quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:06 schreef freecell het volgende:
Aah Dana
Maar afleren? Volgens mij wordt dat alleen maar erger tot ze over de 2 zijn en kan e het dan proberen uit te leggen
Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:01 schreef Troel het volgende:
Guuz, geloof me, die buisjes gaan helpen! Het is bijna jammer dat je zwanger bent, want de dag na de buisjes merk je al zo'n groot verschil
Hier is Bert (ondanks zijn mondkapjestrauma!) meegegaan met Ruben en dat ging prima, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gewoon zelf wil doenIk zou het ook graag zelf gedaan hebben, maar Ruben had zoveel last van zijn oren dat ik echt gewoon niet wilde wachten
Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord haddenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?
Oh, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord haddenHij hoort beduidend beter (nu het luisteren nog
)
Hoe doe je dat zonder dat ze heel hard de hangmat dan wel de box valt? Klinkt goed namelijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oordoppen in doen
ik weet het niet..gebakje wil al heel lang niet meer in de box..tenzij er een hangmat in hant..die vindt ze wel tof
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Koen en Leander alletwee tandjes ellende![]()
Wel goed zeg dat Koen al zo goed loopt!
En box tips heb ik niet, Dana wou er hier niet meer in, dus ik heb m afgebroken, kom ik de dag erna op het kdv staat mevrouw heel vrolijk te doen in de box. Zegt de KDV leidster "ja ze vind het zo leuk in de box dat ze er zelf steeds naar wijst omdat ze erin wilt"![]()
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
[..]
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in(nu met drinken, dat helpt ook)
Hij vindt tijdschriften scheuren niet leuk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |