Nou, er zijn wel regels over hoeveel kindjes per leidster, maar als ze meer dan 10 uur onaangebroken opvang bieden (en dat doen ze, 10,5 uur), dan mag er per dag maximaal 3 uur zijn (meteen 's ochtends, lunch en aan het einde van de dag) waarop er minder leiding hoeft te zijn. Ze overtreden dus de regels niet met maar 1 leidster, maar de vorige keer waren er wel meerdere leidsters aanwezig en ging het net zo goed mis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:01 schreef simmu het volgende:
arme ruben![]()
je kan het daar iig aankaarten denk ik, maar ik heb geen idee wat aanvaardbaar is met zulke dingen in een kdv
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef E.T. het volgende:
BE, vergeet niet dat die luier ook wel een maatje scheelt![]()
Tijn had vorig jaar maat 92 van de hema en daar waren sommigen al snel te klein van![]()
H&M heeft trouwens maat 86/92 met luiervoorgevormde kont
het kleinste wat ik heb kunnen vinden bij HEMA en H&M is maat 86/92 en dat is hier heeeeel heet gewassen. Maar zonder luier blijft het van zijn kont glijden, dus we hebben er nog wel altijd een luier onder (die wel steeds vaker droog blijft, wat juist met dit weer niet zo denderend isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, wat vervelend joh...![]()
Maar over die creche, zelfs al staan ze er met z'n drieeen naar te kijken, vallen doet hij blijkbaar toch wel toch?
Bij ons bij het buitenspelen loopt bijna de hele creche door elkaar en staan er mss her en der wel iets van 10 leidsters en leiders bij elkaar en dan nog valt er regelmatig een kindje...
En ik heb nog een vraagje aan je. Jij hebt Ruben toch al een tijdje gewoon ondergoed aangetrokken?
Waar vind je dat? Hema, Zeeman en V&D beginnen allemaal met mt92 bij dat soort dingen.
Ik wil hem graag, als het zo warm is gewoon een broekje over zijn luier en dan een broek en een hemdje aan naar het kdv. Alleen een luier onder zijn korte broek vind ik ook geen prettig idee op de een of andere manier.
Thuis loopt hij lekker de hele dag in zijn romper, dat vind ik zo lief staan, maar voor het kdv vind ik dat weer niks.
Maar ik heb dus nog geen gewone mini-onderbroekjes kunnen vinden... Heeft iemand nog tips?
Die zin is er ook niet echt, maar als ik het niet doe, dan doen ze hem een broekje van de opvang aan en dan heb ik liever dat hij zijn eigen broekjes draagt (en zodra hij thuis is kan de broek uit en loopt ie vaak alleen in zijn boxertjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:00 schreef E.T. het volgende:
Tijn heeft trouwens ook meestal alleen een luier onder zijn broek. Papa snapt de zin van een boxertje over z'n luier ook niet zo(en papa kleedt Tijn meestal aan)
Hij ligt dan tevreden te dummen en geluid te maken tot een uur of 2, daarna wordt hij boos en dat blijft hij de hele dagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:06 schreef Troel het volgende:
En als je hem 's middags wel op bed legt zodat hij wel rust heeft? Of krijst hij dan echt de hele buurt bij elkaar?
Kortom, op de vroege ochtend echt slapen en dan lunchen en dan dummen en geluid maken tot een uur of 2 en hem er dan uithalen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij ligt dan tevreden te dummen en geluid te maken tot een uur of 2, daarna wordt hij boos en dat blijft hij de hele dagHet kan dus wel, maar helpt niet echt.
En dan boos tot 19:00 omdat hij 's middags had moeten slapenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Kortom, op de vroege ochtend echt slapen en dan lunchen en dan dummen en geluid maken tot een uur of 2 en hem er dan uithalen?
Ja, hier ook altijd blijheid op die dagen dat er overal mensen, veel afleiding en geen slaap zijn. De dag erna is minderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Meestal duurt zoiets best een dag of 4...dus dan weten we vantevoren alvast waar we aan toe zijn, ook fijn
Maar weet je wat ik het gekste vind hieraan...meestal is ze op dit soort dagen het vrolijkst
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:06 schreef freecell het volgende:
Aah Dana
Maar afleren? Volgens mij wordt dat alleen maar erger tot ze over de 2 zijn en kan e het dan proberen uit te leggen
Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:01 schreef Troel het volgende:
Guuz, geloof me, die buisjes gaan helpen! Het is bijna jammer dat je zwanger bent, want de dag na de buisjes merk je al zo'n groot verschil
Hier is Bert (ondanks zijn mondkapjestrauma!) meegegaan met Ruben en dat ging prima, maar ik kan me goed voorstellen dat je het gewoon zelf wil doenIk zou het ook graag zelf gedaan hebben, maar Ruben had zoveel last van zijn oren dat ik echt gewoon niet wilde wachten
Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord haddenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ja maar Stella heeft momenteel juist nergens last van. En wat voor verschil merk je dan? Dat hij beter hoort ook?
Oh, dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja! En hij praat veel meer! Een dag na de operatie had hij ineens klanken die we nog nooit gehoord haddenHij hoort beduidend beter (nu het luisteren nog
)
Hoe doe je dat zonder dat ze heel hard de hangmat dan wel de box valt? Klinkt goed namelijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oordoppen in doen
ik weet het niet..gebakje wil al heel lang niet meer in de box..tenzij er een hangmat in hant..die vindt ze wel tof
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Koen en Leander alletwee tandjes ellende![]()
Wel goed zeg dat Koen al zo goed loopt!
En box tips heb ik niet, Dana wou er hier niet meer in, dus ik heb m afgebroken, kom ik de dag erna op het kdv staat mevrouw heel vrolijk te doen in de box. Zegt de KDV leidster "ja ze vind het zo leuk in de box dat ze er zelf steeds naar wijst omdat ze erin wilt"![]()
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
whehe ja uiteraard
Maar heeft Leander niet iets dat ie heel tof vind? en dat je m dat geeft en daarmee in de box zet?
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
[..]
jawel, maar na een tijdje gooit hij dat uit de box en gaat hij schreeuwen en wijzen en 'diediedie!' roepen
Maar hij zit er nog steeds in(nu met drinken, dat helpt ook)
Hij vindt tijdschriften scheuren niet leuk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef hem een oud tijschrift! (maarja ik weet niet of hij dan van de rest buiten de box ook afblijft)
Whahaha ze zouden familie kunnen zijn hahahahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef freecell het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal!
En dan weet hij ineens wel dat ik mama ben hè?
Hoezo niet dan? Als het hier te warm is voor een slaapzak gebeurt dat ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw Leander![]()
Dana zat vanmorgen al voor de tweede keer met dr knietje klem tussen de spijlen van dr bedje, gek, je zou zeggen dat dat niet zou moeten kunnen..
Ik laat hem ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aaahw arme Leander. ik zie het helemaal voor me hoe hij snel naar zn bedje rent![]()
ik zou m lekker laten vandaag...maarja, ik ben dan ook een sucker voor pruillipjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |