abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72131141
Aah Dana
Maar afleren? Volgens mij wordt dat alleen maar erger tot ze over de 2 zijn en kan e het dan proberen uit te leggen

Moet ik Leander MIJN sleutels eens afpakken die hij toevallig ergens gevonden heeft Ik negeer zijn geschreeuw dan maar...
pi_72131503
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 07:06 schreef freecell het volgende:
Aah Dana
Maar afleren? Volgens mij wordt dat alleen maar erger tot ze over de 2 zijn en kan e het dan proberen uit te leggen
tot ze over de 2 zijn? mijn god!
Nou volgens mijn snappen ze al eerder dat iets niet oke is, toch? Naja nu maakt het idd totaal niet uit of ik zeg dat dat niet oke is, zeg dat ze moet stoppen of desnoods op mijn kop gaan staan

Sleutels afpakken, ja ik weet wat dat voor drama gaat worden, als je ze niet nodig hebt zou ik ze voor de lieve vrede niet afpakken ten zij hij er niet mee mag spelen
pi_72132013
12 jarige puberjongetjes doen het ook nog wel eens hoor, dat krijsen als ze hun zin niet krijgen selene heeft er ook wel een handje van de laatste tijd. vooral zo tegen bedtijd, de buren kunnen tegenwoordig horen wanneer ze 's avonds naar bed moet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72132124
Net terug van t consultatie buro en we zijn weer goedgekeurd, prikjes gehad die ze wonderbaarlijk goed heeft doorstaan *trots is*
Haar lengte is wat meer richting gemiddeld gegaan en het gewicht iets naar onder gezakt maar dat was verklaarbaar door de groeispurt
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:19:31 #155
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72132216
We gaan 4 ochtendjes om 8.15 richting het ziekenhuis en om uiterlijk 9.30 zijn we weer terug. Kaith gaat ervan 2 naar school waarbij mijn lief haar wegbrengt en de andere twee ochtenden is ze oma hier terwijl opa ons naar het ziekenhuis voor de fysio rijd.

Bla ik heb hier van kleins af aan al gezegd dat ze best wat vast mogen houden maar dat we het eerst voor we naar buiten gaan aan de mevrouw moeten geven om centjes te betalen en hier werkt het nu zo dat k een leeg portemonneetje heeft waar ze zogenaamd ook mee betaald. Nog geen drama's gehad eerlijk gezegd.
pi_72132335
Is het ziekenhuis bij jullie in de buurt?

Klinkt als een goede manier Mibos, maar Dana snapt dat nu nog niet Maar dat ga ik zeker onthouden voor als ze iets ouders is. Voor nu heb ik vriendlieg gevraagd haar niks meer te geven in de winkel en te wachten tot het betaald is. Voor de andere situaties heb ik nog geen oplossing

owja en het nieuwe consultatieburo (ivm verhuizing) voelt trouwens goed aardige dames, klein burootje
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:50:14 #157
219033 Mibos2
pi_72132666
Kwartiertje rijden ongeveer dus dat is te doen.

Haha die andere situaties doen zich hier ook voor en ik heb de oplossing ook niet voor alles helaas (das toch diehandleiding denk ik).

Dat is fijn dat het nieuwe bureau goed bevalt.

Freecell ik ken dat als jij iets wil hebben wat ze eigenlijk niet mogen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:51:44 #158
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72132693
Gisteren ben ik weer met Stella naar de KNO-arts geweest, en hoewel ik zelf dacht dat alles nu goed was (geen loopoortje, geen koorts, een heerlijk vrolijk en makkelijk kind) blijkt het toch niet zo te zijn helaas. Ze heeft in beide oortjes vocht achter de trommelvliezen en hoort waarschijnlijk verminderd daardoor (alsof ze dopjes in haar oren heeft, zei de arts). Afspraak voor volgende week, buisjes in de oren. En ik kon de hele terugweg m'n tranen maar amper bedwingen.

Dan moet ze nuchter zijn, hoe ontzeg ik mijn kleine hongerlapje 's ochtends haar pap enzo? Mijn lieve kleine meisje dat daar nog helemaal niks van snapt, die je dat nog niet kunt uitleggen en die de jongste op de lijst is .
Dan moet ze een kapje, en met mijn eigen herinnering daaraan, schiet me bij dat idee een brok in de keel .

Toen ik net thuis was, belde de assistente me op. "Ja mevrouw, ik heb een hele brutale vraag, maar we dachten dat u misschien zwnager was, klopt dat?" Ik: "Ja, bijna 6 maanden nu." Dan kunt u helaas niet zelf mee de narcosekamer in, is er iemand anders die erbij kan blijven?"

Nou, toen was de beslissing voor mij snel gemaakt. Dan sowieso nog maar een maandje of vier uitstellen hoor . Ik wil koste wat koste zelf bij mijn dochter zijn als ze in slaap wordt gebracht en ook als ze wakker wordt.

Nu ben ik alleen een beetje bang dat het slechte horen haar spraakontwikkeling in de weg staat.

Pfffffff...

Sorry voor het lange verhaal.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:01:36 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_72132881
Guuz, geloof me, die buisjes gaan helpen! Het is bijna jammer dat je zwanger bent, want de dag na de buisjes merk je al zo'n groot verschil

Hier is Bert (ondanks zijn mondkapjestrauma!) meegegaan met Ruben en dat ging prima, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gewoon zelf wil doen Ik zou het ook graag zelf gedaan hebben, maar Ruben had zoveel last van zijn oren dat ik echt gewoon niet wilde wachten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:03:22 #160
223453 Guuzewuus
pi_72132914
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:01 schreef Troel het volgende:
Guuz, geloof me, die buisjes gaan helpen! Het is bijna jammer dat je zwanger bent, want de dag na de buisjes merk je al zo'n groot verschil

Hier is Bert (ondanks zijn mondkapjestrauma!) meegegaan met Ruben en dat ging prima, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gewoon zelf wil doen Ik zou het ook graag zelf gedaan hebben, maar Ruben had zoveel last van zijn oren dat ik echt gewoon niet wilde wachten
Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:03:39 #161
219033 Mibos2
pi_72132920
Ach Guus wat zielig voor Stella. Hoewel ze meestal wel opknappen van buisjes zou ik er persoonlijk ook voor kiezen om het dan maar uit te stellen (als ze er nu op dit moment geen last van heeft). Hier was het met K een groot drama om haar onder narcose te krijgen en haar weer op de uitslaapkamer rustig te krijgen en dat was met papa inslapen en met mama wakker worden. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan. Al die mensen in die groene pakken waar ze niets van snappen omdat ze nog net te jong zijn om het goed uit te leggen.

Kus voor jullie allebei...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:05:50 #162
223453 Guuzewuus
pi_72132962
Dank voor jullie reacties, doet me goed ervaringsverhalen te lezen, zowel positief als negatief .
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:06:43 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_72132981
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?
Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord hadden Hij hoort beduidend beter (nu het luisteren nog )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:07:39 #164
223453 Guuzewuus
pi_72132998
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord hadden Hij hoort beduidend beter (nu het luisteren nog )
Oh, dat klinkt goed.
pi_72156789
Hele lange post weg
Ff snel herhaling dan maar

Mibos, fijn dat de fysio helpt! Wel heavy hoor, zo vaak heen en weer!

Guus, ik zou ook kiezen voor uitstellen als je er niet bij mag zijn..dan maar wat later als ze er nu geen last van heeft

Fijn dat Dana geen last had van de prikjes! Die driftbuien herken ik ook hoor

Lotte heeft ook de prikjes gehad vandaag, dik drama natuurlijk. Goed aangekomen qua gewicht en lengte, ondanks een buikgriep van van de week.
Van de week sliep ze voor het eerst sinds lange tijd weer eens door, helaas heeft dit maar 1x geduurd en was ze afgelopen nacht weer 2x wakker. Hopelijk gaat het snel weer beter, want mijn vakantie zit er morgen toch echt op...
Vanmiddag was ze toch wel flink hangerig, waarschijnlijk door de prikjes
pi_72158474
Lotte ook weer goedgekeurd stomme prikjes he!

Guus ik kan me helemaal voorstellen dat je het liever uitsteld, zeker omdat ze er geen last van heeft momenteel en om je eigen herrineringen. Ik zou er ook zelf bij willen zijn!
pi_72161598
Lotte, goed gegroeid! Stomme prikken, hopelijk heb je er verder niet zoveel last van!
Fake it till you make it...
pi_72182573
Mibos, dat is best pittig zo'n 4 keer in de week op en neer, maar het is voor een goed doel
Dana weer prikjes en weinig last van? Kan toch nog komen (tussen dag 5 en dag 10?)

