes! Die driftbuien herken ik ook hoor

Lotte heeft ook de prikjes gehad vandaag, dik drama natuurlijk. Goed aangekomen qua gewicht en lengte, ondanks een buikgriep van van de week.
Van de week sliep ze voor het eerst sinds lange tijd weer eens door, helaas heeft dit maar 1x geduurd en was ze afgelopen nacht weer 2x wakker. Hopelijk gaat het snel weer beter, want mijn vakantie zit er morgen toch echt op...
Vanmiddag was ze toch wel flink hangerig, waarschijnlijk door de prikjes
pi_72158474
Lotte ook weer goedgekeurd stomme prikjes he!

Guus ik kan me helemaal voorstellen dat je het liever uitsteld, zeker omdat ze er geen last van heeft momenteel en om je eigen herrineringen. Ik zou er ook zelf bij willen zijn!
pi_72161598
Lotte, goed gegroeid! Stomme prikken, hopelijk heb je er verder niet zoveel last van!
pi_72182573
Mibos, dat is best pittig zo'n 4 keer in de week op en neer, maar het is voor een goed doel
Dana weer prikjes en weinig last van? Kan toch nog komen (tussen dag 5 en dag 10?)

Lotte wel dik drama bij de prikjes, ik haat die krengen en ik moet maandag zelf ook heen Gelukkig gaat vriendlief altijd mee

De linker hoektand is door. Maar MEEEEEEEEEN wat is dat kind niet te genieten zeg... ongelofelijk
En het is niet eens huilen maar echt jengelen. Laat die verdomde tanden en kiezen maar allemaal in 1 keer komen dan is hij er maar vanaf, ik vind het zo sneu
Zielig met zijn vuistjes in zijn mondje, met zijn handjes op zijn wangen, en dan die ENORME pruillip...
Mijn moederhartje, wat doe je....

Maarrrrrrrrr er is ook nog een positief dingetje, Koen heeft vandaag zijn 1e blokje om gelopen... toch zo'n 250 meter gewaggeld. Is best veel toch voor zo'n eerste keer. Meneertje vond het leuk die vrijheid, want hij ziet het zijn grote broer ook doen natuurlijk.
pi_72185122
Het kitten heeft boven 4 tandjes en onder 2.
en nu dus ook een kies beetje vreemde volgorde maar toch yeey

Ik vind de prikken eng en ik heb de bmr uitgesteld tot 16 maanden
pi_72191595
LL wat lief een blokje om

Hier ook ellende. Nu 6 tanden (4 onder, 2 boven) en hard bezig om daar 8 van te maken. Niet tof
Nuja, als ze 3 zijn hebben ze ze wel toch?

Ik probeer L. nog wat in de box te houden, iig elke dag een uurtje, maar hij vindt het niet echt leuk meer, nog iemand tips?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 07:59:37 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72191603
oordoppen in doen
ik weet het niet..gebakje wil al heel lang niet meer in de box..tenzij er een hangmat in hant..die vindt ze wel tof
pi_72191711
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oordoppen in doen
ik weet het niet..gebakje wil al heel lang niet meer in de box..tenzij er een hangmat in hant..die vindt ze wel tof
Hoe doe je dat zonder dat ze heel hard de hangmat dan wel de box valt? Klinkt goed namelijk!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:16:59 #173
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72191712
Roos is voortaan verlegen als er iemand binnenkomt of ze loopt de opvang binnen. Dan is ze een sticker.

Tandjes heeft ze al overleefd, wees gerust, dat gat snel voorbij. En dan happen ze gewoon in een appel of tomaat. Heel makkelijk met het eten dus.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_72191767
Koen en Leander alletwee tandjes ellende

Wel goed zeg dat Koen al zo goed loopt!
En box tips heb ik niet, Dana wou er hier niet meer in, dus ik heb m afgebroken, kom ik de dag erna op het kdv staat mevrouw heel vrolijk te doen in de box. Zegt de KDV leidster "ja ze vind het zo leuk in de box dat ze er zelf steeds naar wijst omdat ze erin wilt"
pi_72191790
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Koen en Leander alletwee tandjes ellende

Wel goed zeg dat Koen al zo goed loopt!
En box tips heb ik niet, Dana wou er hier niet meer in, dus ik heb m afgebroken, kom ik de dag erna op het kdv staat mevrouw heel vrolijk te doen in de box. Zegt de KDV leidster "ja ze vind het zo leuk in de box dat ze er zelf steeds naar wijst omdat ze erin wilt"
Ja, als het thuis niet meer mag, wordt het daar leuk natuurlijk
HIer is de box niet weg voor we hier weg verhuizen. Ook veel te handig als opslagplaats voor speeldingen
pi_72191829
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
pi_72191979
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in (nu met drinken, dat helpt ook)
pi_72192094
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:44 schreef freecell het volgende:

[..]

jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in (nu met drinken, dat helpt ook)
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
pi_72192166
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
Hij vindt tijdschriften scheuren niet leuk? Ik begrijp hem ook niet hoor

Maar hij heeft het zó zwaar nu
Wacht
pi_72192322
Zo moeilijk is het allemaal!

En dan weet hij ineens wel dat ik mama ben hè?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:54:24 #181
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72201510
Ik hang de hangmat zo laag dat ze er zelf uit kan kruipen, haar kont hangt ongeveer 10 cm boven de grond Ze kan zo ook zelf speelgoed van de bodem graaien om mee te spelen
pi_72203982
Leander

Wij hebben de box ook weggehaald, ik denk nu ruim 2 maanden alweer. Ze zat er echt nooit in en vond het ook niet leuk meer. Mis hem ook niet moet ik zeggen, sta in de weg..
Scheelt misschien nog dat ik in de deuropening van hal naar woonkamer een hekje heb gezet, zodat ze niet zomaar richting de hal kan lopen

Koen al een blokje om, wat gaaf!
pi_72214639
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef freecell het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal!

En dan weet hij ineens wel dat ik mama ben hè?
Whahaha ze zouden familie kunnen zijn hahahahaha

Alleen die van mij huppelt achter me aan alsof ik honing aan me reet heb. En dan ook zoooo ontzettend zielig met pruillip mamamamama... ja zeg, en als je je snel omdraaid en zegt: "Ik ga je pakken!!!!", helemaal in een deuk liggen...
pi_72251915
aahw Leander

Dana zat vanmorgen al voor de tweede keer met dr knietje klem tussen de spijlen van dr bedje, gek, je zou zeggen dat dat niet zou moeten kunnen..
pi_72251927
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw Leander

Dana zat vanmorgen al voor de tweede keer met dr knietje klem tussen de spijlen van dr bedje, gek, je zou zeggen dat dat niet zou moeten kunnen..
Hoezo niet dan? Als het hier te warm is voor een slaapzak gebeurt dat ook En mijn oppashummel doet het ook regelmatig. Een hoofdje kan er niet door,maar een knietje blijkbaar precies.

Het is wel sneu trouwens!
pi_72252020
Ow ik dacht dat ze de spijltjes mischien wel een beetje hadden afgesteld op dit soort dingen...maar nu ik het neertyp bedenk ik zelf ook hoe onmogenlijk zoiets is

idd erg sneu, de eerste keer was ze best overstuur...ik reageerde ook niet direct op dr gehuil omdat we dr net naar bed hadden gebracht en ze dus zowiezo al aan het huilen was omdat ze niet wou slapen. arm ding
pi_72252150
Dat zijn inderdaad de sneue dingen! Dat jij denkt: 'jaja, niks aan de hand, hup, nu slapen, niet brullen' en dat er dan wel wat is!

Hier een bolleke snot. Vindt zichzelf heel zielig en gaat op de grond liggen en dergelijke.
Hij rent, als de deur openstaat, zo hard als hij kan naar zijn slaapkamer, pakt zijn speen uit bed en neemt die mee naar de kamer (en probeert vervolgens uit mijn zicht te blijven, haha) hij weet dat zijn speen alleen voor in de auto (alleen bij moeheid) en voor in bed is.
Zou hij er aan wennen als het vandaag wél mag? Hij wordt er echt veel blijer van en hij is zo sneu vandaag...
pi_72252284
aaahw arme Leander. ik zie het helemaal voor me hoe hij snel naar zn bedje rent
ik zou m lekker laten vandaag...maarja, ik ben dan ook een sucker voor pruillipjes enzo
pi_72252321
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aaahw arme Leander. ik zie het helemaal voor me hoe hij snel naar zn bedje rent
ik zou m lekker laten vandaag...maarja, ik ben dan ook een sucker voor pruillipjes enzo
Ik laat hem ook inderdaad
Ik heb hem zelf aan hem gegeven (dat zelf pakken werkt gaan we hem niet leren ) en hij mag hem zolang hij écht ziekig is.
Nu ligt hij op onze grote nemo te relaxen met speen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:58:57 #190
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72253220
Wij hebben ook snot. heeft-ie van mij

En dat op zn verjaardag, arm ding

Jup, onze Eli is al een peuter! Naja, over een kwartertje, dan

Dus we zwaaien hier af!

Ik zal binnenkort wel ff wat mooie foto's plaatsen van de jarige job (morgen is het kinderfeestje)
pi_72254272
heuj, peuter alweer

Nou, tot ziens dan maar
pi_72256231
Eli alweer peuter, tot gauw over anderhalve maand volgen wij ook... het gaat zo hard

Papa heeft Mirte ook weer wat geleerd hoor, namelijk "neusgat", heel gericht steekt ze haar vinger in haar neus "neuhjuh gah" .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:31:11 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_72256573
Davinia, PR en Eli gefeliciteerd en tot snel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72301874
Davinia PR en Eli alsnog van harte gefeliciteerd met Eli...
Beetje laat

Vandaag te prikken En kijken hoe en of hij gegroeid is
pi_72302005
Eli nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad?
pi_72304376
We zijn weer terug, Koen heeft het overleefd Arm ding brulde het hele CB bij elkaar maar verder vond de arts alles goed gaan. Ook het eten (terwijl de wvk daar de vorige keer nog over zeurde )
Het is gewoon een slank mannetje en heel erg beweeglijk dus dat hij nog geen 10 kilo woog was niet erg.

Voor de stats:
Laatste bezoek was 11 maand,
gewicht: 9285 gram
lengte: 75.5cm

Nu 14 maand,
gewicht: 9640 gram
lengte:79.4cm

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 11:14:21 ]
pi_72304670
Arme Koen hopen dat ie geen last krijgt van de spuitjes...hier niks van gemerkt in elk geval!

En wat betreft het gewicht, ach zolang ie gewoon gezond is en normaal eet is het toch goed.
Dana woog ook maar 9030 gram terwijl ik soms het idee had dat ze zelfs teveel at.
pi_72305366
Gefeliciteerd Eli!

Arme Koen, ook de prikjes Hij is lang!

Lotte heeft dan eindelijk een hoektandje puntje in zicht...en ze is helemaal verkouden, sneu altijd
Ben benieuwd hoeveel tanden er nog meer gaan doorkomen de komende tijd
pi_72307196
gefeliciteerd Eli!

Wij komen ons hier ook maar eens melden. Ik lees veel mee maar post eigenlijk te weinig.
S is een heerlijke dreumes. Slaapt goed, eet goed en kan zich goed vermaken met zijn speelgoed.
Maar staan en lopen. Wat is dat? We maken ons er geen zorgen over hoor, maar andere mensen vragen meestal als eerste: loopt ie al? Ach..het komt vast wel goed
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72310014
Lekker laten kletsen

Bij ons is het loopt hij al? maar hoe oud is hij dan?
En als ik dan zeg dat hij al meer dan een jaar is zijn ze helemaal teleurgesteld Blijkbaar zou het toffer zijn als hij 10 maanden was oid

Ze hebben altijd wel iets te miepen
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:03:17 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_72310194
De buurvrouw was hier helemaal lyrisch over het feit dat Ruben zelf de trap op en af kan. Buurjongetje van bijna 2 kan dat nog niet. Heb haar maar even gewezen op het feit dat als wij ook een open trap hadden gehad, Ruben de trap ook niet van dichtbij had mogen bekijken en dat dat toch ook wel uitmaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72311384
S. is groot voor zijn leeftijd (maat 80), dus mensen schatten hem dan ook ouder. En verwachten daarom ook dat ie al meer kan. En we laten ze idd ook lekker kletsen!!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72332351
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Kaarr het volgende:
S. is groot voor zijn leeftijd (maat 80), dus mensen schatten hem dan ook ouder. En verwachten daarom ook dat ie al meer kan. En we laten ze idd ook lekker kletsen!!
Ja, precies! Lekker laten lullen

Ik zit er over te denken om een traphekje halverwege het balkon te zetten ter bescherming van mijn planten Ze worden uitgegraven!
pi_72332476
Dat lijkt me een goed plan.
Ik heb altijd gezegd dat hier geen traphekje zou komen. Maar we hebben een open trap naar zolder, dus moet het toch maar.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72334117
Nou 3 weken vakantie en Jen is echt zo veranderd.

Jen spreekt echt al wat woorden. Ze weet wat bepaalde dieren doen. Waar haar neus, haren enzo zitten. Ze kan zelf haar "kokkuh" aandoen. (crocs)

Verder is het echt een driftkikker!! Oh oh oh.... Ze zit op het punt dat negeren echt niet meer werkt, want mevrouw is ook nog eens vreselijk koppig.

Ze is gewoon echt ouder, wijzer en echt al een peutertje..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:42:39 #206
223453 Guuzewuus
pi_72345149
Ah J. ook een driftkikker .

Ik haalde vandaag S op van het kdv en ze zeiden lachend dat ze een onverklaarbare driftbui had gehad, tot aan op-de-grond-liggen-slaan-en-boos-zijn toe. Dus ik: "ja, ze heeft dat niet zo vaak, maar ik ken het wel, dan is ze echt driftig". "Hebben dat er wel meer?"; vroeg ik nog. Het leek me grappig me die andere lieffies ook zo voor te stellen.... "Nee, zo hadden ze in deze groep nog niet gezien".

Oh .

En ik maar denken dat het normaal is...
pi_72345449
Niet normaal? Ik dacht wel dat het normaal was...
pi_72345778
Die driftbuien komen hier ook wel eens in die mate voor hoor Al worden ze inmiddels gelukkig wel wat minder. Laatst een midden in de IKEA omdat ze iets niet mocht...
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:02:02 #209
223453 Guuzewuus
pi_72345787
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Niet normaal? Ik dacht wel dat het normaal was...
Tsja, ik had het ook gehoopt, maar helaas...

Die van ons zijn blijkbaar extra temperamentvol .
pi_72346039
Driftbuien? Koen: Check
We doen af en toe een rondje om het huis, dus hij denkt: FREEDOM!!!!! En zodra we alweer richting het tuinhekje lopen dan draait hij zich om en loopt de andere kant op, als ik hem stuur begint hij al te trappelen met zijn beentjes en als ik hem dan optil dan wordt hij woest!!!
Dan is het krijsen brullen slaan en trappen
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:28:52 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_72346603
We hebben Ruben vandaag gekortwiekt

Camouflagepakkie aan en hup de stormbaan op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72353420
Mirte heeft kennisgemaakt met het nieuwe buurmeisje van 1 jaar.
Alles waar zij mee speelde wilde Mirte ook en andersom, die twee gaan het vast wel vinden met elkaar (tussen het huilen door... hahaha).
pi_72363520
Hier ook driftbuien soms hoor. Incl met armen maaien en dingen uit je handen slaan
pi_72367996
Eén vraag van mij (alweer ja, ik kom hier ook nog maar net kijken tenslotte )

Leander vindt drinken lekker! (das fijn) en drinkt dus best wel veel bekers leeg op een dag.
Hij drinkt graag karnemelk met een smaakje (geen gewone helaas) melk drinkt hij niet. Verder wel sap, roosvicee-achtigen, sapmixjes en dat soort dingen.
Thee (met of zonder melk) niet echt.
Water lust hij ook wel.

Wat is nou handig? Ik kan hem wel water laten drinken, maar dat is wél buikvulling en geen calorieën en hij zit met zijn gewicht net onder de ondergrens, terwijl zijn lengte gemiddeld is. Dun ventje dus.
Ik geef nu vaak maar roosvicee achtigen (niet roosvicee zelf, zit me net wat teveel glucose-fructosestroop in) en soms wat water.

Oja, en hij krijgt nog 2x bv, dus voor de zuivel maakt het niet uit, dat krijgt hij genoeg.

Iemand van jullie nog ideeën?
pi_72368155
Ik denk dat je het prima doet zo hoor freecell...

Ik geef Jen eigenlijk altijd aanmaaklimo in de beker. Bij het eten krijgt ze melk en komt ze haar bedje uit voor wat te drinken is dat altijd water.
pi_72368835
Koen houdt ook erg van drinken, die geeft ik meestal KC limo
Hij zit trouwens ook op de onderlijn. Ik heb verder geen advies gekregen.
Volle yoghurt ipv magere? Brood e.d werd de vorige keer wel geadviseerd.
Accepteren dat L. gewoon een slank ventje is...
pi_72368933

Even een foto van mijn bijna peuter.

LL, ik heb altijd begrepen dat die kleintjes best volle producten mogen hebben. Zij moeten echt nog groeien van de vetten.
Magere yoghurt heb ik nooit in huis, dat vind ik zelf niet zo lekker. Dus toetjes zijn hier altijd vol of halfvol (kwark).

Maar ik mag opzich ook neit klagen over Jen haar eten. Ze eet in de ochtend en in de middag een boterham en als het mevrouw uitkomt eet ze ook in de avond haar bordje leeg. Maar het is wel alles of niets bij Jen. Of ze eet niets, of ze eet veel.
pi_72369188
Jen wat groot alweer
Yoghurt eet hij eigenlijk niet zoveel, haha. Als hij het eet wel volle. En lekker pindakaas op brood

En hij mag ook slank zijn hoor TARA is ook heel slank en hoewel ik erg zwaar ben geweest is mijn bouw vrij gemiddeld.
pi_72369212
Wat is ze zo stoer op die foto en toch weer een beetje baby door die speen

Over die volle zuivelproducten wist ik niet maar dat is het eerst wat in me op kwam.
Je wilt niet weten wat Koen op een dag allemaal eet. Arts van het CB vond het al vreemd maar toen ze zag dat hij zo beweeglijk was vond ze het niet zo gek.

ohja hier zijn de bovenhoektanden door mijn draculaatje

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2009 13:45:35 ]
pi_72369319
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is ze zo stoer op die foto en toch weer een beetje baby door die speen

Over die volle zuivelproducten wist ik niet maar dat is het eerst wat in me op kwam.
Je wilt niet weten wat Koen op een dag allemaal eet. Arts van het CB vond het al vreemd maar toen ze zag dat hij zo beweeglijk was vond ze het niet zo gek.
Oh die speen!!! Ja ik laat het maar gewoon even. Het kan echt geen kwaad hoor, ze loopt er niet de hele dag mee en ik vind dat ze echt wel genoeg babbelt.
pi_72369345
Ja, Leander loopt ook héél veel te eten en te drinken. Maar anders gaat hij echt schreeuwen!
Nuja, zijn papa eet ook een boel over de dag verspreid En het CB vond het ook wel prima
pi_72369415
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh die speen!!! Ja ik laat het maar gewoon even. Het kan echt geen kwaad hoor, ze loopt er niet de hele dag mee en ik vind dat ze echt wel genoeg babbelt.
Je hoort mij er verder ook niet over hoor Het was meer om het contrast
pi_72369497
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Je hoort mij er verder ook niet over hoor Het was meer om het contrast
Ik weet het, het was ook geen aanval..

Oh in het zwembad bij de camping vond Jen het in het begin wat moeilijk om door het water te lopen. En doordat ze blijkbaar ook niet groot is dachten mensen echt dat ze een stuk jonger was.

1 jochie was een maan jonger en echt al flink groter. Toen ik de moeder vertelde dat Jen toch echt een maand ouder was als haar zoon zag je haar echt nog een paar keer naar Jen kijken...
pi_72371165
Even een berichtje voor alle mama's met een wheelybug en een kind die denkt ja leuk en wat moet ik er mee. Het kitten stond net met haar handjes op de billen van muis en deed een boel moeite om er op te gaan zitten.
Hij staat al 3 maanden in de kamer maar ze begint er nu echt wat mee te doen
pi_72371331
Hier wordt de wheelybug fanatiek gebruikt als loopwagen Mag ook. Ik zet hem er wel eens op en dan is het inderdaad

Mijn oppas-uk rijdt er wél op rond, dus hij leert het vanzelf van de oppasuk
  donderdag 3 september 2009 @ 10:59:44 #226
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72392935
Net bij het cb geweest en dik vet goedgekeurd
80 cm bij 10.7 kilo. Een niet zo lange dame die prima op gewicht is
Ze heeft een mooie aantekening gekregen; bijzonder eigenwijs en snapt al erg veel

Meiske is zó leuk momenteel! Ze kan nu lopen en dat zal ikw eten ook..ze wil niet meer in de buggy (daar klimt ze uit) en op de arm even snel mee is ook geen succes..ze banaant zich uit m`n armen dan.
Ze zwaait alle mensen die ze tegenkomt gedag (allemaal!) en geeft ze een kushandje Als we ergens komen waar handen gegeven worden dan steekt ze haar handje al uit om mee te doen.
Ik krijg de hele dag door natte plakzoenen van haar en ik mag haar haar pas in staartjes doen als ze zelf heeft gekamd. Mijn lieve snoesje </zwijmelpost>
pi_72393178
aahw dat klinkt heerlijk TF en die kushandjes zijn zo schattig!
pi_72393691
Aaah TF wat lief
Zwaaien naar iedereen komt me bekend voor Allemaal vertederde oudjes

En kushandjes is echt wel lief
pi_72395205
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Net bij het cb geweest en dik vet goedgekeurd
80 81,5 cm bij 10.7 kilo. Een niet zo lange dame die prima op gewicht is
Ze heeft een mooie aantekening gekregen; bijzonder eigenwijs en snapt al erg veel Behoorlijk temperamentvol meisje

Dat dus!

Oh en ze loopt toch wat voor, zo praat ze voor een 2 jarige en ook haar gedrag past meer bij 2 jaar dan bij een 1,5 jarige... Maar goed, dat wist ik wel een beetje.
pi_72479831
Wat lief TF!

Lotte heeft ontstoken oogjes, een verkouden neus en een doorkomende kies en doorkomende hoektand
Ideale combi voor een zielig meisje dus
pi_72479967
Ach Lotte

Mirte zat hier net heel lief op de grond op haar knieën in haar enorme schetsboek te kleuren
pi_72493573
Hoe ging het vandaag met Lotte?

Hier een meisje dat echt enorm temperamentvol is en heel boos kan worden als iets niet lukt/ze niet haar zin krijgt of uit frustratie om wat dan ook. Compleet met grommen en gooien.
Soms weet ik echt niet hoe ik daar nou op moet reageren en het lijkt de laatste 2 dagen wel erger als voorheen
pi_72496403
Niet zo goed
Ze heeft d'r echt last van, zo sneu
Heb haar vandaag 2x een tijd in de draagdoek gehad, daar was ze wel rustig. Veel huilen, piepen en zielig doen anders. Net nu manlief een paar dagen weg is..zul je altijd zien

Zo te voelen zat er naast de hoektand ook een kies die aan het doorkomen is, feest dat zou dan totaal 3 zijn.

Lief Nijna! Is ze al een beetje gewend aan haar zusje?

Moeilijk Bla, als Lotte zoiets doet negeer ik het meestal, ze kan zich best goed aanstellen Buurmeisje van mij kan het nog een fractie erger, hun doen ook de negeermodus (tenzij het natuurlijk echt pijnlijk is ofzo)
pi_72510943
Mrien, volgens mij is ze wel aardig gewend hoor. Ze heeft t al over "zus" (met zo'n slissende s) en ze kan al heel goed "Ijuhs huiluh" zeggen . En kusjes komen steeds dichter in de buurt van Iris, eerst bleef er nog een halve meter tussen, inmiddels is het nog een paar milimeter... .
pi_72511027
Bleh, 3 scherpe dingen ineens aan het prikken in je mond Niet tof!

Hier ook negeermodus bij een Schwalbe of bij boosheid omdat iets niet mag. Werkt redelijk
pi_72511298
Ahw arme Lotte Ik hoop dat de tandjes snel door zijn zodat ze er geen last meer van heeft...3 tegelijk, wie verzint zoiets ook

Ja negeren, dat doe ik wel als ze zich aanstelt enzo of als ze gewoon haar zin niet krijgt en boos word. Maar dit grommen en in mijn ogen echt gefrustreerd doen kende ik nog niet echt.
Maargoed...ook maar negeren dus.
pi_72511637
Arme Lotte sterkte met de tandjes, ik hoop dat ze snel door zijn!
Ow nijna wat klinkt dat lief

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2009 09:22:49 ]
pi_72547031
Hier een snotverkouden dreumes. Ze ademt heel erg zwaar en heeft ons (en haarzelf) de halve nacht uit slaap gehouden door kort ademig te zijn.
Kwam ik vanochten bij AIO zegt die doodleuk; maar mevr. waarvoor komt u hier eigenlijk?
Nou, wat denk je zelf
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_72573328
hehe heerlijk het dat soort snuggere vragen. Die vraag kreeg ik ook ooit toen ik de huisartsenpost eens belde toen Dana hoge koorts had en hangerig was. Volgens mijn vriend een hele normale vraag

Vandaag is Dana voor het eerst na de vakantie weer naar het KDV. En het wegbrengen ging helemaal goed Ik had dikke tranen verwacht, maar niks. Ze begon direct naar puzzels en boekjes te wijzen die de leidster moest pakken en toen ik zei: "mama gaat nu weg, gaat Dana lekker spelen"knikte ze ja en en zwaaide ze me uit
  woensdag 9 september 2009 @ 22:50:10 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72599964
De slingers hangen, de nieuwe fiets is ingepakt. Luuke heeft een pop uitgezocht, die staat ingepakt op haar ontbijtbord. Mijn kleine dreumes wordt 2!
Ik ben al dagen compleet van slag, haar 1e verjaardag was ik niet in staat mee te vieren. Dus morgen vieren we dubbelop![subEn die griep die wacht tot vrijdag, dan duik ik mijn bed in voor een paar dagen. Morgen gaan we feesten!][/sub]
Een kinderfeestje met de buurpeuters en Floortje, 's middags met de familie.Ik vind het spannend maar vooral ook leuk! Twee! Twee! roept ze als je vraagt wie er jarig is. En als ik vraag wat voor vadeautje ze wil zegt ze "Oma!"

Mijn kleine grote mini van 1. Die "Dat is leuk!" en "Wat doet Luuke nou?" tot haar favoriete zinnen heeft gedoopt. Die alles Zelluf wil. Poezen vangt op straat, geen glijbaan te hoog vind. Die kan kussen als de beste, lekker lui is en zelf haar bed in wil klimmen omdat ze moe is. 2! Dat is echt geen baby meer! Ik hoop dat kinderen van 2 ook ja leren zeggen, geen bekers omkegelen, hun grote zus niet aan de haren trekken. Gelukkig blijft ze m'n kleine kabouter. Onze Soesie.

Tot het volgende topic!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 9 september 2009 @ 22:56:14 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72600240
Ahhhh Lishe! Sund dat je dit topic gaat verlaten hoor! Een hele fijne dag morgen en geniet voor 2!
Alvast heel erg hartelijk gefeliciteerd met Soesie
  woensdag 9 september 2009 @ 23:23:50 #242
14746 k_i_m
pi_72601327
Dat het maar een feestelijke dag mag worden! .

Ik had vanmiddag iets stoms . We gingen jassen passen met Beppie en de 80-86 jas die ik had gevonden was eigenlijk te klein. En toen wist ik niet meer wat voor maat erna kwam .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 september 2009 @ 23:26:05 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72601403
Ontkennende fase ja?
  woensdag 9 september 2009 @ 23:27:21 #244
14746 k_i_m
pi_72601463
Nee, ik weet het eigenlijk nog steeds niet . Ik weet dat je van 50-86 gaat. En daarna is het geen babykleding meer, maar moet je dan gewoon doortellen? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 september 2009 @ 23:28:07 #245
14746 k_i_m
pi_72601490
Ik zag veel 104 liggen, maar daar zit toch nog wel wat tussen? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 september 2009 @ 23:28:42 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72601514
92 98 104 110 116 122 128 134 140 146 152 en verder ben ik nog niet..dat zie ik wel als het zover is
  woensdag 9 september 2009 @ 23:32:16 #247
14746 k_i_m
pi_72601634
Ah, gelukkig . Dan kan ik weer effe voort .
In my life
Why do I smile
pi_72602231
hihi. gek gedoe ook met die maten.
pi_72606184
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
92 98 104 110 116 122 128 134 140 146 152 en verder ben ik nog niet..dat zie ik wel als het zover is
158 164 176/ S En dan zijn ze groot en halen ze zelf zooi bij de H&M.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:16:15 #250
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72606431
Dat zie ik niet gebeuren..oudste voelt zich onveilig in H&M

Ik moet maar meer schoenen kopen voor mijn dame, met het tempo waarin zij loopt verslijt ze alle zolen. Ik mag haar pertinent niet meer dragen en de buggy klimt ze uit. Eigengereid ding
pi_72606921
Lische, gefeliciteerd met je kleine grote meisje
Maak er een leuk feestje van!

Kim
pi_72606930
Veel plezier vandaag Lishe en tot in het volgende topic
pi_72607225
gefeliciteerd lishe veel plezier en beterschap!
pi_72607358
Lol TF, hier groeien de voeten zo hard dat de zool geen tijd heeft om te verslijten

Lishe, van harte met je kleuter! Tot over een maandje in t volgende topic
pi_72607360
Ja lishe, gefeliciteerd met je peuter!
pi_72625881
Gefeliciteerd Lena!

Lotte heeft naast een oogontsteking ook een oorontsteking
En ze hoest ook nog eens vreselijk
Vanavond naar de huisartsenpost geweest omdat het toch wel steeds slechter ging met d'r
Nu dus antibiotica, hopelijk knapt ze snel op want ze is echt zo zielig zo, en ze ziet er niet uit met die oogjes, bleek gezichtje enzo
pi_72626176
Arme Lotte , beterschap hoor meisje
pi_72626912
Lotte krijgt het wel weer te verduren zeg arm meiske Veel beterschap gewenst en ik hoop dat ze snel opknapt.
Lishe nog gefeliciteerd met je peutertje

Koen heeft wat nieuws, in badje, met beide handen aan de beide randen vast houden en dan kontschuiven (het anti-slipmatje is eruit want die had ik dus een tijdje erin laten zitten en was goor geworden) Maarja dan kan je wel mooi kontglijden, en dat is lachen!
Verder blijft het een nukkig temperamentvol kind, en hij kan echt gaan trappelen op de grond als het em niet aanstaat of als het niet lukt.......
pi_72633757
Leuk is dat he Keon, door t bad glijden
Klinkt als de ideale match voor Dana
Al moet ik zeggen dat ze een stuk rustiger lijkt nu ze weer naar het KDV gaat, blijkt maar weer eens dat een goed dagritme het halve werk is..
pi_72635153
Ach Lotte, gaat gaat ook niet echt lekker de afgelopen tijd
pi_72642738
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke

En blabla ik ben het met je eens hoor, ik vind het ook fijn dat Sander weer naar school gaat en dat er weer ritme is voor Koen.
Werkt toch echt wel
pi_72710810
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien hoe gaat het nou met Lotte? Wil de AB al een beetje zijn werk doen?
En hoe gaat het 'snachts? Nog maar even een dikke
De AB lijkt wel wat te helpen, oogjes zien er weer normaal uit gelukkig. Ze is ook weer een stuk vrolijker en kan weer zelf spelen zonder continu te zitten piepen
Wel hoest ze nog erg veel, hopelijk gaat dat ook snel over. Nog een paar dagen AB in ieder geval (tot het flesje op is).
's nachts gaat het nog niet echt lekker, zeker de afgelopen 3/4 dagen niet. Ik heb 3 nachten achter elkaar maar 4 uur kunnen slapen ofzo, dat is echt te weinig merkte ik Gisteravond was ze 's avonds weer wakker, helemaal in paniek en continu huilen, wat er nou was weet ik nog niet (tandjes weer misschien). We hadden 's avonds al besloten haar bedje maar even op onze kamer te zetten (in de hoop wat meer slaap te pakken te krijgen), maar ze sliep pas tegen half 2. Wel tot kwart voor 9 gelukkig, dat was wel heel erg prettig.
Vannacht slaapt ze ook weer bij ons
pi_72712334
Jeetje Mrien wat een spookje heb je daar.... kan me voorstellen dat het zwaar is. Als kindjes ziek zijn lijkt het ritme gelijk ontregeld te zijn en dan is het maar gewoon hopen dat het snel weer terugkeert.
Ik duim voor je dat ze vanavond en vannacht lekker slaapt. Sterkte
pi_72721684
Eigenlijk moeten ze ziek zijn als je de klok een uur verschuift
Volgens mij heb je ze dan het snelst weer in het normale ritme
pi_72721806
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell

Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
pi_72724441
quote:
Op maandag 14 september 2009 08:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hehe ja dat zou t makkelijkste zijn freecell

Hoe heeft ze vanacht geslapen Mrien? hopenlijk weer een stuk beter!
Helaas niet, rond half 4 was ze wakker, slokje drinken. Weer terug naar bed. Het leek erop of ze weer ging slapen, niet dus. Nog een keer drinken, manlief bed naar haar kamer geschoven, Lotte weer in bed, even huilen en toen ging ze gelukkig weer slapen. Maar toch ben je zo weer anderhalf uur wakker...
Ze moet elke keer zo hoesten en heeft het benauwd (verkouden)

Zou wel makkelijk zijn inderdaad Freecell!
pi_72725355
Arm ding Ze is echt heel zielig hè?

Hier hebben we een spelletje, ik kruip op mijn knieën achter Leander aan terwijl ik WAAWAAAWAAAA! roep en Leander rent zo hard hij kan (en gierend van het lachen) voor me weg. Dan haal ik hem in en eet ik hem op
Dat gaat een keer of 4 goed en dan kan hij niet meer lopen van het lachen en laat zich gewoon door zijn beentjes zakken en gaat op de grond liggen afwachten

Zit ik net op de bank, komt hij naar me toe, gaat op zijn knietjes zitten en doet WAAWAAAWAAA, kijkt naar mij, gaat weer staan, rent een stukje weg, gaat op zijn knietjes zitten: 'WAAWAA???'
Jahoor, mama komt al spelen

Hij kwam er echt om vragen, zo lief!
  maandag 14 september 2009 @ 11:47:27 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_72725488
Dat vraagt om een filmpje hoor freecell
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72725518
Leander
Lotte vind dat ook zo leuk, als we haar achterna zitten

Ze begint trouwens steeds meer dingen na te apen van ons. Het irritantste momenteel is televisie aan en uit zetten (continue dus), best lastig als je tv aan het kijken bent of aan het Wii-en bent. Een van de leukste dingen is dat ze d'r sokjes in d'r schoenen stopt (doe ik blijkbaar vaak als ze naar bed gaat of schoenen en sokken uit doet), m'n wekker en lampje moeten elke keer in een mandje op m'n nachtkastje (deed ik een tijdje omdat ze anders alles leegplunderde), met een doekje ging ze de vloer schoonmaken etc
En een bal vind ze ook erg leuk momenteel, gooit ze hem weg en gaat ze er achteraan.
Ook lijkt ze opeens de logica in sommige dingen te vinden, een bepaald stuk speelgoed hoort ergens bij en als ze dat ergens anders tegen komt, brengt ze het terug waar het bij hoort, zo grappig
pi_72726026
Lotte, wat tof echt heerlijk nadoen!

Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
  maandag 14 september 2009 @ 12:10:37 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_72726065
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef freecell het volgende:
Lotte, wat tof echt heerlijk nadoen!

Troel: ik ben niet charmant als ik kruip
Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72726125
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat ik om een filmpje vroeg

(ik zal zien wat ik voor je kan doen, want Leander is dan wél echt heel komisch )
  woensdag 16 september 2009 @ 13:50:08 #273
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72801327
Nieuwe dreumes meldt zich: Isis is gisteren 1 geworden.
Ze is nog niet echt een dreumes, maar toch ook echt geen baby meer. Ze draait en rolt lekker rond, sinds 3 weken eet ze eindelijk echt (en nu ook meteen helemaal in dreumesschema), brabbelt lekker honderduit als ze er zin in heeft en verder is ze lekker vrolijk en soms eigenwijs.
pi_72801440
gefeliciteerd Isis
en Jojogirl
pi_72802886
Isis al weer hier
Welkom!
pi_72806488
Isis welkom meid gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
pi_72806692
Isis welkom hier!!!
En gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ik ken Isis alleen nog maar als frummeltje wat met draadjes en al nog in het ziekenhuis lag. Met haar mooie rooie haartjes
  woensdag 16 september 2009 @ 21:02:46 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_72819114
Jojo, gefeliciteerd meid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 17 september 2009 @ 07:57:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72829402
Jojo en Isis!

Hier was ik gisteren met Sasha aan het stoeien en ik gluurde even in zijn mondje heeft meneer gewoon zonder dat wij het door hebben ineens anderhalve kies erbij in zijn bovenkaak. Rechts zit hij er al helemaal en links is hij net voor de helft door. En gewoon nergens last van lijken te hebben, ons bikkeltje!
  donderdag 17 september 2009 @ 08:03:15 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_72829435
Nou, beter zo dan andersom toch? (dat je er ineens eentje mist en hij heeft er wel last van )

Hier vanmiddag naar het CB
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72829450
Gefeliciteerd met je verjaardag Isis
Fijn he als ze geen last hebben van de doorkomende kiesjes
  donderdag 17 september 2009 @ 18:30:03 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_72847595
Ruben is goedgekeurd 89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier )

Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72848595
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwd Volgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad

Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoor Dat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd )

Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof 15 maanden Das knap
pi_72851600
Mischien zijn kindjes tegenwoordig met verschillende dingen wel sneller/slimmer dan het CB gewend is van vroeger
  donderdag 17 september 2009 @ 20:34:33 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_72852498
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
Haha, wat doet hij dan nu al? Ben echt wel benieuwd Volgens mij is het ook een pienter kereltje inderdaad

Bij het CB zijn ze ook wel snel ondersteboven hoor Dat Leander stevig losliep voor zijn eerste jaar vonden ze ook heel bijzonder, maar ik ken echt wel meer kindjes die dat doen. (record in mijn omgeving: 7 maand! En dat meiske is ook nog heel klein voor haar leeftijd )

Ventje dat ik eerst als extra oppas-ukje had kan nu in zijn eentje de hele vormenstoof 15 maanden Das knap
Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is )
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72857175
Ruben

Lotte is weer een stuk opgeknapt gelukkig, weer lekker vrolijk en een stuk minder hangerig en pieperig
Nu het slapen nog..
pi_72865741
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Hij moest vier blokjes kunnen stapelen. Hij stapelde ze precies in die volgorde zoals de wvk dat deed. Dus nog een keer proberen, en weer. Een voor een blokjes aangegeven (in verkeerde volgorde), wees hij dus naar de hand waar het juiste blokje in zat. Hij moest en zou de juiste volgorde bouwen. Dat was nog wel het meest uitzonderlijke, de andere dingen hadden te maken met een vormenstoof, maar dat zie ik wel meer kinderen nu al kunnen (tenminste, ik neem aan dat Sasha toch ook gewoon een vormenstoof al gewoon weet hoe het werkt en de blokjes op de juiste manier erin doet enzo? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat bijzonder is )
En hoe hij met de bal omging was ook ver zijn leeftijd vooruit. Nouja, het zal wel, hij voetbalt beter dan ik
Tof dattie dat al kan
pi_72924809
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
pi_72924948
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik was dit topic kwijt. Ik wou even heel trots komen vertellen dat mijn kleine man al sinds vrijdag (okay het zijn pas 2 nachtjes en 2 middagdutjes) van zijn speen af is. En dat met 21 maanden. Deze mama is trots!
Goede zaak joh! Ging het meteen goed?

Hier nog wel een speen, maar wel met speenbeleid (alleen in bed en in de auto als hij moet slapen)
pi_72924965
Oh hij vraagt zo af en toe om "peen" maar dan zeg ik gewoon nee. En daar neemt hij genoegen mee.
pi_72964197
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ruben is goedgekeurd 89 centimetertjes en 11,9 kilo (met natte luier )

Ontwikkeling is angstwekkend ver vooruit, tig dingen die hij doet schijnt hij pas over anderhalf jaar te moeten kunnen. Gelukkig is dat niet zo heel erg
Eva is al sinds januari ofzo niet meer op het CB geweest. NOg een keer tijdens een groepsconsult in april maar ze is daarna niet meer opgeroepen. Ze wordt al 2
Ik vind het prima hoor. Ik hoor het wel als we moeten opdraven.
  maandag 21 september 2009 @ 13:02:23 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_72964236
Waarschijnlijk zullen ze bij jullie ook gaan proberen het te combineren? Ruben hoeft pas weer als hij 2 wordt en dat zou dan ongeveer uitkomen met de zoveelste prikjes van de kleine, dus dan mogen ze in 1 afspraak komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72964395
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in" , en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
  maandag 21 september 2009 @ 13:09:39 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_72964416
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze niet gebeld met de mededeling da ik zwanger ben. Maar het zal wel. "Eva is toch overal goed in" , en dat ze groeit en aankomt zie en ik voel zelf ook wel. Dat ze driftbuien heeft kunnen de mensen van de meet van zaterdag beamen (estrys en fta) dus net zoals de rest
Ik ook niet, maar dat was al wel zichtbaar natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72964436
ik heb net even gebeld met de plaatsingafdeling van het kdv, ik zou graag zien dat Jen doorstroomt naar een 0-4 groep in plaats van een 2-4 groep.

Ze gaan kijken...
pi_72965287
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
pi_72965411
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
Wat is het voordeel van een 0-4 groep dan boven een 2-4?
ik vind Jen beter passen in een 0-4 groep dan in een 2-4 groep.

Tot nu zit ze in een 0-2 groep en dat gaat prima hoor! Maar nu merk ik wel dat ze gewoon toe is aan meer. Maar voor een 2-4 groep vind ik haar gewoon nog wat jong (he eerste kindje he, alls is groot en eng )

(En de leidsters op de 0-4 groep vind ik heel aardig, die van de 2-4 groep ligt mij minder)
pi_72966867
eva zit ook in een 0-4 groep, maar daar hebben ze niks anders, bevalt prima volgens mij
pi_73029237
Er is er hier 1 hard aan het groeien... . Broekjes maat 80 zijn ineens te kort, echt te kort. En voor de winter heb ik 92 in de kast liggen.
Nu nog zoekende naar leuke sjaal/muts/wanten voor bij haar winterjas. Ik zoek het gewoon in 1 kleur, maar het lijkt wel of ze alleen maar van dat soort dingen met streepjes ofzo hebben...

Ik heb een tijdje terug een keer een riem gezien die me wel handig leek in een webshop, maar ik kan het niet meer vinden. Het was een riem voor kindjes die je dus niet aan de voorkant dichtmaakt, maar tot aan het laatste lusje voor de knoop haalt en dan met een drukker naar achter vastmaakt. Zodat ze dus als ze naar de wc gaan niet ook nog een riem los hoeven te maken.
Nou zijn we hier nog niet zover, maar misschien dat iemand van jullie weet waar die dingen te krijgen zijn...

[ Bericht 36% gewijzigd door Nijna op 23-09-2009 09:19:26 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 09:55:29 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_73030538
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73031017
Helemaal super Troel, dank je! Dat is inderdaad wat ik bedoel!

En deel 53: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 53
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')