Lotte wel dik drama bij de prikjes, ik haat die krengen en ik moet maandag zelf ook heen Gelukkig gaat vriendlief altijd mee

De linker hoektand is door. Maar MEEEEEEEEEN wat is dat kind niet te genieten zeg... ongelofelijk
En het is niet eens huilen maar echt jengelen. Laat die verdomde tanden en kiezen maar allemaal in 1 keer komen dan is hij er maar vanaf, ik vind het zo sneu
Zielig met zijn vuistjes in zijn mondje, met zijn handjes op zijn wangen, en dan die ENORME pruillip...
Mijn moederhartje, wat doe je....

Maarrrrrrrrr er is ook nog een positief dingetje, Koen heeft vandaag zijn 1e blokje om gelopen... toch zo'n 250 meter gewaggeld. Is best veel toch voor zo'n eerste keer. Meneertje vond het leuk die vrijheid, want hij ziet het zijn grote broer ook doen natuurlijk.
pi_72185122
Het kitten heeft boven 4 tandjes en onder 2.
en nu dus ook een kies beetje vreemde volgorde maar toch yeey

Ik vind de prikken eng en ik heb de bmr uitgesteld tot 16 maanden
pi_72191595
LL wat lief een blokje om

Hier ook ellende. Nu 6 tanden (4 onder, 2 boven) en hard bezig om daar 8 van te maken. Niet tof
Nuja, als ze 3 zijn hebben ze ze wel toch?

Ik probeer L. nog wat in de box te houden, iig elke dag een uurtje, maar hij vindt het niet echt leuk meer, nog iemand tips?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 07:59:37 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72191603
oordoppen in doen
ik weet het niet..gebakje wil al heel lang niet meer in de box..tenzij er een hangmat in hant..die vindt ze wel tof
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72191711
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oordoppen in doen
ik weet het niet..gebakje wil al heel lang niet meer in de box..tenzij er een hangmat in hant..die vindt ze wel tof
Hoe doe je dat zonder dat ze heel hard de hangmat dan wel de box valt? Klinkt goed namelijk!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:16:59 #173
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72191712
Roos is voortaan verlegen als er iemand binnenkomt of ze loopt de opvang binnen. Dan is ze een sticker.

Tandjes heeft ze al overleefd, wees gerust, dat gat snel voorbij. En dan happen ze gewoon in een appel of tomaat. Heel makkelijk met het eten dus.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_72191767
Koen en Leander alletwee tandjes ellende

Wel goed zeg dat Koen al zo goed loopt!
En box tips heb ik niet, Dana wou er hier niet meer in, dus ik heb m afgebroken, kom ik de dag erna op het kdv staat mevrouw heel vrolijk te doen in de box. Zegt de KDV leidster "ja ze vind het zo leuk in de box dat ze er zelf steeds naar wijst omdat ze erin wilt"
pi_72191790
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Koen en Leander alletwee tandjes ellende

Wel goed zeg dat Koen al zo goed loopt!
En box tips heb ik niet, Dana wou er hier niet meer in, dus ik heb m afgebroken, kom ik de dag erna op het kdv staat mevrouw heel vrolijk te doen in de box. Zegt de KDV leidster "ja ze vind het zo leuk in de box dat ze er zelf steeds naar wijst omdat ze erin wilt"
Ja, als het thuis niet meer mag, wordt het daar leuk natuurlijk
HIer is de box niet weg voor we hier weg verhuizen. Ook veel te handig als opslagplaats voor speeldingen
pi_72191829
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
pi_72191979
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in (nu met drinken, dat helpt ook)
pi_72192094
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:44 schreef freecell het volgende:

[..]

jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in (nu met drinken, dat helpt ook)
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
pi_72192166
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
Hij vindt tijdschriften scheuren niet leuk? Ik begrijp hem ook niet hoor

Maar hij heeft het zó zwaar nu
Wacht
pi_72192322
Zo moeilijk is het allemaal!

En dan weet hij ineens wel dat ik mama ben hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')